دانستنی

۲۰ ایده کادوی ولنتاین برای دختر و پسر

همانطور که می‌دانید زمان زیادی برای روز ولنتاین ۱۴۰۲ نمانده و شمارش معکوس برای این روز عاشقانه شروع شده است. به احتمال زیاد شما نیز به دنبال یک هدیه خاص، منحصر به فرد و شیک برای پارتنرتان هستید تا بتوانید این روز مهم را به یادماندنی کنید. از این رو ما در این مطلب از بلاگ اکالا به معرفی کادوهای متفاوت و جذاب برای روز ولنتاین خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

۱- گل رز برای روز ولنتاین

در روز ولنتاین گل‌فروش‌ها بسیار خوشحال‌اند زیرا پرفروش‌ترین و پر مشغله‌ترین روز برای آنهاست و تقریباً همه گل‌های رز به فروش می‌رسد. معمولاً گل رز به رنگ قرمز نشانگر عشق و محبت است. وقتی می‌بینید که رز قرمز تمام‌شده رنگ های دیگر هم می‌توانید در مرحله‌ی بعدی بخرید. در کل خرید گل یرای روز ولنتاین مرسوم بوده و نماد این روز عاشقانه ولنتاین است.

اگر در سطح شهر عاشقانه با کسی که دوستش دارید قدم بزنید خواهید دید همه عاشق‌ها در دستشان حداقل یک گل رز قرار دارد. شاید باورتان نشود اما در آمریکا ۱۵ درصد زنان تنها در روز ولنتاین برای خودشان گل می‌فرستند! همه خانوم‌ها به گل علاقه دارند و کسی نمی‌تواند منکر آن شود.

گل رز برای ولنتاین

در اینجا خوب است معنای تعداد هدیه دادن گل رز را بدانید:

یک شاخه گل رز: می‌تواند به معنای عشق در یک نگاه باشد. برای ولنتاین بهتر است یک شاخه گل رز قرمز هدیه دهید تا معنای عشق را در چشمانتان ببیند. برای اولین دیدار یک شاخه گل رز نشانه‌ی عشق و خوش آمدن از طرف مقابل است. یک در هر چیزی به معنای واحد و یگانه بودن است.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    تک شاخه هدیه دادن معنی تعهد را به فرد مقابل القا می‌کند و نشان دهنده پایداری به عشق و علاقه عمیق به طرف مقابل است.

    دو شاخه گل رز: نشان دهنده عشق دو طرفه و متقابل است. اگر از حس طرف مقابل نیز مطمئن هستید دو شاخه گل رز هدیه دهید. در دنیا هر چیزی با جفتش قشنگ است. گل رز هم زمانی که دو عدد می‌شود معنای همراه بودن با هم را دارد.

    سه شاخه گل رز: عدد ۳ همیشه معنای مقدس عشق را داشته و دارد. سه شاخه گل رز به معنای دوست داشتن واقعی است. دوست داشتن واقعی خود را با سه شاخه گل رز به اثبات برسانید. الته عدد سه بهترین گزینه برای خرید گل و هدیه دادن به همسر یا نامزد است.

    شش شاخه گل رز: احساس تعلق خاطر به فرد مقابل را نشان می‌دهد. با ۶ گل رز این حس را منتقل کنید. زمانی که تعداد گل‌ها بیشتر می‌شود حس زیبایی و عشق به طرف مقابل چند برابر خواهد شد.

    ده شاخه گل رز: دادن ده شاخه گل رز به طرف مقابل، به این معناست که آن فرد برای شما یک انسان و شریک عاطفی کامل و تمام عیار است.

    سیزده شاخه گل رز: در بیشتر فرهنگ‌ها سیزده یک عدد نحس است ولی با وجود این تفاسیر خیلی‌ها در سراسر جهان اعتقاد دارند که اگر شما سیزده شاخه گل رز دریافت کردید، بدانید که یک نفر مخفیانه و بدون این‌که شما بدانید عاشق‌تان شده است. پس اگر کسی را دوست دارید و روی آن را ندارید که به آن ابراز کنید ۱۳ شاخه گل رز بگیرید و برای آن بفرستید.

    ۲- شکلات روز ولنتاین

    شکلات که از قدیم الایام مرسوم بوده و کمتر دختری هست که شکلات را در روز ولنتاین دوست نداشته باشه. می‌توانید در بسته‌های کوچک و بزرگ و پر از زرق ‌و برق در جعبه کادو عشقتان بگذارید.

    حتی می‌توانید در کنار آن آبنبات، پاستیل، اسمارتیز یا لواشک های ترش و خوشمزه در صورت دوست داشتن خانمتان قرار دهید. شکلات به معنای ابراز علاقه به‌طرف مقابل است و به این معنی است که “من از تو خو‌شم می‌آید و می‌خواهم با تو بیشتر آشنا شم”. شکلات را برای کادو ولنتاین هرگز فراموش نکنید.

    شکلات برای ولنتاین- کادو ولنتاین

    شکلات نیز نماد اصلی روز ولنتاین است. بیش از ۵۰ درصد از کارت‌های این روز به همراه شکلات‌های قلبی شکل پیش‌ از این تعطیلات خریداری می‌شوند. این نشان می‌دهد همه برای فرارسیدن این روز عجله داشته باشند. بیش از ۳۵ میلیون جعبه‌های قلبی شکل از شکلات قبل از تاریخ روز ولنتاین فروخته شده‌اند.

    در اینجا می‌خواهیم طرز تهیه شکلات قلبی در منزل را آموزش دهیم. این ایده بسیار جالب است و چون خودتان آن را درست می‌کنید، کادویی به یاد ماندنی و دوست داشتنی برای کسی است که دوستش دارید. در ویدیوی زیر آموزش کامل آن داده شده است.

    ۳- عروسک برای ولنتاین

    عروسک خرس تدی به عنوان کادو ولنتاین یکی از بهترین کادوها برای خانم‌ها است. این عروسک خرس همراه و همدم همیشگی خانم‌ها شده و حتی در هنگام بغل کردن آن به یاد شما میوفتند. حتی اگر چند قطره از عطر خودتان را که یادآور بوی شما باشد به خرس بزنید مطمئن باشید، عشق خود را به طرف مقابلتان ثابت کرده‌اید.

    روز ولنتاین- ولنتاین 2023- عروسک خرس تدی

    شکلات و گل یک روز از بین می‌روند ولی این عروسک است که همیشه به یادگار باقی می‌ماند. این عروسک در سایزهای کوچک و بزرگ وجود دارد و با توجه به بودجه ای که در نظر دارید سایز آن را انتخاب کنید. عروسک خرس را در روز ولنتاین فراموش نکنید. عروسک یکی از نمادهای روز ولنتاین است.

    بیشتر بخوانید: طرز تهیه کوکی ردولوت؛ کوکی ولنتاینی جذاب

    ۴- لوازم آرایشی برای هدیه ولنتاین 

    خرید لوازم آرایشی که یکی از محبوب‌ترین کادوها در بین خانم‌های جوان در روز ولنتاین است. خانم‌ها به لاک و ست فرنچ، رژ لب و ریمل و کرم پودر و … علاقه خاصی دارند و با خرید پک آرایشی از برندهای خوب و عالی یک کادوی خاص به عشقتان هدیه بدهید و همیشه خاص باشید. با خرید لاک‌هایی باقیمت مناسب و در ترندهای مختلف از لاک مغناطیسی گرفته تا شب‌تاب و ژله‌ای، آینه‌ای و مات در چندین رنگ متنوع خانم‌تان را خوشحال کنید. رژلب‌هایی خوش‌رنگ که هر خانمی در روی کره زمین به آن علاقه دارد و برای خرید آن نه نمی‌گوید.

    کادو روز ولنتاین- ولنتاین 2023- خرید پک آرایشی

    بهترین پیشنهاد کادو در روز ولنتاین برای خانم‌ها لوازم آرایشی است. مطمئن باشید با خرید پک آرایشی با بسته‌بندی‌های خاص یک روز رویایی را برای خانم‌تان فراهم خواهید کرد.

    این را مدنظر داشته باشید که لوازم آرایشی از برندهای معتبر روز دنیا و مورد تایید وزارت بهداشت باشد. به پوست آسیبی نرساند و مدت زمان طولانی قابل استفاده باشد.

    بیشتر بخوانید: متن تبریک روز ولنتاین؛ مجموعه‌ای از جملات عاشقانه

    ۵- عطر مردانه و زنانه برای ولنتاین

    یکی از کادوهای شیک و خاص برای خانم‌ها عطر است. عطر در هر مناسبتی جزو بهترین کادوها است. عطرها در انواع و اقسام مختلف با بوهای متفاوت وجود دارد. عطری که از کیفیت بالا برخوردار باشد معمولاً قیمت بالایی دارد. اما عطرهایی هستند که با همان بویی که مدنظر دارید اما با قیمت مناسبتر در بازار موجود است.عطر برای ولنتاین- کادو ولنتاین

    عطر همیشه جز بهترین کادو برای خانمها بوده و هست. کمتر خانمی وجود دارد که به عطر علاقه نداشته باشد. البته این را مدنظر داشته باشید که عطر را با توجه به سلیقه و روحیه دوست‌دخترتان بخرید. هرگز خرید عطر را سرسری و از روی اجبار انجام ندهید و در انتخاب بوی آن با توجه به بودجه خود دقت کنید.

