دانستنی

فال روزانه واقعی (پنج‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳)

فال روزانه یک پیش بینی عمومی است که وقایع مهم و رویدادهای آتی زندگی را در برمی‌گیرد و علاوه بر جنبه سرگرمی می‌تواند اطلاعاتی مفید در رابطه با برخی مسائل روز نظیر ازدواج، کار، سلامتی و… در اختیارتان قرار دهد. پس خالی از لطف نیست که در این بخش از اکالا بلاگ نیم نگاهی به طالع بینی امروز خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

یه قرار کاری یا امضاى قرارداد کارى تا ۵ وعده دیگه براتون دیده میشه. برای مجردین مراسم خواستگاری و ازدواج با عشق در پیشه. فعلاً در حال حاضر مسئولیت های زندگی روی دوشتون سنگینی میکنه و خستتون کرده، کمى صبور باشید مشکلاتتون حل شدنیه.

گاهى زیر بار این مسئولیت ها احساس خستگی و ناامیدى میکنید، نگران نباشید چون بزودی با سعی و تلاش خودتون این مشکلات حل میشه. اگر قصد نقل مکان دارید براتون خوبه چون راحتی و آرامش در راهه.

توی مسیر مالیتون یه تغییرات خوب و روشنى دیده میشه، یک جور پیشرفت مالى. اینروزا بیشتر نیازمند درک شدن از طرف اطرافیانتون بخصوص شریک عاطفیتون هستید، بیشتر از لحاظ روحی.

اگر قصد انجام کار یا خرید و فروش و یا جابجایی توی محیط کاریتون دارید، بهتره فعلاً دست نگهدارید و انجامش ندید. شخصی بزودى و اتفاقى وارد زندگیتون میشه که از لحاظ احساسى و مالی میتونه تاثیرات مثبتی تو زندگیتون بزاره.

فال روز متولدین اردیبهشت

موانعى سر راهتونه که برای از بین بردن موانع سر راهتون تلاش میکنید. اگر قصد ازدواج دارید ممکنه در رابطه با این موضوع مخالفتی از سمت خانواده هاتون داشته باشید ولى با پادرمیونى بزرگ خانواده همه چى حل میشه. این روزها مشغله های فکریتون زیاد شده که جنبه های مختلفی داره از لحاظ کارى، مالى و خانوادگى.

سفر در پیش دارید که در هفته های آینده به این سفر سیاحتى و زیارتى میرید. موفقیت مالی و کاری و یا تحصیلی براتون دیده میشه، ممکنه در زمینه ی احساسی هم یک خوشحالی از طرف شریک عاطفیتون داشته باشید.

دخالت هایی از طرف شخصى مثل همکارتون تو محیط کار باعث بروز مشکلاتی تو کارتون میشه، بهتره محکم و با اراده جلوى همکارتون بایستید و اجازه دخالت بهش ندید. بهتون پیشنهاد انجام کاری داده میشه که مدتهاست دنبالش هستید.

فال روزانه متولدین خرداد

بزودی یک شرایط کارى تو زندگیتون پیش میاد که از لحاظ مالى یک موفقیت بزرگ براتون محسوب میشه. وقت آن رسیده که یک تصمیم جدى بگیرید برای فرصت کارى که پیش اومده. تا ٣ وعده دیگه امضای یک سند و امضاى قرارداد براتون دیده میشه. اگر قصد فعالیت و شروع کار جدیدی دارید براتون موفقیت میاره.

برای یه سری از مجردین تا ۴ نوبت دیگه خواستگاری دیده میشه که ممکنه با مشکلات و مخالفت هایی از طرف پدر خانواده مواجه بشه. مسافرتی براتون افتاده که از جهت مالی و کاری براتون پیشرفت داره، با اینکه در حال حاضر تحت فشار مالی و کاری قرار گرفته اید این فرصت بسیار خوبیست.

توی روابط احساسیتون دوست داشتنتون دوطرفه هستش ولی کمی سردی بینتون هست و دلتنگ هم هستید، شخص عاطفیتون با برخی از کارهایی که میکنه خودش هم پشیمون یا ناراحت میشه ولی نمی تونه مدیریت خوبی داشته باشه.

طالع بینی امروز متولدین تابستان

فال روزانه متولدین تیر

از طرف شخصى یا از یک معامله پولى به دستتون میرسه که براتون قابل توجهه و باعث خوشحالیتون میشه. بابت خواسته اى که دارید و نذر و نیازى که دارید در مسیر حاجت روایى قرار میگیرید. مشکلاتتون بزودى حل میشه و راه براتون باز میشه.

مراقب همکاران و دوستانتون باشید همه ی همکاران و دوستانتون خوب نیستند و بعضی از دوستی ها جنبه دشمنى دارند و باطن خوبی ندارند پس مراقب دوستانتون باشید. در مورد موضوعی استرس دارید، یه جور دودل و بلاتکلیف هستید.

