سبک زندگیسلامت و زیبایی

مانتو پیراهنی بلند زنانه؛ استایل جذاب‌تری داشته باشید

مانتو پیراهنی بلند یکی از راحت‌ترین و شیک‌ترین لباس‌های زنانه است که می‌توانید از آن در هر فصل و هر شرایطی استفاده کنید. این نوع مانتو شما را خوش اندام‌تر و قد بلندتر نشان می‌دهد و از طرفی نسبت به سایر انواع مانتوها نیز جذابیت بیشتری دارد. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با جذاب‌ترین مدل‌های مانتو پیراهنی بلند زنانه آشنا شوید.

انواع مدل مانتو پیراهنی بلند تابستانی

مانتو پیراهنی بلند یکی از راحت‌ترین لباس‌ها برای روزهای گرم تابستانی است که معمولا برای تهیه آن از پارچه‌های نازک، نخی و راحت استفاده می‌شود و از همین رو در زمان استفاده گرمای هوا را کمتر احساس خواهید کرد. این پیراهن‌ها استایل شما را به روزتر و جذاب‌تر نشان می‌دهند و معمولا از نظر طول در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند.

اگر از مانتو پیراهنی کاملا بلند استفاده کنید، دیگر نیاز به پوشیدن شلوار همراه آن نیست و در صورت نیاز تنها می‌توانید از یک جوراب بلند یا جوراب شلواری استفاده کنید. این پیراهن‌ها برای روزهای گرم تابستان یا قدم زدن در ساحل گزینه فوق‌العاده‌ای هستند.

مدل مانتو پیراهنی جلو بسته معمولا برای تابستان مناسب‌تر است و تنوع مدل‌های آن آنقدر زیاد است که شما با هر سن و سلیقه‌ای می‌توانید از این نوع مانتو استفاده کنید. در ادامه این بخش می‌توانید جذاب‌ترین انواع مدل مانتو پیراهنی بلند تابستانی را مشاهده کنید.

انواع مدل مانتو پیراهنی بلند تابستانی راحت‌ترین و شیک‌ترین لباس‌های زنانه

بیشتر بخوانید: مدل‌های بارانی دخترانه پاییزی

مدل مانتو پیراهنی جلو بسته

جذاب‌ترین انواع مدل مانتو پیراهنی بلند تابستانی مانتو پیراهنی بلند رنگ پاستلی مانتو پیراهنی بلند رنگ مشکی مانتو پیراهنی بلند رنگ جیغ نارنجی

بیشتر بخوانید: خانم‌ها این لباس‌ها را نپوشید! از مد افتادند

مانتو پیراهنی بلند طرح دار

مانتو پیراهنی بلند طرح دار رنگ کرم جذاب‌ترین رنگ و مدل مانتو پیراهنی بلند شیک‌ترین مدل‌های مانتو پیراهنی بلند مانتو پیراهنی بلند چین دار زنانه

شیک‌ترین استایل‌ها با مانتو پیراهنی بلند زنانه

انواع مانتو پیراهنی بلند زنانه زمستانی

اگر در فکر خرید مانتو پیراهنی بلند برای فصل زمستان هستید، باید بدانید که گزینه‌های زیادی پیش روی شما وجود دارد. مانتو پیراهنی زنانه زمستانی در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود و شما می‌توانید این مانتوها را با جنس کتان، بافت یا پارچ‌های ضخیم و زمستانی تهیه کنید.

مدل مانتو پیراهنی دو تیکه یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این نوع مانتو است که معمولا طراحی خاص‌تری نسبت به مانتوهای دیگر دارد و جلوه بی‌نظیری به استایل شما می‌بخشد.

اگر اهل پوشیدن انواع مانتو پیراهنی اسپرت هستید نیز بهتر است مدل‌های ساده‌تر و کمی گشادتر را انتخاب کنید. در ادامه این بخش می‌توانید زیباترین مدل‌های پیراهن زنانه مانتویی مخصوص زمستان را مشاهده کنید.

انواع مانتو پیراهنی بلند زنانه زمستانی  مدل‌های پیراهن زنانه مانتویی مخصوص زمستان

بیشتر بخوانید: ترند جذاب مانتوهای تکه‌دوزی ۱۴۰۳

مانتو پیراهنی زنانه زمستانی

مانتو پیراهنی زنانه چهار خانه نکاتی که باید برای خرید انواع مانتو پیراهنی بلند زنانه بدانید

نکاتی که باید برای خرید انواع مانتو پیراهنی بلند زنانه بدانید

در ادامه به چند نکته طلایی برای خرید انواع مانتو پیراهنی بلند زنانه اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

  • مانتو پیراهنی بلند باید کمی گشادتر از حالت معمول انتخاب شود و از همین رو در زمان خرید این مانتو حتما به این نکته توجه کنید.
  • می‌توانید انواع مانتو پیراهنی را به صورت ساده یا طرح دار انتخاب کنید، اما به خاطر داشته باشید که برخی از مانتوهای طرح دار ممکن است اندام شما را درشت‌تر نشان دهند.
  • برای تولید پیراهن مانتویی اسپرت معمولا از پارچه‌های نخی؛ و کتان استفاده می‌شود و این مانتوها برای استفاده روزمره بسیار مناسب هستند.
  • در تهیه پیراهن مانتویی مجلسی معمولا از پارچه‌های لوکس‌تر و همچنین گیپور یا منجوق دوزی یا گلدوزی استفاده می‌شود.
  • می‌توانید از انواع پیراهن مانتویی اداری بلند با رنگ‌ها و طرح‌های ساده برای محل کار نیز استفاده کنید.
  • در زمان خرید پیراهن مانتویی حتما به فرم بدن و راحتی آن توجه کنید و مانتوهایی را انتخاب کنید که با استایل شما همخوانی بیشتری دارند.

در این مقاله از مجله سبک زندگی اکالا چند مدل مانتو پیراهنی بلند زنانه مخصوص تابستان و زمستان را مشاهده کردید. این نوع مانتوها چند سالی است که بسیار ترند شده است و پوشیدن آن‌ها استایلی متفاوت، شیک و جذاب به شما می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا