دانستنی

معرفی ۵ سایت برتر گرفتن فال حافظ?

وقتی اسم فال حافظ در میونه، اسم شب یلدا و جمع شدن دور کرسی و گرفتن فال با کتاب حافظ شیرازی توسط بزرگ خانواده به ذهنمان می‌رسد. البته سر چهارراه‌ها هم با فال حافظ دست بچه های کار یا افراد مسن با داشتن طوطی فال‌گیر، مواجه هستیم. در مترو و در خیلی جاهای دیگر نیز فال حافظ با مبلغی ناچیز به فروش می‌رسد. با فال حافظ گویا حالمون خوب میشه. اشعار زیبای حافظ به گونه‌ای است که از دوران کودکی و در درس‌های مدرسه با روح و روان ما عجین شده. در ادامه با ما همراه باشید تا در قسمت دانستنی از مجله اینترنتی اکالا، با ۵ سایت برتر در فال گرفتن آشنا شوید.

همه ماها با یکسری آداب و سنت ها از بچگی بزرگ شدیم. در مراسم‌ها، جشن ها، شب یلدا و به هنگام تحویل سال سر سفره هفت سین از بزرگ خانواده می‌خواهیم که برایمان فال حافظ بگیره. به امید اینکه با سرودن اشعار و تعبیر آن، با توجه به نیتی که کرده‌ایم، سال خوبی برای ما و احوالمان رقم بخوره. در دلمان آرزویی می‌کنیم.

بهتر است اگر ایمان قلبی دارید، یک فاتحه برای روح حافظ شیرازی بخوانیم و با نیت قلبی صفحه‌ای را به صورت تصادفی باز کرده و با خواندن آن فال و احوال خود را تفال بزنیم.

تفسیر هر فالی که می‌گیریم به حالات و روحیه هر فردی ربط دارد و با توجه به نیت آن تعبیر می‌شود. کلام حافظ چند وجهی است و هیچ رابطه منطقی ندارد. فال بستگی به حالات روحی، عاطفی و احساسی و باورهای صاحب فال دارد. حافظ در مورد هر چیزی که فکر می‌کنید دارای غزلیات است.

او درباره زندگی، اجتماع، سیاست، عشق، عرفان، آزادگی، صبر و تحمل، مدارا، دنیا، آخرت، خدا، جبر، اختیار و صدها مسئله مهم در زندگی سخن گفته است و آدمی بیشترین شباهت وهم ذات پنداری را با وی حس می کند.

گرفتن فال حافظ، محبوبیت در همه سنین دارد. به این دلیل که حافظ برای همه انسان‌ها در هر نژاد و سنی و هر مذهبی این کتاب ادبی را ارائه داده است. به این دلیل که هر فردی با خواندن غزلیات تعبیرهای مختلفی از اشعار می‌کند، از کهنگی این کتاب نکاسته است. همچنین اشعار حافظ از مهم ترین مسائل زندگی و اجتماعی بشراست. همه ابعاد زندگی بشر را در بر می‌گیرد و همه اقشار جامعه می‌توانند در مورد آن بحث و بررسی بکنند.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ای بـی‌خبــر بکــوش کـه صاحب خبــر شوی

    تــا راهــــرو نباشی کـی راهـبـر شـوی

    در مکتب حقایق پیش ادیـب عشـق

    هان ای پسر بکـــوش که روزی پدر شوی

    دست از مس وجود چو مردان ره بشوی

    تا کیمیای عشق بیابی و زر شوی…

    فال حافظ

    بیشتر بخوانید: طرز تهیه چیز کیک آلبالو به روش تنوری با نکات کلیدی و عکس

    نحوه‌ی گرفتن فال:

    برای گرفتن فال از روی کتاب دیوان حافظ ابتدا با دست چپمان کتاب را می‌گیریم. سپس با خلوص نیت( بهتر است وضو گرفته باشیم) با دست راست و با قرائت حمد و سوره با دست راستمان صفحه‌ای را به صورت تصادفی باز می‌کنیم. اولین غزلی که از سمت راست صفحه میاد مبنای فال ماست و اولین غزل را مورد لحاظ قرار می‌دهیم.

    روش‌های دیگر فال‌گیری همان نسخه‌های چاپی با تعبیر است که بر روی کاغذ چاپ شده است و در دست بچه‌ها در خیابان قرار دارد. یکی دیگر از راه‌های فال حافظ اینترنتی است که این روزها باب شده و با مراجعه به سایت‌های مختلف و تنها با خواندن فاتحه و نیت و با یک کلیک فال شما با تعبیر آن بالا خواهد آمد.

    راهیست راه عشـــق کـــه هیچش کـــــناره نیست

    ان جـــا جــز ان کـــه جـان بسپارند چـاره نیست

    هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود

    در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست…

     

    معرفی ۵ سایت برای گرفتن فال حافظ:

    ما در اینجا سعی داریم ۵ سایت برتری که می‌توانید فال حافظ بگیرید را معرفی کنیم. فال حافظ به دلیل اینکه در ایران پر طرفدار است، مهه که تعبیرهای درستی داشته باشد تا کسی که نمی‌تواند از اشعار برداشتی داشته باشد، با کمک تعابیری که در سایت است بتواند فال و خود را بگیرد.

