آشپزیخواص مواد غذایی

۱۰ برند درجه یک چای محبوب مردم دنیا

چای یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها و جوشانده‌ها برای اکثر مردم است. طرفداران چای همواره از یک فنجان چای خوب لذت می‌برند و هر بار که شانس این را داشته باشند که چای بنوشند این کار را انجام می‌دهند. چای به ذهن آرامش می‌بخشد، سستی و تنبلی را از بدن بیرون کرده و سرحال می‌کند. به همین دلیل است که اکثر مردم صبح بعد از بیدار شدن از خواب ابتدا فنجانی چای می‌نوشند.
شمار زیادی چای در انواع برندها در بازار امروز موجود هستند. برخی انواع برندهای چای بسیار گران هستند و برخی دیگر قیمت کمتر و مناسب‌تری را دارند. چای های مختلفی در بازار وجود دارد، از جمله چای لاغری، چای ترش، چای سفید. تولیدکنندگان چای برای افزایش فروش چای به روش‌های مختلفی دست می‌زنند و سعی در تولید بهترین چای جهان با طعم‌های مختلف و متفاوت دارند. این برندهای چای در جهان بهترین هستند و بهترین چای را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند. در ادامه ۱۰ برند برتر چای جهان را معرفی و مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رتبه ۱۰. چای Tetly

10برند درجه یک چای محبوب مردم دنیا - چای تتلی
 

این تولیدکننده چای و جوشانده انگلیسی یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان چای در جهان است. Tetly در سال ۱۸۳۷ تأسیس شد. این برند زمانی دومین تولیدکننده و توزیع‌کننده چای در جهان بوده است. چای Tetly در میان ۴۰ کشور دنیا مورد مصرف قرار می‌گیرد. چای کیسه‌ای تولیدشده توسط این برند در حدود ۶۰ نوع طعم مختلف را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

این طعم‌ها آرامش‌بخش، قوی و بسیار خوشمزه‌اند. این کمپانی در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی Tata Group خریداری شد و بعدها در سال ۲۰۰۶ این چای را با چای tata مخلوط کرده و محصول جدید تولید کرد. برند tetly یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های چای در کشورهایی مانند کانادا و ایالات‌متحده است. امروزه tetly یکی از شرکت‌های زیرمجموعه کمپانی TGB است که بهترین انواع چای را در جهان ارائه می‌کند.

رتبه ۹. چای یورکشایر

10برند درجه یک چای محبوب مردم دنیا - چای پورکشایر

چای یورکشایر در ابتدا یک چای سیاه بسیار معروف بوده است که در سطح جهانی به فروش می‌رفته است. کمپانی چای یورکشایر در سال ۱۸۸۶ تأسیس‌شده و از آن هنگام به تولید و ارائه بهترین انواع چای در جهان می‌پردازد. جدا از چای این کمپانی فروشنده بسیار مشهوری درزمینهٔ فروش قهوه نیز است. همچنین این برند انواع مختلفی از چای با عطروطعم مختلف تولید کرده و به بازار مصرف ارسال می‌کند.

تمام این عطروطعم‌ها لذت‌بخش و خوشمزه بوده و بسته به سلیقه‌ی مصرف‌کننده انتخاب می‌شود. این کمپانی بهترین انواع چای تولیدشده در نواحی مختلفی مانند کنیا، سریلانکا و آسام هندوستان را جمع‌آوری و برای تولید چای استفاده می‌کند. مرغوب‌ترین مارک‌های این کمپانی چای یورکشایر، یورکشایر طلایی، چای یورکشایر برای آب‌معدنی و چای یورکشایر بدون کافئین هستند. این برند هم‌اکنون با تولید و فروش انواع بیسکوئیت‌ها کیک‌ها و خشک‌شده‌ی میوه‌ها به مشتریان خود بسیار گسترش‌یافته است.

 

رتبه ۸. بیگلو (Bigelow)

10برند درجه یک چای محبوب مردم دنیا - چای بیگلو

یکی از ده برند چای برتر در جهان که تولیدکننده بهترین انواع چای در جهان است کمپانی بیگلو است.

این کمپانی آمریکایی در ابتدا از یک کسب‌وکار خانوادگی کار خود را شروع کرد و در ادامه به یکی از معروف‌ترین برندهای چای در سراسر جهان مبدل گشت. این برند محصولات خود را در انواع مختلفی ارانه بازار می‌کند یکی از محبوب‌ترین چای‌های تولیدشده توسط کمپانی چای بیگلو ، چای سبز چای سیاه و چای هربال (میوه‌ای) است. این کمپانی به بخش خصوصی تعلق دارد به صورت متوسط سالانه ۹۰ میلیون دلار درآمدزایی دارد.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    مشخص‌ترین فاکتور در مورد این برند این است که هیچ نوع ماده افزودنی ای به چای خود اضافه نمی‌کند. تعداد کارمندان این شرکت در سال ۲۰۰۹ حدود ۳۵۰ کارمند بوده است. تمام چای‌های تولیدشده توسط این کمپانی بسیار خوشمزه و خوش‌طعم هستند لذا این کمپانی یکی از معروف‌ترین کمپانی‌های تولید چای در جهان است.

