سبک زندگیسلامت و زیبایی

معرفی بهترین نرم کننده‌ها برای موهای چرب

موهای چرب معمولا نیاز به مراقبت بیشتری دارند و بیشتر در معرض آسیب قرار می‌گیرند. در حقیقت برای مراقبت از موی چرب باید از شامپویی استفاده کنید که چربی پوست سر را متعادل کند و از چرب شدن تار مو جلوگیری کند و نرم کننده‌ای را انتخاب کنید که فاقد چربی باشد و به نرم کردن موها کم کند. بسیاری از افرادی که موی چربی دارند، برای جلوگیری از خشک شدن مو باید از نرم کننده استفاده کنند.

نرم کننده‌های موی چرب طوری طراحی شده‌اند که به افزایش نرمی و لطافت مو کمک می‌کنند و برای جلوگیری از خشکی و کدر شدن تار مو بسیار موثر هستند. اما بهترین نرم کننده‌ها برای موهای چرب کدام برند است؟

در این مقاله از اکالا بلاگ می‌توانید با بهترین نرم کننده مو ایرانی و خارجی برای موهای چرب آشنا شوید.

بهترین نرم کننده‌ها برای موهای چرب

امروزه در بازار نرم کننده‌های متنوع با برندهای متنوع به فروش می‌رسند که هر کدام برای انواع مشخصی از مو طراحی شده‌اند. برای خرید انواع نرم کننده مخصوص موی چرب باید از محصولاتی استفاده کنید که به طور تخصصی برای این جنس از موها طراحی شده‌اند و از خشک شدن تار موها جلوگیری می‌کنند.

در ادامه می‌توانید با نکاتی مهم برای خرید بهترین نرم کننده‌ها برای موهای چرب آشنا شوید.

۱- او جی ایکس؛ بهترین نرم کننده برای موهای چرب

او جی ایکس (ogx) یکی از بهترین برندهای تولید شامپو و نرم کننده است که برای تهیه آن از روغن‌ها و عصاره‌های طبیعی استفاده می‌شود. نرم کننده او جی ایکس مخصوص موهای چرب از ریزش مو جلوگیری می‌کند و در افزایش استحکام و تقویت تار موها موثر است.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    بیشتر بخوانید: بهترین نرم کننده‌ها برای موهای فر

    ۲- لورآل؛ بهترین نرم کننده مو خارجی

    لورآل (loreal) یک برند شناخته شده در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت است. نرم کننده و تقویت موی لورآل یک محصول فرانسوی است که موهای شما را تقویت می‌کند و از شکنندگی و کدر شدن موهای جلوگیری می‌کند.

    این نرم کننده برای موهای رنگ شده و آسیب دیده مناسب است و ریزش موها را به حداقل می‌رساند. استفاده از نرم کننده موی لورآل به حفظ رنگ موی شما کمک می‌کند و ظاهری و نرم و درخشان به موها می‌بخشد.

    ۳- اویدرم؛ بهترین نرم کننده مو خارجی

    نرم کننده فرانسوی اویدرم (Eviderm) یکی از بهترین انواع نرم کننده برای کنترل موخوره و درمان موهای خشک و آسیب دیده است. تار موی بسیاری از افرادی که موهای چربی دارند، خشک و شکننده است و نیاز به ترمیم دارد.

    استفاده از نرم کننده اویدرم موهای خشک و آسیب دیده شما را درمان می‌کند و رطوبت از دست رفته موها را بازمی‌گرداند. در این نرم کننده از پروتئین گندم، ویتامین C، ویتامین E و B استفاده شده است، به همین منظور در حفظ سلامت و تقویت موها بسیار موثر است.

    بیشتر بخوانید: معیارهای انتخاب شامپوی مناسب برای انواع مو

    نرم کننده‌های مناسب برای موهای چرب

    ۴- ایروکس؛ بهترین نرم کننده مو ایرانی

    ایروکس یک برند ایرانی و معتبر است که نرم کننده‌های بدون سولفات تولید می‌کند. این نرم کننده سرشار از ویتامین‌های ضروری و مواد مغذی است که به نرم کردن موها و جلوگیری از ایجاد موخوره کمک می‌کند. سولفات در دراز مدت به تار موها آسیب وارد می‌کند و موجب خشکی مو می‌شود؛ از همین رو استفاده از نرم کننده‌های فاقد سولفات همیشه گزینه‌های بهتری برای مراقبت از مو محسوب می‌شوند.

