دانستنی

روز مادر کِیه؟۱۰ پیشنهاد شگفت انگیز و خاص هدیه برای روز مادر (روز زن)

یکی از دغدغه‌ها و چالش‌هایی که فکر ما را در روز مادر درگیر می‌کند، خرید هدیه روز مادر مانند ولنتاین است. اگر متوجه این هستید که نمی‌توانید در خرید کادو انتخاب خوبی داشته باشید و نمی‌دانید یک کادو خوب چه خصوصیاتی را باید داشته باشد و از چه ویژگی باید برخوردار باشد، ما در این مطلب با شما همراه خواهیم بود تا یک سلیقه خوب را به کار ببرید. برای همه ما، مادر بسیار ارزشمند و مهم است و همه در این روز سعی داریم تا بتوانیم بابت زحمات مادر با یک هدیه خاص، حس قدردانی و تشکر خود را به او ابراز داریم.

روز مادر- کادو برای روز زن

روز مادر چه روزیه؟

روز مادر (روز زن) در تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۲، روز چهارشنبه است. این روز مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا است.

در این روز مهم خرید هدیه، آداب و رسوم خاص خودش را دارد. بهتر است برای تهیه کادو کلیه اجناس مد نظر را شناسایی کنید و علاقه و سلیقه مادر را در نظر بگیرید.

هدیه روز مادر نوعی نماد جهت تشکر و قدر دانی است. با تهیه کادو در این روز شما می‌توانید آفریننده روزهای خوشی برای او باشید.

با نزدیک شدن روز مادر همه ما به تلاطم می‌افتیم و قصد خرید کادو و هدیه جهت قدر دانی برای او را داریم. در اکالا بلاگ همراه ما باشید.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    چند پیشنهاد کادو برای روز مادر

    بهتر است برای این روز بخصوص هدیه ناب و خاصی خریداری کنید. هدیه‌ای شخصی که لایق محبت و علاقه او باشد. خوب است  در انتخاب هدیه دقت بیشتری کنید و گرانبهاترین هدیه را تهیه و تقدیم‌شان کنید. سعی کنید به دنبال کادوهای دم دستی نروید و با بودجه خود از بیرون بهترین هدیه را تهیه کنید.

    ۱- گل

     یکی از برترین هدیه برای مادر، جهت تشکر و  قدر دانی می تواند گلهای رنگارنگ در جعبه‌های شکیل با ظاهری تزیین شده از شکوفه‌های زیبا باشد. شما با این نوع هدیه می توانید ابراز محبتتان را تقدیم به قلب زیبای او کنید.

    هدیه گل برای روز مادر

    سعی کنید در این روز مهم،  روز شاد و به یاد ماندنی برای او به یادگار بگذارید. البته در خرید هدیه می توان گفت سلیقه‌ها متفاوت است و هر کسی هر چیزی را نمی تواند بپسندد پس به واضح باید از سلیقه مادر خبر داشته باشید.

    ۲- عطر

    هدیه این روز را می توانید با انتخاب یک عطر با رایحه خوش و معطر و این بهترین گزینه است یا می توانید با هدیه متفاوت برای مادران متفاوت در تدارک دیدن هدیه ای دیگر باشید.

    عطر برای هدیه روز مادر

    برای این کار بهتر است در منزل با امکانات ویژه به جای خرید هدیه‌ای گران قیمت و سنگین محیطی باب طبع مادر ایجاد کنید.

    ۴- پارچه کوسن

    و با استفاده از  چند متر پارچه و دوخت چند کوسن جهت روی مبل با تزیین خاص آن را به مادر هدیه دهید تا فضای خانه جلوه بهتری به خود بگیرد.

    ۵- لوازم برقی برای آشپزخانه

    هدیه لوازم برقی یا لوازم آشپزخانه نظیر ظروف و، وسایل بهترین هدیه این روزها خواهد بود اگر چه باید دقت داشته باشید که کمبودهای آشپزخانه را تهیه کنید و به اشتباه وسایلی را که در حال حاضر وجود دارد را تهیه نکنید و حتما نظر مادر را در خرید وسایل همراه داشته باشید.

    لبوازم برقی برای روز مادر

    در خرید هدیه سلیقه و بودجه مد نظر هست و به حتم مهارت در خرید کادوی مناسب و رنج سنی مادر در نظر گرفته شود اگر چه مادرها هدیه و کادوهای شیک شما را با عشق و محبت تشخیص خواهند داد تا اینکه از سر تکلیف تهیه شود.

