دانستنی

۱۴ بازار خرید ارزان در تهران؛ به همراه آدرس

امروزه با بیشتر شدن هزینه های زندگی در تهران، همگی به دنبال مکانی هستند تا خرید ارزان و با کیفیت انجام دهند. اما واقعا جایی وجود دارد که که با پول کمتری همان کیفیت کالا را بخریم؟ پاسخ مثبت است. اما کجا؟
پس در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید تحولی اساسی در هزینه های زندگیتان بدهید و خریدی ارزان و با کیفیت داشته باشید. خرید کردن در تهران با افزایش قیمت‌ها و شرایط اقتصادی سخت شده است. بودجۀ خرید مایحتاج روزانه و کالاهای اساسی، خرید پوشاک، خرید لوازم‌التحریر، خرید اسباب و لوازم خانه، خرید لوازم برقی، خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و خرید لوازم بسیار دیگری که در زندگی روزانه به آن احتیاج داریم، بسیار کمتر شده است.

پیدا کردن مراکز خرید ارزان در تهران کار سختی نیست، کافی است کمی تحقیق کنیم و مراکز خرید شناخته شده و ارزان قیمت خرید و فروشگاه‌های معروف را شناسایی کنیم. اینکه بازار هر کدام از لوازمی که بدان نیازمندیم را بشناسیم و برای خرید هر کدام از آن‌ها به جای رفتن به فروشگاه‌های متفرقه، به این مراکز خرید مراجعه کنیم. عموماً بهترین مراکز خرید برای هر چیزی است، مراکزی هستند که به اصطلاح بورس اون محصول هستند.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    مراکز خرید تهران بسار زیاد است و جز بازار بزرگ بزرگ تهران که مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مرکز خرید ارزان در تهران است، مراکز دیگری در نقاط دیگر شهر نیز وجود دارد و غالباً هر محله‌ای بازارهای کوچک و شناخته شده دارد. گاهی برای خرید جزئی به صرفه است که به همان مراکز خرید نزدیک خانه مراجعه کنیم، اما گاهی برای خریدهای مهم‌تر یا کلی‌تر رفتم به مراکز خرید ارزان در تهران به صرفه‌تر خواهد بود.

    ۱. ارزانترین بازار لوازم التحریر کجاست؟

    خرید ارزان لوازم التحریر، خرید ارزان

    • بازار بین الحرمین

    کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

    کافیست به مترو پانزده خرداد بروید، هنگامی که از مترو خارج شدید، به سمت بازار تهران حرکت کنید، چند صد متر جلوتر، هنگامی که به مسجد امام خمینی رسیدید، وارد پله نوروزخان شوید.

    بازار بین الحرمین- بازار ارزان

    بله درست است! وارد بزرگترین بورس لوازم التحریر ایران به نام بازار بین الحرمین می شوید. در این بازار همه جور لوازم التحریر را با مناسب ترین قیمت می بابید، فقط کافیست مقداری حوصله و صبر به خرج دهید. راستی در زمان شروع سال تحصیلی بسیار شلوغ تر از همیشه می باشد و با ترافیکی بی سابقه رو به رو خواهید شد. ترافیکی از بچه مدرسه ای ها و والدین آن ها! پس اگر قصد خرید دارید سعی کنید زودتر از شروع سال تحصیلی به بازار بین الحرمین بروید. پس حوصله داشته باشید و خرید ارزان لوازم التحریر خود را با بهترین کیفیت انجام دهید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    ۲. ارزانترین بازار کیف و کفش کجاست؟

    بازار کیف و کفش، خرید ارزان کیف و کفش، بازار پوشاک ایران

    • خیابان فردوسی

    کلاس قیمت: متوسط و لوکس
    کافیست به خیابان فردوسی سری بزنید. در این خیابان همه نوع کفش از هر قیمتی وجود دارید. از کفش های رنگی بچگانه گرفته تا کفش دامادی و چرمی بزرگ مخصوص پیرمردها! را می توانید در این خیابان بیابید.

    کیف و کفش فردوسی

    آدرس روی نقشه گوگل

    • خیابان صف (سپه سالار سابق)

    کلاس قیمت: متوسط و بعضی مغازه ها لوکس
    اگر سری به خیابان جمهوری، بعد از تقاطع سعدی بزنید به خیابان صف یا همان باغ سپهسالار سابق خواهید رسید. این بازار، بسیار متنوع و بزرگ است که سرک کشیدن به همه جاهای آن، وقت و حوصله بسیاری می طلبد، اما پیشنهاد ما این است که حتما به مغازه چهلستون و پاساژ کوچکی که انتهای سمت چپ خیابان است مراجعه کنید.

    سپه سالار تهران

    آدرس روی نقشه گوگل

    • خیابان ولی عصر

    کلاس قیمت: متوسط و گاهی لوکس
    اگر در میدان ولیعصر به سمت بالا و تا حوالی تقاطع خیابان فاطمی بروید به بورس کفش فروشی ها خواهید رسید. از هر نوع کفش و از هر قیمتی می توانید بیابید. فقط باید صبر و حوصله داشته باشید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • فلکه اول و دوم صادقیه

    کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط و لوکس
    در فلکه اول صادقیه اگر به دنیای کفش سر بزنید، کفش های بسیار راحت و بادوامی را می توانید بیابید که قیمت ارزانی نیز دارند اما اگر شکل ظاهری برایتان مهم است به دنبال این کفش ها نباشید! اگر به پاساژ پردیس هم سری بزنید، کفش های بهتری نیز می توانید بیابید. در برج گلدیس واقع در فلکه دوم صادقیه هم می‌توانید کیف و کفش‌های متنوع با قیمت مناسب پیدا کنید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    ۳. ارزانترین محل برای خرید پارچه و پرده کجاست؟

    خرید پارچه و پرده، خرید ارزان پارچه، مرکز خرید ارزان در تهران

    • بازار پارچه مولوی

    کلاس قیمت: اقتصادی و متوسط
    بدون شک اولین بازار برای پرده که به ذهن همگان می رسد، مولوی است. در این بازار از هر نوع پارچه و پرده ای با هر قیمتی، مطابق سلیقتان پبدا کنید. هنگامی قصد خرید در مولوی را دارید بیشتر تحقیق کنید و در خرید کردن عجله نکنید تا اطلاعات دقیقی از جنس و قیمت بازار داشته باشید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • خیابان زرتشت

    کلاس قیمت: متوسط و لوکس
    اگر به دنبال پارچه های مجلسی و کت شلواری هستید، خیابان زرتشت انتخاب مناسبی می تواند باشد. البته انتظار قیمت های مولوی را نمی توانید از خیابان زرتشت داشته باشید، چرا که کلاس کاری آن ها در کل متفاوت است.

    محله زرتشت برای پارچه فروشی

    آدرس روی نقشه گوگل

    • خیابان گاندی

    کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس
    این خیابان از چند پارچه فروشی و یک بزازی تشکیل شده است. اگر در بازار پارچه تا کنون اسم برند “عادل” به گوشتان رسیده است در این خیابان چند پارچه فروشی به نام عادل، عادل اصل و… وجود دارد که نمی توانید اصل یا فرع هیچکدام را تشخیص دهید!

    آدرس روی نقشه گوگل

    • بازار پارچه عبدل آباد

    کلاس قیمت: اقتصادی
    اگر می خواهید کیلویی پارچه بخرید به عبدل آباد بروید! تنها ایراد عبدل آباد این است که نمونه ای آماده در قالب نمایشگاه و ویترین مغازه ها نخواهید یافت و فقط از نمونه های موجود در طاقه های مغازه ها تصمیم خود را بگیرید. بیشتر این مغازه ها به سبک عمده فروشان کار می کنند و حداقل قیمت پارچه کیلویی ۴ هزار تومان است! پارچه های کیلویی عمدتا از کیفیت لازم برخوردار نبوده و بیشتر برای دستمال و ملحفه به کار می روند.

    آدرس روی نقشه گوگل

    ۴. ارزانترین محل برای خرید لباس ارزان کجاست؟

    خرید پوشاک ارزان، خرید ارزان، مرکز خرید ارزان در تهران• بازار ۱۵خرداد

    کلاس قیمت: اقتصادی و متوسط
    اولین گزینه برای خرید لباس، بازار ۱۵خرداد می باشد. می توانید به بازار کویتی ها سری بزنید و از هر نوع لباسی با هر قیمت و سلیقه ای بیابید. بازار بزرگ برای خریدهای بانوان گزینه های متفاوتی دارد. از کیف و کفش گرفته تا لباس های راحتی و جوراب! بازار تهران را از نظر قیمت لباس، می توان مناسب ترین جای تهران در نظر گرفت. اگر مسیرتان به بازار تهران خورد حتما به پاساژ رضا، پاساژ مریم یا مرکز خرید کوچه مروی نیز سری بزنید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • کوچه برلن

    کلاس قیمت: اقتصادی و متوسط
    اگر گذرتان به خیابان فردوسی افتاد، حتما سری به سفارت آلمان بزنید! سفارت آلمان چرا؟ چون کنار آن خیابانی به نام برلن وجود دارد. در این خیابان اکثر تولیدی های لباس وجود دارند و لباس را بدون واسطه و کمترین قیمت ممکن می توانید بخرید.

    کوچه برلن برای خرید لباس

    آدرس روی نقشه گوگل

    • بازارچه سنتی ستارخان

    کلاس قیمت: متوسط و لوکس
    در بازارچه سنتی ستارخان بورس کاملی از لباس های تولید داخلی و صادراتی را می توانید بیابید. این بازارچه آنقدر شلوغ است که اگر قصد خرید ندارید بهتر حتی از نزدیکی این بازارچه نیز عبور نکنید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • مرکز خرید شانزلیزه

    کلاس قیمت: اقتصادی و متوسط
    در این مرکز علاوه بر لباس، کیف و کفش نیز می توانید خریداری کنید. یکی از ویژگی های اصلی این مرکز خرید این است که مغازهای زیادی هستند که بدون واسطه می توانید خرید کنید و این باعث کاهش قیمت اجناس خواهد شد.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • نازی آباد

    کلاس قیمت: متوسط و اقتصادی
    یکی از رقیب های بزرگ بازار بزرگ، بازار نازی آباد است که دست کمی از بازار بزرگ ندارد. در این بازار می توانید بورس کاملی از لباس بچگانه و زنانه را بیابید. خیلی ها این بازار را رقیب بازار های شمال شهر نیز می دانند و از نظر کیفیت از بارار های شمال شهر دست کمی ندارد. با همان کیفیت خرید ارزان انجام دهید!

    محله‌ی نازی آباد برای خرید لباس

    آدرس روی نقشه گوگل

    ۵. ارزانترین محل برای خرید مبل ارزان کجاست؟

    در تهران مراکز خرید مبل بیشمارند اما در اینجا ما به چند نمونه اشاره می‌کنیم.

    خرید مبلمان ارزان، خرید ارزان، مرکز خرید مبل

    در تهران بازارهای مبل زیادی وجود دارد. از بازار مبل یافت آباد در غرب تهران گرفته تا بازار مبل عبدل آباد و جاجرود و دلاوران در شرق تهران، همگی بورس کاملی از مبلمان و تخت خواب هستند. در بازارها، مطابق هر سلیقه و هر قیمتی می توانید مبلمان مورد نظرتان را بیابید. تنها لازم است کمی صبر داشته باشید و به این بازارها سر بزنید. فقط این نکته را در نظر بگیرید سرویس مبلمان می تواند از شانه تخم مرغ تا بهترین چوب دنیا ساخته شده باشد و شما در نگاه اول تفاوت آن را درک نکنید. پس با دقت و صبر بیشتری به خرید مبلمان بپردازید.

    • بازار مبل یافت آباد

    کلاس قیمت: متوسط و لوکس
    بزرگ ترین و قدیمی ترین بازار مبل ایران، بازار مبل یافت آباد می باشد که می توانید انواع و اقسام مبلمان را از کلاسیک و مجلسی گرفته تا راحتی را بیابید. در این بازار، مبلمان با انواع قیمت را می توانید بیابید اما انتظار مبلمان خیلی ارزان را نداشته باشید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • بازار مبل دلاوران

    کلاس قیمت: متوسط و لوکس
    پس از بازار مبل یافت آباد که در غرب تهران قرار دارد، بازار مبل دلاوران از به روز ترین بازارهای مبل تهران در شرق است. در این بازار نیز، انواع و اقسام مبلمان را می توانید بیابید اما مانند یافت آباد انتظار مبلمان خیلی ارزان را نداشته باشید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • بازار مبل جاجرود

    کلاس قیمت: متوسط و لوکس
    می توان گفت هر آنچه در دلاوران می یابید، در بازار مبل جاجرود نیز می بینید! چرا؟ چون اکثر کارگاه های مغازه های دلاوران در جاجرود هستند. تفاوت قیمت آنچنانی بین این دو بازار مبل وجود ندارد، فقط باید هزینه جابجایی بیشتری را بپردازید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • بازار مبل عبدل آباد

    کلاس قیمت: اقتصادی
    می توان گفت ارزان ترین مبل ها را می توانید در عبدل آباد بیابید! مکانی برای خرید ارزان ما!
    اما از قدیم گفته اند “هر چقدر پول یدهید، همان قدر آش می خورید!” پس خیلی انتظارات خود را بالا نبرید، و انتظار مبلمان به روز، خوش نشین و با کیفیت را نداشته باشید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    ۶. ارزانترین مرکز خرید موبایل و کامپیوتر کجاست؟

    cellphone

    • پاساژ علاءالدین

    کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس
    این روزها به علت پیشرفت و توسعه فروشگاه های اینترنتی مخصوصا در زمینه کالاهای دیجیتال کالایی مانند موبایل تقریبا در همه جا قیمت یکسانی پیدا کرده است. اما اگر شیفته ی خرید حضوری و خرید بازارهای تخصصی هستید، می توانید به پاساژ علاءالدین که معروف ترین پاساژ در این زمینه است، سر بزنید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • بازار موبایل ایران

    کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس
    بزرگترین مزیت بازار موبایل ایران، این است که طبقات این مجتمع بر اساس محصولات، تفکیک شده است، به طوریکه:
    o طبقه زیر همکف: فروش گوشی تلفن همراه
    o طبقه همکف: برند های معروف گوشی های تلفن همراه
    o طبقه اول: فروشگاه های عرضه کامپیوتر، دوربین و لوازم جانبی آن
    o طبقه دوم: محصولات صوتی و تتصویری و لوازم جانبی
    o طبقه سوم: فروشگاه های مولتی مدیا

    آدرس روی نقشه گوگل

    • میدان ولیعصر

    در میدان ولیعصر نیز چند پاساژ کامپیوتری وجود دارد که می توانید به آن ها سر بزنید، کلی تحقیق کنید و خرید خود را انجام دهید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • پایتخت

    کلاس قیمت: متوسط و لوکس
    مجتمع پایتخت یکی از بزرگترین مجتمع های ایران در زمینه فروش محصولات موبایلی و لپتاپ است. برای تعمیرات لوازم کامپیوتری خود نیز می توانید به این مجتمع مراجعه کنید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    ۷. ارزانترین محل برای خرید فرش ارزان کجاست؟

    خرید فرش ارزان، مرکز خرید ارزان در تهران

    • عبدل آباد

    کلاس قیمت: اقتصادی
    در عبدل آباد همه چیز می توانید بیابید! حتی فرش! اگر به فرش های ماشینی کم قیمت نیاز دارید حتما به عبدل آباد واقع در جنوب تهران سر بزنید! حتما پیدا خواهید کرد! گزینه ی مناسبی برای خرید ارزان شما است.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • شهر فرش

    کلاس قیمت: متوسط، لوکس
    متنوع‌ترین مکان برای دیدن و خریدن فرش است. انواع فرش‌های ماشینی، کلاسیک و فانتزی را می توانید در شهر فرش بیابید. تمرکز بر انواع برندهای معتبر و مطرح ایرانی در زمینه تولید فرش ماشینی و نیز برخورداری از کامل‌ترین مجموعه‌ی انواع فرش‌های فانتزی وارداتی از کشورهایی نظیر ترکیه، هند، بلژیک از ویژگی های این مرکز خرید است. آن قدر طرح‌ها، رنگ‌ها و نقش‌ها گونا‌گون و متنوعند که زیبادوستان و مشکل‌پسندان تنها با یک بار مراجعه، مطلوب خود را پیدا می‌کنند و در سریع‌ترین زمان، درب منزل تحویل می‌گیرند. شهر فرش دو شعبه دارد که یکی در جاده مخصوص و دیگری در میدان حر قرار دارد.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • هفت تیر

    کلاس قیمت: متوسط، لوکس
    بازار فرش هفت تیر یکی از معتبر ترین بورس های فرش تهران است که می توانید انواع فرش های ماشینی را از هر نقش و نگاری که بخواهید، بیابید. هنگامی که از هفت تیر خرید می کنید، می توانید از کیفیت خرید خود اطمینان حاصل نمایید، چراکه نمایندگی معتبرترین یرندهای فرش ایران در این بازار قرار دارند مانند:
    o فرش زمرد مشهد
    o ستاره کویر
    o خاطره
    o فرهی
    o نگین
    o ستاره طلایی دلیجان
    o مهستان

    آدرس روی نقشه گوگل

    • مصطفی خمینی

    کلاس قیمت: اقتصادی
    در حد فاصل چهارراه مولوی تا چهاراه سیروس، بورس کامل فرش ماشینی و موکت را می توانید بیابید! این مغازه ها تقریبا هم کیفیت مغازه های هفت تیر هستند و اگر صبر داشته باشید، میتوانید خرید خود را با قیمت کمتری نسبت به هفت تیر انجام دهید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    ۸. ارزانترین محل برای لوازم برقی کجاست؟

    بورس لوازم خانگی، خرید لوارم خانگی، خرید ارزان در تهران

    • میدان شوش

    کلاس قیمت: متوسط

    اگر در تشخیص لوازم برقی تقلبی خبره نیستید اصلا به بازار شوش فکر نکنید! اما اگر در این کار خبره هستید، لوازم خانگی را می توانید با کمترین قیمت ممکن البته بدون گارانتی! بیابید. مکان ایده آلی برای خرید ارزان!

