دانستنی

تاریخ ولنتاین ۱۴۰۲ چه روزی است؟ روز ولنتاین ۱۴۰۲(۲۰۲۴)

روز ولنتاین یادآور روز عشق و دوست داشتن است. یکی از با شکوهترین روزها برای ابراز عشق (love) به هر کسی که دوست دارید و این روز پیر و جوان و کوچک و بزرگ ندارد. عشق به فرزند، عشق به مادر، به پدر، خواهر به برادر و برعکس همه اینها سمبلی از عشق در این روز زیبا هستند.

اما روز ولنتاین کی است؟ دانستن تاریخ روز ولنتاین از این نظر مهم است که برای خرید کادو و تشکر از عشقتان به خاطر همراهی در تمام سال‌ها قدردانی کنید. در ایران و سرتاسر جهان همه نگاه‌ها معطوف به یک روز است و آن روز، روزی نیست جز روز عشاق که به روز ولنتاین (Valentine’s Day) معروف است. 

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    تاریخ ولنتاین ۱۴۰۲

    روز ولنتاین ۱۴۰۲ (۲۰۲۴) مصادف با  ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ است که در روز چهارشنبه، ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. 

    تاریخچه ولنتاین چیست؟

    این روز برای عشاق یک روز خاص و فراموش‌نشدنی است. افسانه‌های زیادی در مورد ولنتاین وجود دارد. یکی از این افسانه‌ها که دهان‌به‌دهان چرخیده این است که امپراتوری روم ازدواج را برای مردان و زنان قدغن کرده بود. کشیش والنتین (valentine) به‌صورت مخفیانه عشاق را به عقد هم درمی‌آورد و گل سرخ به آن‌ها هدیه می‌داد.

    امپراتور روم متوجه این موضوع شده و والنتین را در زندان حبس کرد. در زندان والنتین عاشق دختر نابینای زندانبان شد و با عشق والنتین و دختر نابینا، بینایی دختر برگشت.

    ولنتاین کیست؟ ولنتاین چه جوری به وجود آمد؟

    در تاریخ ۱۴ فوریه والنتین را اعدام کردند. والنتین، نامه‌ای که برای دختر نوشته بود با امضای “والنتین تو” و این نامه همیشه به یادگار از آن در ذهن‌ها و قلب‌ها ماند. از آن به بعد والنتین سمبل عشق شد و تا به امروز همچنان این روز را یادبود می‌گیرند. اکثر قریب به‌اتفاق مسیحیان و به یاد کشیش والنتین در مذهب کاتولیک با ارسال گل و کارت تبریک در مراسم یادبود آن کشیش شرکت می‌کنند.

    ولنتاین مظهر عشق و محبت و دوستی است. مهم نیست کدام کشور و از چه دین و مذهبی باشید. وقتی با عشق و از صمیم قلب کسی را دوست دارید، همه حستتان را می‌خواهید به او بفهمانید و چه بهتر که در این روز خاص و شگفت‌انگیز زیباترین احساسات را نثار فرد مورد علاقه‌تان بکنید.

    کادو روز ولنتاین برای دختر و پسر

    عشاق بی‌صبرانه منتظر روز ولنتاین هستند و دوست دارند با خرید هدیه ای هر چند کوچک اما به‌یادماندنی به عشق‌شان یادآور بشوند که همچنان دوستش دارند و به یادشان هستند.

    ولنتاین نیز مانند روزهای خاص دیگر مراسم و آیین خاص خودش را دارد. این مراسم در هر جای دنیا ممکن است با هم تفاوت داشته باشد، اما معمولاً خرید گل به همراه شکلات جعبه‌ای با یک عروسک کوچک خرسی برای کسی که دوستش دارید، جزو الزامات (سمبل) و رسوم روز ولنتاین است.

    کادوی ولنتاین برای دختر و پسر

    خیلی از آقایان چند روز قبل از ولنتاین و حتی ماه‌ها قبل درگیر فکر کردن به این هستند که چی واسه کسی که دوستش دارم، بخرم؟ خانم‌ها به چی علاقه دارند؟ چی بخرم که همسرم از هدیه‌ام خوشش بیاد؟ بهترین کادویی که توی ولنتاین می‌تونم بخرم چیه؟

    این را بدانید که کادو بهانه‌ست و همین که با رفتارتان نشان بدهید که چه قدر دوستش دارید زیباترین کادو برای خانم شماست. وجود کسی که بدون منت به شما عشق می‌ورزد بزرگترین نعمت است. عشق بی انتهاست و با اعداد و ارقام سر و کار ندارد. عشقی که خاص باشد همه جوره شما را پذیرا خواهد بود. با کادو یا بی کادو همواره به شما عشق خواهد ورزید.

     اما اگر می‌خواهید این روز را خاطره کنید، من شما را با چندین کادوی شگفت‌انگیز و خاص برای خانم‌ها در روز ولنتاین آشنا و به شما پیشنهاد می‌کنم که حتماً برای یک‌بار هم شده خریداری کنید تا لبخند رضایت را بر چهره خانم‌هایتان ببینید.

    گل رز قرمز، شکلات‌های خوشمزه با عروسک خرس تدی را درون یک باکس زیبا با طرح قلبی قرار داده و می‌توانید در کنار آن پک‌های آرایشی از رژلب و لاک گرفته تا کرم‌پودر و ریمل و خط چشم قرار دهید (خانم‌ها عاشق لوازم آرایشی و بهداشتی هستند).

    بیشتر بخوانید: ۲۰ ایده کادوی ولنتاین برای دختر و پسر

    حتی پک‌های کامل لوازم آرایشی نیز بهترین گزینه و بی‌ دردسرترین انتخاب است. عطرهای خوشبو یا تیشرت ست و ماگ جادویی در کنار کادو روز ولنتاین را رویایی می‌کند. کارت روز ولنتاین را در کنار آن قرار دهید. روز ولنتاین همیشه در ذهن عشقتان خواهد ماند.

    روز ولنتاین کجا بریم؟

    در روز ولنتاین شما می‌توانید به جاهای مختلف مانند سفر به مراکز دیدنی ایران، سفر چند روزه به خارج از ایران، سینما یا تئاتر، رفتن به موزه های تاریخی، به فضاهای تفریحی، طبیعت، مراکز تجاری و در نهایت رفتن به رستوران یا کافه برای سرو شام و دسر ولنتاین مراجعه کنید.

    ما در مقاله ای جدا به شما چند پیشنهاد کافه خوب و شیک برای شب ولنتاین را به همراه آدرس و لوکیشن داده‌ایم. به مقاله ولنتاین کجا بریم؟ مراجعه کنید.

    معرفی کافه برای ولنتاین

    چند ایده جالب برای شب ولنتاین

    و اما کادوهایی هستند که بسیار لوکس و لاکچری هستند و به‌عنوان ایده‌ای برای این شب رویایی می‌توانم به شما پیشنهاد کنم:

    دوستان متاهل خود را به منزل دعوت کنید و مهمانی صمیمانه‌ای به مناسبت روز ولنتاین بگیرید. این کادو جزو بهترین کادوها برای خانم‌ها در روز عشق است. اتاق‌خواب خود را با شمع و گل‌های پرپر و بادکنک‌های عاشقانه تزیین کنید و به همسرتان نشان بدهید که هنوز هم عاشقانه دوستش دارید.

    برای یک سفر چه خارج و چه داخل کشور برنامه‌ریزی کنید و هتل و بلیط خود را برای روز ولنتاین رزرو کنید. این را مطمئن باشید که برای آن روز همه پروازها پر است و از قبل باید همه این کارها را انجام دهید. سفر روحی تازه به جان هر دویتان می‌بخشد و روز ولنتاین شما را خاطره‌انگیز می‌کند. ممکن است سال‌ها در خصوص این سفر رویایی با هم صحبت کنید.

    کادو روز ولنتاین 2023- سفر رفتن

    اگر توان مالی بالایی دارید و تمکن مالی دارید، با خرید ماشین و دادن سوئیچ آن در روز ولنتاین همسر خود را سورپرایز کنید. این کادو بسیار خاص و لاکچری است و صرفاً پیشنهاد برای قشر خاصی از جامعه است.

