سبک زندگیسلامت و زیبایی

مانتوهای کتی شیک اسپرت؛ ترند ۱۴۰۳

مانتوهای کتی از محبوب‌ترین ترندهای ۱۴۰۳ هستند که پوشیدن این کت‌ها موجب می‌شود تا شما خوش استایل‌تر و شیک‌تر به نظر برسید. در این مقاله از مجله اکالا می‌توانید با محبوب‌ترین مدل‌های مانتوهای کتی شیک اسپرت ترند ۱۴۰۳ آشنا شوید.

جدیدترین مانتوهای کتی شیک اسپرت ۱۴۰۳

مانتوهای کتی به خاطر مدل‌های متفاوت و ظاهر جذابی که دارند، برای همه سنین مناسب هستند و زیبایی خاصی به استایل شما می‌بخشند. شما می‌توانید از این مدل مانتو کتی اسپرت ۱۴۰۳ برای هر مکان و شرایطی استفاده کنید و در همه حال خوش تیپ و جذاب به نظر برسید. برای تهیه این مانتوها معمولا از پارچه‌های مختلف و طراحی‌های متفاوتی استفاده می‌شود.

کت‌هایی که برای تهیه آن‌ها از پارچه‌های ضخیم استفاده شده است، برای پاییز و زمستان مناسب هستند و می‌توانید از کت‌های خنک با پارچه نازک، برای تابستان استفاده کنید. در ادامه به محبوب‌ترین مانتوهای کتی شیک اسپرت ترند ۱۴۰۳ اشاره شده است.

مانتو کتی اسپرت چهارخونه

مانتو کتی چهارخونه یکی از محبوب‌ترین مدل مانتوها برای فصل پاییز و زمستان ۱۴۰۳ است که با شلوار ساده و شال ساده ست می‌شود. برای تکمیل این ست می‌توانید از بوت‌های پاییزی و کمی پاشنه بلند استفاده کنید تا استایل شما تکمیل شود.

برخی از این کت‌ها حالت اورسایز دارند و برخی دیگر به صورت معمول و با سایز استاندارد تولید می‌شوند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن اندام خودتان از مدل متناسبی از این مانتوها استفاده کنید. در ادامه می‌توانید زیباترین مانتوهای کتی شیک اسپرت با طرح چهارخانه را مشاهده کنید.

جدیدترین مانتوهای کتی شیک اسپرت 1403 مانتو کتی اسپرت چهارخونه زیباترین مانتوهای کتی شیک اسپرت با طرح چهارخانه مانتو شیک و اسپرت دخترانه

مانتو کتی طرح دار

مانتوهای طرح دار این روزها بسیار ترند هستند و پوشیدن کت طرح دار می‌تواند جلوه‌ای شیک و مجلل به استایل شما ببخشد. برای ست کردن این مانتوها باید از شلوار و شال ساده و هماهنگ استفاده کنید.

اگر قد شما کوتاه است یا دوست دارید کشیده‌تر به نظر برسید، می‌توانید از مانتو کتی‌های طرح دار بلند استفاده کنید، در غیر این صورت مانتو کتی‌های کوتاه گزینه مناسبی برای استایل روزمره محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: انواع مدل‌های مانتو سوزن دوزی شده ترند ۱۴۰۳

مانتو کتی طرح دار استایلی خاص و جذاب با مانتو کتی طرح دار استایلی فراموش نشدنی با مانتو کتی طرح دار مانتو کتی طرح دار با رنگ بنفش

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل‌های مانتو ترند ۱۴۰۳

با مانتوهای کتی خوش‌ استایل‌تر از همیشه باشید

مانتوهای کتی با طرح شلوغ مانتوهای کتی با رنگ سفید و مشکی مانتوهای کتی تینیجری

مانتو کتی جلو بسته جدید

مانتو کتی جلو بسته از راحت‌ترین ترندهای ۱۴۰۳ است که معمولا به صورت کوتاه و با رنگ‌های متنوع طراحی و تولید می‌شود. اگر دوست دارید امسال استایل متفاوت و ظاهر جذابی داشته باشید و بسته بودن قسمت جلوی مانتو نیز برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد می‌شود از این مانتو کتی‌ها استفاده کنید. این مدل مانتوها معمولا برای همه سنین گزینه مناسب محسوب می‌شود و تنوع زیادی در طراحی دارند.

بیشتر بخوانید: انواع مدل مانتو مجلسی کوتاه و شیک

مانتو کتی جلو بسته جدید مانتو کتی جلو بسته دکمه دار ست کت و شلوار مانتو کتی برای عروس خانم‌ها

مانتو کتی جلو باز

از جذاب‌ترین ترندهای مانتو کتی ۱۴۰۳ می‌توان به مانتوهای کتی جلو باز اشاره کرد. این مانتوها معمولا بدون دکمه طراحی می‌شوند و برای تهیه آن‌ها از پارچه‌های متفاوت و طراحی‌های مختلف استفاده می‌شود. پوشیدن یک شومیز یا تیشرت با طرح متناسب برای زیر این کت موجب می‌شود تا جلوه‌ این کت‌ها چند برابر شود.

بیشتر بخوانید: ترند جذاب مانتوهای تکه دوزی ۱۴۰۳

مانتو کتی جلو باز؛ شیک و جذاب جذاب‌ترین ترندهای مانتو کتی 1403 پارچه‌های متفاوت و طراحی‌های مختلف مانتو کتی مانتو کتی رسمی مانتو کتی جذاب و خاص

مانتو کتی بلند

مانتو کتی بلند برای افرادی که دوست دارند قد بلند تر یا لاغرتر به نظر برسند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این مدل مانتو از محبوب‌ترین ترندهای ۱۴۰۳ است که برای افرادی که اندام درشت یا نامتناسبی دارند، چندان توصیه نمی‌شود. در صورتی که قد شما کمی کوتاه است یا کمی اضافه وزن دارید، پوشیدن این کت‌ها موجب می‌شود تا خوش اندام‌تر به نظر برسید.

مانتو کتی بلند

مانتو کتی بلند برای افرادی که دوست دارند قد بلند تر یا لاغرتر به نظر برسند

محبوب‌ترین ترندهای 1403 مانتو کتی
در این مقاله از مجله سبک زندگی اکالا به محبوب‌ترین مانتوهای کتی شیک اسپرت ترند ۱۴۰۳ اشاره شد. پوشیدن این مانتوها استایلی خاص و جذاب به شما می‌بخشد و موجب می‌شود تا به روزتر و شیک‌تر به نظر برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا