سبک زندگیسلامت و زیبایی

بهترین نرم کننده‌ موهای کراتینه برای داشتن موهایی نرم و ابریشمی

کراتین کردن مو به عملی شیمیایی گفته می‌شود که با کمک آن می‌توان موهای وز، فر و مجعد را به موهای صاف و لخت تبدیل کرد. کراتینه کردن مو دائمی نیست و بسته به نگه‌داری و جنس موهای شما بین ۳-۶ ماه ماندگاری دارد. در این زمان برای نگه‌داری صحیح از موهای کراتینه شده استفاده کردن از محصولات شوینده و سازگار با موهایتان یکی از مهم‌ترین اصولی است که باید رعایت کنید. نرم کننده‌‌های مناسبی که در این زمان می‌توانید از آن استفاده داشته باشید کمک بزرگی در لطیف و صاف ماندن موهای شما دارند. ما در مجله اینترنتی اکالابلاگ ۴ مورد از بهترین نرم کننده برای موهای کراتینه شده را به شما معرفی خواهیم کرد. تا انتهای این مقاله کاربردی و آموزنده با ما همراه باشید.

نرم کننده کراتینه برزیلی نچرال ورلد اصل

این نرم کننده دارای ۴ نوع روغن ضروری یلانگ‌یلانگ، رزماری، لیمون گراس و نارنج است. این شامپو در انگلستان تولید می‎‌شود و همچنین توانسته است تاییدیه محصولات ارگانیک از اروپا و امریکا را به دست بیاورد. شامپو ترم کننده مراتینه نچرال ورلد محصولی اختصاصی برای موهای خشک، مجعد و آسیب دیده است.

نرم کننده کراتینه برزیلی نچرال ورلد اصل

این نرم کننده برای موهای کراتینه شده از خشکی مو جلوگیری می‌کند و در حفظ درخشندگی و شادابی مو به شما کمک خواهد کرد. استفاده از مواد کاملا طبیعی و ارگانیک در ترکیبات این شامپو، عامل اصلی محبوبیت بسیار زیاد این برند است.

۹۵ درصد مواد این شامپو کاملا از مواد طبیعی تهیه می‌شود و این محصول وگان، تست حیوانی ندارد. نرم کننده کراتینه برزیلی نچرال ورلد موهای شما را در برابر اشعه ماورابنفش حفظ می‌کند و یکی از بهترین محصولاتی است که می‌تواند در رفع موخوره موثر باشد.

نرم کننده روغن آرگان نچرال ورلد اصل

این شامپو، از انواع نرم کننده ها دارای مواد مغذی بسیار زیادی برای مو است. بافت‌های آسیب دیده مو را تقویت می‌کند و حالتی درخشان و لطیف به مو می‌دهد.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    نرم کننده روغن آرگان نچرال ورلد اصل

    نرم کننده نچرال ورلد دارای آب رسان قوی است و محصولی شناخته شده از امریکا محسوب می‌شود. حدود ۹۵ درصد این محصول از مواد طبیعی و ارگانیک تهیه شده است که نه تنها آسیب و ضرری به موهای شما نمیرساند بلکه باعث خوش‌حالتی و نرمی در موهایتان می‌شود.

    بیشتر بخوانید: ۴ شامپوی نرم‌کننده‌ معروف مو برای آقایان

    این شامپو، موهای خشک شما را کاملا مرطوب و لطیف می‌کند. به دلیل وجود روغن آرگان در این محصول شما از شر موخورهایتان راحت می‌شوید.

    داشتن ویتامین E در این شامپو به موهایتان کمک می‌کند تا از شر ریزش موهایتان نیز خلاص شوند. همچنین جالب است بدانید که این شامپو به تقویت ریشه مو و افزایش رشد موهایتان کمک چشمگیری می‌کند.

    شامپو و نرم کننده هیربرست اصل

    این شامپو برای انواع مو مناسب است و مخصوصا یکی از بهترین انواع نرم کننده برای موهای کراتین شده به حساب می‌آید. این محصول حاوی مقادیر مناسبی از روغن آوکادو و روغن نارگیل است که نقش مهمی در رشد سریع و سالم موهایتان بازی می‌کنند.