    کادو روز ولنتاین 2023- ماشین

    و هزاران ایده دیگر وجود دارد که باکمی خلاقیت می‌توانید روز ولنتاین را بهترین روز برای خود و عشقتان بکنید و بهترین کادو را به خانم‌های خود هدیه دهید و یک شب رویایی برایشان بسازید که سالیان سال در ذهنشان بماند. لازم نیست حتماً هدیه‌های معمول در این روز را برای عشقتان بخرید، می‌توانید چیزی را که احتیاج دارد برایش تهیه کنید، کتابی را که می‌خواهد بخرید یا کوپن‌های خرید از فروشگاه‌های مختلف را تهیه کرده تا بتواند به سلیقۀ خودش هدیه‌اش را انتخاب کند.

    هدیۀ ولنتاین می‌تواند بسیار خاص‌تر باشد، می‌تواند نوشته یا نامه‌ای عاشقانه، پستی زیبا در صفحات مجازی، دیدن فیلم یا تئاتری خاطره‌انگیز باشد. بازسازی رفتن به روزها و قرارهای اول و اتفاقات زیبای بین شما و عشقتان می‌تواند دامنۀ زیبایی این روز را فراتر بوده و هرچه بیشتر خاطراتی ماندگار و خوشایند را برایتان رقم بزند.

    بیشتر بخوانید: طرز تهیه ۱۲ کیک ولنتاین خاص و عاشقانه

    و اما یک ویدیوی جالب برای روز ولنتاین:

     

     ریمکس‌ها و آهنگ های جدید ۲۰۲۴ برای ولنتاین ۱۴۰۲:

     

     

    ۱۰ فیلم مخصوص ولنتاین

    برای ولنتاین فیلم‌های عاشقانه و رمانتیکی وجود دارد که ۱۰ فیلم مخصوص ولنتاین را به شما معرفی می‌کنیم.

    1. the notebook
    2. pride & prejudice
    3. dear john
    4. before sunrise
    5. midnight sun
    6. La La Land
    7. Through my window
    8. Love, Rosie
    9. The Guernsey Literary
    10. The proposal

    اس ام اس‌های روز ولنتاین ۱۴۰۲ (۲۰۲۴)

    ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﻓﻘﻂ ﺭﻭﺯ ﻋﺎﺷﻘﺎ ﻧﯿﺴﺖ ﺭﻭﺯ ﻫﻤﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻮﻥ ﻫﺴﺘﻦ ﻭ ﻣﺎ ﺩﻭﺳﺸﻮﻥ ﺩﺍﺭﯾﻢ… روز عشق ﻣﺒﺎﺭﮎ

    …………………………………

    مهم نیست ولنتاین یا سپندارمذگان! هر دو بهانه اند برای اینکه به تو بگویم، بی بهانه دوستت دارم…

    …………………………………

    ولنتاین یعنی جسم و جانم مال تو ولنتاین یعنی پرسش از احوال تو ولنتاین یعنی از خودم من خسته ام عشق من در ولنتاین به تو دل بسته ام

    …………………………………

    از این فاصله حتی بوی دوست داشتنت عشق را به تماشا کشید آنقدر بی‌ حساب و کتاب دوست دارمت ترسم از این است که عشق قدغن شود مگر می‌‌شود دوست داشتنت را پنهان کرد ..؟! ولنتاین مبارک

    …………………………………

    “قلب من به من می‌گوید من بدون تو می‌میرم. قبل از اثبات درست بودن، موافقت کنید که مال من باشید.روز ولنتاین مبارک”

    …………………………………

    “عشق یک کلمه خیلی ضعیف است برای آنچه احساس می‌کنم برای تو. زندگی زمان بسیار کمی دارد، برای بیان اینکه چقدر دیوانه وار عاشق تو هستم.روز ولنتاین مبارک”

    …………………………………

    “هر روز ما یک صفحه به داستان خود اضافه می‌کنیم. این روز ولنتاین بگذارید یک فصل کامل با هم بنویسیم. من شما را دوست دارم… روز ولنتاین مبارک!”

    …………………………………

    “بدون عشق تو احساس ناقصی دارم، زیرا این تو هستی که من را به عنوان فردی که امروز هستم انتخاب کردی! بنابراین بدون تو، من نمی‌توانم عملکردی داشته باشم. روز ولنتاین مبارک!”

