فرهنگ و هنر

بازیگران سریال دفتر یادداشت

دفتر یادداشت یکی از جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی ایرانی است که در سال ۱۴۰۲ و به کارگردانی کیارش اسدی زاده ساخته شد. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مثبت این سریال طنز انتخاب بازیگران فوق‌العاده از جمله رضا عطاران و علی معجونی است. رضا عطاران در نقش ایرج به عنوان شخصیت اصلی سریال دفتر یادداشت طرفداران زیادی دارد و همین موضوع موجب شده تا این سریال در همین ابتدا مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. در این مقاله از اکالا بلاگ می‌توانید با لیست بازیگران سریال دفتر یادداشت به طور کامل آشنا شوید.

بازیگران سریال دفتر یادداشت

سریال دفتر یادداشت ماجرای فردی به نام ایرج است که به دلیل ابتلا به یک نوع بیماری خاص مغزی مدام حافظه خود را از دست می‌دهد. اما او قبل از این موضوع به کمک دوستش حمید با بازی حسن معجونی، تمامی خاطرات خود را در یک دفتر یادداشت می‌نویسد.

اولین قسمت سریال دفتر یادداشت از ۲۶ آبان ۱۴۰۲ پخش شد و شما می‌توانید قسمت‌های جدید این سریال را هر هفته جمعه‌ها از طریق شبکه نمایش خانگی فیلم نت مشاهده کنید. در این سریال کمدی و جذاب بازیگران مطرح و محبوبی ایفای نقش می‌کنند که در ادامه به لیست بازیگران سریال دفتر یادداشت اشاره شده است.

  • رضا عطاران در نقش ایرج
  • حسن معجونی در نقش حمید (دوست ایرج)
  • مینا ساداتی در نقش منیر ( مدیر ساختمان)
  • کاظم سیاحی در نقش غراب (کارآگاه)
  • سوگل خلیق در نقش نازنین (ساکن ساختمان)
  • زهرا داوود نژاد در نقش مادر نازنین
  • بیژن بنفشه خواه در نقش لابی من
  • اردشیر رستمی در نقش تیام (ساکن ساختمان)
  • پاشا رستمی در نقش امیر (ساکن ساختمان)
  • الهام پاوه نژاد در نقش شیرین
  • آزیتا حاجیان در نقش سیمین (خواهر ایرج)
  • فریبا متخصص
  • شمسی فضل الهی
  • مریم سعادت
  • داریوش کاردان

بیشتر بخوانید: دانلود سریال دفتر یادداشت✔️اشتراک رایگان فیلم نت

عوامل سریال دفتر یادداشت

بیوگرافی رضا عطاران

رضا عطاران یکی از بهترین بازیگران طنز ایرانی است که در سریال دفتر یادداشت به عنوان بازیگر اصلی ایفای نقش می‌کند. رضا عطاران در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در شهر مشهد متولد شد و فرزند سوم خانواده است. او دو خواهر بزرگ و یک برادر کوچک‌تر دارد. عطاران در رشته طراحی صنعتی در دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران شروع به تحصیل کرد و پس از مدتی انصراف داد. سپس وارد دنیای تئاتر شد و در سال ۱۳۶۹ برای اولین بار در مجموعه بیداران در صفحه تلویزیون ظاهر شد و با نقش‌آفرینی در فیلم کلید ازدواج نیز پا به دنیای سینما گذاشت.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال‌های رضا عطاران

بیوگرافی رضا عطاران

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    بیوگرافی حسن معجونی

    محمد حسن معجونی یکی دیگر از بازیگران سریال دفتر یادداشت است که در این سریال به عنوان دوست ایرج یا رضا عطاران ایفای نقش می‌کند. معجونی در روز ۲۸ دی ۱۳۴۷ در زنجان متولد شد و در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده است. او برای نخستین بار در سال ۱۳۸۶ در فیلم همیشه پای یک زن در میان است، نقش‌آفرینی کرده است.

    بیوگرافی حسن معجونی

    بیوگرافی مینا ساداتی

    مینا ساداتی متولد ۱۰ آذر ۱۳۶۰ در شهر کاشان متولد شد و در رشته گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران فارغ‌التحصیل شد. او در کلاس‌های فیلمسازی عباس کیارستمی شرکت کرد و با ایفای نقش در فیلم زخم شانه حوا برای اولین بار بازیگری را تجربه کرد.

    بیوگرافی مینا ساداتی

    بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم‌ها و سریال‌های نوروز ۱۴۰۳

    بیوگرافی نعیمه نظام دوست

    یکی دیگر از بازیگرانی که در سریال دفتر یادداشت حضور دارد، نعیمه نظام دوست است. او متولد ۲۳ آبان سال ۱۳۵۳ است و کار خود را در ابتدا با تئاتر آغاز کرد. نظام دوست برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ در مجموعه ساعت خوش جلوی دوربین رفت و در سال ۱۳۸۶ در فیلم توفیق اجباری در سینما حضور پیدا کرد.

    بیوگرافی سیامک انصاری

    سیامک انصاری متولد ۱۲ مرداد ۱۳۴۷ در تهران است و در رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرده است. اولین تجربه او در سینما با بازی در فیلم سفر به چزابه رقم خورد و زمانی که تنها ۲۶ سال سن داشت، در قاب تلویزیون ظاهر شد.

    بیوگرافی سیامک انصاری

    بیوگرافی سوگل خلیق

    سوگل خلیق متولد ۱۶ آبان در سال ۱۳۶۷ است که در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما دانشگاه هنر تهران است که برای اولین بار کار خود را در سریال دلدار ایفای نقش کرد. از برخی از مهم‌ترین فیلم‌های سینمایی که سوگل خلیق در آن ایفای نقش کرده است می‌توان به شب طلایی، آخرین تولد، مردن در آب مطهر، خماری، ماهور و در سکوت اشاره کرد.

    بیوگرافی سوگل خلیق

    بیوگرافی بیژن بنفشه خواه

    بیژن بنفشه خواه در ۱ فروردین سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد و یکی از بهترین بازیگران در حوزه طنز است. او فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است و در خانواده‌ای هنری به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است و دو برادر دارد.

    بیوگرافی بیژن بنفشه خواه

    عوامل سریال دفتر یادداشت

    سریال دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی حسین اکبری ساخته شد. نویسنده این سریال جذاب مسعود خاکباز است. شما می‌توانید هر جمعه ساعت ۱۲ شاهد قسمت جدید این سریال از شبکه خانگی فیلم نت باشید. 

    ۴.۳/۵ (۴ نظر)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.