دانستنی

برای عید دیدنی چی ببریم؟ + راهنمای خرید هدیه عید نوروز

انتخاب هدیه و کادو برای عزیزانمان در عید نوروز و هنگام دید و بازدیدها یکی از چالش‌هایی است که بهتر است از قبل به آن فکر کرده و برای آن برنامه‌ریزی کرده باشیم. اما گاهی آنقدر انتخاب ها زیاد و متنوع است که ممکن است نتوانیم انتخاب کنیم و تصمیم بگیریم.

در این قسمت از اکالا بلاگ به شما می‌گوییم که برای هدیه عید دیدنی چه چیزهایی می‌توانید ببرید.

با توجه به نیاز افراد برایشان هدیه بگیرید

این مسئله به این بستگی دارد که تا چه میزان شخصی که به منزلش می‌روید را می‌شناسید. این شناخت به شما کمک می‌کند بدانید او به چه چیزی نیاز دارد و همان چیزی که نیاز دارد را برایش خریداری کنید.

اگر به منزل اقوام دورتر خود رفته‌اید و چندان آشنایی با نیازهای او ندارید می‌توانید از هدایای عمومی نظیر گل و گلدان، وسایل خانه و وسایل تزیینی استفاده کنید.

مشخص کنید برای چه کسی می‌خواهید کادو بگیرید

گاهی شما برای عید دیدنی به منزل یکی از اقوام می‌روید و برای هر کدام از اعضای خانواده جداگانه هدیه ای می برید. اما اگر چنین قصدی ندارید بهتر است هدیه‌ای ببرید که کلی و عمومی باشد. حتی یک جعبه شیرینی می‌تواند همه اعضای یک خانواده را خوشحال کند.

شخصی سازی کردن هدیه عید دیدنی

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    هدیه‌ها را شخصی سازی کنید

    گاهی انجام بعضی کارها بسیار ساده و کم هزینه است اما تاثیر بسیاری دارد. مثلا می توانید برای دوست‌تان یک وسیله تزیینی یا یک دفترچه یادداشت با نام خودش خریداری کنید. این کار برای همیشه در ذهن او خواهد ماند.

    متناسب با سن افراد هدیه بگیرید

    شاید این تجربه ناخوشایند در کودکی همه ما وجود داشته باشد که برای تولدمان ساعت، پتو و استکان هدیه گرفته‌ایم. قطعا مادر خانواده از این کادوها بیشتر خوشحال شده است. اما شما دقت کنید و کادویی برای کودکان بگیرید که مناسب سن‌شان باشد و بتوانند از آن استفاده کنند.

    بیشتر بخوانید: عیدی عروس چی ببریم؟

    هدایای بهاری تهیه کنید

    هدایای متناسب با فصل می‌تواند انواع لباس فصل یا حتی گزینه‌هایی نظیر عطر و ادکلن، لباس شنا، وسایل ورزش و… باشد. هدیه دادن دستکش پشمی در فصل بهار چندان جالب نیست هر چند قیمت بالایی هم داشته باشد.

    راهنمای خرید هدیه عید دیدنی

    زیاد هزینه نکنید

    برای دادن یک هدیه خوب نیازی نیست هزینه زیادی کنید. قاعدتا خرید برای تعداد افراد زیاد خودش می‌تواند هزینه زیادی در بر داشته باشد. شما می توانید چیزهایی ساده نظیر شال، روسری، جوراب و کمربند که قابلیت مصرف برای همه دارند را خریداری کنید و با یک بسته بندی شیک و یک جمله زیبا آن را ماندگار کنید.

    بیشتر بخوانید: تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ کجا بریم؟

    نقدی حساب کنید

    اگر به هر دلیلی نتوانستید هدیه بخرید می توانید با عیدی دادن چند برگ اسکناس، اقوام و دوستانتان را خوشحال کنید.

    شما برای عید دیدنی چه چیزی می برید؟ ایده‌های هدیه عید دیدنی خود را در این مطلب از مجله دانستنی اکالا با ما به اشتراک بگذارید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.