    …………………………………

    “ولنتاین بهترین فرصت برای ما است که از یکدیگر لذت ببریم و همدیگر را دوست داشته باشیم. من هر روز شما را دوست دارم، اما امروز شما ولنتاین ویژه من هستید. روز ولنتاین مبارک!”

    …………………………………

    “عشق واقعی هرگز نمی‌میرد. اگر بمیرد، پوسیده نمی‌شود. اگر برافروخته شود! هرگز بویی نمی‌دهد. و اگر بو بدهد ، بوی گل رز می‌بخشد. دوستت دارم همانطور که هستی. روز ولنتاین مبارک!”

    …………………………………

    “عشق مثل نواختن ساز است. ابتدا باید طبق قوانین عمل کنید. سپس ، باید قوانین را رها کنید و از قلب یاری بگیرید. خیلی دوستت دارم. روز ولنتاین مبارک!”

    …………………………………

    “شما همیشه برای من بهترین هستید و در این روز، من می‌خواهم اطمینان حاصل کنم که محبت بیشتری نشان می‌دهم. تو ولنتاین من هستی و همیشه خواهی بود. روز ولنتاین مبارک!”

    …………………………………

    تنها چیزی که می‌خواهم کسی است که از من مراقبت کند ،
    تنها چیزی که من می‌خواهم کسی باشد که حقیقت داشته باشد،
    تنها چیزی که من می‌خواهم این است که کسی مانند شما باشد.
    روز ولنتاین مبارک

    …………………………………

    “شما چراغ من در انتهای تونل هستید و گنج خوش شانس من! زندگی از زمانی که شما را در “روز ولنتاین مبارک” ملاقات کنم بهتر می‌شود. روز ولنتاین مبارک!”

    …………………………………

    “دوستی زیباترین کلمه‌ای است که تاکنون اختراع شده است. حتی ممکن است کسی عشق را از دست بدهد در بعضی از زمان های زندگی، اما یک واقعیت است دوست برای همیشه در کنار شما خواهد بود.”
    روز ولنتاین مبارک.

    …………………………………

    “عشق سمبل کامل ابدیت است زیرا اهمیت زمان را از بین می‌برد و تمام خاطرات یک آغاز و ترس از پایان را خراب می‌کند. روز ولنتاین مبارک!”

    بیشتر بخوانید: متن تبریک روز ولنتاین؛ مجموعه‌ای کامل از جملات عاشقانه

    نوشته های مشابه

    ‫۱۲۰ دیدگاه ها

    1. مگه چند سال میخواهید زندگی کنید و چند بار تو این سن فعلی هستید با همین مناسبتهای شاد خوش باشید

    2. سایتتون خیلی خوبه ها، خیلی اطلاعات داره ولی متوجه نمیشین این تبلیغ اکالا پاییین ساییتون تادچه حد ازار دهندس؟!
      باید ادم انگشتشک بذاره رو اون قسمت تا بنونه متنو بخونه که اعصتبش نریزه به هم
      دقیقا همین عامل هم باعث میشه که ادم سریع از سایت بره بیرون و دیگه نیاد! چون چشم درد میگیره!
      واقعا یا چیز به این سادگی رو چطور متوجه نمیشین؟!

    3. عشقم برای اولین بار روز ولنتاین با یه کادو منو سورپرایز کرد و بهم گفت که عاشقمه از اون روز تا الان چهار سال میگذره و ما هر سال این روزو جشن میگیریم و خاطره ی شیرین اولین روز برامون زنده میشه

    4. این مسخره بازی ها و فرهنگ منحط غربی را رواج ندهید اینها حرام است. وقتی ما خود عید قربان داریم لاکن اینها را میخواهیم چکار؟

      1. روز ولنتاین. روزی که به نام یک کشیش مسیحی هست که یواشکی مردم رو با یه زن صیغه میکرده. برای عشق ورزی و مهرورزی ما در فرهنگ خودمان چه از نظر تمدن ملی و چه از نظر مذهبی روزهای بسیار با اصالت داری داریم. این چیه که چند سالیه جوونا رو درگیر کرده و با خرافات پوچ و بدون اصالت خرس و شکلات و … میخرند و جیب تاجرانی که این روز رو در ایران باب کردند رو پر میکنند. ای ایرانی یه خورده در مورد اصالت و تمدن خودت مطالعه داشته باش و اسیر بازیهای فرهنگی و اقتصادی برنامه ریزی شده نشو و به فکر اصالت نسل بعدت باش

      2. روز قربانی کردن حیوانات و افراط در ریختن خون موجودات بیگناه رو با روز عشق و عشق ورزی مقایسه میکنین؟؟؟ شما در عید قربان خوشحال باشید عده ای در روز ولنتاین و عده ای روز سپندارمذگان چرا باید اعتقاداتتون رو به دیگران فرو کنید همه عقل دارند

      3. روز قربانی کردن حیوانات و افراط در ریختن خون موجودات بیگناه رو با روز عشق و عشق ورزی مقایسه میکنین؟؟؟ شما در عید قربان خوشحال باشید عده ای در روز ولنتاین و عده ای روز سپندارمذگان چرا باید اعتقاداتتون رو به دیگران فرو کنید همه عقل دارند

        1. باز دم اون کشیش گرم ..ما چی داریم که روز عشاق رو ببریم زیر سوال ولی خدایی اینو جدی میگم زن و مرد واسه هم پیام یا کادو و هرطوری دوست دارند حال کنن ولی سعی کنیم دزد ناموس هم نباشیم ..یه دوستی داشتم به همه زنها فامیل چشم داشت بهش گفتم چرا اینطور میکنی مگه خودت ناموس نداری گفت به نظر من هرکی پایه بود باید بری تو کارش حالا چه زن فامیل باشه چه دوست چه همسایه ..همین آدم بعدا یکسال بعد متوجه شدم یکی با خانمش دوست شده و خانمش بهش خیانت کرده چون از اول چشمش دنبال ناموس مردم بود ….حالا پسرها و دخترها که باهم دوست هستند اون حسابش جداست من به اون کار ندارم فقط چشمان ما دنبال زن مردم نباشه ..شاعر میگه نزن بر در کسی که میزنند بر درت در…

      4. عیرقربان ک یعنی سربریدن وخون یعنی چی واقعا مامیگیم روزعشق ومحبت کردن ب همدیگرنه روزخون وخونخواهی

        1. اسلام…مبارک همه باشه …دیدم چند نفر درباره روز عشق و عید قربان ی سری چیزا خوردن …من ب عنوان ی آدم نیمه معتقد وظیم بود بگم این آدما فقط قصدشون خراب کردن دینه وگرنه دین ما و خدا و…هیچ مشکلی با این ک روزی باشه ک کسی عشقشو ب طرفش اثبات کنه و یاد آوری کنه نداره‌…بعضی آدما دوس دارن بوخورن ی چیزایی وگرنه تو دین ما همه چی سر جاشه ..خوش باشین همه در کنار عشقاتون ❤

    5. خودمون تو تقویم هر روز یک مناسبت داریم ، کم بود ، حالا مناسبتهای خارجی رو هم اضافه کردیم!
      یعنی مهد مناسبتیم ما

    6. عزیزم ۱۴ فوریه روز ولنتاین هست. حالا این چه ربطی به کبیسه بودن سال ۹۹ داره؟؟؟ این کبیسه بودن سال میلادی هست که تطابق تقویم خورشیدی ما با اون رو تغییر میده

        1. میشه لطفابرام دعاکنین نامزدم منوببخشه زندگیمو دوس دارم و میخوام باهم ادامه بدیم .. بعدخداامیدم ب ایشونه
          لطفا دعام کنین

    7. ما که کسیو نداریم برامون کادو ولنتاین بگیره☹☹
      امیدوارم کسایی که عشق دارن به عشقشون متعهد باشن و تاآخر عمرشون کنارش باشن این خودش یه کادوعه..
      عشقتون پایدار و جاویدان❤?

