آشپزیکیک و شیرینی

طرز تهیه ۱۲ کیک ولنتاین خاص و عاشقانه

برای روز ولنتاین آماده‌اید؟ شیرینی و کیک پای ثابت هر جشنی است، چه چیزی از این بهتر که با کیکی مخصوص، عشقتان را سوپرایز کنید؟ در این مطلب از مجله آشپزی اکالا بلاگ چند نوع شیرینی و کیک ولنتاین دو نفره و خانگی را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

۱- کوکی ردولوت با کرم پنیری

کوکی یک نوع بیسکوئیت است که به راحتی در منزل می‌توانید آن را درست کنید. این کوکی قرمز رنگ خوشمزه برای ولنتاین انتخاب خوبی است. چنانچه می‌خواهید، طرز تهیه این کوکی ولنتاینی را آموزش ببینید و برای روز عشق درست کنید یا هدیه بدهید، بر روی لینک کلیک کنید:

طرز تهیه کوکی ردولوت با کرم پنیری

red velvet cookie with cream cheese

۲- کاپ کیک ولنتاین قلبی

یکی از ایده‌های جالب و خاص برای روز ولنتاین گرفتن کیک ولنتاین است که به صورت قلب و قرمز رنگ در شیرینی فروشی موجود است. اما این کیک‌های خوشگل را در منزل نیز می‌توان درست کرد و به صورت کاپ کیک قلبی ولنتاینی یا کیک دو نفره برای این روز پخت.

طرز تهیه کاپ کیک قلبی برای ولنتاین

رنگ کیک ولنتاین باید قرمز باشد. طرز درست کردن کیک ولنتاین بسیار ساده است و کافیه کمی زمان به آن اختصاص دهید تا از درست کردن آن در کنار بقیه کادوها  لذت ببرید. با کمترین مواد لازم و با صرف ۱ الی ۲ ساعت می‌توانید کیکی خوشمزه برای ولنتاین آماده و سرو کنید.

طرز تهیه کاپ کیک ولنتاینی

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۳- ژله سورپرایز قلبی

    یکی دیگر از هیجان انگیزترین خوراکی‌های خوشمزه برای روز ولنتاین ژله سورپرایز قلبی است که برای این این روز انتخاب خوبی است. طرز تهیه ژله سورپرایز قلبی بسیار آسان و ساده است. کافی است با کمی ظرافت و گذاشتن وقت این ژله سورپرایز قلبی را درست کنید.

    طرزتهیه ژله سوپرایز قلبی ولنتاینی

    ۴- شیرینی کوکی مخملی قلبی

    یکی دیگر از شیرینی‌های ولنتاین که برای عید هم می‌توانید درست کنید شیرینی(کوکی) مخملی قلبی است. برای طرز تهیه شیرینی(کوکی) مخملی قلبی برای ولنتاین از موادی چون کره، تخم مرغ، پودر قند، رنگ ژله‌ای قرمز و…. استفاده می‌کنیم.

    شیرینی کوکی قلب برای ولنتاین

    ۵- کیک ردولوت

    این کیک به دلیل رنگ قرمزی که دارد برای ولنتاین مناسب است. این کیک مخملی انتخاب خوبی است تا روز ولنتاین این کیک را درست کرده و همسر و عشقتان را سورپرایز کنید. طرز تهیه کیک ردولوت بسیار اسان است و با کمی دقت خوشمزه‌ترین کیک مخملی قرمز را درست خواهید کرد.

    آموزش مرحله به مرحله ردولوت

    ۶- کیک طرح‌دار قلبی

    این کیک برای ولنتاین ایده مناسبی است. این کیک از دو بخش خود کیک و دیگری کرم دکوری کیک که از دو رنگ صورتی و قرمز تشکیل شده است، درست می‌شود. برای طرز تهیه کیک طرح‌دار قلبی نیازی به فر نیست و با پف عالی می‌توانید برای ولنتاین این کیک را درست کنید.

    cake tarhdar ghalbi

    بیشتر بخوانید: بهترین و زیباترین دسرها برای شب ولنتاین

    ۷- بیسکوییت ولنتاین قلبی دو رنگ

    این مدل از بیکوست یا کوکی یه مدل بیسکویت ساده است که چون ترکیبی از رنگ قرمز و دارای طرح راه راه و به شکل قلب هست برای مناسبت ولنتاین (روز عشق) انتخاب خیلی به‌جایی محسوب می‌شود. برای دیدن طرز تهیه این کوکی‌های جذاب و چشم‌نواز حتما به مطلب طرز تهیه بیسکویت ولنتاین قلب دورنگ مراجعه کنید. 