    بیشتر بخوانید: با انواع شامپو و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید

    ۵- ماوی؛ بهترین نرم کننده مو بدون سولفات

    نرم کننده ماوی (mavi) یکی دیگر از بهترین نرم کننده‌های دنیا برای موهای چرب است که در ترکیبات آن از عصاره آگاو، گل ختمی، آناناس، نارگیل و آلوئه ورا استفاده شده است. این نرم کننده فاقد سولفات، پارابن و سیلیکون و گلوتن است و به احیای و آبرسانی موهای کمک می‌کند.

    ۶- اکتیو؛ بهترین نرم کننده موی چرب برای مردان

    اگر به دنبال یک نرم کننده مخصوص موهای چرب مردانه هستید، می‌توانید از برند اکتیو استفاده کنید. محصولات این شرکت ساقه موهای شما را نرم می‌کند و از کدر شدن و خشکی مو جلوگیری می‌کند.

    بیشتر بخوانید: روش‌هایی که آقایان باید برای مراقبت از مو رعایت کنند!

    ۷- داو؛ بهترین نرم کننده مو برای موهای خشک و وز

    اگر موهای شما چرب است و تار موهایتان خشک و شکننده شده است، می‌توانید از نرم کننده داو استفاده کنید. نرم کننده داو موهای شما را نرم می‌کند و از خشکی و کدر شدن مو جلوگیری می‌کند. این نرم کننده موهای آسیب دیده را درمان می‌کند و از آن جایی که قیمت مناسبی دارد، برای افرادی که دنبال یک نرم کننده باکیفیت و با قیمت مناسب هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

    نکاتی که باید در زمان خرید نرم کننده مخصوص موهای چرب به آن‌ها توجه کنید

    ۸- شون؛ بهترین نرم کننده موی چرب اصل برای تقویت مو

    اگر کف سر چرب و تار موی خشک و شکننده‌ای دارید، می‌توانید برای آبرسانی ساقه مو از نرم کننده شون استفاده کنید. نرم کننده شون موهای شما را نرم می‌کند و خشکی و وزی مو را درمان می‌کند. این نرم کننده برای درمان شکنندگی موها و همچنین تقویت موهای آسیب دیده بسیار مناسب است.

    بیشتر بخوانید: خواص صابون سیاه مراکشی 

    نکاتی که باید در زمان خرید نرم کننده مخصوص موهای چرب به آن‌ها توجه کنید

    در این بخش به چند نکته در رابطه با نرم‌ کننده‌های مناسب برای موهای چرب اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

    • نرم کننده‌ها مانند همه محصولات دیگر در برندهای و قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند، برای خرید انواع نرم کننده مخصوص موی چرب باید در کنار کیفیت محصول به قیمت آن نیز توجه کنید. برای تهیه نرم کننده مو با قیمت مناسب می‌توانید از فروشگاه‌هایی که محصولات را با تخفیفی ارائه می‌دهند، خرید کنید.
    • بهترین نرم کننده‌ها برای موهای چرب محصولاتی هستند که به متعادل کردن چربی سر کمک می‌کنند و از سنگینی بیش از حد موها و افزایش چربی مو جلوگیری می‌کنند.
    • برای تهیه محصولات نرم کننده مو سعی کنید از محصولات بدون سولفات و پارابن استفاده کنید.
    • فراموش نکنید که موهای چرب نیز برای احیای ساقه مو و جلوگیری از آسیب به نرم کننده نیاز دارد. بنابراین استفاده از نرم کننده را جدی بگیرید.
    • برای استفاده از نرم کننده مخصوص موهای چرب ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید. سپس تار موها را به نرم کننده آغشته کنید. مراقب باشید که نرم کننده به هیچ عنوان با پوست سر برخورد نخورد. بعد از ۳ تا ۵ دقیقه موها را به خوبی آبکشی کنید تا نرم کننده به طور کامل از روی موها پاک شود.
    • اگر موهای شما خیلی چرب است و تار موهایتان نیز سنگین و چرب می‌شود، می‌توانید در هفته یک بار از نرم کننده مخصوص موهای چرب استفاده کنید.
    • نرم کننده‌ها محصولاتی هستند که فقط برای ساقه مو طراحی شده‌اند و نباید با پوست سر تماس پیدا کنند. برخورد نرم کننده با پوست سر موجب تحریک ترشح چربی، التهاب و همچنین کاهش مقاومت تار مو می‌شود و زمینه ریزش مو را نیز فراهم می‌کند.
    • برای خرید نرم کننده برای انواع مو سعی کنید از برندهای معتبر استفاده کنید، حتما گزینه‌هایی را انتخاب کنید که در آن‌ها از عصاره‌های طبیعی استفاده می‌شود.

    از اینکه تا پایان این مقاله آموزنده همراه مجله سبک زندگی اکالا بودید از شما سپاسگزاریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.