دانستنی

فال روزانه واقعی (شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳)

فال روزانه یک پیش بینی عمومی است که وقایع مهم و رویدادهای آتی زندگی را در برمی‌گیرد و علاوه بر جنبه سرگرمی می‌تواند اطلاعاتی مفید در رابطه با برخی مسائل روز نظیر ازدواج، کار، سلامتی و… در اختیارتان قرار دهد. پس خالی از لطف نیست که در این بخش از اکالا بلاگ نیم نگاهی به طالع بینی امروز خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

عزیزای فروردینی من براتون می بینم از طرف مادر و یا خواهر بزرگتر از لحاظ مالى و مشکلاتى که دارید حمایت خواهید شد. بحث و دلخوری بین زن و شوهرهاى این ماه بخاطر مشکلات مالى باعث ناراحتی خودتون و اعضاى خانوادتون شده و یا میشه یا بین همسر و یا کیس احساسیتون با شما بحث و دلخورى دیده میشه.

یک سفر زیارتى و کارى براتون دیده میشه یا سفرى براتون هست که بیشتر در مورد مسائل کاریتون هست. مشغله های فکریتون زیاد شده و داره باعث اذیت و ناراحتیتون میشه. شخصى رو دوست دارید که ممکنه بخاطر شرایط کارى و مالى ازش دور بشید. اگر تحت فشار مالی هستید در آینده ای نزدیک پولی دستتون میاد و اوضاع بهتر میشه و از طرف شخصى حمایت مالى خواهید شد.

میهمانى و دورهمى شرکت میکنید که شخصى با حرف و یا رفتارش ناراحتتون میکنه. منتظر خبر با پولى هستید که تا ۶ وعده دیگه بهتون میرسه. تغییر شغل، ترفیع کاری، جابجایی در محیط کار براتون دیده میشه که براتون خوبه.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

تو طالع اردیبهشتی های عزیزم می بینم در مورد کاری باید تصمیم مهمی بگیرید که امروز و فردا می کنید تصمیمتون رو زود بگیرید تا به مشکل برنخورید . مردی که متولد خرداد ؛ مرداد یا مهر ماه هست به سمت تون میاد، شاید با یک پیشنهاد که میتونه عشقی هم باشه. از طرف شخصی خبری دریافت می کنید. در مسائل کاریتون با زحمت و جدیتی که در کارتون دارید موفقیت دارید.

یه متولد اسفند ماهی بهتون ابراز علاقه میکنه و یا تا آخر اسفند ماه بهتون ابراز علاقه از طرف کسی که دوستش دارید میشه. کسانی که عشقی ندارند یک شروع عشقی و پیشنهاد دریافت می کنند. اگر قصد خواستگاری رفتن و تشکیل خانواده دارید که براتون خیلی خوبه. یک سفر راه دور یا مهاجرت در پیش دارید که بهتره کمى صبر کنید.

تو زمینه ی مالی هم اگر قصد دارید کاری رو شروع کنید خوب دیده میشه. شخصى دوستتون داره که بهتون فکر میکنه. راه موفقیت و پیشرفت در زمینه مالى و کارى و احساسى براتون باز میشه. منتظر خبر و یا برگشت شخصی هستید که دوستش دارید که بزودی دریافتش می کنید یا منتظر خبرى هستید که دریافتش میکنید. 

فال روز متولدین خرداد

چیزی که برای خردادی های عزیزم رویت میشه می بینم که از لحاظ مالی، تحصیلی، موفقیت و پیشرفت دارید و بزودى یک خبر خوب دریافت میکنید که باعث خوشحالیتون میشه. فکرتون درگیر و نگران روابط احساسیتون هست که دورى باعث دلتنگیتون شده. توی روابط عاطفی و احساسیتون افسرده و دلتنگید.

اینروزا افکار منفى زیادى سراغتون میاد سعی کنید با افکار منفیتون مقابله کنید. مشکلات کارى و مالیتون بزودى حل میشه پس توکلتون بخدا باشه. شخص عاطفیتون دوستتون داره و بهتون فکر میکنه. از کسی دلگیر هستید که بزودی باهم آشتی می کنید. قرارداد کارى و مشارکت براتون دیده میشه. از طرف شخصى حمایت خواهید شد.