    ۶- شال و روسری

    می توانید برای خرید دیگری از هدیه،  سری به فروشگاه‌ها یا بوتیک‌ها بزنید و شال و روسری و یک کیف زنانه تهیه کنید مطمئنا این نوع هدیه بهترین است و در بسیاری از روزها مورد استفاده قرار می گیرد.

    خوب است درخرید خود از رنگ‌های شاد و زنده استفاده کنید و با هدیه به مادر سرزندگی و خوشحالی را در وجود وی احساس کنید.

    ۷- زیورآلات

    زیور آلات یا نقره جات کادوی فراخور مادران است و طلا بیشتر از محبوبیت خاصی برخوردار هست و هیچ مادری از این نوع هدیه بدش نخواهد آمد اگر چه مادران ما ایرانی ها با یک شاخه گل هم شادمان خواهند شد.

    زیورآلات هدیه روز مادر

    ۸- ساعت

    مادران ما برای وقت و زمان اهمیت ویژه‌ای قائل هستند و برای اینکه او را شادمان کنید از انتخاب یک ساعت شیک صرف نظر نکنید و حتما آن را تهیه کنید و ساعت شیک زنانه می تواند، استایل مادر شیک پوش شما را کامل تر کند و در کنار آن استفاده از یک عینک آفتابی پر کاربرد و برای محافظت از چشم او انتخابتان را به او هدیه دهید.

    هدیه ساعت برای روز مادر

    ۹- باکس گل

    یک کادوی دیگر استفاده از باکس های مخملی همراه با رزهای مخملی در کنار شیرینی‌های دوست داشتنی و مورد علاقه مادر بی‌نظیر است.

    ۱۰- پارچه لباسی

    نوع دیگر هدیه را می‌توانید با تکه پارچه ای برش خورده و استفاده از سنگها و مروارید های خاص و رنگی و با خلاقیت خاص و هنری سنجاق سینه یا تزییناتی جهت لباس و روسری بکار ببرید مطمئنا مادر از دسترنج شما شادمان خواهد شد.

    دیگر پیشنهادهای کادو روز مادر

    روز مادر و پیشنهاد هدیه

    • استفاده سنگ‌های شیک را در تزیینات آباژور جلوه بیشتری به منزل مادر خواهد داد. تمام این خلاقیتها را خود در منزل انجام دهید.
    • اگر دستی به هنر خیاطی دارید می توانید یک مانتو یا پیراهن زیبا برش داده و بعد از دوخت آن را به عنوان کادو در نظر بگیرید.
    • این روزها گوشی موبایل یکی از چیزهای واجب و مورد نیاز همگان است و هر کسی با این وسیله می تواند کارهای ضروری و تماس‌های ضروری خود را برقرار کند. پیشنهاد ما در این روز عزیز تهیه گوشی ست. استفاده یک گوشی خوب و با کیفیت با استفاده یک قاب شیک و دوست داشتنی می تواند مادر شما را شادمان کند.
    • در مغازه‌ها پک جعبه‌های شیک و شاد با با دیزاین‌های شیک طراحی شده این بهترین گزینه است برای تهیه آن سری به مغازه‌های لوکس جعبه‌های کادویی بزنید و ست آن را تهیه کنید. این نوع جعبه ها کارآیی بسیاری دارد و تمام وسایل ریز و درشت بستگی به نوع جعبه هست در کنار میز آرایش کارائی بسیاری دارد و این نوع کادو کار آقایان را راحت‌تر خواهد کرد.
    • نوع دیگر هدیه خرید پارچه زمستانی، تابستانی، نخی گزینه خوبی خواهد بود. تهیه کیف و کفش، وسایل منزل، وسایل آرایشی، آلبوم عکس، انواع گلها و گلدانهای شیک و لاکچری، زیورآلات و عطر و ادکلن، وسایل برقی اشپزخانه و انواع پرده و چیزهای تزیینی منزل، انواع کتاب‌های روانشناسی و رمان تاریخی همه اینها می تواند گزینه های مناسبی برای این روزهای عزیز باشد.

    باشد که همه ما قدردان مادران عزیز و زحمت کش باشیم و بتوانیم با حتی کوچکترین هدیه مناسب با بودجه جیب خود یادی از زحمات این عزیزان کرده باشیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.