نوشیدنی

۳ نوشیدنی سم زدا برای کاهش اشتها

اگر به دنبال یک نوشیدنی سم زدا و سرکوب کننده اشتها هستید، بهتر است همین حالا دست به کار شوید و یک معجون ترکیبی با استفاده از مقداری آب، سرکه و نمک تهیه کنید. این نوشیدنی ورزشی نه تنها بدن را هیدراته می‌کند، بلکه برای کاهش وزن و کنترل اشتها بسیار مفید است. در این مقاله از بخش سبک زندگی در اکالا بلاگ می‌توانید با طرز تهیه یک نوشیدنی سم زدا و سرکوب کننده اشتها آشنا شوید.

با بهترین نوشیدنی سرکوب کننده اشتها آشنا شوید

سرکه یکی از مفیدترین مواد غذایی برای سم زدایی بدن و همچنین کاهش وزن است. استفاده از سرکه موجب سم زدایی بدن می‌شود و برای بهبود هضم، کنترل سطح قند خون، سرکوب کردن اشتها و کاهش وزن گزینه شگفت انگیزی محسوب می‌شود. در این میان سرکه سیب یکی از مفیدترین انواع سرکه است که برای تهیه آن از تخمیر سیب استفاده می‌شود.

با بهترین نوشیدنی سرکوب کننده اشتها آشنا شوید
سرکه سیب سرشار از ویتامین C، ویتامین‌های گروه B و همچنین مقدار زیادی پتاسیم، کلسیم، منیزیم و آنتی‌اکسیدان‌های متنوع است. مصرف این نوشیدنی فواید زیادی برای سلامت دارد و می‌تواند به کاهش اشتها و لاغری نیز کمک کند. در ادامه این بخش به ۳ روش درست کردن این نوشیدنی مفید و سم زدا اشاره شده است.

۱- طرز تهیه نوشیدنی سرکوب کننده اشتها با سرکه سیب و آب

برای تهیه این دتاکس واتر برای لاغری باید ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب خانگی را در یک لیوان آب مخلوط کنید. می‌توانید مقدار کمی نمک معدنی نیز به این نوشیدنی اضافه کنید تا الکترولیت‌های بدن‌تان تنظیم شود.

بیشتر بخوانید: ۶ طرز تهیه دتاکس واتر

سپس این نوشیدنی را برای بهبود هضم، افزایش متابولیسم و جلوگیری از اشتهای کاذب مصرف کنید. برای مزه دار کردن این نوشیدنی می‌توانید از مقداری آب لیمو ترش تازه و کمی عسل نیز استفاده کنید.

طرز تهیه نوشیدنی سرکوب کننده اشتها با سرکه سیب و آب
۲- روش تهیه نوشیدنی سرکوب کننده اشتها با سرکه سیب و اسموتی

اگر مصرف سرکه و آب برایتان سخت است می‌توانید آن را با انواع اسموتی و میوه‌های میکس شده مثل توت، موز و سبزیجات ترکیب کنید و بعد میل کنید. در این روش باید میوه مورد نظرتان را به خوبی میکس کنید و بعد آن را با مقداری آب و سرکه سیب ترکیب و سپس میل کنید.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۳- روش تهیه نوشیدنی سرکوب کننده اشتها با سرکه سیب و دارچین

    برای اثربخشی بیشتر و همچنین افزایش چربی سوزی بدن می‌توانید از مقداری پودر دارچین در این نوشیدنی استفاده کنید. در این روش باید ۲ قاشق سرکه سیب را با ۱ لیوان آب و مقداری دارچین ترکیب کنید و سپس آن را میل کنید. در صورت تمایل می‌توانید آب میوه و چوب دارچین را برای ۲۰ دقیقه روی حرارت بجوشانید و بعد آن را با سرکه سیب ترکیب کنید. این نوشیدنی اشتها را کاهش می‌دهد و به بهبود هضم و کاهش وزن شما کمک زیادی می‌کند.

    بیشتر بخوانید: طرز تهیه ۵ معجون فوق‌العاده برای درمان پوکی استخوان!

    بهترین زمان مصرف نوشیدنی سم زدا و سرکوب کننده اشتها

    بهتر است این نوشیدنی سم زدا را صبح‌ها به صورت ناشتا یا قبل از صبحانه مصرف کنید. با این کار سوخت و ساز بدن شما بیشتر می‌شود و احساس گرسنگی کمتری را در طول روز تجربه خواهید کرد. استفاده از این نوشیدنی قبل از مصرف هر وعده غذایی نیز موجب کاهش اشتها و تقویت احساس سیری می‌شود.