یک مهمانى و دورهمى در پیش دارید که بهتون خوش میگذره. در مورد موضوعى که دودل هستید بهتره بیشتر فکر کنید و بعد قدم بردارید. اگر درگیر مسائل دادگاهى، قانونى هستید بزودى موفقیت دارید. شخصى بهتون قول داده که بهتره رو قولش حساب نکنید.

شخصی بابت موضوع و مشکلى آرومتون میکنه و خوشحال میشید. قرار و یا ملاقات و دیدار دارید با کسی که دوستش دارید و مدتها او را ندیده بودید. برای مجردین خواستگاری دیده میشه. سفر کاری براتون پیش میاد.

طالع بینی امروز متولدین پاییز

فال روز متولدین تیر

تیر ماهی های عزیزم تولدتون در طی این مدت مبارک باشه و براتون بهترین هارو آرزو می کنم ؛ خب براتون می بینم که حاجت و خواسته اى دارید که براتون حاجت روایى دیده میشه و اگر نذر و نیازى دارید حاجتتونو میگیرید.

توى مسائل احساسیتون ناراحتى اگر دارید بزودى با صبر و حوصله شما حل میشه. یه اشتباه و ناآگاهى باعث یه سری مشکلات توی کار و یا روابط احساسیتون شده و کارهاتون رو عقب انداخته، با کمى صبورى بزودى مشکلاتتون حل میشه. در مورد کارى خانوادگى باید تصمیم مهمی بگیرید سعی کنید درست تصمیم بگیرید و انتخاب درست داشته باشید.

نگران مشکلاتى هستید باید بدونید این گره و یا مشکل پیش آمده خیلی طول نمیکشه تا حل بشه و خیلى زود به آرامش میرسید. پولى به دستتون میرسه که باعث خوشحالیتون میشه. شخصى رو دوست دارید که بهش فکر میکنید و این دوست داشتن دو طرفست، ولى شخص مقابلتون شمارو بیشتر دوست داره. ی خوشحالى در پیش دارید از لحاظ مالى و احساسى.

توی کارتون دخالت دیده میشه که باعث میشه ناراحت بشید. پشت سرتون بدگویی می کنند ممکنه با شنیدن حرف و حدیثی دلتون برنجه. اگر با یکى از اعضاى خانوادتون قهر هستید آشتى دارید و یا اگر نه، ممکنه ی بحث و قهر در پیش داشته باشید. براى مجردین خواستگارى دیده میشه. درگیریهای فکریتون زیاد شده بخصوص در زمینه ی کاری. تا ۴ وعده دیگه پیشنهاد کار بهتون میشه.

فال روز متولدین مرداد

متولدین برج اسد توی فال براتون می بینم اگر پولی رو از دست دادید و یا اگر از کسى پولی رو طلب دارید این پول تا ٣ وعده دیگه به شما داده میشه و باعث میشه یه کم اوضاع مالیتون بهتر بشه.

اگر به دنبال شغل مورد نظر خودتون میگردید بزودى پیشنهاد شغل مناسب براتون دیده میشه و یا اگر قصد شروع فعالیتی دارید و یا اگر به دنبال یادگیری هنری هستید اگر با جدیت هدفتونو دنبال کنید حتماً به موفقیت خواهید رسید. یک خبر خوب در زمینه ی مالی دریافت می کنید. برای خانمهای متاهل بارداری ناخواسته دیده میشه. شهریور ماه براتون خبرهای خوبى در راه هست.

برای مجردین از طرف یه شخص متولد دی ماه و یا شخصی که متولد زمستان هست پیشنهاد ازدواج داده میشه. مشکلی سر راهتون دارید که منتظر حل شدنش هستید و برای به نتیجه رسیدنش نذری کردید که کمی زمان نیاز داره تا حل بشه و یا یه سری مراحل رو باید طی کنه تا به نتیجه برسید. خانمى با حرف یا کنایه ناراحتتون میکنه. شخصی شمارو دوست داره و بهتون فکر میکنه که این دوست داشتن متقابله.

فال روزانه متولدین شهریور

و اما عزیزای شهریوری خودم براتون قرار و یا ملاقاتی رو با کسی که دوستش دارید می بینم . برای برخی از شما یه متولد دی ماهی بهتون علاقه داره و دوستتون داره. یک موفقیت و یا جابجایی در کار و امور مالی دارید.

خیلی خوب میتونید اوضاع سخت رو بهش غلبه و کنترل داشته باشید با انرژی و اراده ای که دارید و با صبرتون به بزودى موفقیت هایی عالی در زمینه ی کاری، مالی، زندگی، ازدواج، احساسی، تحصیلی خواهید رسید. بهتره تغییراتى تو زندگیتون بوجود بیارید. هدیه اى بین شما و شخصى مثل دوست صمیمى یا شریک عاطفى و یا حتى یکى از اعضاى خانواده رد و بدل میشه.

دلتنگ شخصى هستید که این شخص هم دلتنگ شماست و بینتون فاصلست. برای خانمها آقایی دوستتون داره قلباً و براتون احترام قائله و دلتون پیشه همدیگست. برای آقایون هم همینطور خانمی دوستتون داره که این عشق متقابله و بزودی اتفاقات مثبتی توی این رابطه شکل میگیره و خیلی زود باهم دیدار دارید.

آرزوهایى دارید که باید امیدوار باشید و به خواسته اى که دارید میرسید. کاری رو میخواهید انجام بدید که نیاز به مشورت دارید. موفقیت از لحاظ کارى و مالى دارید. براى مجردین ازدواج موفق دیده میشه. 

فال روزانه متولدین زمستان

فال روز متولدین مهر

نوبت مهر ماهی های گلم رسید ؛ خب عزیزای دلم براتون می بینم که موقعیت های کارى و مالی خوبی پیش روتون قرار میگیره که شرایط مالى خوبى براتون ایجاد میشه، بهتره برای خودتون پس انداز داشته باشید. اگر قصد دارید پول قرض بگیرید ممکنه این پول براتون عواقب خوبی نداشته باشه چون کسى که بهتون پول قرض میده ممکنه مشکلات و اعصاب خردیهایى رو براتون پیش بیاره.

برای خانمها، آقایى دوستتون داره و تا ۴ وعده دیگه براى خواستگارى کردن از شما قدم برمیداره. یک معجزه ی عالی توی زندگیتون میفته که بخاطر دل پاکتونه و خواسته ای که از خدا دارید اجابت میشه. شخصى دوستتون داره که نگرانتونه و دوست داره شمارو حمایت کنه. براى خانمها آقایى دوستتون داره و بهتون فکر میکنه.

تصمیم مهمی رو باید برای پیشبرد اهدافتون بگیرید که میتونه در هر موضوع و زمینه و یا حرفه ای باشه. ی سرى موانع و دخالتها تو زندگیتون دیده میشه که باعث بهم ریختگیهایى در زمینه کارى، مالى و احساسیتون میشه. از لحاظ کارى پیشرفت و موفقیت دارید و معجزه اى براتون اتفاق میفته و یک برگ برنده و خوشحالى تو زندگیتون براتون به ارمغان میاره.

حرف از ازدواج توی خونواده پبش میاد. شخصى بهتون قولى داده که صد در صد به قولش عمل میکنه. ناراحتیهایى که دارید تموم میشه. تغییراتی عالی و مثبت در پیش دارید خصوصاً مالی . انتهای فال ری اکشن بزنید و بهم انرژی بدید

فال روز متولدین آبان

خب خب عزیزای آبانی من ؛ همین اول کار ؛ حسود اطرافتون زیاد دیده میشه چه توی کار و چه مسائل احساسیتون. شرایط نامطلوبی توی کار و مسائل احساسیتون دیده میشه که باعث نگرانیتون شده. ممکنه کسى با تهمت زدن به شما باعث غصه وناراحتى برای شما بشه، و یا ممکنه در حقتون یک بی انصافی صورت بگیره، پس بهتره مراقب اطرافیانتون و کارها و اعمال و رفتار و حرفاى خودتون باشید.