      1. ببینید عشق باید دوطرفه به وجود بیاد که احتمالا شما آدمشو پیدا نکردین حق میدم بهتون. موفق باشید

    8. ولنتاین یک میله دو طرفه هست با گل، شکلات، و گاهی عروسک، و باز هم شیرزنان سرزمینم، آنرا به فرصتی یکطرفه برای خود تبدیل کردند، مردان باید بیشتر از این برای خودشون ارزش و احترام قائل باشند

    9. آقایی که عاشقشم و ادعای دوست داشتنم رو میکنه، امسال ۳ روز مانده به تولدم، به سفر توریستی رفت و به دروغ گفت سفر کاریه. درصورتی که امسال علیرغم فشار مالی شدید، آخرین مدل گوشی را کادو تولدش داده بود. الان هم نزدیک ولنتاین ، باز یک چیزی رو بهانه کرده و مفقودالاثر شده . عاشقی دروغه. همه حسابگر شده اند.

    10. اگه بگن یک روز هم مختص یتیم هاست چقدر حاضریم کمک کنیم؟
      مای که مِغز بچه هامون و با این چرندیات بی ارزش پر میکنیم ؟
      چه انتظاری داریم؟
      اونی که باید تو ذهن مردم گنجانده بشه این نیست . این یک تفکر غلط هست که هدفی جز افراط و سیاهی چیزی را دنبال نمی کنه
      خواهشم مغز فرزندانتان و کور نکنید

      1. کاملا درست می‌فرمائید. مردم ما خیلی نجیب و ساده هستند ، به راحتی گول میخورن .کریسمس ، ولنتاین ، هالووین،نو میلادی ، آخه اصلا یکی از اینها مال ما نیست کدوم خارجی روز عید نوروز ما جشن میگیره؟ کدوم خارجی شب یلدا جشن میگیره؟ ملت ساده دل .

    11. خانم ندیم زاد اگه به خودتون سبد گل بدن خالی خالی آیا شاکی نمیشید؟؟ چرا اشتباه راهنمایی میکنید مردم رو؟ من سر همین داستان رابطه ام بهم خورد :(

    12. اقایون توجه کنن
      مرد باشید تو زندگیتون کنار همسرتون این مردونگیو خرج کنید لطفا تقاضام اینه ا کسایی ک دستو بالشون خالی تره از حالا هزینشو جمع کن خورد خورد بزار براش کنار،من میدونم میتونی ۴۰۰تومن هززن۶ کنی فکر کن مث همون رستورانیه ک من کفشم بندی بود از بین همه و توی رستوران خیلی شیک اما سنتی ک بایستی کفشارو درمیاوردیم حتما،غذا وحشتناک با ارزشو تووووپ بود اصلا همه جونم پُر شده بود وقتی رفتم دیدم همه خانوما و اقایون اونوره خیابونن و نامردا همسنم بودیم نگاه کردم مثه رقص شمالی و کردی ک پشت سر هم یهو خم شدن بند خیالی بستند ک یعنی کفش کار داد دستت منم اروم پانتومیم گفتم در ماشینو باز کنید سوییچو بچرخونید بریییییم فقط ی کارت داشتم ۴۰۰داشت اونو دادم کشید گفتم کارتم تو داشبورده اجازه میفرمایید گفت بفرمایید این چ حرفیه گفتم ۸۰۰ تومن برای ده نفر خیلی نیست با این غذاه ها دیدم گفت ۴۰۰تومنیم ک دادی ۲۰۰تومنش کافی بود بقیه پول جاست منم مغذ تیک سرحالی زدو رفتم براش عابر بانک بیارم،خلاصه قضیه پارساله هنوز عابربانکم تو داشبورده خخخ.
      میگم یعنی یچی سرحال بخرید حال خودتونم خوب میشه سرحال بودن همسرو انتخابتون سر ذوقوشوقتون میاره اینو بگم زسری مرده خرج میکنن میگن و اخرش زحمتشون پراز جنگو دعوا میشه لطفا آقایون یذره تخم مرغ داشته باشین یذره نگیرید ب کلیه چپتون هرچی میخواین نگین.قربونه بیپولیمون خخخخخ ،ولی انصافا کادورو نگرفتید امیداست ک همسرتون جلو درو نگرفته باشه و ازشما سوال کنه

    13. ببخشید نمیشه تو همیجا یکی و پیدا کنیم؟ قول میدم هرکی با من دوست شه هرچی بخوائ براش بخرم. هرچی.