ی سرى از اطرافیانتون زیادى تو کاراتون سرک میکشن و دخالت های بی مورد میکنن و همین قضیه باعث میشه فکر شمارو درگیر مسائلی میکنن که مجبور میشید افکار منفى نسبت به مسائل پیرامونتون داشته باشید و بهم ریختگی توی زندگیتون بوجود بیاد.

فال روز متولدین مرداد

برای مجردین شخصی پیشنهاد ازدواج بهتون میده که ممکنه از نظر سنی هم سن و سال خودتون باشه ولی شخص قابل اعتمادی است و ازدواجی موفق صورت میگیره. تا چند روز دیگه ممکنه وقت مشاوره کارى و گزینش داشته باشید که در زمینه کار و مالی هست.

سعی کنید حسرت نخورید بجاى حسرت خوردن سعى کنید از تمام موقعیت ها و فرصت ها استفاده بهینه کنید. مراقب اموال و یا اشیای با ارزش یا ارزشمندتون باشید چون خطر دزدیده شدن و یا گم شدن دیده میشه. از طرف خانمی خبری دریافت میکنید که انگار از گذشته از او دلخور بودید که ممکنه با این خبر دلخوری بینتون برطرف بشه. توی مسیر مالیتون تغییرات مثبتی دیده میشه.

توی روابط احساسیتون دوست داشتنتون دوطرفست ولی از شریک احساسیتون بطور موقت دور میشید و خیلی زود از طرفش پیامی دریافت میکنید که خوشحال میشید، با خبر یا تماسی که ناراحتتون میکنه باعث میشه که شما به این رابطه ی احساسی تردید داشته باشید و احساس تنهایی بکنید. 

فال روزانه متولدین شهریور

براى آقایون ی سرى مشکلات کارى یا مالى که ممکنه بخاطر طلب و بدهى و یا چک برگشتى باشه و هم از لحاظ احساسی ناراحتى و بحث و دعوا دیده میشه که تا ۶ وعده دیگه حل میشه. بزودی سود و یا پول بزرگی از فروش چیزى یا ملکى یا انحصار وراثت به دستتون میرسه.

شخصی در حمایت از شما به کمکتون میاد و میتونه خیلی زود کارهارو سر و سامان بده. اگر قصد مسافرت و یا نقل مکان دارید ممکنه کمی تاخیر بیفته. در محیط کاری یه پیشرفت و یک موفقیت براتون دیده میشه.

توی مسیر کارى و مالیتون تغییراتى در حال وقوعه و یا از لحاظ مالی یکم فکرتون درگیره و این مشغله های فکری باعث ناراحتیتون شده و بابت کاری که میخوایید انجام بدید دودل هستید. بزودی تغییرات مثبتى توی زندگیتون رخ میده بخصوص از لحاظ مالى و رابطه احساسیتون.

فال روزانه متولدین زمستان

فال روز متولدین مهر

اگر شخصی رو دوست دارید که باهم قهر هستید و یا بینتون فاصله افتاده بزودی تا ٢ وعده ی دیگه به سمتتون برمیگرده، نهایت این ٢ وعده اوایل مهرماه هست. برای مجردین در نیمه ی دوم سال جشن و نامزدی دیده میشه. اگر قصد دارید کاری رو انجام بدید مثل شراکت، خرید و فروش، سرمایه گذاری، بهتره این کارو در فصل پاییز شروع کنید.

کسانی که رابطه عشقی ندارند یک پیشنهاد عشقی غیر منتظره خوشحالشون میکنه. یه مسافرت راه دور براتون دیده میشه که در مورد مسائل کاریتون هستش. از طرف شخصی پولی دریافت میکنید که ممکنه طلب قبلى خودتون باشه.

یک برگ برنده و شانس توی کارتون باعث موفقیت میشه. برای خانم ها آقایی که دوستتون داره و احترام براتون قائله، ازتون خواستگارى میکنه. توی روابط احساسیتون شخص احساسیتون دوستتون داره ولی به دلایلی بینتون فاصله و دلتنگی و دوری افتاده.

فال روزانه متولدین آبان

برای یه سری از خانم ها آقایی رو می بینم که متولد خرداد یا فروردین ماه هست نسبت به شما احساس داره و تاثیر مثبتی تو زندگیتون میزاره و ممکنه بهتون پیشنهاد ازدواج بده. به ی مهمونى و دورهمى دعوت میشید که تو اون مهمونى با شخصى آشنا میشید که رابطه عاطفى بینتون شروع میشه.

خبر خوبى در رابطه با مسائل کارى و مالى دریافت میکنید و اینکه آقایی بهتون پیشنهاد کار میده یا شمارو استخدام میکنه. ممکنه پیامی در مورد کارتون شمارو ناراحت کنه و یا شخصی با عمل نکردن به قولش باعث ناراحتیتون بشه.