ممکنه شخصى از افراد خانواده بیمارى قلبى داشته باشه مراقبش باشید. به جای خودخوری کردن حرفتونو واضح و اونجوری که میخواهید بگید مطرح کنید، گفتارتونو درست و سنجیده کنید شاید با نوع حرف زدنتون باعث ناراحتی شخصی و یا کسی که دوستش دارید بشید. در حق دوستى نارفیقى کردید که خودتون هم دچار عذاب وجدان شدید تا دیر نشده ازش دلجویى کنید تا دچار کارما نشید.

نذرى کردید که حاجت روایى دارید. از لحاظ مالى خبرهاى خوبى در انتظارتونه. شخصى رو دوست دارید که بهش فکر میکنید. یک سفر در مورد کار و امور مالی دارید. تغییراتی روشن و مثبت به خصوص در زمینه ی مالی براتون دیده میشه.

احساس تنهایی میکنید و دوست دارید دیگران درکتون کنند. بزودى دیدار اتفاقى با شخصى که دوسش دارید خواهید داشت. اگر با یکى از اعضاى خانواده قهرید آشتى دارید. انتهای فال ری اکشن بزنید و بهم انرژی بدید

فال روز متولدین آذر

طبق چیزی که برای اغلب آذر ماهی ها می بینم این شنبه روز خوبی براى شما میشه و توی شهریور ماه یعنی تقریبا دو ماه آینده براتون اتفاقات خوبی در راهه ، در هر زمینه ای که مدنظرتونه. از مسئله ای در رنج هستید و یا ناراحت برای از دست دادن شخصی که براتون عزیز هست. از موضوعی نگران و ترس دارید که اینروزا فکرتونو مشغول کرده.

اینروزها خیلی زود احساس ضعف میکنید، کارهاتون زیاده از حد شده، بهتره کمى به خودتون استراحت بدین براى سلامتیتون ضروریه. از لحاظ خانوادگى موضوعى باعث خوشحالیتون خواهد شد. موانعى سر راهتونه که بزودى کنار میره و براتون گشایش دیده میشه. ممکنه در گذشته چیزى رو از دست داده باشید که الان افسوس بخورید ولى مطمئن باشید خدا چیزى بهتر از اون رو سر راهتون قرار میده.

شخصی دلسوز نسبت به شما در خانواده دیده میشه مثل مادر، مادربزرگ و یا خواهر. بزودی تغییرات مثبت مالی براتون توی کارهاتون در پیشه. براى بعضیها جدایى بخاطر اعتیاد پیش میاد. از زود قضاوت کردن و عجول بودن دوری کنید که اصلاً به نفعتون نیست. افکار منفى رو از خودتون دور کنید چون سد راهتون میشه. خواسته و یا حاجتی دارید که برآورده میشه. محدودیت تو مسائل عاطفیتون دیده میشه.

طالع بینی امروز متولدین تابستان

فال روز متولدین دی

چه ماهی ؛ دی ماه همیشه جذاب ؛ خب برای شما دوستای خوب خودم خرید براى منزلتون می بینم که بابت وسیله اى که مورد نظرتون بوده و مدت ها بفکر خریدنش بودید باعث خوشحالى و تغییر تو روحیتون خواهد شد. براى خواسته و حاجتى که دارید متوسل به ائمه شدید که بزودى جواب درخواستتون رو میگیرید و به خواستتون میرسید.

اگر باید راهى رو طى کنید بابت مسائل ادارى، دولتى و قانونى موفقیت و برگ برنده با شماست. یک دورهمى و میهمانى براتون دیده میشه. مشکلاتی در خانواده دیده میشه که با کمک افراد با تجربه حل میشه.

مردی دوستتون داره و بهتون فکر میکنه. اگر قصد انجام کارى رو دارید براتون خوب و عالیه. در یک دودلی و دوراهی قرار گرفته اید چه در مورد کار، ازدواج، دوست داشتن بهتره که کمی حوصله کنید، زمان خودش بهتون همه چی رو نشون میده. شخصى بهتون قولى داده که شرایط عمل کردنشو نداره.