    طرز تهیه بیسکویت ولنتاین

    ۸- جار کیک ولنتاینی

    جار کیک یک نوع کیک تکنفره است که در شیشه درست می‌شود و به کیک شیشه‌ای هم معروف است. برای طرز تهیه جار کیک می‌توانید از هر نوع کیکی از جمله ردولوت، شکلاتی و کاراملی استفاده کنید. کیک ساده اسفنجی هم بسیار مرسوم است و با تزیین خامه می‌توانید آن را زیباتر کنید. برای طرز تهیه جار کیک ولنتاینی می‌توانید به مقاله آن مراجعه کنید.

    طرز تهیه جار کیک با تزیین و عکس مرحله به مرحله

    ۹- ووپی پای ردولوت ولنتاینی

    این شیرینی خوشمزه امریکایی برای پذیرایی از مهمان بسیار مناسب است  حتی شما می‌توانید به صورت قلب در شب ولنتاین درست کنید و با عزیزانتون میل کنید.

    طرز تهیه ووپی پای ردولوت؛ شیرینی آمریکایی خوشمزه برای ولنتاین

    برای مشاهده طرز تهیه ووپی پای ردولوت به محتوای آن مراجعه کنید.

    ۱۰- کرپ کیک ردولوت

    یک کیک آسان و بدون فر کرپ کیم ردولوت ولنتاین است. برای تهیه این کیک نیاز به مواد کمی دارید و لایه به لایه با خامه زده شده آماده میشود.طرز تهیه کرپ کیک ردولوت ولنتاین | جذاب و ساده

    طرز تهیه کرپ کیک ردولوت را در مقاله آن مشاهده کنید.

    ۱۱- چیز کیک قلبی ولنتاین

    چیزکیک ولنتاین قلبی یک کیک خوشمزه ولنتاینی است که به راحتی در منزل میتوانید درست کنید و معشوقه خود را خوشحال کنید. این چیزکیک قلبی ولنتاینی به راحتی قابل درست کردن است و به مواد زیادی نیاز ندارد. برای مشاهده طرز تهیه چیزکیک قلبی ولنتاینی به مقاله آن مراجعه کنید.

    طرز تهیه چیزکیک ولنتاینی قلبی

    ۱۲- انواع کاپ کیک

    کاپ کیک به دلیل کوچک بودن و تک نفره بودن آن برای درست کردن در ولنتاین انتخاب خوبی است. این خوشمزه‌های کوچک در قالب‌های مخصوص کاپ کیک و در طعم‌های مختلف درست می‌شوند. ما در اینجا به شما خوشمزه‌ترین و خاص‌ترین کاپ کیک‌ها را آموزش می‌دهیم تا با درست کردن آنها خوشمزگی را به مهمانان خود هدیه دهید.

    ۷ نوع طرز تهیه کاپ کیک خوشمزه و مجلسی

    برای طرز تهیه انواع کاپ کیک از ساده تا کاپ کیک‌های زمان بر می‌توانید به مقاله آن مراجعه کنید.

    نمونه‌های دیگر کیک روز ولنتاین

    با نمونه های کیک برای سفارش کیک یا درست کردن کیک ولنتاین پیشنهاد می‌شود.

    کیک ولنتاین خاص و شیک

    کیک ولنتاین قلبی

    کاپ کیک قلبی ولنتاین

    کیک ولنتاین برای کادو

    کیک ولنتاین

    کیک ولنتاین صورتی کادو تولد

    کیک ولنتاینی

    کیک ولنتاین

    کیک ولنتاین

    ۳.۳/۵ (۳ نظر)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.