    با مصرف این نوشیدنی می‌توانید به راحتی اشتهای خودتان را کاهش دهید و بدنتان را سم زدایی کنید. به خاطر داشته باشید افرادی که معده حساسی دارند و به رفلاکس مبتلا هستند، نباید از این نوشیدنی به صورت ناشتا استفاده کنند و بهتر است آن را زمانی میل کنند که گرسنه نیستند.

    بهترین زمان مصرف نوشیدنی سم زدا و سرکوب کننده اشتها
    مصرف این نوشیدنی سم زدا بعد از غذا موجب بهبود هضم و همچنین کاهش نفخ می‌شود. می‌توانید بعد از خوردن غذاهای سنگین مقداری از این نوشیدنی را تهیه و جرعه جرعه بنوشید.

    اگر اهل ورزش هستید، می‌توانید از این نوشیدنی برای هیدراته کردن بدن و همچنین جبران الکترولیت‌های از دست رفته در طول ورزش استفاده کنید.

    برای تهیه دمنوش سم زدا و سرکوب کننده اشتها از چه سرکه‌ای استفاده کنیم؟

    برای درست کردن این نوشیدنی بهتر است از سرکه سیب خانگی و بدون هیچگونه مواد اضافه استفاده کنید. سرکه سیب معمولا خواص بیشتری برای کنترل اشتها و سم زدایی بدن دارد. اما اگر به سرکه سیب دسترسی ندارید می‌توانید از سرکه انگور یا دیگر انواع سرکه‌های طبیعی نیز استفاده کنید.

    فواید نوشیدنی سرکه سیب و آب برای لاغری

    سرکه سیب سرشار از اسید استیک است که این ماده موجب افزایش سوخت و ساز در بدن می‌شود و به کاهش سطح انسولین نیز کمک می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف این نوشیدنی برای تنظیم قند خون بسیار مفید است و موجب افزایش احساس سیری می‌شود. افرادی که از این نوشیدنی استفاده می‌کنند، در طول روز کالری کمتری مصرف می‌کنند و راحت‌تر می‌توانند وزن خود را کاهش دهند.

    بیشتر بخوانید: ۱۰ اسموتی لاغر کننده جادویی

    به خاطر داشته باشید که به هیچ عنوان نباید در مصرف این نوشیدنی زیاده‌روی کنید، زیرا مصرف بیش از حد سرکه موجب اسیدی شده معده و همچنین فرسایش دندان‌ها می‌شود و می‌تواند عملکرد طبیعی بدن را مختل کند. بهتر است روزانه از یک لیوان از این نوشیدنی سم زدا استفاده کنید.

    فواید نوشیدنی سرکه سیب و آب برای لاغری
    تحقیقات انجام شده روی اثربخشی سرکه سیب بر کاهش وزن و کنترل اشتها نشان می‌دهد که مصرف این سرکه می‌تواند به کاهش چربی‌های دور شکم و کاهش وزن کم کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که مصرف این نوشیدنی می‌تواند حدود ۱ کیلوگرم بر کاهش وزن موثر باشد و بدن شما را سم زدایی کند.

    به خاطر داشته باشید که این نوشیدنی باید برای مدت زمان محدود مصرف شود و در غیر این صورت اثربخشی خود را از دست می‌دهد.

    چه کسانی نباید از نوشیدنی سم زدا با سرکه سیب استفاده کنند؟

    افرادی که از داروهای خاص استفاده می‌کنند، افراد مبتلا به دیابت و همچنین کسانی که از داروهای ادرار آور استفاده می‌کنند، نباید به صورت خودسرانه از این نوشیدنی استفاده کنند. این افراد بهتر است قبل از مصرف این نوشیدنی حتما با پزشک خود مشورت کنند.

    ترکیب سرکه سفید و آب یکی از بهترین نوشیدنی‌های چربی سوز دنیا است که می‌توانید از آن برای کاهش وزن و همچنین سم زدایی بدن استفاده کنید. می‌توانید این نوشیدنی را به صورت ناشتا یا قبل از هر وعده غذایی میل کنید تا اشتهای شما کاهش و متابولیسم بدنتان افزایش پیدا کند. اگر تجربه استفاده از این نوشیدنی سم زدا و سرکوب کننده اشتها را دارید، می‌توانید نظرات و تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

    ۰/۵ (۰ نظر)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا