سبک زندگیسلامت و زیبایی

با بهترین نرم کننده‌ها برای موهای دکلره شده آشنا شوید!

استفاده از نرم کننده برای موهای دکلره شده بسیار ضروری است و از خشک و کدر شدن موها جلوگیری می‌کند. در حقیقت دکلره کردن موها موجب آسیب به تار مو می‌شود و بعد از مدتی ظاهری خشک و شکننده به موها می‌بخشد. استفاده از نرم کننده می‌تواند سرعت ترمیم موهای آسیب دیده را افزایش دهد و ساقه مو را آبرسانی کند.

اما برای آبرسانی و ترمیم موها پس از دکلره کردن کدام نرم کننده موثر است؟ در این مقاله از اکالا بلاگ می‌توانید با بهترین نرم کننده‌ها برای موهای دکلره شده آشنا شوید.

چرا استفاده از نرم کننده برای موهای دکلره شده ضروری است؟

از آن جایی که موهای رنگ و دکلره شده در معرض مواد شیمیایی قرار می‌گیرند، بعد از مدتی خشک و شکننده می‌شوند. استفاده از محصولات مراقبت از موهای دکلره شده می‌تواند به حفظ شادابی و رطوبت موهای دکلره شده کمک کند و ظاهری زیبا و سالم به موهای شما ببخشد. از طرف دیگر اگر موهای دکلره شده است، باید از نرم کننده فاقد سولفات برای ترمیم موهای خود استفاده کنید.

سولفات یک ماده رایج در انواع نرم کننده و شامپو است که رطوبت طبیعی مو را از بین می‌برد و موجب خشک شدن موها می‌شود و در دراز مدت خطر بروز موخوره و آسیب‌های شدید به مو را افزایش می‌دهد. سعی کنید برای موهای دکلره شده، تنها از نرم کننده‌های فاقد سولفات و مواد شیمیایی استفاده کنید.

از طرف دیگر استفاده از شامپو و نرم کننده‌هایی که در ترکیبات آن‌ها سولفات وجود دارد، رنگ مو را از بین می‌برد و ماندگاری آن را کاهش می‌دهد. بنابراین برای جلوگیری از تغییر رنگ موهای دکلره نیز بهتر است از نرم کننده‌های ارگانیک و بدون مواد شیمیایی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم‌کننده‌ها برای موهای آسیب‌دیده

با لیستی از بهترین نرم کننده‌ها برای موهای دکلره شده آشنا شوید

بهترین نرم کننده‌ها برای موهای دکلره شده طوری طراحی می‌شوند که موهای خشک و آسیب دیده را ترمیم و از تغییر رنگ موها جلوگیری کنند. اما برای مراقبت از موهای دکلره شده کدام نرم کننده‌ها گزینه‌های بهتری هستند؟ در این بخش می‌توانید با بهترین نرم کننده‌ها برای آبرسانی و ترمیم موها پس از دکلره کردن آشنا شوید.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۱- اویدرم؛ بهترین نرم کننده برای تقویت موهای دکلره شده

    نرم کننده موی اویدرم یکی از بهترین نرم کننده‌ها برای موهای دکلره شده است که از ایجاد خشکی موها و موخوره جلوگیری می‌کند و با ایجاد لایه محافظتی، مانع خشک شدن موها می‌شود. یکی دیگر مزیت‌های استفاده از نرم کننده اویدرم افزایش درخشندگی و بهبود شانه پذیری موها است که ظاهری زیباتر و سالم‌تر به موهای شما می‌بخشد.

    چرا استفاده از نرم کننده برای موهای دکلره شده ضروری است؟

    ۲- سینره؛ بهترین آبرسان برای موهای دکلره شده

    اگر در فکر خرید بهترین نرم کننده موی رنگ شده و دکلره هستید، سینره یک برند شناخته شده و موثر است. نرم کننده سینره موها را آبرسانی می‌کند و به افزایش نرمی و لطافت موها کمک می‌کند.

    بیشتر بخوانید: نرم کننده‌ موهای کراتینه 

    این نرم کننده سرشار از ویتامین‌های مختلف و عصاره طبیعی انار است که موجب تقویت موها و ترمیم موهای آسیب دیده و رنگ شده است. نرم کننده سینره از رنگ موهای شما محافظت می‌کند و به خاطر آنتی‌اکسیدان‌هایی که در آن وجود دارد، از موها در برابر آسیب محافظت می‌کند.

    ۳- دیپ سنس؛ بهترین نرم کننده مو برای موهای رنگ شده و دکلره

    نرم کننده موی دیپ سنس یکی دیگر از بهترین محصولات برای تقویت موهای دکلره شده و جلوگیری از تغییر رنگ موها است. در ترکیبات این نرم کننده از روغن آملا، عصاره بابونه و آمارانت استفاده شده است، به همین دلیل بعد از استفاده از این مخصوص متوجه نرم شدن و افزایش درخشندگی موها خواهید شد.