    در روز ولنتاین با خرید کادو عطر خانم خود را سورپرایز کنید. سعی کنید سلیقه خانم‌تان را بدانید که با خرید عطر موردعلاقه آن از خرید خود خشنود شوید و هرگز پشیمان نشوید.

    ۶- ماگ حرارتی با عکس عشقتان برای ولنتاین

    یکی از کادوهای جالب و خاص خرید ماگ حرارتی هست. شاید تا به حال اسم ماگ حرارتی به گوشتان نخورده باشد. این لیوان سحرآمیز با ریختن آب جوش در آن عکس روی لیوان ظاهر می‌شود و نمایی جذاب به لیوان می‌دهد.

    با خرید ماگ حرارتی ( لیوان سحر آمیز) و دادن سفارش چاپ عکس دونفره خودتان بر روی آن روزی خاطره‌انگیز را برای عشقتان فراهم کنید. عکسی که بعد از ریختن یک چای داغ به همراه شکلات ولنتاین در یک‌ شب سرد زمستانی بر روی لیوانتان ظاهر شده و لبخند را بر چهره خانمتان به ارمغان می‌آورد.

    فراموش نکنید که عکس دونفره و یکی از بهترین عکس‌هایی باشد که دو نفرتان دوست دارید و با آن عکس خاطره دارید را انتخاب کنید. ماگ حرارتی جزء بهترین کادوها در روز ولنتاین برای خانم هاست.

    ۷- گل رز جاودان؛ هدیه ای ماندگار برای ولنتاین

    گل از هر نوعی که باشد، زیباست و هدی‌ای خاص تلقی می‌شود. اما گل‌هایی در فروشگاه‌ها وجود دارد که به رز جاودان معروف است. این گل‌ها زمانی طولانی در محفظه‌ای شیشه‌ای، سالم باقی می‌مانند و به هیچ عنوان پژمرده نمی‌شوند.

    این روزها گل‌های رز جاودان  مورد توجه خانم‌های جوان قرار گرفته و در باکس های بسیار شکیل و زیبا قرار دارد. وقتی‌ که این باکس را به کسی هدیه می‌دهید نشان دهنده آن است که همان‌گونه که این گل ماندگار و جاودان است، عشق شما نیز ماندگار و جاودان می‌‌ماند.کادو روز ولنتاین- ولنتاین 2023- رز جاودان

    این گل‌های رز که در رنگ‌های متفاوت موجود است به اعتقاد خیلی‌ها از داستان دیو و دلبر برگرفته‌شده و در باکس‌هایی به شکل حباب شیشه‌ای قرار گرفته اند. این گل‌ها چندین سال تازه و با طراوت باقی می‌مانند بدون آنکه نیاز به آب داشته باشند. گل رز جاودان را برای روز ولنتاین به عنوان کادو دادن به خانم هایتان فراموش نکنید.

    بیشتر بخوانید: طرز تهیه ۱۲ کیک ولنتاین خاص و عاشقانه

    ۸- تیشرت ست دختر و پسر برای ولنتاین

    عکس همیشه خاطره‌ساز است و زمانی زیبا می‌شود که بر روی لباس خود عکسی از عشقتان به همراه داشته باشید. می‌توانید دو تیشرت از عکس هم داشته و آن را چاپ کنید. تیشرت هایی یک شکل و با عکس عشقتان که هر دوی شما در روز ولنتاین باهم ست کنید.

    کادو روز ولنتاین- ولنتاین 2023- تیشرت‌های ست

    خرید این تیشرت ها به عنوان یک کادوی دوست‌داشتنی در روز ولنتاین برای خانم‌ها بهترین پیشنهاد است. عکسی که دوست دارید از همدیگرو به فروشگاه‌هایی که این کار را انجام می‌دهند ارسال کنید تا عکس‌تان را چاپ کند. ترجیحاً این تیشرت‌ها ساده باشد و عکس عشقتان یا نمادی از عشق را بر روی آن چاپ کنید.

    ۹- قاب عکس برای ولنتاین

    همان‌طور که از قبل هم اشاره شد، چاپ کردن عکس جز بهترین کارهای دنیا و مرور خاطرات است. عکس‌هایی که برایتان خاطره ساز شده را انتخاب و چاپ کنید. چاپ کردن عکس‌های یادگاری‌تان و گذاشتن آن‌ها در قاب‌های زیبا و خاص جزو بهترین کادوها در روز ولنتاین برای خانم ها است.