جشن و خوشحالى در پیشه. به آرامش و آسایشى که مدنظرتونه میرسید. اتفاقات خوشحال کننده اى که باعث تغییرات مثبت تو زندگیتون خواهد شد. از طرف شخصی پولی دریافت میکنید و شخصی در راهی که در پیش دارید حمایتتون میکنه. پولى به دستتون میرسه که براتون قابل توجهه.

فال روز متولدین بهمن

نوبت طالع بهمنی های گلمه ؛ عزیزای دلم طبق چیزی که می بینم انگار احساس دلتنگى زیاد این روزا می کنید و انگار ی جورایى دلتون گرفته، ناراحتید و مسئولیتهای سنگین زندگى که روی دوشتون فشار میاره شمارو افسرده کرده، صبور باشید بزودی این فشارها کمتر میشه و راحتى و آسایش توی زندگیتون با تلاشهای خودتون بوجود میاد.

نقل مکان اگر دارید کارى یا منزل براتون آرامش و راحتی دیده میشه. اگر کسالتی دارید با درمان به موقع بهبودی براتون دیده میشه. سردردهای زیادی دارید که اگر مراقب باشید بهبود پیدا می کنید. یک خردادماهی دوستتون داره و بهتون فکر میکنه. منتظر خبر و یا پولی هستید که دریافتش می کنید. آقایی شمارو ناراحت میکنه ولى بلافاصله و بزودى از طرفش تماس یا پیامى خوشحالتون میکنه.

یک سفر در پیش دارید. برای متاهلین اختلافات زناشویی دیده میشه. برای مجردین پیشنهاد ازدواج در پیشه. خودتون و یا شخص عاطفیتون چیزی رو پنهان میکنید که بزودی برملا میشه. سعی کنید تو کارهاتون و برخوردهاتون صداقت داشته باشید. شخصى بهتون قولى داده که صد در صد بهش عمل میکنه. اتفاقات خوشایند مالى براتون دیده میشه.

تلفن و دیدار دارید میتونه کاری و احساسی باشه. توی روابط احساسیتون شخصی به رابطه شما حسادت میکنه و در حال حاضر فاصله و دوری دیده میشه، ناراحتید و جدایی و فاصله بینتون دیده میشه ولى خیلى زود این فاصله کنار میره و دیدار دارید.

فال روزانه متولدین اسفند

به به اسفندی های عزیزم همین اول فال بگم یک خبر خوش و یا یک جشنی که ملاقات با دوستانی رو دارید برای خیلی هاتون دیده میشه . برای مجردین نامزدی و برای کسانی که عشقی ندارند یک پیشنهاد عشقی دریافت میکنند. خودتون در یک محدودیت و دودلى در انجام کاری قرار گرفتید و درست نمیتونید تصمیم بگیرید، کمى صبر کنید راه درست رو پیدا میکنید.

انگار بخاطر اشتباهی که انجام داده اید افسوس میخورید چه در مسائل مالی و کاری و یا عاطفی. از چیزی و یا تهدیدی و یا زندان رفتن ترس دارید، آزادی و رهایی از غم براتون دیده میشه البته باید توکلتون فقط به خدا باشه. تماس و پیامى خوشحالتون خواهد کرد.

مشکلى دارید و یا ناراحتى که شمارو با مانع روبرو کرده که شخصى در این مسیر کمکتون میکنه. شخصی ناراحتتون میکنه البته خیلی زود رفع میشه. براى مجردین ازدواج و خواستگارى دیده میشه.

پیشنهاد کاری و یا در مورد زمینه تخصص و یا حرفه تون بهتون پیشنهادی میشه. چیزی رو گم کردید و یا اگر نه، مراقب باشید چون احتمال گمشدن و یا دزدیده شدن چیزی با ارزش رو دارید. فکرتون بهم ریخته هست که رفع میشه. توی بلاتکلیفی قرار گرفتید که در هفته های آینده از این سردرگمی رها میشید و تکلیفتون مشخص میشه.

در این مطلب از مجله دانستنی اکالا طالع بینی امروزتان را برایتان شرح دادیم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا