فرهنگ و هنر

زمان پخش سریال دفتر یادداشت رضا عطاران

آیا می‌دانید زمان پخش سریال دفتر یادداشت رضا عطاران چه موقعی است؟ سریال دفتر یادداشت با بازی رضا عطاران و حسن معجونی یکی از آن سریال‌های پرطرفداری است که همه بیننده‌ها با تماشای تیزر این سریال شیفته آن شده‌اند. ماجرای این سریال بسیار متفاوت از همه سریال‌هایی است که تا به حال دیده‌اید و همین موضوع موجب شده تا طرفداران سریال‌های خانگی روزها و هفته‌ها برای تماشای دفتر یادداشت منتظر بمانند.

اما زمان پخش سریال دفتر یادداشت رضا عطاران کی است و چقدر دیگر باید برای تماشای این سریال جذاب منتظر بمانیم؟ در این مقاله از اکالا بلاگ به خلاصه سریال دفتر یادداشت و همچنین زمان پخش این سریال اشاره خواهیم کرد.

سریال دفتر یادداشت رضا عطاران کی پخش می‌شود؟

اولین قسمت سریال دفتر یادداشت رضا عطاران که فیلم‌برداری آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شده است در روز جمعه ۲۶ آبان ماه از شبکه‌های تلویزیون خانگی پخش خواهد شد و هر جمعه یک قسمت از آن از طریق پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود.

بازیگران سریال دفتر یادداشت چه کسانی هستند؟

بازیگران اصلی سریال دفتر یادداشت، رضا عطاران و حسن معجونی هستند که قهرمانان فیلم محسوب می‌شوند. در این سریال بازیگران مطرح و مشهور زیادی از جمعه سیامک انصاری، ریما رامین فر و مینا ساداتی نیز ایفای نقش می‌کنند.

از آن جایی که رضا عطاران در این سریال بعد از ۱۱ سال دوباره به شبکه نمایش خانگی بازگشته است، بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر پخش این فیلم و تماشای بازی بی‌نظیر رضا عطاران هستند.

این فیلم به کارگردانی کیارش اسدی زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه کنندگی حسین اکبری از ۲۶ آبان ماه از پلتفرم‌های تلویزیون خانگی پخش خواهد شد.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    بیشتر بخوانید: معرفی سریال‌های رضا عطاران؛ بهترین‌ها از نگاه مردم

    بازیگران سریال دفتر یادداشت چه کسانی هستند؟

    خلاصه سریال دفتر یادداشت چیست؟

    سریال دفتر یادداشت ماجرای یک پزشک شیاد است که به روش‌های مختلفی با پرستاران بیمارستان ارتباط برقرار می‌کند و در این میان پرستارها نیز برای ارتباط برقرار کردن با او با هم رقابت می‌کنند. در تیزر سریال دفتر یادداشت و همچنین پوستر این سریال نیز رضا عطاران را مشاهده می‌کنید که روی صندلی نشسته است تا سیگار بکشد و پرستاران در اطراف او ایستاده‌اند و همگی در حال روشن کردن سیگار او هستند.

    حضور رضا عطاران در این فیلم و همچنین پوستر چالش برانگیز این سریال موجب شده تا علاقه‌مندان به فیلم و سریال‌های خانگی هر لحظه برای تماشای قسمت اول سریال دفتر یادداشت مشتاق‌تر باشند.

     

    ماجرای قسمت اول سریال دفتر یادداشت چیست؟

    پخش سریال دفتر یادداشت از فیلم نت

    اگر شما هم از علاقه‌مندان به سریال‌های خانگی هستید و دوست ندارید قسمت اول سریال دفتر یادداشت را از دست بدهید، بهتر است بدانید که زمان پخش سریال دفتر یادداشت رضا عطاران روز جمعه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۲ است. این سریال به صورت اختصاصبی از طریق پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود، شما می‌توانید هر جمعه قسمت جدید این سریال را از طریق این پلتفرم تلویزیون خانگی دنبال کنید و از تماشای این سریال جذاب لذت ببرید. 

    ۳.۱/۵ (۱۰ نظر)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.