    14. من امسال با عشقم آشناشدم و میخام ولنتاین براش سنگ تموم بزارم مرسی که راهنمایی کردین که چه کادوهایی رو بیشتر دوسدارن خانوما تو ولنتاین

    15. ی کیک ولنتاین ۲ نفره ی جای دبش خیلی شب خوبو ب یاد موندنی میشه مثلا کنار دریا یا پارکهای ساحلی عالیه یا ی کلوپ دنج ک بشه عشقتو سوپرایز کرد البته از قبل ب صاحب کلوپ یا کافه خبر بدید…..من سال گذشته اینجوری گرفتم اما امسال نمیدونم واقعا چکار کنم.با وجود اینکنه عشقم مریضه و روی تخت بیمارستانه

    16. سلام دوستان
      یه سوال. تو ولنتاین بیشتر آقایون واسه خانوما هدیه میخرن ؟؟
      یعنی اکه یه آقایی واسه خانومش یا دوستش هدیه بخره حتما اون خانم هم باید واسه آقا چیزی بخره؟؟

      1. سلام دوست عزیز. برای آقایون هم می‌توان هدایایی که مناسب آنها تهیه کرد. از جمله: عطر، پیراهن، ساعت، گل، شکلات، عروسک، لوازم بهداشتی و…
        به زودی مقاله‌ای در این خصوص خواهم نوشت. منتظر باشید و ما را همراهی کنید.

    17. امسال تازه عشقمو پیدا کردم و خیلی دوست داشتم که روز ولتاین رو براش جشن بگیرم اما متاسفانه به چند دلیل نمیشه ولی اشکالی نداره همین که اون منو دوست داره و این رابطه دو طرفس کافیه

    18. چند تا متن عاشقانه هم بگین. از اونجا که خیلی کامله ولنتاین ولی متن عاشقانه نداره چرا

    19. من همیشه مخالف ولنتاین بودم اما الان که مقاله شمارو خوندم به این نتیجه رسیدم که همچینم بد نیس!!

    20. دقیقا چیزایی که فکر میکردم. منم به این چیزا فکر کردوم برای ولنتاین. داشتم به این نتیجه می رسیدم که یه سبد گل با یک عروسک تدی بگیرم:))

    21. ولنتاین در اروپا به این شکلی که میگین نیس. اونجا با یک شاخه گل و شکلات و دعوت به رستوران ولنتاین رو جشن میگیرن. در ایران این همه تجملات وجود داره.

    22. با خوندن این مقاله به این نتیجه رسیدم که برای خرید ولنتاین باید دقت خیلی کرد. بهترین کادو هم از نظر من لوازم آرایشیه

    23. همسر من ۴ سال پیش روز ولنتاین از من خواستگاری کرد. خیلی سورپرایز قشنگی بود!
      هرسال ولنتاین برای من بهترین روز ساله

    24. خیلی خوب بود…
      ولی ما ایرانی هستیم، کاش بجای ولنتالین درباره روز عشاق ۲۹ بهمن پست میگذاشتید…

    25. مطالب جالب و مفیدی بود، ممنون ?
      به امید خدا همه روزهای زندگی روز عشق باشه و دوست داشتن های واقعی و از صمیم قلب و جاویدان را آرزو میکنم.

      1. بله دقیقا خیلی مطلب خوبی بود، خصوصا خوردنی هایی که گفته بودن، با نگاه کردن به عکسشون هم دهن آدم آب میفتاد:)) من چند تا مقاله دیگه هم راجع به ولنتاین خوندم، مقاله تاریخ ولنتاین بیلبیلک رو هم که می‌خوندم توی اون هم چند تا فیلم برای ولنتاین پیشنهاد شده بود که خیلی خوب بودن به نظرم

      1. عزیزم همونطوری که اشاره شد انتخاب عطر بسیار سلیقه ای است ولی خوب به نظر من چون ولنتاین در فصل سرد است از عطرهایی با بوی گرم استفاده شود و به طور کلی همه عطرها، از برندهای معروف عطرهای مخصوص فصل سرد را دارند.

        1. خانم ندیم زاد اگه به خودتون سبد گل بدن خالی خالی آیا شاکی نمیشید؟؟ چرا اشتباه راهنمایی میکنید مردم رو؟ من سر همین داستان رابطه ام بهم خورد :(

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.