    ۱-سایت تک تمپ:


    تگ تمپ- فال حافظ

    این سایت فقط مخصوص فال حافظ، انبیا و طالع بینی است.  تک تمپ با طراحی زیبایی که دارد، هر مراجعه کننده‌ای به این سایت را با تعابیر زیبای دیوان حافظ بی نصیب نمی‌گذارد. همچنین در این سایت اپلیکشن‌های جذاب آموزشی و گرافیکی همراه با آموزش برای علاقه‌مندان است. انواع سریال‌های ایرانی و خارجی را به روز در این سایت نیز می‌توانید دانلود نمایید.

    سایت تک تمپ
    کافی است وارد این سایت معتبر شوید و فال خود را به صورت روزانه و هفتگی بگیرید.  تک تمپ را می‌توانید به دوستان و آشناهای خود معرفی کنید.

    ۲-سایت تاروت رنگی:

    فال حافظ- تاروت رنگی

    در سایت تاروت رنگی انواع و اقسام فال‌های روزانه و ماهانه، با توجه به ماه تولد وجود دارد. فال حافظ نیز به صورت روزانه وجود دارد. کافی است روی نیت کلیک کنید تا فال شما قابل مشاهده شود. فالی که در این سایت میگیرید همراه با صوت و خواندن غزلیات برای شماست. می‌توانید به اشعار با صدا گوش فرا دهید. همچنین نتیجه تفال به فال حافظ نیز در فال شما وجود دارد.
    به عنوان نمونه به فال زیر دقت نمایید.

    سایت تاروت رنگی

    بیشتر بخوانید: طرز تهیه شربت آلبالو؛ خوش رنگ و خوش عطر خانگی

    ۳-سایت آلامتو:
    فال حافظ- آلامتو

     

    در سایت آلامتو کلی مطالب خواندنی به همراه فال حافظ وجود دارد. فالی که می‌گیرید تعبیر آن بسیار دقیق است. کافی است چشمها را بسته و چند نفس عمیق بکشی. حالا جمله زیر را بخوانید :ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.

    سایت آلامتو

    ۴-سایت پیچک:

    فال حافظ پیچک

    در سایت پیچک، فال حافظ را با اشعار زیبا و غزلیات حافظ شیرازی به همراه تعبیر آن می‌توان مشاهده کرد. همچنین فال‌های دیگری نیز در این سایت وجود دارد. این سایت از تمام کتاب حافظ شیرازی استفاده کرده و تمامی فال های حافظ هستند. پیچک، فال حافظ با معنی و تفسیر کامل ارائه کرده است که علاوه بر سادگی ، اشعار دیوان حافظ به خوبی نوشته و قرائت نیز می شود.فال حافظ با تفسیر و تعبیر از جمله مهمترین و پیشرفته ترین برنامه هایی است که بیش از یک سال برای آن وقت سپری شد و امیدواریم رضایت شما را جلب کند.

    سایت پیچک

    ۵-سایت ایران حافظ:

    فال حافظ

    در ایران حافظ به غیر از فال حافظ و شرحی از گرفتن چگونگی فال، انواع فال تاروت به همراه فال‌های جالب دیگر وجود دارد. این سایت فقط مختص فال حافظ با تعابیر زیبا و دلنشین است. در مورد زندگینامه حافظ در این سایت گفته شده و برای کسانی که علاقه‌مند به زندگی آن هستند جالب است.

    سایت ایران حافظ
    اینک با کلیک بر هر کدام از سایت‌های معرفی شده فال حافظ بگیرید و با اشعار زیبای حافظ به روح خود جلا ببخشید.

    بیشتر بخوانید: انواع فال به همراه پیشگویی‌های جذاب

    نوشته های مشابه

    ‫۳۵ دیدگاه ها

    1. سلام ببخشید منم ۱۰ ماهه نامزدیم الان زندگیم داره داغون میشه چه فالی واقعا درسته من بگیرم

    2. سلام
      .
      من از گوگل اتفاقی اومدم اما جالبه برام ۳۰ دقیقست اینجا دارم فال حافظتونو می خونم.

    3. سلام .

      چرا فال حافظ و گرفتم تفسیر شو نگفت گویندش اون و دکلمه کرد از کجا معنی شو بفهمم‌؟هر خیلی وقته به آینده نا امید شدم

    4. مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست
      تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

      واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس
      طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

      زلف او دام است و خالش دانه ان دام و من
      بر امید دانه‌ای افتاده‌ام در دام دوست

      1. بستگی به نیت و باور شما دارد. هر کس از خواندن اشعار حافظ تعبیری دارد و این تعابیر با هم متفاوت است. اما این ۵ سایتی که برای فال حافظ به شما معرفی شده است، از بهترین سایت‌ها و معتبر است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.