    آدرس روی نقشه گوگل

    • سه راه امین حضور

    کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

    اصلی ترین و بزرگ ترین بورس لوازم برقی ایران در سه راه امین حضور نزدیک بهارستان قرار دارد. در این بازار، نمایندگی همه ی برند های معتبر وجود دارد و مکان خوبی برای خریدن جهیزیه است. بیشتر سعی کنید خریدهای خود را از نمایندگی ها انجام دهید تا بتوانید از گارانتی آن ها نیز استفاده کنید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    • خیابان جمهوری

    کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

    خیابان جمهوری نیز گزینه مناسب و مطمئنی برای خرید لوازم برقی به حساب می آید هرچند قیمت های آن تفاوت چندانی با بازارهای دیگر حتی فروشگاه های اینترنتی ندارد!

    آدرس روی نقشه گوگل

    • بانه

    کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

    ارزان تر از بانه نمی توانید بیابید! بانه شهری است که در غرب استان کردستان واقع است و اکثر لوازم خانگی به صورت قاچاق و کولبری وارد شهر می شود! پس اگر دنبال لوازم ارزان و بدون گارانتی هستید، حتما به بانه سری بزنید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    ۹. ارزانترین مکان برای خرید دستگاه بازی کامپیوتری کجاست؟

    خرید ارزان، خرید ارزان لوازم بازی و پلی استیشن

    • خیایان پشت شهرداری

    کلاس قیمت: متوسط، لوکس
    کافیست به میدان امام خمینی بروید و پس از آن به خیابان پشت شهرداری سری بزنید. انواع و اقسام پلی استیشن ها و ایکس باکس را می توانید در این خیابان پیدا کنید. همه ی بازی های به روز دنیا را نیز می توانید در این بازار بخرید و یا در پلی استیشن خود بریزید. البته به صرفه تر است که چند بازی را همزمان در هارد پلی استیشن خود بریزید. تقریبا قیمت ۱۰ بازی حافظه ای برابر یک بازی هارد دیسکی است.

    آدرس روی نقشه گوگل

    ۱۰. ارزانترین مکان برای خرید لوازم ورزشی ارزان کجاست؟

    بورس لوازم ورزشی، خرید ارزان لوازم ورزشی، مرکز خرید در تهران

    • منیریه

    کلاس قیمت: اقتصادی، متوسط، لوکس

    اگر اهل ورزش هم نیستید، باز هم بازار منیریه شما را به خود جذب می کند. منیریه که در زمان قاجار یکی از مناطق اعیان نشین ایران بوده است، این روزها به بزرگترین بورس لوازم ورزشی ایران تبدیل شده است و می توان گزینه مناسبی برای خرید ارزان شما در تهران باشد. نام این محله از اسم مادر کامران میرزا، منیر السلطنه گرفته شده است. در منیریه می توانید به دنبال کالاهای زیر باشید:

    • وسایل کوهنوردی

    اولین فروشگاه هایی که در ضلع شمالی منیریه خواهید دید، مغازه های تخصصی فروش لوازم کوهنوردی از طناب و کوله گرفته تا لباس و کفش هستند. در این مغازه ها می توانید از لوازم حرفه ای تا تفریحی بیابید که گزینه های مناسبی برای خرید ارزان شما هستند.

    • کفش

    در این بازار هم می توانید کفش های فیک که قیمت آن ها از ۹۰ هزار تومان شروع می شود بیابید هم کفش های برند. درنتیجه برای کفش هم می تواند گزینه مناسبی برای خرید ارزان در تهران و خرید لوکس شما باشد.

    • کوله

    انواع و اقسام کوله در هر اندازه و قیمتی می توانید بیابید. قیمت های آن ها از حدود ۵۰هزار تومان شروع می شود و کوله های یک میلیون تومانی نیز می توانید بیابید.

    • تجهیزات ورزشی

    از هر نوع تجهیزات ورزشی از پیکنیک کوهنوردی گرفته تا اسیکیت بورد و توپ و راکت از هر قیمت و برندی می توانید بیابید. فقط کمی صبر داشته باشید و با حوصله بازار را بگردید.

    • پک ورزشی تیم های مختلف

    از لباس های استقلال و پرسپولیس و سپاهان گرفته تا رئال مادرید و منچسترسیتی و تیم ملی برزیل می توانید در منیریه بیابید. لباس های اوریجینال تیم های خارجی قیمتی در حدود یک میلیون تومان دارند ولی لباس های فیک قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار تومان. که باز هم گزینه مناسبی برای خرید ارزان شما هستند.

    آدرس روی نقشه گوگل

    ۱۱. ارازنترین محل برای خرید محصولات سوپرمارکتی کجاست؟

    خرید ارزان سوپر مارکتی، خرید ارزان محصولات غذایی، مرکز خرید ارزان در تهران

    خرید کالاهای سوپرمارکتی بخش عمده ای از هزینه های خانواده ها را شامل می شود. پس اگر بتوانید در این بخش هزینه هایتان را مدیریت کنید و خرید ارزان انجام دهید، در پایان ماه به موفقیت بزرگی دست یافته اید! اما چگونه؟
    کافیست به یکی از فروشگاه های همواره تخفیف سر بزنید! چه فروشگاهی؟ فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش گزینه مناسبی برای خریدهای شما هستند! فروشگاه های افق کوروش این روزها در هر محله ای یافت می شوند. در این فروشگاه ها می توانید تا ۵۰% تخفیف بگیرید و کاملا از خرید خود راضی باشید. اگر هم حوصله ی رفتن به فروشگاه های بزرگ را ندارید یا افق کوروش در نزدیکی محل زندگی شما وجود ندارد، کافیست وارد وبسایت فروشگاه اینترنتی اکالا شوید و خریدهای خود را از این سوپرمارکت اینترنتی با همان تخفیف ها انجام دهید و طبق زمانبندی انتخابی خودتان، سفارش خود را رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

    ۱۲. مرکز خرید لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان کجاست؟

    خرید ارزان، مرکز خرید، لوازم آرایشی

    • کوچه مروی، بازار

    کلاس قیمت: متوسط، لوکس، اقتصادی

    اگر به بازار تهران رفته باشید، حتما سری به کوچه مروی زده‌اید. بازار تران همان‌طور که قبلاً اشاره شد در خیابان پانزده خرداد قرارد دارد و اگر می‌خواهید با مترو بروید، همان ایستگاه پانزده خرداد که پیاده شوید از هرکسی بپرسید، کوچه مروی را به شما نشان خواهد داد. انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با مارک‌های مختلف را در اینجا می‌توانید پیدا کنید. رژ، ریمل، خط لب، خط چشم، کرم پودر، محصولات مراقبتی، عطر، ادکلن و… به صورت تک فروشی و عمده در این مرکز خرید به فروش می‌رسند. مراکز خرید دیگر مانند منوچهری و یافروشگاه‌های آنلاین نیز وجود دارند که با تخفیف‌های وسوسه‌انگیز محصولات آرایشی و بهداشتی عرضه می‌کنند.

    آدرس روی نقشه گوگل

    ۱۳. مرکز خرید بدلیجات ارزان کجاست؟

    بدلیجات ارزان

    • بازار سلطانی

    این بازار به عنوان اصلی‌ترین مرکز خرید بدلیجات در تهران شناخته شده و در بازار تهران و در منطقه ۱۲ تهران قرار دارد و در منتهی الیه بازار بین خیابان امام خمینی (ره) و خیابان ناصر خسرو قرار گرفته است.

    بازار سلطانی تهران- بدلیجات فروشی

    در این بازار که جزئی از منطقه و بافت تاریخی بازار بزرگ تهران قرار دارد،انواع بدلیجات به صورت تک و عمده به فروش می‌رسد. از آنجا که این محل بورس بدلیجات است، قیمت‌های آن از پایین تا بسیار بالا شامل می‌شود. بنابراین شما با هر نوع سلیقه و با هر بودجه‌ای که دارید، می‌توانید زیورآلات مناسب خودتان را پیدا کنید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    ۱۴. مرکز ظرف و ظروف ارزان کجاست؟

    خرید ظرف و ظروف ارزان در تهران

    • شوش

    شوش به عنوان یکی از مکان‌های ارزان و بازار ظرف و ظروف شناخته شده است. در شوش می‌توانید هر نوع ظرف و ظروفی که نیاز دارید با قیمت مناسب خریداری کنید. تنوع محصول بسیار بالا است و برای عروس خانوم‌ها برای تهیه جهیزیه شوش یکی از بهترین مکان‌ها است. بازار شوش علاوه بر پنج شنبه‌ها، جمعه‌ها نیز باز است. از مسیر متروی شوش تا بازار بلورفروشان شوش مسیر چندان زیادی نیست و با پای پیاده خود را می‌توانید به بازار برسانید.

    بازار شوش تهران- خرید ارزان ظرف و ظروف

    آدرس روی نقشه گوگل

    • صالح آباد

    صالح آباد نزدیک بهشت زهرای تهران و در جاده آزادگان است. انواع ظروف پلاسکو، ظرف و ظروف برای جهیزیه و منزل، اسباب بازی برای کودک ، دکوریجات و بلوریجات در صالح آباد تهران موجود است. بد نیست چنانچه خریدی دارید به این بازار سری بزنید و مایحتاج منزل خود را از این بازار خریداری کنید.

    آدرس روی نقشه گوگل

    نوشته های مشابه

    ‫۲۳۶ دیدگاه ها

    1. سلام میخواستم از خود تهران لباس زیر عمده برای فروش بیارم اگه کسی سراغ داره برام معرفی کنه

    2. سلام خسته نباشید لطفا یک جا برای اکسوسری فروشی عمده معرفی کنید لباسا و بدلیجات خاص.

    3. سلام
      یه فروشگاه حضوری و اینترنتی قیمت مناسب برای لباس میخواستم بهتون معرفی کنم که خیلی قیمت هاش مناسبه و جنس هاش فوق العادست
      ارسال تهرانشونم رایگانه

    4. سلام لوازم کوهنوردی و کمپینگ را به صورت عمده از کجا تهیه کنیم ،اگه میشه آدرس بدین،ممنون میشم.

    5. سلام لوازم کوهنوردی و کمپینگ را به صورت عمده از کجا تهیه کنیم ،اگه میشه آدرس بدین،ممنون میشم.

    6. سلام خیلی خوبه منم دمبال اسباب بازی و. وسایل مربوط به سیخ ومال حیوانات هست میگردم کسی اگر مرکز عمده بلده آدرس واسم بفرسته ممنون

    7. سلام.من به تازگی میخوام فروشگاه لباس زنانه و کودک بزنم دوستان میشه راهنمایی کنید از کجا اجناس رو تهیه کنم بهتره(جنس با کیفیت و قیمت مناسب )

    8. واقعا کامل بود.. ممنون از توضیحاتتون.. تو بازار بزرگ آیا جایی هست که با سرچ کردن نام صاحب مغازه بتونیم موقعیت مغازه رو پیدا کنیم؟؟؟ ممنون میشم اگر بتونید راهنمایی کنید

    9. سلام من آدرس یه لوازم آرلیشی ارزون می خوام براخریدعمده.وپوشاکی زنانه بچگانه ارزان.چون بااین شرایط اقتصادی مجبورم توخونه بفروشم ایناروتاخرج زندگیمون دربیاد.لطفامعرفی کنید

    10. سلام من میخوام در زمینه لباس زنانه کار شروع کنم ولی از آدرس و قیمت ها اطلاعی ندارم. میشه آدرس دقیق تولیدی هارو بگید یا جایی که همشون هستن.. لطفا راهنمایی کنید چون از تبریز یام خرید کنم تو تهران آواره نشم. ممنون

    11. سلام دوستان وقت بخیر
      من میخوام آکسسوری موی زنانه و بدلیجات خیییلی ارزان یا جوراب خرید عمده بکنم برای فروش
      کجا میتونم خوب خرید کنم؟
      سرمایه ام اندک هست و میخوام خریدم جوری باشه که قیمت فروش هم خیلی پایین باشه برای جذب مشتری….
      از بوشهر باید بیام برای خرید و سفارش ….
      میشه لطفا راهنمایی کنید از کجا میتونم خوب خرید کنم؟

    12. سلام من میخوام یه فروشگاه اینترنتی لباس زیرزنانه وشال وروسری راه بندازم ممنون میشم اگه راهنمایی کنین ازکجامیتونم جنس،خوب وعمده باقیمت خوب بخرم؟

    13. آدرس لباس کودک ولباس زنانه قیمت مناسب بگذارید واینکه امام زاده حسن رفتم قیمت هاش جالب نبود

    14. سلام میشه راهنمایی کنید اخه چندباره میام تهران دنبال تولیدی کش مو و گلسروکلیپس ومیگردم قیمت مناسب باشه بازاربزرگ اومدم ولی کارشیک روازتولیدی میخام ممنون میشم اگه کسی راهنماییم کنه

    15. خیلی عالی بود مطالب مفیدی بود ممنون
      در مورد بازار سیگارفروش ها و بورس لوازم اسپورت خودرو آدرس بدین کاملتر میشه ممنون?

      1. سلام میخوام پوشاک بچه گانه ارزان قیمت بصورت عمده برای مغازه بخرم لطفا راهنمایی کنید کجا خرید کنم

    16. سلام اطلاعاتتون خیلی مفید بود لطفا بگین از کجا لباس بچگانه مجلسی عمده تهیه کنیم؟

    17. سلام من می خوام بدونم آیا در بازار تهران کرمهای اره وپاستور عمده ای هست یانه از کجا بدون داشته خریدکنم

    18. همینکه دیدم مثلا سایت تون قراره بازارهای ارزون و قیمت مناسب رو معرفی کنه ولی بازار مبل یافت آباد با اون قیمتای فضایی و نجومی اش رو توی لیست تون آوردین، دیگه از خوندن ادامه ی لیست و موارد منصرف شدم والله. ببخشیدا ولی جاهایی رو معرفی کردین که همه میدونن و بلدن آدم وقتی چیزی رو توی گوگل سرچ میکنه یعنی دنبال جوابهایی میگرده که خودش نمیدونه

      1. اینجوری هم نیست که شما میگید الان خود من بازار سلطانی رو نمی دونستم
        مخصوصاً واسه شهرستانی‌ها خیلی خوبه

    19. سلام لطفا بازارهای لوازم یدکی رو هم بصورت تفکیکی اگه امکانش هست معرفی کنید. ممنون از اطلاعات خوب شما

    20. سلام . برا جهیزیم سرویس چوب با قیمت مناسب و مدل سرویس بروز و شیک باشه کجا میتونم تهیه کنم

    21. سلام
      من میخوام مغازه لوستر فروشی بزنم از کجا لوستر عمده و قیمت مناسب تهیه کنم ؟ ویا قطعات تهیه کنم خودم مونتاژ کنم
      ممنون میشم ؟

    22. ما در محله استاد معین هستیم برای پوشاک زنانه مانتو و کفش ارزان قیمت کجا را پیشنهاد میکنین البته بجز معین مال

    23. سلام می خوام تو شهرستانم یه مغازه ارزانکده لباس زنانه دبچگانه باز کنم با وسیله آرایش ‌‌‌…دقیقا باید کدوم بازار تهران برم که از تولیدی یا عمده فروشی با قیمت مناسب وکیفیت عالی خرید کنم ….لطفا راهنمایی کنین اخه شدیدن محتاج به این کارم ..متشکرم

    24. سلام.میخوام بزودی یه لباسفروشی زنانه و بچگانه بزنم.ممنون میشم از دوستانی که از عمده فروشهایی که قیمت مناسب و با کیفیت اطلاعی دارن اینجا بنویسن.شنیدم بازاربزرگ قیمت خوب پیدا میشه ولی بازم بالاخره یه جاهایی تو تهران هست که قیمتش مناسبتر باشه و با کیفیت خوب.چون قراره از شهرستان بیام زیاد وقت گشتن ندارم.پس اگه دوستان لطف کنن راهنمایی کنن من راحتتر میتونم خرید کنم ???

    25. سلام دوست عزیز ممنون از اطلاعات خوبتون من دنبال تیشرت و لباس های زنونه با کیفیت میگردم جنس نخ پنبه اینا شما اطلاعاتی دارید من هرچی گشتم عمده فروشی هاشون پیدا نکردم متاسفانه ممنون میشم کمک کنید

    26. سلام دوستان
      من میخوام تازه مغازه لباس فروشی بچه گانه باز کنم بهترین جا واسه خرید عمده کجاست از نظرکیفیت وقیمت مناسب اگر جایی سراغ دارید ممنون میشم بهم بگید

    27. سلام
      برای خرید کیف می توانید به خیابان مصطفی خمینی پشت بیمارستان سپیر ( بالاتر از چهارراه سیروس مراجعه کنید )
      اکثرا تولید کننده و عمده فروش هستند تک فروشی با قیمت مناسب هم دارند

      انواع کیف با تنوع جنس و قیمت مناسب برای تمام گروه های سنی

    28. سلام. واسه لوازم آشپزخونه(خورده ریزه ها) چهار راه مولوی به سمت شوش، کوچه اول سمت راست. آخر هرچی خورده ریزه آشپزخونه هست رو پیدا میکنید.
      واسه کفش قیمت مناسب هم: زنونه میدون بهارستان پاساژ کفش فروشی، مردونه هم میدون بهارستان به سمت جنوب(مولوی) تو راسته خیابون کلی کفش مردونه فروشی داره، قیمتاش خیلی خوبه.

