دانستنی

تحویل سال ۱۴۰۳ چه روز و چه ساعتی است؛ رنگ و حیوان امسال

تحویل سال نو برای ما ایرانی‌ها حال و هوای بسیار متفاوتی دارد و همیشه نقطه‌ای برای شروع روزهای جدید و کنار گذاشتن همه دلواپسی‌های گذشته محسوب می‌شود. اما تحویل سال ۱۴۰۳ چه ساعتی است و امسال با چه رنگ و نمادی مشخص شده است؟ در این مقاله از بخش دانستنی در اکالا بلاگ به شما می‌گوییم که تحویل سال ۱۴۰۳ چه روز و چه ساعتی است.

تحویل سال ۱۴۰۳ چه ساعتی است؟

تنها چند روز به عید ۱۴۰۳ مانده و همه ما بی‌صبرانه منتظر شکوفایی بهار و آغاز فصلی نو در صفحه زندگی خود هستیم. امسال ساعت تحویل سال نو قبل از ۱۲ ظهر است و از همین رو همان روز به عنوان روز اول فروردین در نظر گرفته می‌شود.

ساعت تحویل سال ۱۴۰۳ برابر است با ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه بامداد روز چهارشنبه ۱ فروردین برابر با ۲۰ مارس ۲۰۲۴ میلادی و ۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری.

بیشتر بخوانید: حیوان سال ۱۴۰۳ چیست و چه نمادی دارد؟

تحویل سال 1403 چه ساعتی است؟
نکته مهمی که باید در مورد سال ۱۴۰۳ بدانید این است که امسال، سال کبیسه است و از همین رو اسفند ماه آن ۳۰ روز کامل است و به جای ۳۶۵ روز، ۳۶۶ روز در نظر گرفته می‌شود.

ساعت دقیق تحویل سال ۱۴۰۳: ۶: ۳۶: ۲۶

سال ۱۴۰۳ چه حیوانی است؟

در تقویم چینی هر سال با نماد یک حیوان مشخص می‌شود و امسال به عنوان سال اژدها (Dragon) معرفی شده است. اژدها نماد قدرت، اقتدار، مقام، احترام، شانس و موفقیت است و از همین رو امسال می‌تواند برای همه ما سالی متفاوت و پر اتفاقات فوق العاده باشد!

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    بیشتر بخوانید: عید نوروز در شهرهای مختلف ایران

    افرادی که در سال اژدها متولد می‌شوند، معمولا معمولا بیشتر از دیگر ماه‌های سال در زندگی رشد و ترقی می‌کنند. این افراد بسیار سرزنده، پرانرژی، خوش شانس و سرکش هستند و معمولا با استعداد، هوش و با اراده قوی که دارند به خواسته‌های خود می‌رسند.

    سال 1403 چه حیوانی است؟
    سال ۱۴۰۳ چه رنگی است؟

    رنگ سال همیشه قبل از شروع سال میلادی توسط شرکت بزرگ پنتون انتخاب می‌شود. امسال رنگ هلویی، زردآلویی یا صورتی هلویی به عنوان رنگ سال در نظر گرفته شده است که در پالت رنگ‌های پنتون با کد رنگ ۲۷-۶۵-۰۲۴ مشخص می‌شود.

    جالب است بدانید که در کنار این رنگ برای سال ۱۴۰۳، رنگ‌های دیگری نیز برای لباس و اکسسوری ترند هستند. امسال لباس‌های آبی روشن، رنگ جین، لباس‌هایی با رنگ قرمز و همچنین کیف‌های نقره‌ای رنگ بیشتر از همیشه محبوب هستند.

    بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد سفره هفت سین

    اگر به دنیای مد و انتخاب لباس‌های ترند علاقه دارید، باید بدانید که امسال طرح‌های آلبالو و توت فرنگی و همچنین پاپیون روی لباس و اکسسوری فوق العاده پرطرفدار هستند. پس بهتر است نگاهی به کمد لباس‌های قدیمی‌تان بیندازید و اگر لباس‌هایی با این طرح‌ها دارید، آن‌ها را برای عید امسال بپوشید.

    لحظه تحویل سال نو برای همه ما ایرانی‌ها سرشار از حسی متفاوت و انرژی‌های خوب است. امسال، سال نو با صبحی جدید آغاز می‌شود و می‌تواند شروعی دوباره را با بهترین تجربه‌ها و زیباترین اتفاقات در زندگی‌مان رقم بزند…

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.