    بیشتر بخوانید: چند نمونه از بهترین نرم کننده‌ها برای موهای فر

    ۴- الارو؛ بهترین نرم کننده مخصوص موهای دکلره شده

    نرم کننده موی الارو یکی دیگر از بهترین برندهای نرم کننده برای محافظت و ترمیم موهای دکلره شده است. این نرم کننده به درمان موخوره و افزایش نرمی مو کمک می‌کند و موجب افزایش لطافت و درخشندگی موهای دکلره شده می‌شود.

    معرفی بهترین نرم کننده‌ها برای موهای دکلره شده

    ۵- فولیکا؛ در لیست بهترین محصولات مراقبت از موهای دکلره شده

    برای افرادی که موهای رنگ و دکلره شده دارند، نرم کننده فولیکا یکی دیگر از برندهای فوق‌العاده موثر است. این نرم کننده مانع تغییر رنگ موها می‌شود و از موهای رنگ شده در برابر آسیب محافظت می‌کند. استفاده از نرم کننده فولیکا موجب بهبود حالت پذیری و باز شدن گره مو می‌شود و به افزایش درخشندگی موها کمک می‌کند.

    بیشتر بخوانید: با انواع شامپو و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید

    ۶- الی ژن؛ بهترین نرم کننده‌ها برای موهای دکلره شده

    نرم کننده موی الی ژل یکی از برندهای تخصصی در زمینه تولید انواع محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست و مو است. نرم کننده مخصوص موهای رنگ و دکلره شده این برند سرشار از کراتین، ویتامین B5 و روغن بادام شیرین است و از همین رو به استحکام و ترمیم موها کمک می‌کند.

    استفاده از این نرم کننده ظاهری درخشان و سالم به موهای شما می‌بخشد و با تقویت موها از آسیب‌های احتمالی بعد از دکلره و رنگ مو جلوگیری می‌کند.

    ۷- گلیس؛ بهترین نرم کننده خارجی برای موهای دکلره شده

    اگر تا به حال از شامپو و نرم کننده گلیس استفاده کرده باشید، می‌دانید که محصولات این برند چقدر برای افزایش نرمی و استحکام موها موثر هستند. نرم کننده موی گلیس مخصوص موهای رنگ و دکلره از تغییر رنگ موها جلوگیری می‌کند و به افزایش استحکام و ترمیم موهای آسیب دیده کمک می‌کند. در ترکیبات این نرم کننده از عصاره زغال اخته و روغن‌های طبیعی استفاده می‌شود و از همین رو به احیای مو و بهبود شانه پذیری موها نیز کمک می‌کند.

    بیشتر بخوانید: روش هایی که آقایان باید برای مراقبت از مو رعایت کنند!

    نرم کننده مخصوص موهای دکلره شده

    ۸- نئودرم؛ بهترین برند نرم کننده ایرانی

    نرم کننده موی نئودرم یک برند ایرانی برای محافظت از موهای دکلره شده است که در ترکیبات آن از پروبیوتیک و روغن آرگان استفاده شده است. این نرم کننده از رنگ موی شما محافظت می‌کند و مانع خشکی و آسیب به موها می‌شود. اگر موهای شما خشک و دکلره شده است، می‌توانید با کمک نرم کننده نئودرم به ترمیم و افزایش استحکام موهای خود کمک کنید.

    نکاتی که باید در مورد انتخاب نرم کننده برای موهای دکلره شده بدانید

    در این بخش به چند نکته در رابطه با نرم کننده‌ موهای دکلره شده اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

    • برای ترمیم موهای دکلره شده سعی کنید از نرم کننده‌های فاقد سولفات و پارابن استفاده کنید. این نرم کننده‌ها از خشک شدن مو جلوگیری می‌کنند و مانع تغییر رنگ موها می‌شوند.
    • اگر موهای شما دکلره شده است، بهتر است از نرم کننده‌هایی که سرشار از روغن‌های گیاهی و عصاره‌های طبیعی هستند برای ترمیم موها استفاده کنید.
    • برای افزایش درخشندگی موهای دکلره شده باید از نرم کننده‌هایی استفاده کنید در ترکیبات آن‌ها از کراتین، بیوتین، ویتامین‌های گروه B و مواد معدنی استفاده شده است.
    • برای افزایش نرمی و لطافت موهای دکلره شده سعی کنید در کنار استفاده از نرم کننده از بهترین ماسک مو برای موهای دکلره شده نیز استفاده کنید.
    • قبل از خرید نرم کننده برای موهای دکلره شده حتما نگاهی به مواد تشکیل دهنده و ترکیبات آن بیندازید و سعی کنید بیشتر به سراغ محصولات ارگانیک بروید.

    از اینکه تا پایان این مقاله آموزنده همراه مجله سبک زندگی اکالا بودید از شما متشکریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.