    29. سلام..بابت تمام مطالب مفیدی که گذاشتین سپاس گذارم.. از همگی دوستان و ادمین عزیز صمیمانه تشکر میکنم و آرزوی موفقیت دارم

    30. من کاپشن خوب وقیمت مناسب برای پسر ۱۲ تا ۱۴ سال میخوام.از کجا میتونم تهیه کنم؟ چند سال پیش تو بازار تهران یه جا بود خیلی بزرگ که انواع کاپشنها رو داشت ولی الان یادم نمیاد کجا بود؟

    31. دنبال همچین مطلبی بودم برای خرید کردن پارچه و مبل و فرش که خدا رو شکر این مطلب عالی بود و حیفم اومد به عنوان ی seo کار نظر ندم و فقط اینکه به نظرم اگر آدرس ها لوکیشن ها و عکس از مراکز تجاری‌ میزاشتین و هر بخشی که معرفی کردین رو ی مقاله دیه جدا براش مینوشتیم عالی میشد مثلا خود فرش فروشی ها…. مبلمان فروشی ها یا موبایل فروشی ها عکس از مکان هاشون تا کاربرا حس بهتری پیدا کنن اما همینم که زحمت کشیدید خودش خیلی عالیه

    32. سلام ممنونم از شما بخاطر اطلاعات خوبتون …مانتو و پالتو خوب و شیک با قیمتهای مناسب بخصوص در حراج از نظر من هفت تیر عالیه…

    33. خیلی مفید بود ، ممنون . پیشنهاد مى کنم راجع ب بازار ها بیشتر توضیح بدید ، مثلا بازار سنتی ستارخان اجناس متنوعی داره اما براى بچه ها تعداد مغازه ها خیلی محدودند . و از این مدل توضیحات …

    34. سلام بابت اطلاعات که گذاشتید ممنون
      برای خریده عمده روسری ،شال ،لباس زیر مردانه وزنانه کجارو پیشنهاد میدید قیمتاش مناسب باشه
      ممنون میشم راهنمایی کنید همراه باادرس متشکرم

    35. با سلام و احترام
      اگه امکان داره راسته کفش فروشی برای خرید عمده و بسیار ارزون برای مغازه با آدرس دقیق بیان بفرمایید ، ( اسپورت و مجلسی ) هم آدرس عمده فروشی ها با کیفت بالا و هم عمده فروشی ها با کیفیت پایین و ارزون

    36. سلام. من ۴سال ازدواج کردم تا اومدم پول جمع کنم سرویس خواب بگیرم یه شبه همه چی گرون شد الان یک سال دیگه نمیتونم بخرم. از کجا میشه سرویس خواب خوب و قیمت مناسب با حقوق کارگری
      بخرم.

    37. سلام من شومیز بچگانه کرپ حریرمیخام عمده مستقیم ازتولیدی کسی میدونه معرفی کنه
      ۰۹۳۷۷۶۴۹۶۸۳

    38. سلام..ممنون از مطلبتون..جامع و کامل..یه جایی رو هم من اضافه کنم هفت حوض..همه چی داره کیف کفش..قیمت‌ها هم مناسبه یعنی خیلی مناسب مانتوهاش از هفت‌تیر هم متنوع‌تره و هم قیمتشون مناسبتر..لباسا و کیف و کفش هم به نسبت کیفیت مناسبی دارن..

    39. سلام من میخوام لوازم اریشی و لباس زنانه ازجمله ست باشگاه وساپورت لباس زیر بیارم از کجا خریدکنم ک هم ارزون باشه هم از واسطه خریدنکنم یعنی تولیدی یا کارخانه هایی ک بشه بدونه واسطه خرید کرد کجاست ممنون میشم اگه پاسخ بدید.

    40. برای خرید کاپشن مردانه و پسرانه در کدوم بازار تهران میتونم پیدا کنم با قیمت مناسب

    41. سلام خیییلی مطالبتون خوب بود ولی من جدیداً یه جایی پیدا کردم که هم تنوع اجناس خوبه و هم ارزون تر از بازار های دیگست یعنی بازار صالح آباد مخصوصا ?لوازم آرایشی و بهداشتی? که خیلی تنوع زیادی داره و خیلی ارزونه
      من با یه مغازه دار خوش اخلاق آشنا شدم اسم فروشگاه شون تُکتَم هست پلاک ۵۲

    42. سلام من میخام لوازم اولیه دوخت کیف مدرسه تهیه بکنم مثلا مثل بند کیف کوله شما میدونید از کجا میتونم تهیه بکنم یا بهترین جا واسه تهیه اش کجاست؟مرسی.

    43. سلام
      ممنون از گزارش کامل و مفیدتون.

      به نظرم خیلی خوب میشه اگر در مورد ساعت کاری شون به ویژه روزهای جمعه هم بنویسید.
      من می خواستم ببینم سه راه امین حضور جمعه ها بازه یا نه؟ اما چیزی ندیدم.

      1. مرکز خرید شانزه لیزه، پروانه، کمپانی و کوچه برلن از مهم‌ترین مراکز خرید زمستانی هستند. فروشگاه‌های چهارراه امیر اکرم و کوچه برلن نیز اکثرا پوشاک زمستانی را مستقیما عرضه می‌کنند.

    44. با سلام به همه عزیزان لطفا مرکز خرید پانچو بارانی برای بچه های دبستانی از کجا میشه تهیه کرد چون لوازم کوهنوردی ها هیچکدوم نداشتند

    45. درود فراوان
      اگر امکان داره بازاری با قیمت دست اول برای تهیه وسایل و لوازم هنری هم معرفی کنید ممنون میشم نمیدونم کجای بازار باید برم یا اصلا کجای تهران؟!

    46. سلام دوستان، من ۴۰ ساله که ازدواج کردم و یک نصیحت به عنوان یک مادر، همشهری، یا هرچه که میخواهید براتون دارم؛ عزیزانم اگر از اول زندگی همه چیز رو پدر یا مادرتون برای زندگی شما با این وضعیت وحشتناک قیمتها تهیه بکنه، باور کنید هیچ لذتی از این دارایی نمی برید، چون لذت زندگی به اینه که با همسرتون یکی یکی وسایل مورد نیازتون رو بخرید و ازش لذت ببرید چون خودتون هزینه کردید ارزش اون رو بیشتر میدونید و مطمئن باشید اگر عشق و علاقه محکم و حقیقی باشه احتیاجی به نمایش از طریق جهیزیه گرون و کامل از طرف عروس و همینطور طلا و جواهرات و جشن عروسی گرون از طرف داماد ندارید. فکر نکنید من ساز دیگه ای در زندگی خودم زدم و الان برای شما ساز دیگری پیشنهاد میکنم، چون من و همسرم هردو بر همین عقیده بودیم و هنوزم با عشق و علاقه ای بزرگتر در کنار هم هستیم. بسیاری از نگرانی های شما برای وسایل خرده ریز، فقط با هماهنگی با افراد فامیل برطرف میشه و انها بجای آوردن چند وسیله تکراری ، هر کدوم میتوانند زحمت یک وسیله رو به عهده بگیرند و فقط اعلام کنند تا به فامیل بعدی اون وسیله رو پیشنهاد ندید، البته این وظیفه بزرگترا هست تا این پیشنهاد رو بدهند. درمورد چشم و همچشمی هم باید بگم متاسفانه بنیان بسیاری از خانواده ها رو به هم زده و آوردن جهیزیه کامل و نمونه، دوام یک ازدواج رو تضمین نمیکنه و یا نداشتن یک جهیزیه کامل، به هم خوردن یک ازدواج رو نشون نمیده.. الان همه وضعیت بازار و قیمتها رو میدونن و اصلا به هیچکس جز خود شما مربوط نیست که چقدر جهیزیه می برید، نگید پس مردم چی میگن؟؟؟ باور کنید ظرف این مدت ۴۰ سال، بسیاری خانواده ها رو دیدم که با جهیزیه های بالا، بعد از مدتی بخاطر نداشتن تفاهم از هم جدا شدند و این جهیزیه هم کمکی به ادامه زندگی اونها نکرده و خواهش میکنم خوب فکر کنید..خودتون باشید و لذت زندگی رو در علاقه و احترام متقابل ببینید نه نمایش جهیزیه یا گرفتن عروسی های بی نظیر..مطمئن باشید این نسخه رو برای بچه هام هم پیچیدم البته به شرطی که طرف مقابلشون هم همین عقیده رو داشته باشه

    47. بازار صالح آباد برای خرید لوازم ریز آشپزخانه و شلف چوبی و میز تحریر و ….. خیلی مناسب هست به نظر من از اونجا هم دیدن کنید خیلی غرفه ها با تنوع زیاد وجود داره

    48. مگه میشه بحث خرید پوشاک و لباس در میون باشه ولی اسمی از امامزاده حسن که در این مورد دومین بازار بزرگ تهران هستش به میون نیاد،،،، بهترین مکان برای خرید لباس و پوشاک و کیف و کفش به قیمت مناسب و جنس عالی امامزاده حسن هستش که قیمتهاش نصف ولی عصر و خیلی جاهای دیگه هستش

    49. سلام
      ممنون از مطالب مفیدتون.
      عمده فروش های موبایل های طرح یا فیک به غیر از علادین کجا هستن؟…

    50. سلام دوستان
      کسی تو کار کتری قوری و ظرف و ظروف و نمکدون و قاشق و چنگال و این جور چیزا هست؟
      خواستم ببینم عمده کجای تهران برم برای خرید

    51. سلام ‘لطفا بازار ارزان لباس زیر رو بگین با بازار سنتی که همه چیز سنتی داشته باشه
      و اینکه من از شهرستان میخوام بیام یه بازاری رو معرفی کنین شبیه جمعه بازار پروانه باشه همه چی توش داشته باشه من یکی از دوستان تابلو فرش ابریشمی ۲۰ هزار تومن خریده بود میخوام بدونم کجاست قالیچه های ترکمنی و دستباف به این ارزونیه ‘کلا بازار سنتی که خیلی ارزون باشه همه چیز سنتی داشته باشه کجاس’

    52. سلام
      میخواستم وسایل اشپزخانه از ریز ودرشت بگیرم جایی که قیمت مناسب داشته باشه را سراغ دارید ؟؟؟
      لطفا کمک کنید…..

    53. سلام.سپاس از این همه کار درستی. لطفا بگید که لباس کودک به صورت عمده و ارزان بجز بهار از گجا میشه تهیه کرد… لباس شامل شلوار و بلوز تابستانی و زمستانی

    54. مطالب بسیار مفید بود سپاس از راهنماییهای صادقانه شما.البته افق کوروش مثل سابق نیس وقیمت ها بابقیه جاها فرقی ندارد.

    55. سلام مطلب خوبی بود،میشه ادرس لوازم چوبی مثل شلف (مناسب کتاب)ومیزتحریر هم بفرماییدکجاقیمتش مناسبه ؟؟؟مرسی

    56. خیلی از بازارهایی که گفتین مرکز شهر بود. بازارای کوچیکتر غرب و شرق تهرانم هستن که هم معروف شدن و هم بعضیاشون قیمت خیلی مناسبتری دارن.

    57. کلا مراکز خرید تهران نامبرده شده زمانی خرید لوازم ارزان بود از زمانی که همه افراد جامعه با دلار اشنا شدند اکثر قیمتها به صورت انلاینه سر هیچ فروشنده ای هم کلاه نمیره یعنی در واقع تهران وشهرستان قیمتها بسیار نزدیک به همه

        1. سلام ببخشید میشه ارزانترین بازار تهران معرفی کنید برای فروش عمده لباس زیر

      1. برو سمت جاده گرمدره‌ی کرج
        شهریار _ ملارد
        اونجا خیلی تولیدکننده مجسمه و سردیس داره.
        کار تخصصی هم میخاید من سراغ دارم و میتونن هر چیزی رو براتون طراحی و تولید کنن.

    58. فقط افق کورش رو یه جورایی با منظور تبلیغ کردید. امثال این فروشگاه زیادن و تازگی هم تخفیفاشون خیلی ناچیزه. یکی از بهتریناشون که سیل جمعیت گواه خوبیاشه، فروشگاه تخفیف دار آمال هست در محدوده میدان رازی(گمرک) خیابان انبار نفته. خودتونم یه سر بزنید. حتما با دست پر برمیگردید.?

    59. با سلام خدمت شما
      مطالبتون خیلی عالی بود.من که خیلی استفاده کردم..ممنون..خدا خیرتون بده

    60. بازار لوازم بهداشتی و آرایشی یکی چهارراه استانبول و کوچه برلن و یکی کوچه مروی در انتهای خیابان ناصرخسرو.بازار خواربار هم یکی خیابان انبار نفت و یکی خیابان صاحب جمع بین مولوی و انبارگندم

    61. شما فقط فروشگاه های معروف و مرکزی که این اجناس در اون فروش میرن رو گذاشتید نه فروشگاه های ارزون رو

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.