سبک زندگیسلامت و زیبایی

خانم‌ها این لباس‌ها را نپوشید! از مد افتادند

برای خوش تیپ بودن حتما نباید از لباس‌های ترند و گران قیمت استفاده کنید، گاهی اوقات حذف کردن لباس‌های قدیمی که دیگر روی بورس نیستند و از مد افتاده‌اند نیز به شما کمک می‌کند تا خوش استایل‌تر و جذاب‌تر به نظر برسید. اگر دوست ندارید مثل مادربزرگ‌های قدیمی لباس بپوشید، بهتر است در این مقاله از مجله اکالا با ما همراه باشید.

برای شیک‌تر شدن این لباس‌ها را نپوشید

کنار گذاشتن برخی از لباس‌های قدیمی و استایل کردن با لباس‌هایی که همیشه مد هستند، یک روش ساده برای خوش تیپ بودن شما در تمام فصول سال است. اگر اهل خرید لباس‌های پر زرق و برق و ترند نیستید، بهتر است نگاهی به کمد لباستان بیندازید و با حذف کردن لباس‌هایی که از مد افتاده‌اند، ظاهر خودتان را آپدیت کنید. در ادامه این بخش به شما می‌گوییم که چه لباس‌هایی از مد افتاده‌اند.

۱- پالتوهای اندامی برش دار

پاییز و زمستان امسال پالتوهای کمی اور سایز و بزرگ‌تر از سایز اصلی ترند است و پوشیدن پالتوهای چسبان و برش دار می‌تواند استایل شما را قدیمی نشان دهد.

برای این که به روزتر به نظر برسید، بهتر است در پاییز و زمستان ۱۴۰۳ از پالتوهایی که کمی گشاد و بزرگ‌تر از سایز اصلی‌تان هستند استفاده کنید. این پالتوها برای همه اندام‌ها مناسب هستند و بیشتر برای خانم‌های جوان گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

لباس‌های قدیمی که دیگر روی بورس نیستند و از مد افتاده‌اند

۳- شلوار جین خیلی تنگ یا اسکینی

امسال دیگر شلوارهای تنگ و اسکینی مد نیستند و واقعا قدیمی شده‌اند. بهتر است برای به روز کردن استایلتان حتما از شلوارهای جین راسته، بگ، واید و مام استایل استفاده کنید.

اگر مدت زیادی از شلوارهای اسکینی استفاده کرده‌اید و کنار گذاشتن این شلوارها برایتان کمی سخت است، بهتر است برای شروع شلوارهای راسته را امتحان کنید. مطمئن باشید با همین تغییر کوچک استایل شما به طور کلی تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: پاییز و زمستان امسال چه چیزهای ترند هستند و از مد نیفتاده‌اند؟

۲- بارانی اندامی با قد متوسط

بارانی‌های اندامی با قد متوسط امسال دیگر ترند نیستند و پوشیدن این لباس استایل شما را قدیمی نشان می‌دهد. امسال بهتر است به سراغ بارانی‌های کمی گشاد بروید.

این بارانی‌ها که به عنوان ترنچ کت نیز شناخته می‌شوند هم به صورت خیلی بلند و هم خیلی کوتاه ترند هستند، بنابراین فکر پوشیدن یک بارانی با قد متوسط را از سرتان بیرون کنید. ترنچ کت با هر استایلی هماهنگ است و همه خانم‌ها با هر سن و اندامی می‌توانند از آن استفاده کنند.

برای شیک‌تر شدن این لباس‌ها را نپوشید

۴- کت چرم اندامی

در لیست لباس‌هایی که از مد افتاده‌اند، کت چرم تنگ یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی است که باید به طور کلی آن را کنار بگذارید. امسال پاییز و زمستان به هیچ عنوان به سراغ کت چرم اندامی و تنگ نروید و به جای آن از کت چرم‌های سبک جدید و اور سایز استفاده کنید.

این کت‌ها ظاهری متفاوت به استایل شما می‌بخشد و برای افرادی که دوست دارند، ترندی و مطابق با مد روز اما متفاوت به نظر برسند، انتخاب هوشمندانه‌ای محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل‌های مانتو ترند ۱۴۰۳

۵- پافرهای تنگ و قدیمی

پافرهای تنگ چند سالی است که دیگر قدیمی شده‌اند و امسال نیز مثل سال‌های گذشته این پافرها بسیار قدیمی به نظر می‌رسند. بهتر است امسال به جای این پافرها، از پافرهای ترندی و اورسایز استفاده کنید. مدل‌های کوتاه این پافرها بهتر است با هودی و شلوار راسته ست شوند و با این ترکیب استایل شما فوق العاده شیک و به روز به نظر می‌رسد.

پافرهای تنگ از لباس‌های قدیمی که از مد افتاده‌اند
در این مقاله از مجله سبک زندگی اکالا به ۵ مورد از لباس‌های قدیمی که دیگر روی بورس نیستند و از مد افتاده‌اند اشاره شد. اگر دوست دارید امسال استایل شما خیلی قدیمی به نظر نرسد، حتما این لباس‌های را از کمدتان حذف کنید و با جایگزین کردن لباس‌های جدید، ظاهری به روز و جذاب به استایل خودتان ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا