روانشناسیسبک زندگی

مدیتیشن بالا بردن ارتعاش؛ انرژی خود را مثبت نگه دارید + موزیک

بسیاری از ما به‌خاطر داشتن افکار پر از اضطراب و بدبینی و پیش‌بینی‌های منفی، دوست داریم فکر کنیم که ذهن و افکار ما دنیای واقعی ما را شکل نمی‌دهد. حقیقت این است که جهت، ماهیت و کیفیت افکار شما عمیقاً با واقعیت عینی شما (سلامت، شغل، موفقیت، روابط و غیره) در هم تنیده است. حرکت ذهنی و جسمی در مرحله هماهنگی، دست به دست هم می‌دهند. واضح است که افکار منفی ارتعاش و سطح انرژی ذهنی را بسیار پایین نگه می‌دارد. در این مقاله از مجله اُکالا می‌خواهیم در مورد ابزار مدیتیشن، به عنوان بهترین ابزار انرژی مثبت و افزایش ارتعاش بیشتر صحبت کنیم.

ارتعاش ما چگونه به وجود می‌آید؟

همه چیز نوعی انرژی است. چه آن را ببینید یا فقط آن را احساس کنید. مثبت، خنثی یا منفی، شما در هر لحظه از هر روز انرژی ایجاد می‌کنید. هر چیزی که فکر می‌کنید، هر چیزی که می‌گویید، هر کاری که انجام می‌دهید و هر کاری که انجام نمی‌دهید ارتعاش مربوطه را منتشر می‌کند که به جهان ارسال می‌شود.

استرس، اضطراب و ترس برخی از رایج‌ترین مقصران کاهش ارتعاش هستند. صرف زمان زیاد روی دستگاه‌های دیجیتال، غذاهای فرآوری شده و مواد مصنوعی نیز می‌تواند بر لرزش شما تأثیر بگذارد. احساسات پردازش نشده؛ مانند خشم، غم و ناامیدی بسیار خسته کننده هستند و ارتعاش شما را کاهش می‌دهند.

اگر افکار، گفتار و کردار خود را روی ایجاد انرژی مثبت بیشتر متمرکز کنید، زندگی شما به روشی که اکنون غیرممکن می‌دانید بهبود خواهد یافت. همه چیز در زندگی شما و هر کس در مسیر شما، به سطح بالاتری از ارتعاش سوق پیدا می‌کند.

ارتعاش ما چگونه به وجود می‌آید؟

مدیتیشن برای انرژی مثبت و ارتعاش بیشتر

چقدر عالی خواهد بود که به یک چراغ انرژی مثبت تبدیل شوید که نور زیبایی را به هر کجا که می‌روید بتابانید، و هر کاری که انجام می‌دهید با استفاده از حالت بالاتر ارتعاش خود برای تبدیل جهان به مکانی بهتر باشد.

بالا بردن ارتعاش زمان زیادی نمی‌برد، اما به تعهدی نیاز دارد که هر روز خود را نشان دهید. ممکن است سخت باشد که از زندگی پرمشغله خود برای تمرکز روی خودتان وقت بگذارید. اما صرف چند لحظه در روز برای مدیتیشن، یکی از بهترین راه‌ها برای بالا بردن ارتعاش و برقراری ارتباط با انرژی مثبت بیشتر است. این عمل کوچک می‌تواند کیفیت زندگی و توانایی شما را برای رسیدن به اهدافتان تا حد زیادی بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: مدیتیشن صبحگاهی با موزیک

مدیتیشن‌های هدایت شده برای افزایش ارتعاش اطمینان می‌دهد که شما روی چیزهای درست تمرکز می‌کنید و به خود عشق و فضای تنفسی مورد نیاز را می‌دهید.

افزایش ارتعاش برای داشتن یک زندگی متعادل و کامل ضروری است. وقتی در حالت ارتعاش زیاد هستیم، احساس انرژی، خلاقیت و الهام گرفتن بیشتری می‌کنیم. بعد از آن ما بهتر می‌توانیم با شهود خود ارتباط برقرار کنیم و به احتمال زیاد تصمیماتی می‌گیریم که به بالاترین حد ممکن به خودمان احترام بگذاریم. همچنین ماندن در لحظه حال و رها کردن هر گونه نگرانی یا اضطراب آسان‌تر خواهد بود.

مدیتیشن برای انرژی مثبت و ارتعاش بیشتر

وقتی در حالت ارتعاش کم هستید، لازم نیست در آنجا گیر کنید. مدیتیشن‌های ارتعاشی می‌تواند به شما کمک کند از حالت فرکانس پایین خارج شوید. در اینجا چند مدیتیشن کوتاه وجود دارد که می‌توانید دفعه بعد که باید فرکانس خود را افزایش دهید از آنها استفاده کرده و تمرین کنید. قبل از شروع مدیتیشن موسیقی زیر را پخش کرده و آغاز کنید.

مدیتیشن افزایش دهنده ارتعاش شماره ۱

در مکانی آرام و راحت بنشینید. چشمان خود را ببندید و روی احساسات بدن خود تمرکز کنید. چند نفس عمیق بکشید تا آرام شوید. در حین بازدم، تصور کنید که هر انرژی منفی از بدن شما آزاد می‌شود و با ارتعاشات مثبت جایگزین می‌شود. خود را تجسم کنید که با هر بازدم سبک‌تر و روشن‌تر می‌شوید، و هر چیزی را که دیگر به شما خدمت نمی‌کند رها کنید.

در حین دم، تصور کنید که در حال پر شدن از ارتعاشات مثبت و انرژی نوری هستید که از بالای سر تا نوک انگشتان پا تابیده می‌شود. تا زمانی که دوست دارید در این حالت بمانید و وقتی آماده شدید به آرامی چشمان خود را باز کنید. شما باید احساس آرامش و انرژی بیشتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید: مدیتیشن تنفسی + موزیک

مدیتیشن افزایش دهنده ارتعاش شماره ۲

اگر وقتتان کم است، می‌توانید این مدیتیشن را در چند دقیقه انجام دهید. یک تمرین آسان این است که چشمان خود را ببندید و برای چند دقیقه روی نفس خود تمرکز کنید. هوا را هنگام ورود و خروج از بدن تجسم کنید. اگر ذهن شما بیش از حد می‌چرخد، شمارش نفس‌هایتان می‌تواند به کند کردن افکارتان کمک کند.

هنگامی که احساس آرامش کردید، به چیزی فکر کنید که برای شما شادی می‌آورد، خواه یک شخص، مکان یا تجربه باشد. روی این احساس تمرکز کنید و اجازه دهید تمام بدن شما را پر کند. در آن احساس نفس بکشید و آن را برای چند لحظه نگه دارید. به آرامی چشمان خود را باز کنید.

مدیتیشن افزایش دهنده ارتعاش

مدیتیشن افزایش دهنده ارتعاش شماره ۳

همچنین می‌توانید یک مدیتیشن متحرک را تمرین کنید تا به شما در افزایش فرکانس کمک کند. به آرامی قدم بزنید و مراقب مناظر و صداهای اطراف خود باشید. با هر قدم زمین را در زیر پای خود احساس کنید.

به هوای روی پوست خود توجه کنید. ذهن خود را در لحظه آموزش دهید و به چیزهایی که در اطرافتان هستند و برای آنها سپاسگزار هستید توجه کنید. لذت را در آن شکرگزاری تجربه کنید.

افزایش ارتعاش راهی عالی برای افزایش کیفیت زندگی شماست. صرف چند دقیقه در روز برای تمرین مدیتیشن‌های افزایش دهنده ارتعاش که در این مقاله از مجله سبک زندگی اُکالا خواندید، می‌تواند برای شما انرژی، شادی و آرامش بیشتری به ارمغان بیاورد. آنچه برای شما بهتر است را پیدا کنید و متعهد شوید که هر روز دقایقی را برای خودتان حضور داشته باشید. با ثبات و تمرکز، ارتعاش شما افزایش می‌یابد و در کمترین زمان بالاترین ارتعاش خود را تجربه خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا