سبک زندگیسلامت و زیبایی

۸ نمونه از بهترین نرم کننده‌ها برای موهای فر

آیا می‌دانید بهترین نرم‌کننده‌ها برای موی فر چه ویژگی‌هایی دارد و کدام برند محصولات مناسب‌تری برای موهای چرب تولید می‌کند. موهای فر بیشتر از دیگر انواع مو در معرض خشکی و آسیب قرار دارند و باید به طور مرتب آبرسانی شوند. استفاده از نرم‌کننده یکی از بهترین راهکارها برای درمان خشکی موهای فر است و حالتی زیباتر به موها می‌بخشد.

در این مقاله از اکالا بلاگ می‌توانید با بهترین نرم‌کننده‌ها برای موی فر آشنا شوید.

بهترین نرم‌کننده موی فر چیست؟

موهای فر معمولا بافت خشک‌تری دارند و استفاده از نرم‌کننده می‌تواند به افزایش آبرسانی و نرمی این نوع از موها کمک کند. هر چقدر موی شما فرفری‌تر باشد، قطعا نیاز به مراقبت بیشتری دارد. یک نرم‌کننده ایده آل موها را به خوبی آبرسانی می‌کند و از خشک شدن، کدر شدن و بدحالت شدن موهای فر جلوگیری می‌کند.

در پاسخ به این سوال که چرا موهای مجعد نیاز به نرم‌کننده دارد، باید بدانید که نرم‌کننده هم حالت پذیری و شانه پذیری موهای فر را افزایش می‌دهد و هم به زیباتر به نظر رسیدن موهای فر کمک می‌کند.

در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های نرم‌کننده موی فر اشاره شده است:

  • نرم‌کننده موی فر باید دارای ترکیبات طبیعی، روغن‌ها و عصاره‌های طبیعی باشد.
  • برای خرید نرم‌کننده موی فر به دنبال محصولات ارگانیک و بدون سولفات و پارابن باشید.
  • سعی کنید از نرم‌کننده‌هایی استفاده کنید که با جنس و شرایط موی شما هماهنگی بیشتری دارند.
  • قبل از خرید نرم‌کننده موی فر حتما اطلاعات روی برچسب محصول را مطالعه کنید و سپس محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین نرم کنندهای خانگی برای موی خشک و وز

با بهترین نرم‌کننده‌ها برای موی فر آشنا شوید

نرم‌کننده‌های مخصوص موی فر با برندها و کیفیت‌های متفاوتی در بازار به فروش می‌رسند. برخی از برندها معمولا کیفیت بالاتری دارند و سریع‌تر به درمان موهای خشک و آسیب دیده کمک می‌کنند. برخی دیگر از نرم‌کننده‌های مخصوص موی فر نیز برای افزایش شانه پذیری و خوش‌حالت‌تر به نظر رسیدن موها مناسب هستند.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    در ادامه می‌توانید با بهترین نرم‌کننده‌ها برای موی فر آشنا شوید.

    ۱- نرم‌کننده موی فر داو

    داو یکی از بهترین نرم‌کننده‌ها برای درمان خشکی مو است که به آبرسانی موها کمک و شانه پذیری موها را تسهیل می‌کند. نرم‌کننده داو طوری طراحی شده است که جلوی وز شدن موها را می‌گیرد و به افزایش درخشندگی و حالت پذیری موها کمک می‌کند.

    بیشتر بخوانید: معیارهای انتخاب شامپوی مناسب برای انواع مو

    بهترین نرم‌کننده موی فر چیست؟

    ۲- نرم‌کننده موی فر پنتن

    یکی دیگر از بهترین نرم‌کننده‌ها برای مو فر، نرم‌کننده موی فر پنتن است. این نرم‌کننده سرشار از آنتی اکسیدان است و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند.

    در ترکیبات نرم‌کننده موی فر پنتن از پروتئین‌ها و ویتامین‌های متنوع استفاده می‌شود و از همین رو این محصول به تقویت مو و حفظ رطوبت موها کمک می‌کند.

    رایحه دلچسب و بافت سبک این نرم‌کننده موجب شده تا در لیست محبوب‌ترین نرم‌کننده‌ها برای موهای فر قرار بگیرد و طرفداران زیادی در دنیا داشته باشد.

    بیشتر بخوانید: با انواع شامپو و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید

    ۳- نرم‌کننده موی فر پاسیفیکا

    پاسیفیکا (Pacifica) یکی دیگر از برندهای محبوب نرم‌کننده خارجی است که در ترکیبات آن از اسید هیالورونیک، روغن‌های طبیعی و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود. بهترین نرم‌کننده موی فر پاسیفیکا مدل pineapple curls است. این مدل نرم‌کننده حاوی روغن‌های گیاهی و طبیعی است و ۱۰۰ درصد وگان است در ترکیبات آن از مواد مضر سیلیکون، روغن معدنی، سولفات، پارابن و فتالات است.

    ۴- نئودرم، بهترین نرم‌کننده مو برای موهای خشک و وز و فر

    نئودرم یکی از بهترین برندهای ایرانی در زمینه تولید نرم‌کننده است که از خشکی و آسیب به موهای فر جلوگیری می‌کند. در ترکیبات این برند از پروتئین، کراتین، بیوتین و روغن سویا استفاده می‌شود و از همین رو از وز شدن مو جلوگیری می‌کند و برای تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده مفید است. این برند محصولات متنوعی برای موهای فر تولید می‌کند که می‌توانید با توجه به جنس و بافت موها از مدل مناسبی استفاده کنید.

    بیشتر بخوانید: معرفی بهترین شامپو برای رشد مو

    ۵- فولیکا؛ بهترین نرم‌کننده موی فر ایرانی

    فولیکا یک برند ایرانی باکیفیت است که در ترکیبات نرم‌کننده خود از شیر جو دوسر، کراتین و لسیتین استفاده می‌کند. این نرم‌کننده موهای شما را آبرسانی می‌کند و از زبر شدن و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند. این نرم‌کننده برای افزایش حالت پذیری موها مفید است به استحکام موها کمک می‌کند.

    معرفی نرم کننده‌های پرطرفدار موی فر

    ۶- نرم‌کننده بدون سولفات ویتامول

    ویتامول یکی از بهترین نرم‌کننده‌های بدون سولفات برای موهای فر است که از گره خوردن موها جلوگیری می‌کند و در ترمیم و آبرسانی موها نیز موثر است. این نرم‌کننده جلوی خشکی مو را می‌گیرد و یکی از بهترین نرم‌کننده‌های ایرانی برای موی فر است که می‌توانید آن را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تهیه کنید.

    ۷- نرم‌کننده موی فر اکتیو

    نرم‌کننده اکتیو یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین انواع نرم‌کننده ایرانی برای موهای فر است که به حفظ شادابی و درخشندگی موها کمک می‌کند. این نرم‌کننده از وز شدن مو جلوگیری می‌کند و حالت زیباتری به موهای فر شما می‌بخشد.

    بیشتر بخوانید: روش‌هایی که آقایان باید برای مراقبت از مو رعایت کنند!

    ۸- نیچر سپل بهترین نرم‌کننده و تقویت کننده موی فر

    نرم‌کننده نیچر سپل (Nature Spell) یک برند انگلیسی فوق العاده باکیفیت است که لطافت و نرمی موهای فر را افزایش می‌دهد. این نرم‌کننده موهای شما را تقویت می‌کند و شانه پذیری موها را تسهیل می‌کند. استفاده از نرم‌کننده خشکی و شکنندگی موها را درمان می‌کند و با آبرسانی موهای شما ظاهری زیباتر به آن‌ها می‌بخشد. در ترکیبات این نرم‌کننده از روغن‌های طبیعی مارلا، روغن آووکادو؛ کره مورومورو و آب برنج استفاده شده است که موها را تقویت می‌کند.

    از اینکه تا پایان این مقاله آموزنده همراه مجله سبک زندگی اکالا بودید، از شما سپاسگزاریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.