دانستنی

فال پیشگویی???؛ انواع فال به همراه پیشگویی‌های جذاب

حتماً برای خودتون و یا اطرافیانتون پیش اومده که فال بگیرند. بعضی افراد کل زندگیشون رو بر اساس گفته و موارد فال بنا می‌کنند، بعضی هم به عنوان سرگرمی به سراغ فال و پیشگویی می‌روند. امیدوارم به این حقیقت و باور قلبی برسید که جز خودتان هیچ کس نمیتونه نه آینده شما رو ببینه نه تعریفی از اون برای شما داشته باشه، ولی اگر برای شما هم فال یک سرگرمی بامزه است با ما همراه شوید.

ما اینجا در قسمت دانستنی از مجله اینترنتی اکالا براتون از کلی فال متنوع میگیم، همچنین به شما چند سایت معروف در زمینه فال معرفی می‌کنیم تا اگر خواستین فال بگیرید به اون سایت‌ها مراجعه کنید.

فال پیشگویی چیست؟

تفاوت فال و پیشگویی؟ فال یجورایی پیشگویی آینده با روش‌های فراطبیعیه، فال با طالع بینی متفاوته، طالع بینی نوعی پیشگویی است که از اختیار شخص خارجه؛ یعنی فرد قدرت انتخاب و اختیاری تو اون نداره و بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد شخصه. اما در فال پیشگویی با توجه به انتخاب شخص بدست می‌آید.

حتماً راجع به افراد معروفی که پیش گویی می‌کنند شنیده‌اید که آینده جهان و یا کشوری رو میگن مثل بابا وانگا معروف که پیش گویی های زیادی داشته یا پیشگویی طوفان کاترینا، که پیش گو کاترینا طوفان بزرگی رو پیش بینی کرده بود. یا شخصی به نام Cayce زمان شروع و پایان جنگ‌های جهانی اول و دوم را پیش بینی کرد.

نوستراداموس معروف تابه حال پیش بینی‌های زیادی داشته از جمله درباره هیتلر گفته: “در جایی در عمق اروپا، از یک خانواده فقیر فرزند پسری متولد خواهد شد که باعث قتل بسیاری از مردم بیگناه خواهد شد. شهرت او به شرقی‌ترین نقطه زمین هم خواهد رسید”

و حالا ویدئویی ببینین از پیش گویی مرد عراقی (ابوعلی) که تا حال خیلی از گفته‌هایش به واقعیت رسیده.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    فال حافظ انگشتی: ۵ سایت برتر گرفتن فال حافظ?

    انواع فال:

    با انواع فال اشنا شوید.

    فال برگ:

    تو این فال، به وسیله ورق یا پاسور فال گرفته می‌شود. این فال از دوران مصر باستان بوده و اعتقادات انها نسبت به ایزد مصری یعنی ثوث است. این ورق‌ها ۵۴ عدد هستند و شامل چهار خال، دل، خشت، گشنیز و پیک است. البته دو کارت شیطان هم جز این ورق‌ها هستند.

    فال برگ

    هر کارت یک معنی و تعبیری دارد و کنار هم قراردادن اونها در معنی اونها تأثیر زیادی میذاره مثلاً دو تک دل کنار هم نشانهٔ عشق دو طرفه دو شخص است، ولی اگر بین دو تک دل کارتی مثل بیبی بود تعبیر فرق می‌کند.

    فال تاروت:

    در کل اروپا برای بازی از تاروت استفاده می‌شود، ولی در انگلیس تاروت بیشتر برای فال گرفتن است. ریشه تاروت از مصر میاد. تاروت را بر اساس دانشهای پنهانی، وسیله‌ای برای پیش گویی و گذرگاهی در مسیر ذهن می‌دانند.

    فال تاروت

    در تاروت ۲۲ کارت اول Major Arcana (تاروت کبیر) است. این کارت‌ها دارای معانی هستند که بر جهان مادی، ذهن شهودی و… متمرکز شده. ۵۶ کارت باقی مانده Minor Arcana (تاروت صغیر) است و به چهار گروه یا دسته تقسیم می‌شود (شمشیر، سکه، عصا، جام)

    برای گرفتن فال تاروت در سایت انگلیسی زبان کلیک کنید.

    فال چوب:

    یا همان فال ابجد مشهورترین و قدیمی‌ترین فال هست و بین قدیمی‌ها معروف. کلمه چوب را به این دلیل میگویند که از یک مکعب مستطیل چوبی در این فال استفاده شده.

    فال حافظ:

    فال حافظ یکی از رایج‌ترین فال‌های ایرانیان است که با استفاده از کتاب شعر حافظ انجام می شه. شخص اول نیت می کنه و بعد صفحه‌ای از کتاب شعر را باز می‌کند و فال خود را می‌خواند.

    فال حافظ

    برای گرفتن “فال حافظ انگشتی” کلیک کنید.

    فال قهوه:

    فال قهوه
    برای گرفتن این فال شما قهوه‌ای غلیظ درست میکنین و داخل فنجونی ترجیجا با زمینه ساده وسفید میریزین و شروع به خوردن قهوه میکنین و فقط باید توجه داشته باشید مقدار کمی ته فنجونتون باقی بمونه، بعد در انتها فنجونتون رو با دست راستتتون سمت قلبتون میگیرین و روبه نلبکی بر میگردونین تا ته نشین قهوه داخل فنجون برگرده و خشک بشه و بعد با تشخیص نمادها و اشکال میتونین فالتون رو بگیرید.

    فواید قهوه گانودرما ☕?

    فال شمع:

    کافیه که تو محل آرومی بشینین و با آرامش یک شمع رو روشن کنید و پارافین اون رو روی آب بریزین و به هرچی که دوست دارین فکر کنین و نیتی تو دلتون داشته باشین.

    فال شمع

    وقتی که به آب نگاه میکنین شکل‌هایی به وجود اومده از شمع آب شده که با تشخیص اونها و شباهتشون به اشیا دیگه میتونین تعبیر کنین مثلاً:

    • جارو: ایجاد تغییر در شما
    •  گربه: رفیق ناباب
    • حلقه: آشتی
    •  تاج: بیماری
    •  سگ: عزت نفس شما کم است
    •  تخم مرغ: تحولات جدید به زودی برایتان اتفاق می افتد

    کف بینی:

    کف بینی

    با دیدن کف دست، بر اساس خطوط و تعداد خطوط کف دست میتونن به شما مواردی رو بگن مثلاً: برای خانم‌ها، خطهای دست راست درباره اتفاقات آینده خبر میده و خطوط دست چپ به تجربیات گذشته اشاره داره.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.