    کادو روز ولنتاین- ولنتاین 2023- قاب عکس

    کلکسیونی از عکس‌هایی که دوست دارید و با آن عکس‌ها خاطرات شما زنده می‌شود را چاپ کنید و در قاب عکس قرار داده و به عشقتان در روز ولنتاین هدیه بدهید. این بهترین یادگاری در روز ولنتاین است.

    ۱۰- زیور آلات ولنتاینی

    جواهرات و زیورآلات ازجمله هدایایی است که مورد دلخواه هر دختری است. اهدای طلا از زمان‌های قدیم مرسوم بوده و در هر مراسم باشکوهی از عروسی و عقد گرفته تا جشن تولد و … آن را هدیه می‌دادند. در روز ولنتاین، خرید گردنبند با اسم عشقتان یا پلاکی با نماد عشق و قلب برای روز ولنتاین بهترین ایده است.کادو روز ولنتاین- ولنتاین 2023- خرید طلا

    دست بندهای چرم و طلا که این روزها بسیار پرطرفدار است و هیچ خانمی برای خرید آن دست رد به سینه شما نمی‌زند. البته این را بدانید مهم نیت شماست و  این زیورآلات طلا باشد یا خیر، مهم نیست.

    بیشتر بخوانید: بهترین و زیباترین دسرها برای شب ولنتاین

    ۱۱- حلقه ازدواج در روز ولنتاین

    خیلی از آقایان از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی می‌کنند تا در این روز خاص از دوست‌دخترشان خواستگاری کنند و چه‌بهتر که کادوی شما درخواست ازدواج و خرید حلقه‌ای ساده و شیک برای همسر آینده‌تان باشد. از قبل خودتان را برای روز ولنتاین آماده کنید و بعد از زمینه‌چینی مناسب، از عشقتان خواستگاری کنید.

    کادو ولنتاین برای خانم‌ها- حلقه ازدواج

    بررسی آمارها نشان داده است که بیشترین درخواست ازدواج و خواستگاری در روز ولنتاین بوده است. در روز ولنتاین خانم شما هرگز این خواستگاری رویایی را فراموش نمی‌کند. پس اگر قصد ازدواج دارید، از همین امروز برای خواستگاری از عشقتان، در ولنتاین ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی کنید.

    ۱۲- شمع قلبی برای ولنتاین

    شمع نماد روشنی، گرمی، لطف، مهر و سوختن و رنج خود و راحت یاران طلبیدن است. شمع‌های خوشگل و عاشقانه برای روز ولنتاین می‌تواند کادویی جالب و جذاب باشد. امروزه شمع‌ها در اشکال مختلف از کوچک گرفته تا بزرگ در رنگ‌ها و اشکال مختلف برای خرید وجود دارند.شمع برای ولنتاین- کادوی ولنتاین

    شمع را به همراه شکلات در جعبه کادویی خود قرار دهید یا می‌توانید خانه خود را با شمع‌های روشن تزیین کنید. منزل خود را در روز ولنتاین با شمع‌ها رویایی کنید.

    با روشن کردن شمع، روشنی، گرمی، لطف و مهر را در خانه نمایان کنید.

    ۱۳- کارت تبریک برای ولنتاین

    کارت تبریک را برای روز ولنتاین فراموش نکنید. کارت تبریک‌هایی با مضمون تشکر از اینکه در کنارم هستی و دوستت دارم و طرح‌های عاشقانه بهترین کادو برای خانم شماست. حدود ۱ میلیون کارت ولنتاین هرساله بین کسانی که به یکدیگر عشق می‌ورزند، مبادله می‌شود. 

    کارت ولنتاین- کادو مناسب ولنتاین

    این باعث می‌شود که این فصل از سال به دومین فصل( سال نو) تبدیل شود که در آن برای هم کارت ارسال می‌کنند.

    ۱۴- جعبه موزیکال ولنتاینی

    جعبه موسیقی با صدای رمانتیک و خاطره‌انگیز به‌عنوان کادویی پر از احساس برای خانم‌های رمانتیک و عاشق جزء بهترین کادوها در روز ولنتاین است. کادو روز ولنتاین 2023- جعبه موزیکال

    صدای جعبه موزیکال به هنگام شب و با یادآوری عشق پرشورتان بهترین کادو روز ولنتاین است. صدای جعبه موزیکال نوازش بخش روحتان خواهد شد.