اختلافاتی بین زن وشوهرها دیده میشه که با پادرمیونی شخصی برطرف میشه. تا ۴ وعده دیگه پول بزرگی بهتون میرسه. اگر قصد دارید کاری رو انجام بدید عالیه. توی روابط احساسیتون دلتنگی و بیقراری که دوطرفه هست دیده میشه، بعد از یک ناراحتی و یا دلخوری بینتون ابراز علاقه دیده میشه.

فال روز متولدین آذر

بابت خواسته و حاجتى که دارید تا ٢ وعده دیگه حاجت روایى و یک معجزه و یک خوشحالی در پیش دارید. اگر قصد تجارت یا شراکت و یا پیشنهاد کار دارید براتون عالی دیده میشه چون با منفعت و سود زیاد روبرو میشید. برای مجردین این ماه ازدواج همراه با عشق دیده میشه. رفتن به سفر زیارتى یا رفتن به اماکن زیارتى براتون دیده میشه.

در یک دوراهی احساسی و یا کارى قرار گرفته اید و با یک بحث و دلخوری از کسی که دوستش دارید دور شده اید. ممکنه درمسیر کاری، مالی و احساسیتون از سمت آقایی ناراحت و ناامید بشید. شخصی بهتون قولی داده که تا ۴ وعده دیگه بهش عمل میکنه.

یک مسافرت و یک راه دور در پیش دارید. توی روابط احساسیتون توقعات زیادی از شما گاها میشه که منطقی نیست ولی شما آدم صبوری هستید و خیلی از سختی هارو پشت سر گذاشتید منتظر معجزه شخصی و انفرادی فقط برای خودتون باشید.

طالع بینی امروز متولدین پاییز

فال روزانه متولدین دی

این روزها از لحاظ روحی آشفته و کمی عصبی هستید، انگار درگیر مشکلى هستید که به تنهایى نمیتونید حلش کنید، اگر کمى صبر کنید با کمک یکى از نزدیکانتون یا یکى از دوستانتون مشکلتون حل خواهد شد. بعد از حل مشکلتون رفتن به یک سفر باعث آرامش شما میشه.

در نیمه ی دوم سال نگرانی ها و آشفتگی ها رو پشت سر میزارید و به موفقیت و پیروزی چشمگیری میرسید که در همه ی زمینه ها دیده میشه بخصوص مالی. شخصی به شما و رابطه ی احساسیتون حسادت میکنه و دوست داره رابطتون بهم بخوره ولى موفق نمیشه.

از کسی دور هستید که ممکنه بخاطر مسائل کاری ازتون دور شده باشه، بزودی از طرفش خبری دریافت میکنید که میتونه شریک عاطفیتون باشه. برای خانمها آقایی دوستتون داره که در حال حاضر نگران شماست و این آقا مشکلى از مشکلاتتونو حل میکنه.

فال روز متولدین بهمن

ممکنه برخی از شما در مورد موضوعات کارى و مالى یا مسئله احساسیتون نسبت به ادامه رابطتون توی دوراهی قرار بگیرید و یا اگر قرار گرفته اید و باعث درگیری ذهن و فکرتون شده، حتماً نیاز دارید با شخصی با تجربه مشورت داشته باشید، به راهنمایی های این شخص گوش کنید چون این شخص خیلی خوب میتونه به شما کمک کنه و شمارو از بلاتکلیفى در بیاره.

در حال حاضر این مشکل باعث ناراحتی شما شده ولی نگران نباشید چون این مشکل موقته و در حال حل شدنه. خیلى احساس تنهایی میکنید و از دست شخصی ناراحت هستید.

یه آقای جوونى شمارو خوشحال میکنه که میتونه شخص احساسیتون هم باشه و تماسی دریافت میکنید ازش که خوشحال میشید. تغییرات مثبتی جهت رسیدن به خواستتون در حال رخ دادنه و نذر و نیازتون اجابت میشه کمی آرامش داشته باشید و حوصله کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

آقایون مجرد این ماه خودتونو آماده کنید براى ازدواج و دوران متاهلى و تا ۴ وعده دیگه شرایط خواستگارى و ازدواج براتون فراهم میشه. شادی و جشنی براتون دیده میشه. شخص احساسیتون بهتون فکر میکنه و نسبت به شما عشق زیادی داره. به یک جشن و یا میهمانی دعوت میشید که ممکنه یک دورهمی خانوادگی و یا دوستانه باشه.

خرید و فروش یا تعویض و جابجایى ماشین و منزل براتون عالیه. کسی ازتون دلخوره که میتونه همسر یا شخص احساسیتون باشه که بهتره ازش دلجویی کنید. امضای سند یا قراردادی براتون دیده میشه که باعث پیشرفتتونه. یه جدایی و دوری بین خودتون و شخص احساسیتون قرار گرفته که موقت و کوتاهه. بزودی مشکلات کاری و مالیتون در حال حل شدنه.

در این مطلب از مجله دانستنی اکالا طالع بینی امروزتان را برایتان شرح دادیم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا