دانستنی

۱۵ روش برای دفع انرژی منفی از خانه

به تحقیق اثبات شده که عوامل محیطی می‌تواند بر ذهن و سلامت جسم و روان ما تاثیر گذار باشد. وجود انرژی منفی در خانه به شرایطی اطلاق می‌شود که ذهن ما مدام درگیر افکار منفی است و پیشامدها و اتفاقات ناگوار مستمر برای اعضای خانواده پیش می‌آید، خواه مریضی پی در پی باشد یا از دست دادن اموال و فرصت‌ها.

روش‌های زیاد و بسیار تأثیرگذاری وجود دارد که می‌تواند این جریان منفی از انرژی را قطع کند و روحی تازه در خانه ما بدمد. در این مقاله از اکالا بلاگ روش‌های دفع انرژی منفی که در تمامی فرهنگ‌های جهان مشترک است را به صورت کامل برای شما تشریح خواهیم کرد.

چگونه انرژی منفی را در خانه تشخیص دهیم؟

روش‌های تشخیص انرژی منفی در خانه به شرح زیر است:

  • وقتی دائم افکار منفی در مورد دیگران به ذهن شما می‌رسد یا دائم خواب‌ها و کابوس‌های بد می‌بینید.
  • وقتی به‌ صورت مکرر رفتارهای بد و غیرقابل پیش بینی از شما یا سایر اعضای خانواده سر می‌زند.
  • بروز بیماری و امراض مزمن بدون دلیل خاص یا پیوسته بیمار شدن و آسیب دیدن به دلایل عجیب. همچنین مشکل سلامتی یکی از اعضای خانواده یا خودتان که به درمان و علاج پاسخ نمی‌دهد.
  • وقتی فرصت‌های مناسب یا طلایی پیوسته از دست شما می‌رود یا فرصت‌های خوب شما در مراحل پایانی گیر می‌کنند.
  • عدم دستیابی به نتایج مطلوب با وجود تلاش
  • فقدان انگیزه یا تمرکز بر زندگی با وجود در دسترس‌بودن امکانات و وضعیت مالی مناسب
  • اختلاف‌های مکرر با اعضای خانواده یا همکاران در محل کار
  • رویدادهای بی‌سابقه یا غیرمنطقی که در خانه رخ می‌دهد.

روش‌های تشخیص انرژی منفی در خانه

چه زمان‌ حتما باید انرژی منفی را از خانه خارج کنید؟

چند لحظه حیاتی در زندگی ما وجود دارد که حتما باید در آن شرایط فضای زندگی خود را از انرژی منفی پاکسازی کنید:

  • بیماری: بیماری نه تنها بر سلامت جسمانی شما تأثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند انرژی منفی را به محیط خانه شما و افکار اعضای خانواده وارد کند.
  • جدایی یا از دست دادن: درد عاطفی ناشی از جدایی یا از دست دادن می‌تواند تا مدت‌ها در خانه شما باقی بماند و مانع پیشرفت شما در عرصه‌های مختلف شود.
  • پس از اختلاف نظر: پس از مشاجره با شریک زندگی خود، مهم است که انرژی خانه را مثبت کنید و هماهنگی جدیدی برای دفع انرژی منفی موجود ایجاد کنید.
  • تغییرات عمده زندگی: استقبال از تغییرات جدید مانند شغل، شراکت یا خرید حیوانات خانگی یا بچه‌دار شدن نیازمند ایجاد فضایی با انرژی مثبت و حذف انرژی‌های کهنه است.
  • احساس گیر افتادن: اگر در زندگی احساس رکود می‌کنید و می‌خواهید به جلو حرکت کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که ارزیابی کنید که اکنون زمانی است که انرژی خانه باید تعدیل شود و هر چه در خانه شما موجبات انرژی منفی را فراهم می‌کند از دایره زندگی شما خارج شود.

۱۵ راه برای حذف انرژی منفی از خانه

در ادامه به ۱۵ روش برای حذف انرژی منفی از خانه اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۱- اجازه دهید نور خورشید و هوای تازه وارد شود تا انرژی منفی از بین برود

    نور خورشید همان منبع انرژی است که تمام کائنات از آن بهره می‌گیرند و تمام قوانین فیزیک و شیمی همه محصول بررسی این منبع انرژی روی کره خاکی بوده‌اند. نور خورشید یک پاک‌ کننده بی‌نظیر است که هر آن‌ چه که بوی بد می‌دهد کافی است در معرض نور خورشید بگذارید تا تمام بوی بد از بین برود.

    بگذارید نور خورشید همراه با انرژی و قدرت پاک‌کنندگی آن وارد خانه شما شود. وسایلی مانند لباس، پتو، ملحفه، فرش، گلیم را بشویید و بعد در معرض نور خورشید قرار دهید تا انرژی منفی آن‌ها از بین برود. پرده‌ها را باز کنید تا نور طبیعی وارد اتاق شود. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پاکسازی سموم و حذف انرژی منفی از خانه، باز کردن پنجره‌ها است.

    عصبانیت و استرس از علائم انرژی منفی در خانه هستند. با ورود هوای تازه و خروج انرژی بد خانه را از محیط زندگی خود خارج کنید. بر اساس تحقیقات انجام شده نور طبیعی خورشید علاوه بر تاثیر مثبت بر سلامت بدن انسان، می‌تواند علائم افسردگی را بهبود بخشد و خلق و خوی فرد را بهبود بخشد.

    بیشتر بخوانید: ترفندهای تمیز کردن آب آکواریوم در خانه

    ۲- وسایل شکسته را از خانه خارج کنید تا انرژی منفی از بین برود

    چیزهای شکسته مانند مبلمان، ساعت، ظروف و غیره نباید در خانه نگهداری شوند. چنین وسایلی به دکوراسیون خانه هیچ کمکی نمی‌کنند، بلکه انرژی‌های منفی را جذب می‌کنند؛ زیرا ذهن انسان ذاتا زیبایی و نظم را دوست دارد.

    هر وقت نگاهی به وسایل شکسته و خراب می‌کند سیگنالی از ناکاملی، عیب و ایراد، معیوب بودن، ضرر و زیان، بار مالی.. و هجمه‌ای از انواع انرژی منفی به ذهن شما سرازیر می‌شود. بنابراین، این موارد را یا باید دور انداخته یا تعمیر کنید.

    دفع انرژی منفی از خانه با دور انداختن لوازم خراب و شکسته

    ۳- خانه را تمیز و مرتب کنید تا انرژی منفی از بین برود

    طبق تحقیقات انجام شده وجود بی نظمی در محیط زندگی انسان به‌ خصوص خانه و محیط کار او باعث تحریک پذیری و منفی گرایی ذهن می‌شود. این موضوع یکی از مهم‌ترین علائم یا نشانه‌های انرژی منفی در خانه شما است.

    بی‌نظمی باعث بروز استرس شده و هر جریانی از انرژی مثبت شما و سایر اعضای خانواده را سرکوب می‌کند. مرتب کردن یک منطقه از خانه به فضا کمک می‌کند تا آرام‌تر و بازتر شود و به همان ترتیب ذهن شما نیز گشاده‌تر می‌شود.

    چیزهایی را که دیگر استفاده نمی‌کنید هدیه دهید. مثلاً بسیاری لباس‌ها در کمد هست که طی یکی دو سال گذشته اصلاً استفاده نکردید، فقط آن‌ها را نگه داشتید. هر بار که به آن‌ها نگاه می‌کنید ذهن شما یک چرخه معیوب را تداعی می‌کند و حس ضرر و زیان و استرس را به شما القا می‌کند. این یعنی همان جذب انرژی منفی.

    وقتی آن‌ها را به دیگران هدیه می‌دهید یا حتی می‌فروشید جریان انرژی در آن‌ها شکل می‌گیرد که عامل آن شما بودید، پس شما با این کار هم عامل جذب انرژی منفی را از بین می‌برید هم منشا انرژی مثبت برای خود ایجاد می‌کنید.

    علاوه بر این، مرتب کردن خانه، پیدا کردن چیزهای مختلف را آسان‌تر می‌کند. یاد بگیرید که کتاب‌ها را مرتب نگه دارید و لباس‌ها را در کمد تا کنید. از جعبه‌ها و سازمان‌دهنده‌های کمد لباس استفاده کنید تا وسایل کوچک را مرتب روی هم قرار دهید.

    ۴- از نمک دریا برای حذف انرژی منفی استفاده کنید

    نمک به عنوان یکی از عناصر برکت در تمامی فرهنگ‌ها، خاصیت جذب انرژی منفی از خانه را دارد. همچنان که در فرهنگ ما نیز نمک یک عنصر مقدس است و در فرهنگ‌های قدیم گرداندن نمک در دست دور سر افراد اصطلاحا چشم بد و انرژی منفی را از آن‌ها دور می‌کرده است. نگه داشتن نمک دریا همچنین سنگ نمک در یک کاسه شیشه‌ای، انرژی منفی را از خانه شما دور می‌کند.

    دفع انرژی منفی از خانه با استفاده از نمک

    ۵- از گیاهانی که انرژی منفی را جذب می کنند نگهداری کنید

    وجود گیاهان در فضای خانه یکی از بهترین راهکارها برای جذب انرژی منفی است. شما می‌توانید هر گل و گیاهی که در این زمینه شناخته شده است را در فضای خانه قرار دهید. خیلی زود متوجه اثر آن‌ها بر آرامش خانه و ذهن خود خواهید شد.

    گیاه لاکی بامبو یا بامبو خوش شانس در اکثر فرهنگ‌ها به‌ عنوان یک گیاه برای جذب انرژی منفی شناخته شده است. جالب است بدانید که این گیاه تنها از آب تغذیه می‌کند و نیازی به خاک ندارد. علاوه‌ بر آن آلوئه‌ورا، گیاه آبدار، نیز از جمله گیاهانی هستند که به منشاء انرژی مثبت شهره هستند.

    ۶- سوزاندن گیاه مریم گلی، بخور دادن یا اسفند دود کردن

    سوزاندن برخی گیاهان و استشمام بوی آن‌ها موجب آرامش ذهن افراد خانواده می‌شود. اثبات شده که بخور دادن یا سوزاندن برخی گیاهان اثری چشمگیر بر سلامت روحی افراد دارد. برای مثال مریم‌گلی گیاهی معطری است که هم برای مصارف دارویی و هم برای استفاده در غذا کاربرد دارد.

    برگ‌های مریم‌گلی را بسوزانید و اجازه دهید دود آن هوای خانه شما را فرا گیرد. قبل از شروع سوزاندن مریم‌گلی، پنجره‌ای را باز کنید تا دود از آن خارج شود. همچنین چوب صندل و اسطوخودوس قدرت شفابخشی شگفت انگیزی برای خنثی کردن فرکانس‌های بد دارند.

    در فرهنگ ما نیز یکی از بهترین گیاهان برای این کار اسپند است، برای مدتی سعی کنید هر روز اسپند در خانه دود کنید و در تمامی نقاط خانه بگردانید. همچنین متخصصان بررسی کرده‌اند که بخور معطر در خانه نیز برای آرامش ذهن و دور کردن فرکانس منفی از ذهن بسیار کارگشا است.

    بیشتر بخوانید: چطور کمد لباس را مرتب کنیم؟

    گیاهان خشک را بسوزانید تا انرژی منفی را از خانه دور کنید!

    سوزاندن گیاهان خشک خاص می‌تواند به از بین بردن انرژی منفی کمک کند. برخی از این گیاهان عبارت‌اند از:

    • علف شیرین: عقیده بر این است که علف شیرین که به خاطر رایحه دلپذیر و نشاط‌آور خود شناخته می‌شود، انرژی یک فضا را پاک‌سازی و تصفیه می‌کند. تصور می‌شود که این کار باعث ایجاد انگیزه‌های مثبت در اعضای خانواده می‌شود.
    • اکالیپتوس: اکالیپتوس با رایحه طراوت‌زا و احیا کننده خود، اغلب برای پاک‌سازی هوا و افزایش وضوح ذهنی استفاده می‌شود. سوزاندن برگ‌های اکالیپتوس می‌تواند به پاک‌سازی محیط کمک کند و حس تجدید حیات را تقویت کند.
    • چوب صندل: چوب صندل که به دلیل خاصیت تسکین دهنده‌اش معروف است، این چوب شگفت‌انگیز رایحه‌ای غنی و چوبی از خود متصاعد می‌کند. سوزاندن بخور یا چیپس چوب صندل می‌تواند فضایی آرام در خانه ایجاد کند و منفی‌گرایی را از بین ببرد.
    • چوب سدر: چوب سدر دارای رایحه‌ای گرم و آرامش بخش است که اغلب در مراسم پاک‌سازی محیط‌های معنوی استفاده می‌شود. سوزاندن چوب سدر می‌تواند به از بین بردن انرژی منفی، تقویت تعادل عاطفی و ایجاد فضایی مقدس کمک کند.

    با اجرای نکات و تکنیک‌های مختلفی که در این مقاله بیان شد، می‌توانید به طور مؤثر انرژی منفی را از فضای زندگی خود دور کنید و محیطی مثبت و شاد در خانه خود ایجاد کنید، کافی است اقدام به اجرای آن‌ها کنید تا خیلی زود متوجه تأثیر آن‌ها شوید.
    دفع انرژی منفی از خانه با روشن کردن شمع و عود

    ۷- ویجت‌ها را خاموش کنید و از ماتریس خارج شوید

    یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای از بین بردن انرژی منفی خانه، مسدود کردن جریان ورودی انرژی منفی است. تلویزیون، اینستاگرام و منابع رسانه‌های اجتماعی که بخشی از ماتریس سرگرمی است و روزانه ساعت‌ها وقت افراد را می‌گیرند یکی از مهم‌ترین منابع ورود انرژی منفی به ذهن است.

    طبق تحقیقات انجام شده حتی نگاه کردن به تصاویر بدون فکر کردن به آن موجب درگیری بخشی از ذهن انسان می‌شود. دیدن اخبار منفی و درگیر کردن ذهن با آن‌ها می‌تواند بر سلامت ذهن شما اثر منفی بگذارد و حتی پیشامدهای بعدی زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

    ۸- ورودی خانه را تمیز و درخشنده کنید تا انرژی مثبت جذب شود

    در بسیاری از فرهنگ‌ها تاکید زیادی به توجه به درب منزل برای ورود انرژی مثبت یا دفع انرژی منفی شده است. درب ورودی منزل یا واحد مسکونی خود را تمیز کنید. جلوی آن را جارو و در صورت امکان با تی و آب تمیز و درخشان کنید. استفاده از آب و سرکه برای ضدعفونی کردن و تطهیر این بخش گزینه بسیار مناسبی است.

    ورودی منزل همان بخشی است که وقتی می‌خواهید سر کار بروید از آن خارج می‌شوید و نقطه ورود هر یک از اعضای خانواده به درون محیط منزل است. تا حد ممکن سعی کنید این بخش را تمیز نگه دارید و از نمادهای جاذب انرژی منفی مثل چشم‌زخم در آنجا استفاده کنید.

    دستگیره‌های درب را با مخلوط آب لیمو، نمک، سرکه و آب تمیز کنید. پس از اتمام کار، نمک دریا را در محل ورودی خانه نگه دارید و روی آن را با حصیر بپوشانید تا دیده نشود. این باعث می‌شود انرژی منفی وارد خانه شما نشود.

    ۹- برای حذف انرژی منفی از صدا (صداهای بادی، کاسه های تبتی) استفاده کنید

    از مهم‌ترین عناصری که تأثیر اعجاب‌آوری بر ذهن انسان دارد صدا و فرکانس‌های آن است. به همین دلیل است که شنیدن یک موسیقی لذت‌بخش حال شما را بهتر می‌کند و گوش دادن به یک آهنگ غم‌انگیز زنجیره‌ای از خاطرات منفی گذشته را راهی ذهن شما می‌کند.در تمامی فرهنگ‌ها گوش دادن به برخی صداها به‌خصوص در منزل و محیط زندگی به عنوان منبعی مهم در دفع انرژی منفی اشاره شده است.

    صدا انرژی را به اطراف حرکت می‌دهد و این قدرت را دارد که انرژی منفی را به انرژی مثبت تبدیل کند. موسیقی برخی زنگ‌ها به شکستن الگوی انرژی منفی کمک می‌کند و جریان انرژی سالم را تقویت می‌کند. کاسه آواز تبتی راه دیگری برای متعادل کردن انرژی در خانه شما است.

    دفع انرژی منفی از خانه با گوش دادن به یک موسیقی آرام

    ۱۰- فواره آب و آبنما برای خانه

    فرکانس آب یکی از بی‌نظیرترین فرکانس‌ها برای آرامش ذهن و اصطلاحا جذب انرژی مثبت است. اگر به تاریخ رجوع کنید همواره در کاخ‌ها، آرامگاه‌ها و مکان‌های شاخص ردی از آب، آب‌نما و فواره‌های آب دیده می‌شود.

    وجود یک آب‌نما هر چند هم کوچک باشد، با صدای ملایم ریزش آب، انرژی منفی را دفع و منبعی از انرژی مثبت ایجاد می‌کند. قرار دادن درست یک آب‌نما مهم است، زیرا جریان انرژی خانه را هدایت می‌کند. در فرهنگ چینی توصیه شده برای توزیع بهتر جریان مثبت انرژی آب، آب‌نما را در قسمت شمال خانه قرار دهید.

    همچنین می‌توانید برای جلوگیری از ورود انرژی منفی به خانه، آب‌نما را نزدیک ورودی اصلی قرار دهید. به خاطر داشته باشد که آب‌نما باید به‌ گونه‌ای قرار گیرد که آب آن در جهت ورود به خانه شما جریان داشته باشد نه به سمت خروجی خانه. این همان مسیر انرژی است که روی ذهن شما نیز اثر مثبت خود را ایجاد می‌کند.

    ۱۱- برای خلاص شدن از شر انرژی منفی مبلمان را دوباره مرتب کنید

    تحقیقات انجام شده در مورد تأثیر محیط بر ذهن و روان انسان نشان می‌دهد ذهن انسان به همان‌ شکلی در می‌آید که محیط زندگی آن است. یک اتاق نامرتب و پر از گرد و غبار منعکس کننده یک ذهن درهم ریخته با افکار منفی است.

    گاه نیاز دارید تا گردوغبار را بگیرید و چیدمان محیط زندگی خود را تغییر دهید تا ذهن شما نیز با فرم جدید فعالیت‌ها خود را شروع کند. برای دفع انرژی منفی به سراغ وسایل سنگین که زیاد به چشم می‌آید مثل مبل بروید یا وسایلی که زیاد دیده می‌شوند را باز چینش کنید.

    خانه شاد جایی است که انرژی مثبت آزادانه در آن جریان دارد و به عنوان مکانی برای استراحت، پرورش فرزندان و پیشرفت خانواده عمل می‌کند. در مواقعی که اثاثیه سنگین برای مدت طولانی جابه‌جا نمی‌شود، گردوغبار زیادی در زیر و اطراف خود جمع می‌کند. چیدمان مجدد مبلمان به حرکت انرژی کمک می‌کند. مبلمان را تمیز و مرتب کنید و دکوراسیون خانه را مجدداً بچینید.

    بیشتر بخوانید: این میوه را قبل از خواب حتما بخورید!

    ۱۲- رنگ های مناسب را برای جلوگیری از انرژی منفی در خانه انتخاب کنید

    رنگ‌هایی که در دکوراسیون منزل استفاده می‌شوند نه تنها بر روحیه تأثیر می‌گذارند، بلکه دارای قدرت درمانی هستند و می‌توانند انرژی مثبت را جذب کنند. از کاربرد خارج از تعادل و بیش از حد رنگ‌های قرمز، مشکی یا خاکستری در خانه خودداری کنید.

    ویژگی‌های متعادل کننده و آرامش بخش زیادی در رنگ سبز به خصوص برای اتاق خواب وجود دارد؛ زیرا استرس را کاهش می‌دهد. رنگ صورتی انرژی‌های مثبت قوی را به محیط شما می‌آورد. از رنگ‌های بژ، کرم، سفید و آبی روشن برای داشتن محیطی آرام در خانه استفاده کنید. از رنگ آمیزی سقف‌ها با رنگ‌های تیره مانند آبی، مشکی یا خاکستری خودداری کنید.

    همچنین افزودن رنگ زرد می‌تواند انرژی بد را خنثی کند. سایه‌های گرم‌تر مانند زرد، روحیه شما و اعضای خانواده را بهبود می‌بخشد و فضایی سرزنده ایجاد می‌کند.

    علاوه بر این، چنین رنگ‌هایی فضای اتاق را بزرگ نشان می‌دهند و به ایجاد تضاد رنگی در دکوراسیون منزل شما کمک می‌کنند. به خاطر داشته باشید که رنگ‌های تیره‌تر انرژی‌های منفی را جذب می‌کنند و در عین حال فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهند.

    دفع انرژی منفی از خانه با به کار بردن رنگ‌های ملایم در اتاق خواب

    ۱۳- مسیرهای پر تردد در خانه را پاکسازی کنید

    برخی مسائل شاید خیلی کوچک به نظر بیایند اما اثر آن‌ها در بلندمدت بسیار زیاد است. برای مثال دری که صدا می‌دهد و لولای آن نیاز به روغن کاری دارد، بخشی از موکت کف خانه که لبه آن برگشته و دائم به پای شما گیر می‌کند، دستگیره دری که شل شده و بد بسته می‌شود.

    مجموعه چنین عواملی در گذر زمان ذهن شما را خسته می‌کند و جریان انرژی منفی را در خانه منتشر می‌کند. شاید دیدن مکرر همین چیزهای کوچک ناگهان موجب بروز یک رفتار عجیب یا عصبانیت غیر عادی از شما شود یا دائم حس بدبختی را در شما تداعی کند.

    نگاهی به مسیرهای پرتردد در منزل خود کنید مثل راهرو، همچنین وسایلی که دائم استفاده می‌کنید مثل دمپایی سرویس بهداشتی. تمامی این مسیرها و وسایل را از هرگونه کثیفی، خرابی، صدای ناخوشایند پاک‌سازی کنید. وقتی این کار انجام دادید به‌زودی متوجه تأثیر آن بر رفتار خود و اعضای خانواده می‌شوید.

    بیشتر بخوانید: آموزش کامل شستن انواع پرده در خانه!

    ۱۴- برای پاک کردن انرژی بد، از شر مصنوعات و آثار هنری عجیب خلاص شوید!

    انسان به کمک تصاویر فکر می‌کند و تصاویر نقشی تعیین کننده بر ذهن ما دارند. دیدن دائم برخی تصاویر اثر منفی بر ذهن می‌گذارد و در جایی دیگر این انرژی منفی ایجاد شده به جسم و روح ما آسیب می‌رساند یا می‌تواند عامل یک رویداد ناخوشایند شود، زیرا ما دائم در خانه آن را دیده‌ایم و به آن فکر کردیم.

    به عنوان مثال، تصاویری که تنهایی را تداعی می‌کنند یا صورت‌های بدون چشم و ابرویی که القاگر دنیایی بی‌روح هستند یا نقاشی‌هایی که غم و اندوه را به نمایش می‌گذارند، این‌ها مثال‌هایی هستند که می‌توانند انرژی‌های منفی را تشدید کنند.

    هر مجسمه، تابلو یا مصنوعاتی که واقعاً نمی‌دانید ریشه در کجا دارند و چرا آن‌ها را خریدید یا به‌طورکلی حس خوبی به شما نمی‌دهند را از فضای خانه خود دور کنید. زیرا دیدن مداوم آن‌ها حتماً تأثیر خود را بر زندگی شما می‌گذارند.

    دفع انرژی منفی از خانه با برداشتن تابلوهای ناهنجار از خانه

    ۱۵- برای حذف انرژی منفی شمع روشن کنید

    قرن‌هاست که شمع‌ها به عنوان ابزاری برای شفا و معنویت مورد استفاده قرار گرفته‌اند. شمع می‌تواند محیطی آرام و آرام برای مدیتیشن و سایر اعمال معنوی ایجاد کنند. شمع‌ها همچنین می‌توانند برای بهبود فضای خانه و ایجاد انرژی مثبت استفاده شوند.

    با این حال، استفاده از شمع‌های باکیفیت ساخته شده از مواد طبیعی برای این کار بسیار بهتر از شمع‌های ارزان‌تر ساخته شده از موم پارافین و رایحه‌های مصنوعی هستند. با انتخاب شمع‌های مناسب می‌توانید نور و حس مثبت بیشتری را به خانه خود بیاورید.

    روش‌ها و تکنیک‌هایی که در این مقاله از مجله دانستنی اکالا برای شما عزیزان آماده کردیم همگی در اکثر فرهنگ‌ها به عنوان مهم‌ترین منابع دفع انرژی منفی و جذب انرژی مثبت برای محیط خانه شناخته شده‌اند، کافی است آن‌ها را امتحان کنید تا متوجه اثر آن‌ها بر سلامت روح و روان خود و عزیزانتان شوید.

    منبع:

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.