دانستنی

برنامه “پرشین گات تلنت”⭐چه زمانی پخش می‌شود؟

برنامه گات تلنت ایرانی مسابقه‌ای که افراد با هنرهای مختلف از جمله خوانندگی، نوازندگی، رقص و… در اون شرکت می‌کنن و با نمایش گذاشتن هنرشان و گرفتن رای از داورها در کنار هم سرسختانه برای برنده شدن تلاش می‌کنن.
برنامه گات تلنت ایرانی برای اولین بار از تاریخ ۱۱ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ روزهای پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۲ در شبکه mbc پارسیا، با حضور هنرمندان سرشناس و بزرگی قراره شما رو کاملا هیجان زده بکنه.

معرفی داورهای برنامه: 

داوران هنرمند این برنامه: خواننده معروف ابی،آرش و بازیگر مشهور مهناز افشار، و خانم نازنین نور هستند.

داوران مسایقه پرشین گات تلنت
مجری این برنامه به دست فرزان اطهری و سارا انجام می‌شود. البته قرار بر این بود که صدف طاهریان و مزداک میرزایی در این برنامه حضور داشته باشند که در نهایت حضور ندارند.
این برنامه در ۱۲ قسمت در دوره مقدماتی ضبط شده و قسمت نیمه نهایی آن در لندن و فینال در لس آنجلش ضبط می‌شود.
این برنامه نمونه های خارجی زیادی داره ولی اولین گات تلنت در آمریکا برگزار شده که برای شما توضیحاتی بیشتری نوشتیم.

گات تلنت چیست:   

گات تَلِنت مسابقه‌ای که تو آمریکا در شبکه ان بی سی آمریکا استعدادها رو کشف می‌کنه. یک برنامه تلویزیونی، که استعدادهای خوانندگان، رقاصان، شعبده‌بازان، آکروبات‌بازان، کمدین‌ها و نوازندگان و در کل هر استعداد نمایشی شگفت‌انگیز در تمام سنین رو کشف کرده و شخص اول برنده ۱ میلیون دلار جایزه به دست میاره.

این مسابقه با حضور ۴ داور و یک مجری انجام می‌شه. در ابتدا توسط ویدیوهای آنلاین در سایت NBC و یوتیوب فیلم‌هایی از هر فردی که استعداد دارد تو هر سن و سالی با هر استعدادی از خواننده، رقصنده، کمدین، نوازنده، شعبده باز، تقلید صدا، کنترل‌کننده حیوانات، ذهن‌خوان و نمایش‌های سرگرم‌کننده تو این مسابقه شرکت می‌کنن. از فصل دهم به بعد هر داور یک دکمه تحت عنوان دکمه طلایی داره که با زدن آن که فقط یک بار می‌توانند از آن استفاده کند و آن شرکت‌کننده مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی می‌روه. مرحله بعدی یک‌هشتم نهایی یا Judge Cut میگن که یک داور مهمان نیز به داوران اصلی اضافه شده و عده‌ای از افراد حذف شده و بقیه شرکت‌کنندگان به مرحله اجرای زنده در مرحله یک چهارم نهایی می‌رون. مرحله یک چهارم نهایی اجرای زنده است که افراد پس از اجرا به رأی مردم به مرحله نیمه نهایی می‌رود. در مرحله نیمه نهایی نیز ۱۰ نفر انتخاب شده و به فینال می‌روند و در مرحله نهایی یک نفر برنده جایزه اصلی و نفر اول می‌شه و جایزه رو به دست میاره.

 

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    نوشته های مشابه

    یک دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.