سبک زندگیسلامت و زیبایی

بهترین نرم‌کننده‌ها برای موهای آسیب‌دیده؛ خارجی و ایرانی

آیا می‌دانید بهترین نرم‌کننده‌ها برای موهای آسیب‌دیده از چه برندی هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ موهای آسیب‌دیده معمولا ظاهری خشک و کدر دارند و حالت پذیری آن‌ها نسبت به موهای سالم کمتر است. استفاده از نرم‌کننده موی مناسب می‌تواند موهای آسیب‌دیده را آبرسانی کند و به مرور به تقویت ساقه مو و نرم شدن موها کمک کند.

اما بهترین نرم‌کننده مو ایرانی کدام برند است و کدام نرم‌کننده خارجی سریع‌تر موهای آسیب‌دیده را درمان می‌کند؟ در این مقاله از اکالا بلاگ می‌توانید با لیستی از بهترین نرم‌کننده‌ها برای موهای آسیب‌دیده و خشک آشنا شوید.

چرا استفاده از نرم‌کننده برای موهای آسیب‌دیده ضروری است؟

نرم‌کننده‌ها طوری طراحی شده‌اند که شانه پذیری موها را تسهیل می‌کنند و جلوی وز و بدحالت شدن موها را می‌گیرند. زمانی که ساقه موها آسیب می‌بینند، رطوبت خود را از دست می‌دهند و ظاهری خشک و شکننده پیدا می‌کنند. استفاده از نرم‌کننده می‌تواند به ترمیم و درخشندگی موها کمک کند و از خشکی مو جلوگیری کند.

نرم‌کننده‌های مخصوص موهای آسیب‌دیده، کوتیکول‌های مو را صاف می‌کنند و با آبرسانی موها جلوی ایجاد گره و خشکی مو را می‌گیرند. در ادامه می‌توانید با مهم‌ترین مزایای استفاده از نرم‌کننده برای موهای آسیب‌دیده آشنا شوید.

  • درمان خشکی موها
  • آبرسانی ساقه مو
  • افزایش درخشندگی و لطافت موها
  • از بین بردن الکتریسیته ساکن مو
  • افزایش حالت پذیری موها
  • بهبود شانه پذیری موها
  • جلوگیری و درمان موخوره
  • افزایش نرمی موها

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین نرم کننده‌ها برای موهای چرب

با بهترین نرم‌کننده‌ها برای موهای آسیب‌دیده آشنا شوید

نرم‌کننده‌ها انواع مختلفی دارند و با برندها و ترکیبات متفاوتی در بازار به فروش می‌رسند. معمولا نرم‌کننده‌هایی که برای موهای آسیب‌دیده طراحی می‌شوند، قدرت آبرسانی بیشتری دارند و سریع‌تر و با قدرت بیشتری موها را نرم می‌کنند. اگر موهایتان خشک و آسیب‌دیده است و در فکر خرید نرم‌کننده برای انواع مو هستید، بهتر است نگاهی به لیست بهترین نرم‌کننده‌ها برای موهای آسیب‌دیده بیندازید.

۱- پنتن؛ بهترین نرم‌کننده مو برای موهای خشک و آسیب‌دیده

نرم‌کننده «پنتن» مخصوص موهای آسیب‌دیده یکی از محصولات محبوب و موثر برای درمان موهای خشک و کدر است که به خوبی موها را آبرسانی می‌کند. در ترکیبات این نرم‌کننده از لوسیون شیر و انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی استفاده می‌شود، از همین رو به ترمیم و تقویت موهای آسیب‌دیده کمک زیادی می‌کند.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    بیشتر بخوانید: چند نمونه از بهترین نرم کننده‌ها برای موهای فر

    ۲- سینره؛ بهترین نرم‌کننده مو ایرانی

    «سینره» یک برند شناخته شده ایرانی است که نرم‌کننده‌های تخصصی برای موهای آسیب‌دیده تولید می‌کند. در ترکیبات نرم‌کننده عمیق سینره از پروتئین هیدرولیز شده شیر، ابریشم، جوانه گندم و گلیسیرین استفاده می‌شود که موها را به طور عمیق آبرسانی و ترمیم می‌کند. استفاده از عصاره‌های طبیعی موجود در این نرم‌کننده رطوبت از دست رفته مو را بازمی‌گرداند و از موهای شما در برابر خشکی و آسیب محافظت می‌کند.

    چرا استفاده از نرم‌کننده برای موهای آسیب‌دیده ضروری است؟

    ۳- نئودرم؛ بهترین نرم‌کننده مو بدون سولفات

    «نئودرم» یکی از بهترین نرم‌کننده‌های مو برای موهای خشک و وز بدون سولفات است که به درمان موخوره و ترمیم موها کمک می‌کند. نرم‌کننده موی نئودرم خشکی موها را درمان می‌کند و با تقویت ساقه مو از بروز موخوره و وز شدن مو جلوگیری می‌کند.

