دانستنی

عیدی چی بدیم؟ ۲۰ پیشنهاد جذاب برای هدیه عید نوروز

عیدی دادن یکی از رسم‌های دیرینه بین ایرانی‌هاست که هر سال بعد از تحویل سال نو به خصوص بزرگ‌ترها برای فرزندان یا همسران خود تهیه می‌کنند. البته عیدی دادن مختص پدر و مادرها نیست و سایر افراد نیز برای دوستان و آشنایان کادو می‌دهند.

اما انتخاب کادو مناسب برای عیدی شاید کمی سخت باشد و انتخاب هدیه مناسب برای افراد در سنین مختلف دغدغه مهمی است. در این مقاله از اکالا بلاگ همراه ما باشید تا به شما انواع هدیه برای عیدی را پیشنهاد دهیم.

۲۰ ایده هدیه عید نوروز

در ادامه ۲۰ پیشنهاد جذاب و به یاد ماندنی برای هدیه عید نوروز در اختیارتان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

۱- اکسسوری و زیورآلات

یکی از هدایای فانتزی که می‌توانید به نوجوانان یا دوستان خود بدهید اکسسوری و زیورآلات تزئینی از جمله دستبند، گردنبند، گوشواره، ساعت و .. است. هدیه ای جذاب و خاص که با هدیه دادن آن خاطره‌ای خوش از نوروز را برای دوستان خود ثبت می‌کنید.

۲- اسباب بازی

انواع اسباب‌بازی یکی از بهترین هدیه‌هایی است که می توانید به کودکان و نوجوانان برای عید تهیه کنید. اسباب‌بازی‌هایی مانند عروسک، وسایل‌پزشکی کودکانه شامل تب‌سنج و …، وسایل آشپزخانه، جعبه خیاطی شامل نخ، سوزن، قیچی و … برای کادوی دختران، جعبه ابزار شامل آچار و پیچ‌گوشتی و … برای کادو به پسربچه هدیه مناسب برای عیدی است.

۳- شام رمانتیک

همیشه هدیه خریدن کادوی مادی نیست، گاهی می‌توان به رزرو کردن رستوران و صرف یک شام خانوادگی فضایی رمانتیک و شاعرانه را در سال نو ترتیب داد. البته در کنار تدارک دیدن میز شام می‌توانید هدیه‌ای کوچک مانند یک شاخه گل نیز به همسر خود بدهید تا از فضایی آرام و شاعرانه در رستوران لذت ببرید.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    شام رمانتیک بهترین ایده برای هدیه عید نوروز

    ۴- بازی و سرگرمی

    یکی از هدایای جالب و جذاب برای دوستان، تهیه بازی فکری و سرگرم‌کننده است. این بازی می‌تواند یک پازل یا سرگرمی‌های دیگر مثل تخت نرد یا برج هیجان باشد. می‌توانید جعبه بازی را به همراه شکلات یا آجیل تزئین کنید و به دوست خود هدیه دهید.

    ۵- کتاب

    افرادی که اهل مطالعه هستند اغلب دوست دارند از دیگران کتاب هدیه بگیرند، در این صورت اگر دوست یا خواهر و برادر یا حتی پدر و مادر شما اهل کتاب خواندن است حتما به او کتاب هدیه دهید. با توجه به اینکه چه سبک کتابی را دوست دارند می‌توانید انواع کتاب را خریداری و به آن‌ها هدیه دهید.

    بیشتر بخوانید: عید نوروز در شهرهای مختلف ایران

    ۶- کیف

    یکی دیگر از هدایای همیشه دوست داشتنی به عنوان عیدی کیف دوشی است. می‌توانید کیف را با کفش یا دستبند و … ست کنید و در جعبه‌ای جذاب به خانم‌ها هدیه دهید.

    ۷- عطر و ادکلن

    عطر و ادکلن یکی از هدایای مناسب برای هم خانم‌ها و هم آقایان است، به خصوص برای افرادی که نسبت دوستی یا آشنایی نزدیکی دارید می‌توانید عطری با رایحه‌ای دلنشین و متناسب با سلیقه او هدیه دهید.

    عطر و ادکلن بهترین ایده برای هدیه عید نوروز

    ۸- لوازم آرایشی و بهداشتی

    لوازم آرایشی همیشه یکی از جذاب‌ترین هدایا برای خانم‌هاست. اگر دوستی دارید که به پوست خود اهمیت زیادی می‌دهد یا همسرتان در روتین پوستی از انواع ماسک استفاده می‌کند یا به لاک‌های رنگی علاقه دارد پیشنهاد ما به شما تهیه پک کامل از لوازم آرایشی و بهداشتی در کنار هدایای دیگر برای عیدی است.

    ۹- لوازم خانه و آشپزخانه

    مادران اغلب برای تکمیل لوازم خانه نیاز به وسایلی دارند که می‌توانید با تهیه آن با یک تیر دو نشان بزنید. از جمله این وسایل می‌توان به جاروشارژی، اتو بخار و… اشاره کرد.

    همچنین لوازم آشپزخانه که یکی از نیازهای ضروری مادران برای تهیه غذا است می‌توانید پیشنهاد خوبی برای کادو دادن باشد. لوازم آشپزخانه شامل پلوپز، قهوه ساز، غذاساز، همزن برقی یا سرخ‌کن و … را با سلیقه مادر تهیه و به او هدیه دهید.

    بیشتر بخوانید: بررسی رنگ سال ۱۴۰۳

    ۱۰- اسپیکر

    یکی از ایده‌های جالب برای عیدی اسپیکر است، بهخصوص برای افرادی که به موزیک علاقه دارند. انواع اسپیکر در ابعاد و طرح‌های متنوع موجود است که می‌توانید از مدل‌های کوچک یا قابل حمل یا بزرگ و خانگی آن تهیه کنید.

    ۱۱- دوربین عکاسی

    یکی دیگر از هدایای به یادماندنی دوربین عکاسی است که به خصوص برای افرادی که به عکاسی علاقه دارند یا سررشته‌ای در آن دارند پیشنهاد می‌شود. اگر دوستی دارید که به صورت حرفه‌ای عکاسی می‌کند می‌توانید دوربین عکاسی برای او تهیه کنید.

    دوربین عکاسی بهترین ایده برای هدیه عید نوروز

    ۱۲- کنسول بازی

    جذاب‌ترین هدایا برای پسرها کنسول‌بازی است که امروزه در برندهای مختلف وجود دارند و می‌توانید با توجه به نوع بازی یکی از انواع کنسول‌بازی از جمله ایکس‌باکس ، پلس‌استیشن، ps5 را تهیه و به آن‌ها هدیه دهید.

    ۱۳- هدفون یا هندزفری

    افرادی که دوست دارند در طول روز موسیقی گوش کنند، در محل کار حین کار یا در مسیر رفتن به محل کار آن‌ها را همیشه در حال گوش دادن به موسیقی می‌بینید که بهترین هدیه برای آن‌ها هندزفری است که می‌توانید از نوع بلوتوثی یا سیمی در مدل‌های مختلف تهیه کنید. همچنین هدفون نیز می‌تواند کادوی جذابی باشد تا بتوانید صدای موزیک، ویدئو یا پادکست آموزشی را با لذت گوش کند.

    بیشتر بخوانید: حیوان سال ۱۴۰۳ چیست و چه نمادی دارد؟

    ۱۴- ساعت هوشمند

    اگر کسی که می‌خواهید به او عیدی بدهید به دنیای دیجیتال و وسایل هوشمند علاقه دارد می‌توانید به او ساعت هوشمند هدیه دهید. امروزه ساعت‌های دیجیتال و هوشمند در برندهای مختلف وجود دارند که می توان با استفاده از آن ضربان قلب، میزان کالری مصرفی، پاسخ دادن به تماس‌ها یا خواندن پیام‌های دریافتی روی گوشی هوشمند را با آن مشاهده کرد.

    ۱۵- پاوربانک

    چنانچه دوست یا کسی که می‌خواهید به او هدیه بدهید با گوشی زیاد سرو کار دارد و همیشه در حال شارژ کردن گوشی است بهترین پیشنهاد برای کادو پاوربانک است تا با شارژ کردن گوشی در هر جایی از جمله سفر همیشه باتری را همراه خود خواهد داشت و نگران خاموش شدن گوشی نخواهد بود.

    پاوربانک بهترین ایده برای هدیه عید نوروز

    ۱۶- گوشی هوشمند

    یکی از جذاب‌ترین هدایا برای همه گرفتن گوشی هوشمند است. این هدیه عالی می‌تواند برای پدر، مادر، دوست یا همسر شما باشد. با توجه به مدلی که انتخاب می‌کنید از نظر امکانات و قیمت نیز متفاوت خواهد بود. در نتیجه می‌توانید با توجه به بودجه خود یک مدل گوشی هوشمند خریداری و هدیه دهید.

    ۱۷- تبلت

    تبلت نیز یکی از وسایل دیجیتالی است که کودکان برای بازی یا تماشای فیلم زیاد استفاده می‌کنند. با هدیه دادن تبلت به کودکان خود می‌توانید انتخابی عالی داشته و حتی از مدل‌های دارای قلم تهیه کنید که استفاده از تبلت برای او آسان‌تر باشد.

    بیشتر بخوانید: پیام تبریک عید نوروز ۱۴۰۳

    ۱۸- سررسید یا تقویم تبلیغاتی

    اگر قصد دارید هدیه رسمی به افراد جوان یا سنین بالا بدهید می‌توانید از تقویم یا سررسیدهای سفارشی برای آن‌ها خریداری کنید. حتی می‌توانید ایده‌های خود را روی تقویم و سررسید چاپ کنید و به عنوان یادبود با تبریک سال نو به افراد هدیه دهید.

    ۱۹- ماگ حرارتی

    ماگ از جمله هدایایی است که همه از داشتن آن خوشحال می‌شوند. می توانید با توجه به سلیقه دوست خود ماگی با طرح و ایده جالب به او هدیه دهید. ماگ حرارتی یکی از انواع خاص ماگ است که با ریختن چای داغ داخل آن طرح روی ماگ مشخص می شود. برای عید نیز می‌توانید ماگ حرارتی را به دوستانتان هدیه دهید.

    ماگ حرارتی بهترین ایده برای هدیه عید نوروز

    ۲۰- کارت پستال

    کارت پستال همیشه یکی از به یادماندنی‌ترین هدایایی است که می‌توانید با سلیقه خود نیز آن را تهیه کنید و در کنار آن هدایای دیگری از جمله یه جعبه شکلات، عطر، یک شاخه گل می‌تواند جذاب باشد و عیدی خاطره‌انگیزی را به عنوان هدیه عاشقانه به همسرتان می‌دهید.

    در این مطلب از مجله دانستنی اکالا به این سوال پاسخ دادیم که عیدی چی بخریم؟ همچنین پیشنهادهایی جذاب برای عیدی دادن ارائه دادیم که با استفاده از آن بتوانید هدیه مناسبی را به خانواده و دوستان خود خریداری و آن‌ها را خوشحال کنید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.