    شامپو و نرم کننده هیربرست اصل

    استفاده از این شامپو مشکلات پوستی مانند خارش و پوسته پوسته شدن را کاهش می‌دهد و دارای پروتئین‌های گیاهی برای تقویت مو است. این نرم کننده فاقد پارابن و سولفات لاریل و محصولی از شرکت انگلستان است. این شامپو به دلیل داشتن پروتئین و ویتامین های مقوی و مغذی به رشد سریع، کاهش خشکی و خارش پوست سر شما بسیار کمک می‌کند.

    استفاده منظم از نرم کننده هیر برست، به موهای آسیب دیده و خشکی که در اثر رنگ، اتو و دکولره خشک و کم حجم شده‌اند کمک می‌کند تا رطوبت و لطافت خود را بازیابند. استفاده مرتب از آن، شوره سر را از بین می‌برد و باعث می‌شود پوست سر شما از خشکی نجات پیدا کند و موهای درخشان و نرم داشته باشید.

    نرم کننده روغن کوکوی او جی ایکس ۳۸۵ میلی OGX

    این نرم کننده مخصوص موهای کراتین شده، ساخت انگلستان است و همه با هر نوع مو و هر سطح از چربی کف سر می‌توانند از آن استفاده کنند. این شامپوی بدون سولفات باعث از بین رفتن وز، خشکی و فر موهای شما می‌شود و از بروز شوره سر و خشکی پوست آن جلوگیری می‌کند.

    شامپو نرم کننده مخصوص موهای کراتین شده کوکوی او جی ایکس ۳۸۵ میلی OGX

    این نرم کننده به پوست سرتان تسکین می‌بخشد و موهایتان را نرم و لطیف و ابریشمی می‌کند.

    بیشتر بخوانید: بهترین نرم کننده‌ها برای موهای دکلره شده

    سوالات متداول

    در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بهترین شامپوهای نرم کننده مخصوص موهای کراتین شده آشنا کنیم. فراموش نکنید که مرقبت از موهای کراتین شده، می‌تواند عمر درمان و کیفیت موی شما را افزایش دهد. به همین دلیل لازم است به خوبی از مویتان مراقبت کنید تا علاوه‌بر طولانی شدن عمر کراتین مو، کیفیت کلی آن را هم افزایش دهید و از بروز موخوره جلوگیری کنید.

    بهترین نرم کننده های ایرانی برای موهای کراتینه شده چیست؟

    نرم کننده مو کراتینه نئودرم، نرم کننده مو آووکادو شون، نرم کننده مای مدل Nutri Daily، نرم کننده مو ماکادمیا فابریگاس و نرم کننده مو خشک فولیکا از بهترین نرم کننده‌های ایرانی هستند.

    چگونه از نرم کننده مو استفاده کنیم؟

    برای استفاده از نرم کننده باید موهایتان را بشویید و آبکشی کنید و ۵-۱۰ دقیقه زمان دهید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس مقداری از نرم کننده را کف دستانتان پخش کرده و به آرامی به ساه موهایتان زنید و به آرامی ماساژ دهید. ۱۰-۱۵ دقیقه بعد موهایتان را آبکشی و خشک کنید.

    آیا نرم‌کننده به مو آسیب می‌رساند؟

    خیر، در صورتی که از یک نرم کننده مناسب به طور صحیح و اصولی استفاده کنید برای موهایتان بسیار مفید است.

    امیدواریم که از اطلاعات کامل و جامعی که در این مقاله برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم استفاده کنید و شما نیز با داشتن این اطلاعات صحیح موهای نرم و لطیف و درخشانی داشته باشید.

    از این که تا پایان بهترین نرم کننده برای موهای کراتینه شده، با ما همراه بودید از شما متشکریم. حالا نوبت شماست؛ آیا تجربه استفاده از این نرم کننده‌ها را داشته‌اید؟ روتین مراقبت از موی شما چیست؟ ممنون خواهیم شد که نظراتتان را در این زمینه با ما و سایر خوانندگان اکالا به اشتراک بگذارید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.