سبک زندگینکات خانه داری

نحوه ست کردن پارکت و لمینیت با مبلمان منزل با رنگ قهوه ای

استفاده از پارکت و لمینیت یکی از راه‌ها برای داشتن کف منزل بسیار زیبا و با کاربری مناسب است. تغییر دکوراسیون از نکاتی است که همیشه مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین نصب یک کفپوش جدید بر روی زمین می‌تواند در خانه‌ ی شما تغییر چشم‌گیری را ایجاد نماید. گاهی با نصب یک پارکت لمینت ساده چنان فضای خانه تغییر می‌کند که حتی فضا قابل تشخیص نیست. بنابراین اگر تصمیم گرفته باشید کمی از سرمایه‌ی خود را صرف تغییر این نما بکنید آن چنان تصمیم پشیمان کننده‌ای نخواهد بود. در ادامه در دسته دانستی از مجله اینترنتی اکالا به نکاتی در این مورد می‌پردازیم.

پارکت‌های شناور یا همان لمینت، از جمع چند لایه‌ی چوب به یکدیگر تشکیل می‌شوند. این پارکت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌‌اند که نیاز به نصب و تثبیت ندارند. در واقع این نوع از پارکت با هیچ نوع از مصالحی به زمین متصل نمی‌شوند و نصب آنها با استفاده از تنها چند زبانه و شیار های کوچک صورت می‌گیرد. نگهداری این کفپوش لمینت‌ها بسیار آسان بوده و اگر از برند و مارک خوبی برخوردار باشند تفاوتی با چوب ندارند. پارکت‌های شناور به راحتی در شیار‌های کوچکی به یکدیگر متصل شده بنابراین نصب آن بسیار آسان است. شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش بیاید که چطور میتوان پارکت خانه با رنگ مبلمان هارمونی خاصی داشته باشد. در اینجا باید بگوییم که رنگ پارکت در جلوه دادن به اسباب منزل نقش به سزا و چشمگیری دارد.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    اولین نکته: سعی کنید رنگ پارکت و لمینیت متضاد باشد به این صورت هردو هم پارکت و هم مبلمان به چشم میاید و تفاوت رنگی  در حدی باشد که هارمونی رنگ ها با یکدیگر رعایت شده باشد .
    دومین نکته: حتما طرح پارکت ها را در نظر داشته باشید مثلا پارچه مبلمان با طرح ها درشت با پارکتی مناسب است که بافت ریز و نسبتا برجسته داشته باشد و سعی کنید فرشی که روی پارکت میاندازید طرح نسبتا خلوتی داشته باشد.
    سومین نکته: برای اینکه منزلتان شیک تر به نظر بیاید کف پوش های چوبی با رنگ تیره استفاده کنید که امروزه طرفداران بسیاری دارد و به منزل شما جذابیت زیادی میدهد.شما می توانید اگر از پارکت یا لمینت تیره استفاده کردین از مبلمان روشن و اگه مبلمان سفید مشکی دارین از پارکت یا لمینت سفید استفاده کنید.

    ترکیب رنگ قهوه‎ای و کرم در دکوراسیون پارکت و مبلمان :

    رنگ قهوه‎ای همیشه زمانی که با کرم به کار گرفته می‎شوند کنتراست دوست داشتنی به وجود می‎آورند و این دو باعث افزایش محیط شده‎اند. پارکت چوبی و دیواره های چوبی با مبلمان کرم روشن و پرده روشن هارمونی دوست داشتنی به منزل شما می دهد.ترکیب این دو رنگ برای خانه های کلاسیک ایده جالبی به حساب میاید و محدودیتی در تیره گی یا رونی رنگ کرم نیست از هر مدل رنگ کرم میتوان در این ترکیب کرم و قهوه ای استفاده کرد.

    ست مبلمان آبی قهوه ای
    ترکیب رنگ قهوه ای تیره با آبی در دکوراسیون پارکت و مبلمان :

    فضا را خنک کنید. رنگ قهوه‌‌ای به خوبی با رنگ آبی و سبز هارمونی دارد به نوعی باید گفت رنگ قهوه ای با رنگ های سرد ترکیب رنگی ایده است.پارکت قهوه ای تیره با مبلمان آبی فیروزه ای یا آبی تیره منزل شما راجذابتر میکند مخصوصا اگر از کوسن های قهوه ای و نارنجی هم استفاده کنید.

    بیشتر بخوانید: نکات طلایی در انتخاب کاغذ دیواری منزل

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.