فرهنگ و هنر

دانلود رایگان سریال دفتر یادداشت✔️اشتراک فیلم نت

دفتر یادداشت جدیدترین سریال درام، رمانتیک و کمدی با بازی رضا عطاران و حسن معجونی است که داستانی پیچیده و جذاب از زندگی دو دوست صمیمی به نام‌های علی و محمد را به تصویر می‌کشد. علی با بازی حسن معجونیُ یک کارگاه جوان است که همه خاطرات و چالش‌های زندگی خود را در یک دفتر یادداشت می‌کند. زمانی که علی متوجه می‌شود محمد به بیماری سختی مبتلا شده است، دفترچه خود را به او می‌دهد تا خاطراتش را در آن ثبت کند.

در این سریال می‌توانید شاهد لحظات عاشقانه، شکست‌ها و خاطرات جذابی باشید که محمد قبل از مرگش در یک دفتر خاطرات ثبت کرده است. تماشای این فیلم در کنار این که بسیار مفهومی و تامل برانگیز است، لحظاتی شاد و جذاب را برای شما رقم می‌زند.

در ادامه به معرفی سریال دفتر یادداشت و جزئیات پخش و اخبار حواشی این سریال می‌پردازیم. همچنین در ادامه می‌توانید به لینک دانلود و کد تخفیف ویژه اکالا هم دسترسی پیدا کنید:

اشتراک یک ماهه رایگان فیلم نت

اگر دوست دارید سریال دفتر یادداشت را با تخفیف ویژه و یک ماه اشتراک رایگان فیلم نت تهیه کنید، اکالا تخفیف ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته است.

شما می‌توانید از تاریخ ۲۸ آبان تا ۳ آذر با خرید از اکالا کد تخفیف ۱۰۰% فیلم نت دریافت کنید. برای دریافت این کد، کافی‌ست وارد سوپر مارکت آنلاین اکالا شوید، یک خرید سوپرمارکتی کنید و منتظر دریافت پیامک کد تخفیف فیلم نت باشید. کد تخفیف ۱۰۰% برای اشتراک رایگان یک ماهه فیلم نت در همان روز برای شما ارسال خواهد شد. برای ورود به اکالا روی دکمه زیر کلیک کنید:

داستان سریال دفتر یادداشت رضا عطاران

سریال «دفتر یادداشت» یا «نوت بوک» با بازی رضا عطاران و حسن معجونی یکی از متفاوت‌ترین سریال‌های خانگی است که ماجرایی جدید و متفاوت را به تصویر می‌کشد. ماجرای فیلم مربوط به دو دوست صمیمی به نام محمد و علی است. همه چیز از زمانی آغاز می‌شود که محمد به بیماری سختی مبتلا می‌شود و تنها چند ماه زنده می‌ماند. در این فرصت علی دفتر یادداشت خود را به محمد می‌دهد تا داستان زندگی‌اش را قبل از مرگ در آن بنویسد.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    داستان سریال دفتر یادداشت رضا عطاران

    مدتی بعد محمد فوت می‌کند و بعد از مرگ او، علی شروع به خواندن دفتر یادداشت می‌کند و تصمیم می‌گیرد تا برای زنده ماندن خاطرات دوستش، نوشته‌های او را به صورت یک کتاب منتشر کند. پس از مدتی محمد به نویسنده‌ای محبوب تبدیل می‌شود و در این میان با چالش‌ها و ماجراهای زیادی روبرو می‌شود.

    ماجرای این فیلم در واقع مربوط به زندگی یک پزشک شیاد است و سعی می‌کند به روش‌های مختلف با پرستاران ارتباط برقرار کند و از آن‌ها اخاذی کند. تماشای این فیلم صحنه‌هایی از چالش‌های زندگی روزمره، سختی‌ها، لحظات عاشقانه و جدایی‌های زیادی را به تصویر می‌کشد و همین موضوع موجب می‌شود تا تماشاگران بعد از دیدن هر قسمت از این سریال برای دیدن قسمت‌های بعدی لحظه‌شماری کنند.

    دانلود سریال دفتر یادداشت

    اگر از دنبال کنندگان اخبار مربوط به سریال‌های جدید و جنجالی باشید، حتما می‌دانید که سریال دفتر یادداشت یکی از جذاب‌ترین سریال‌های جدید با بازی رضا عطاران است. اولین قسمت سریال دفتر یادداشت در روز جمعه ۲۶ آبان از شبکه نمایش خانگی فیلم نت پخش شده است. شما می‌توانید این سریال را به صورت نیم بها از لینک زیر دانلود کنید:

    آنونس سریال دفتر یادداشت

     صفحه رسمی اینستاگرام سریال دفتر یادداشت، یک روز قبل از پخش سراسری آن از آنونس رسمی این سریال رونمایی کرد:

     

    بازیگران سریال دفتر یادداشت

    اصلی‌ترین بازیگران سریال دفتر یادداشت رضا عطاران و حسن معجونی هستند که نقش‌های اصلی فیلم را برعهده دارند. از دیگر بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به نعیمه نظام دوست، حسین سلیمانی، ریما رامین فر، سیامک انصاری، مینا ساداتی، سوگل خلیل و کاظم سیاحی اشاره کرد. این فیلم در سال ۱۴۰۲ به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه‌کنندگی حسین اکبری ساخته شده است.

    بازیگران سریال دفتر یادداشت

    بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت

    زمان پخش سریال نوت بوک

    بالاخره پس از گمانه زنی‌های فراوان، زمان پخش سریال دفتر یادداشت رضا عطاران مشخص شد. اولین قسمت از سریال دفتر یادداشت یا نوت بوک با بازی بی‌نظیر رضا عطاران از جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در پلتفرم‌ فیلم نت آغاز می‌شود.

    تیزر سریال دفتر یادداشت

    با نزدیک شدن زمان پخش جدیدترین سریال رضا عطاران، تیزر آن به صورت رسمی منتشر شد:

     

    سریال دفتر یادداشت چند قسمت دارد؟

    تعداد قسمت‌های این سریال هنوز به ‌طور دقیق مشخص نیست و مراحل فیلم‌برداری در تهران ادامه دارد. اما گفته می‌شود که این سریال احتمالا در ۱۵ تا ۲۰ قسمت تولید خواهد شد. مراحل پیش تولید این سریال از اواخر سال ۱۴۰۱ آغاز شد و پس از تایید بازیگران و لوکیشن‌های مختلف، فیلم‌برداری در سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

    پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از اخبار رسمی این سریال، صفحه اینستاگرام آن را دنبال کنید.

    خلاصه قسمت اول سریال دفتر یادداشت

    با پخش قسمت اول سریال دفتر یادداشت، بحث و گفت‌وگو درباره‌ی این سریال در میان طرفداران آن حسابی بالا گرفته است. قسمت اول این سریال کمدی-جنایی شروع جذابی داشت، به‌ویژه گریم و لباس متفاوت رضا عطاران که نوید از داستانی متفاوت می‌دهد.

    همانطور که از آنونس این سریال قابل پیش‌بینی بود، سریال فضایی معمایی و رازآلود دارد. سکانس اولیه سریال با معماگشایی رضا عطاران از یک ته سیگار بر این رازآلود بودن صحه می‌گذارد.

    در قسمت اول متوجه می‌شویم رضا عطاران در نقش ایرج، کارآگاهی جوان بوده که با پا به سن گذاشتن، دچار بیماری آلزایمر شده است. احتمالا هیچ بازیگری به اندازه‌ی رضا عطاران نمی‌توانست این دو نقش را در یک سریال کمدی-جنایی به‌ این خوبی ایفا کند. 

    از طرفی حسن معجونی در نقش حمید وارد داستان می‌شود تا به‌عنوان متصدی بخش بایگانی اداره پلیس با رضا عطاران یک ترکیب بی‌نظیر کمدی خلق کند.

    شخصیت مرموز حمید به‌زودی به منبع ما برای کسب اطلاعات درباره زندگی ایرج تبدیل می‌شود تا روزهای بدون آلزایمر آن را بشناسیم، اما به‌دلیل مرموز بودن حمید، مخاطب در تعلیق اعتماد یا عدم اعتماد به آن می‌ماند.

    در پایان قسمت اول سریال، حمید ایرج را به خانه پدری‌اش می‌برد و ناگهان خاطره‌ای ترسناک درباره خواهرش به یادش می‌آید که برای اسپویل نشدن، دیدن آن را به خودتان واگذار می‌کنیم. 

    در این قسمت بازیگران دیگری هم به مخاطب معرفی می‌شوند؛ بیژن بنفشه‌خواه در نقش نگهبان ساختمان، مینا ساداتی در نقش مدیر آسایشگاه و سوگل خلیق در نقش همسایه ایرج و حمید از جمله این بازیگران هستند.

    اخبار و حواشی سریال جدید عطاران

    با انتشار اولین پوستر از سریال دفتر یادداشت اخبار و حواشی زیادی از این سریال به گوش می‌رسید. تیزر معرفی و همچنین پوستر اولیه این سریال شباهت زیادی به فیلم سینمایی مالنا (Malena) داشت و همین موضوع سوژه فضای مجازی شد. مالنا فیلمی معروف با بازی «مونیکا بلوچی» است که زندگی زنی را نشان می‌دهد که بعد از مرگ همسرش در جنگ مجبور به تن فروشی می‌شود.

    در پوستر این فیلم رضا عطاران را می‌بینید که پرستاران زیادی در کنارش ایستاده‌اند و همگی در حال روشن کردن سیگار او هستند. دقیقا در فیلم مالنا نیز صحنه‌ای وجود دارد که او در یک محیط عمومی نشسته است و چندین مرد سیگار او را روشن می‌کنند. برخی از کاربران سخت‌گیر واکنش تندی نسبت به این پوستر نشان دادند و این فیلم را به ترویج بی بند و باری متهم کرده‌اند.

    سریال دفتر یادداشت دومین تجربه رضا عطاران از سریال‌های خانگی است که در کنار پوستر جنجال‌برانگیزی که از آن ارائه شد، توجه بسیاری از کاربران علاقه‌مند به فیلم‌های چالش برانگیز را به خود جلب کرده است. گریم متفاوت عطاران در این فیلم نیز سوژه بسیاری از کاربران در فضای مجازی شد و بسیاری از علاقه‌مندان را برای دیدن این سریال مشتاق‌تر کرد.

    ۴.۳/۵ (۶ نظر)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.