    ۱۵- دعوت به رستوران برای شب ولنتاین

    یکی دیگر از کادوهایی که ممکن است خانم شما را خوشحال کند دعوت او به یک رستوران شیک و صرف یک شام دو نفره در روز ولنتاین است.

    رفتن به رستوران برای ولنتاین- کادوی ولنتاین برای خانم‌ها

    شام خوردن دو نفره و صحبت از خاطرات دوران آشنایی‌تان در این شب بهترین اتفاق زنگی در روز ولنتاین است. در این شب بهتر است انتخاب غذا با خانم‌تان باشد. 

    ۱۶- ست کیف پول، جاکارتی و کمربند چرم

    ست کیف پول، جاکارتی و کمربند چرم یکی دیگر از کادوهای مناسب و مورد علاقه آقایان است که می‌توانید آن را در روز ولنتاین به پارتنر خود هدیه دهید. به علاوه می‌توانید یک جمله عاشقانه را روی یک کارت بنویسید و داخل کیف پول قرار دهید تا با دیدن آن هیجان و شیرینی آن لحظه را دو چندان کنید.

    ست کیف پول، جاکارتی و کمربند چرم از بهترین کادوهای ولنتاین

    ۱۷- ثبت نام یک دوره هنری، آموزشی، هوش مصنوعی و…

    ثبت نام در یک دوره هنری، کارگاه آموزشی مشترک و… با توجه به علاقه پاتنرتان که مدت‌هاست سعی در انجام آن داشته، می‌تواند یک هدیه هیجان‌انگیز و به یادماندنی در روز ولنتاین باشد. این هدیه می‌تواند علاوه بر رقم زدن یک صحنه عاشقانه، نتایج شگفت‌انگیز و تاثیر گذار در زندگی پارتنرتان داشته باشد.

    ثبت نام در یک دوره هنری از بهترین کادوهای ولنتاین

    ۱۸- بلیط کنسرت یا تئاتر

    بلیط کنسرت یا تئاتر نیز یکی دیگر از گزینه‌های هدیه در روز ولنتاین است که می‌تواند لحظات هیجان‌انگیزی را برایتان به ارمغان آورد. پیشنهاد می‌کنیم بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه‌ پاتنرتان را تهیه کرده و او را با این هدیه در روز عشق سورپرایز کنید.

    بلیط کنسرت یا تئاتر از بهترین هدیه‌ها در روز ولنتاین

    ۱۹- ترتیب دادن یک اتفاق ماجراجویانه برحسب علاقه او

    اگر فکر می‌کنید که فقط با یک کادو ولنتاین گران قیمت و خاص باید عشق خود را سوپرایز کنید، کاملا در اشتباه هستید. بعضی اوقات ترتیب دادن یک اتفاق ماجراجویانه بر حسب علاقه او می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و فراموش نشدنی باشد. فراموش نکنید که بهترین سورپرایزها با اتفاق‌های کوچکی همراه هستند که کسی انتظار آن‌ها را ندارد.

    ترتیب دادن یک اتفاق ماجراجویانه از هیجان‌انگیزترین هدیه‌ها در ولنتاین

    ۲۰- سپری کردن یک تعطیلات دو نفره کوتاه در خارج از شهر

    با توجه به سلیقه و روحیات هر فرد راه‌های متنوعی برای سورپرایز کردن وجود دارد که بدون شک یکی از آن‌ها سپری کردن یک تعطیلات دو نفره عاشقانه در خارج از شهر است. بنابراین قبل از خرید یک کادوی گران قیمت باید خوشحالی او را مد نظر قرار دهید.

    پس اگر پارتنر شما عاشق سفر کردن است، همین الان دست به کار شوید و یک سفر دو نفره خاطره‌انگیز را برنامه‌ریزی کنید و از لحظات عاشقانه خود در سفرتان نهایت لذت را ببرید.

    سپری کردن یک تعطیلات دو نفره از بهترین هدیه‌ها در ولنتاین

    بدون شک برای کسانی که یکدیگر را عاشقانه دوست دارند، هر روز روز عشق است، اما برخی از مناسبت‌ها نظیر ولنتاین بهانه خوبی است تا عشقتان رو به صورت خاص به او ابراز کنید. با توجه به اهمیت این روز، ۲۰ ایده برای کادوی ولنتاین در این مطلب از مجله دانستنی اکالا در اختیارتان قرار دادیم. پیشنهاد می‌کنیم که حتما از این ایده‌‌ها برای رقم زدن یک روز عاشقانه به یادماندنی کمک بگیرید و نهایت لذت را ببرید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.