    رتبه ۷. چای لیپتون

    یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید چای که در ۱۲۵ سال اخیر بازارهای چای را در اختیار داشته است چای لیپتون است. این برند متعلق به کمپانی بسیار معروف یونیلور (unilever) است. این کمپانی فعالیت خود را در انگلستان آغاز کرد و بعدها کار خود را در وسعت جهانی ادامه داد. تمام چای‌های تولیدشده توسط این کمپانی مزه قوی و عطر بسیار خوبی دارند.

    مؤسس این کمپانی توماس لیپتون براین بود که مشتریان بایستی وقتی چای لیپتون را مصرف می‌کنند بهترین طعم چای را تجربه کنند. لذا این کمپانی هیچ‌گاه در مورد کیفیت چای خود کم‌کاری نکرده است. زمانی لیپتون مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در انگلستان بوده است. پس‌ از آن در زمان‌های بعد بر روی تولید بهترین چای تمرکز کرده است. لیپتون یکی از معروف‌ترین برندهای چای در بازار جهانی چای است و بخش زیادی از مصرف‌کنندگان چای ترجیح می‌دهند این چای را مصرف کنند.

    رتبه ۶. چای دیلما

    10برند درجه یک چای محبوب مردم دنیا - چای دیلما

    برند چای دیلما در سریلانکا تولید می‌شود و یکی از بهترین برندهای چای در دنیاست. این کمپانی چای در سال ۱۹۷۴ تأسیس شد و هم‌اکنون یکی از معروف‌ترین برندهای چای در سراسر دنیاست. در حال حاضر این برند چای به ۹۲ کشور جهان صادر می‌شود. تمام طعم‌های این چای قوی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

    چای سیاه و چای سبز تولیدشده در این کمپانی واقعاً ارزش امتحان کردن را دارد. جالب است بدانید که اسم این برند از ترکیب سیلاب اول دو اسم دو پسر فرزند صاحب این برند هست. هم‌اکنون کشورهای بزرگ و مهمی از انواع طعم‌های چای تولیدشده توسط این برند استفاده می‌کنند.

    رتبه ۵. (Republic of Tea)

    10برند درجه یک چای محبوب مردم دنیا - جمهوری چای

    این کمپانی خصوص آمریکایی بهترین چای ها در جهان را تولید می‌کند. چای تولیدشده این برند کاملاً ارگانیک بوده و برای سلامتی بسیار مفید است. بسیاری از مشتریان این برند این چای را برای مراقبت از سلامتی استفاده می‌کنند. این کمپانی جزو اولین برندهایی بوده که چای سفید و چای قرمز را روانه بازار کردند. تاریخچه چای جمهور نشان می‌دهد در آغاز به کار این کمپانی نوشیدنی‌های دیگری غیر از چای نیز تهیه می‌شده است.

    این چای کاملاً ارگانیک و در فضای طبیعی تولید می‌شود. این برند برای بسته‌بندی خاصی که در چای کیسه‌ای به کار می‌برد بسیار مشهور است. تمام این موارد باعث می‌شوند که چای جمهور را یکی از بهترین چای‌های دنیا بدانیم.

    رتبه ۴. چای هارنی و پسران

    ۱۰ برند معروف چای

    این برند در سال ۱۹۸۳ ثبت شد و از آن زمان به تولید بهترین چای ها با بهترین طعم و کیفیت در سطح جهان پرداخته است. چای تولیدی این کمپانی کمی از بقیه‌ی برندهای چای گران‌تر است. گستردگی محصولات چای هارنی و پسران به‌قدری است که تمام هتل‌ها و کافی‌شاپ‌ها این چای را در منویشان دارند.

     این برند در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان برترین برند چای در جهان انتخاب‌شده است. کتابی نیز با نام همین برند نوشته‌شده بنام راهنمای چای هارنی و پسران که در سال ۲۰۰۹ نامزد جایزه بنیاد کتاب برید (bread) شد. بسته‌بندی این چای بسیار خاص و زیباست است و جعبه بسته‌بندی داستانی از طعم‌های بسیار عالی را روایت می‌کند. این چای به صورت چای کیسه‌ای استاندارد نیز تولید می‌شود.

    رتبه ۳. چای تازو

    چای تازو

    چای تازو به‌عنوان سومین چای برتر جهان شناخته می‌شود. این برند در ابتدا در زنجیره چای در پورتلند فعالیت می‌کرد؛ اما در ادامه به یکی از بالاترین جایگاه‌ها در سطح جان در صنعت چای دست‌یافته است.

    تعدادی از طعم‌های تولیدشده این شرکت واقعاً دلپذیرند. چای تازو در بسته‌بندی‌های مختلفی عرضه می‌شود. همچنین بسته‌بندی‌های کوچک و ارزان‌قیمت این چای نیز تولید و وارد بازار شده است.

    رتبه ۲. چای سلسشال سیزن

    10برند درجه یک چای محبوب مردم دنیا - چای سلسشال سیزن
     
    این برند آمریکایی چای دومین برند برتر چای در جهان است. چای میوه ای این برند سلسشال سیزن بهترین نوع چای تولیدی توسط این کمپانی است. برخی چای‌ها مانند چای سیاه، چای سبز و چای سفید اکثریت بازار مصرف را به خود اختصاص داده‌اند و دوستداران چای آنرا بسیار می‌پندند. چای سلسشال سیزن خود را معجزه چای می‌نامد.

    رتبه ۱. چای توئینینگز

    10برند درجه یک چای محبوب مردم دنیا - چای تویینینگز

    بهترین برند چای جهان که جذاب‌ترین و خوشمزه‌ترین چای را تولید می‌کند، چای توئینینگز است. این برند انگلیسی قدیمی‌ترین برند تولید چای جهان است و از سال ۱۷۰۶ به تولید این محصول می‌پردازد.

    انواع مختلفی از چای‌ها توسط شرکت توئینینگز تولید می‌شود و در سرتاسر جهان می‌توان آن‌ها را یافت. این نوشته برگرفته از سایت معتبر marketing91 است.

     
    ۳.۶/۵ (۲۱ نظر)

    نوشته های مشابه

    ‫۳۷ دیدگاه ها

    1. همیشه دنبال چای خوب میگردم هیچ وقت هم آنچه خواستم بدست نیاوردم امیدوارم از این پیج شما بلاخره نتیجه بگیرم

    2. چای فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط اسطوخداوس به خدا معجزه طبیعت است چای چی من به جرات بهترین دنیا خوردم اما چای فقط سم است سم

    3. بهترین چای که مصرف کردم چای قمصر در مشهد بوده .هزینه بسته بندی صنعتی نداره و قیمتش مناسبه

    4. چای کوهی وحشی ترکیبی عطر و طعمی داره که فقط یک بار بخورین عاشقش میشین و دیگه چای سیاه ننمیخورین..در ضمن چای کوهی سرشار از فایده و خواص باورنکردتی در صورتی که جای سیاه مضراتی داره و حاوی یک سمی که برای گوارش مخصوصا معده مضره..

    5. چای تویینیگز ایران یک قرون نمیارزه
      وقتی دم میکردم کل خونه بوی چای ارل گرل (برگاموت) پخش میشد
      ولی الان دیگه هیچ بویی نداره
      توینیگز ایران به قبرستان پیوست

      1. رفیق ارل گری یابرگاموت و…اسانس هستند وبشدت سرطان زا..اتفاقادرشرکت های بسته بندی چای عالبا چای های باکیفیت پایین تری رو معطر میکندد…هرچایی که عطرداشت دلیلی برکیفیت مرغوب نیست

    6. چای توئینیگز عالی بود ولی حدود سه ساله تقلبیش فقط تو بازار هست و افتضاحه
      چای ۵۰۵ ‌و چای jaf tea الان عالیه

    7. من از چای نیوشا استفاده میکنم واقعا عالیه
      اگه کسی خواست بگه تا ادرس سایتشو بهتون بدم

    8. سلام دوست عزیز به نظر من چای فومنات بگیر اگه تو فومن هستی حتما بگیر ولی اگر در فومن زندگی نمیکنی تو همین اینترنت هم سرچ کنی شماره سفارش چای فومنات برات میاره حتما چای فومنات بگیر بهترین چای دنیاست.

    9. سلام ادمین عزیز من اهل یزد هستم و نزدیک به سه سال هست تولید چای میوه ای دارم وبه لطف خدا تا الان موفق بودم با اینکه از صفر وبا دست خالی شروع کردم ویجورایی ترکیباتش ودرست کردنش متفاوت هست وقیمتش هم خیلی پایین زدم والان با تعداد کمی بیرون از شهر خودم دارم کار میکنم ولی چون تنها هستم وکار سنگین نتونستم خودم برم به شهرهای دیگه جنسمو عرضه کنم شما میتونید کمک کنید ممنون

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.