    بیشتر بخوانید: معرفی بهترین نرم کنندهای خانگی برای موی خشک و وز

    ۴- اویدرم؛ بهترین نرم‌کننده مو خارجی

    نرم‌کننده اویدرم (Eviderm) یکی از بهترین انواع نرم‌کننده خارجی برای موهای کم حجم و نازک است که تار موها را آبرسانی می‌کند. این نرم‌کننده از خشکی و وز شدن مو جلوگیری می‌کند و با تقویت موهای آسیب‌دیده مانع ریزش مو می‌شود. در ترکیبات این نرم‌کننده از پروتئین گندم، ویتامین‌های متنوع و اسیدهای چرب ضروری استفاده می‌شود و از همین رو برای حفظ سلامت موها و جلوگیری از آسیب مو بسیار مفید است.

    ۵- لورآل؛ بهترین نرم‌کننده مو خارجی اصل

    در میان انواع نرم‌کننده خارجی، «لورآل» یکی دیگر از محبوب‌ترین برندها است. نرم‌کننده و تقویت موی لورآل طوری طراحی شده که از ریزش مو جلوگیری می‌کند و موجب افزایش آبرسانی و کاهش شکنندگی موها می‌شود. در ترکیبات این نرم‌کننده فرانسوی از آرژنین و آمینو اسید استفاده می‌شود که برای سلامت موها و جلوگیری از آسیب موها بسیار موثر است.

    بیشتر بخوانید: معیارهای انتخاب شامپوی مناسب برای انواع مو

    ۶- سان سیلک؛ بهترین نرم‌کننده‌ها برای موهای آسیب‌دیده

    اگر موهایی شکننده و خشکی دارید و دچار ریزش مو شده‌اید، می‌توانید برای تقویت موهای خود از نرم‌کننده «سان سیلک» استفاده کنید. این نرم‌کننده هم برای خانم‌ها و هم آقایان مناسب است و موهای شما را نرم و درخشان می‌کند. استفاده از عصاره‌های طبیعی در این نرم‌کننده تار مو را تقویت و از خشکی بیش از حد موها جلوگیری می‌کند.

    معرفی بهترین نرم‌کننده‌های ایرانی و خارجی

    ۷- اوه؛ بهترین نرم‌کننده ایرانی

    یکی دیگر از مقرون به‌صرفه‌ترین و محبوب‌ترین انواع نرم‌کننده مو برای موهای آسیب‌دیده، برند ایرانی «اوه» است. این نرم‌کننده حاوی ویتامین‌های مختلف است که موجب نرمی، صاف شدن و حالت پذیری موها می‌شود. نرم‌کننده موی اوه با انواع مو سازگاری دارد. استفاده از عصاره گندم، ویتامین b5 و E در این نرم‌کننده موها را نرم و درخشان می‌کند و به ترمیم موهای آسیب‌دیده کمک می‌کند.

    ۸- اکتیو، بهترین نرم‌کننده برای جلوگیری از وز شدن موهای آسیب‌دیده

    «اکتیو» یک برند معتبر ایرانی در زمینه تولید محصولات بهداشتی است که نرم‌کننده‌هایی با کیفیت بالا برای موهای خشک و آسیب‌دیده تولید می‌کند. نرم‌کننده اکتیو به حفظ سلامت موها کمک می‌کند و موجب شادابی و تقویت موهای شما می‌شود. استفاده مداوم از این نرم‌کننده شانه پذیری موها را تسهیل می‌کند و از وز شدن و آشفتگی مو جلوگیری می‌کند.

    بیشتر بخوانید: با انواع شامپو و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید

    نکاتی که باید در مورد استفاده از نرم‌کننده برای موهای آسیب‌دیده بدانید

    در این بخش به چند نکته در رابطه با نرم کننده‌های مخصوص موهای آسیب‌‌دیده اشاره خواهیم کرد.

    • برای درمان موهای آسیب‌دیده سعی کنید از نرم‌کننده‌های فاقد پارابن و سولفات استفاده کنید.
    • نرم‌کننده‌هایی که در ترکیبات آن‌ها از روغن‌ها گیاهی و عصاره‌های طبیعی استفاده می‌شود، معمولا گزینه‌های بهتری برای ترمیم موهای آسیب‌دیده هستند.
    • برای استفاده از نرم‌کننده مو ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید، سپس ساقه موها را به نرم‌کننده آغشته کنید و بعد از حدود ۳ دقیقه موها را آبکشی کنید. فراموش نکنید که نرم‌کننده به هیچ عنوان نباید با پوست سر تماس پیدا کند، زیرا این کار موجب ضعیف شدن ریشه مو می‌شود.
    • اگر موهای شما خشک و آسیب‌دیده است، باید استفاده از نرم‌کننده مخصوص موهای آسیب‌دیده را در اولویت قرار دهید و با مراقبت بیشتر از موها، به افزایش نرمی و سلامت موهایتان کمک کنید.
    • در زمان خرید انواع نرم‌کننده مخصوص موهای آسیب‌دیده، حتما از محصولاتی استفاده کنید که با جنس و حالت موهای شما سازگار هستند.

    از اینکه تا پایان این مقاله آموزنده همراه مجله سبک زندگی اکالا بودید از شما سپاسگزاریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.