دانستنی

ولنتاین کجا بریم؟ معرفی ۱۸ کافه برای روز ولنتاین با آدرس و شماره

یادمه قبلنا خبری از ولنتاین و این حرفا نبود. شاید کشورهای دیگه خیلی با شکوه برگزار میشد اما در ایران کشور ما خبری از جشن و سرور یا برگزاری مراسم در منزل یا بیرون آن نبود! ولنتاین یه روز خاصه با کلی سورپرایزهای جالب و شگفت انگیز در این روز. همه ما تقریبا با تاریخچه‌ی روز ولنتاین آشنا هستیم. در این روز عشاق به هم کادوهای جالب و خاص می‌دن که من در مقاله‌ی کادوی ولنتاین به آن اشاره کرده‌ام. اما در کنار همه‌ی اینها برای داشتن یک روز عالی از الان باید برنامه‌ریزی کنیم. با توجه به اینکه ولنتاین امسال در روز سه شنبه مورخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ قرار دارد، لذا شاید خیلی از شماها برای آن روز و شب قبلش برنامه‌ریزی کرده باشید.

اینکه در ولنتاین به کجا بریم سوالیه که در ذهن اکثر شما وجود داره و من به شما چند پیشنهاد جالب برای رفتن به کافه را خواهم داد. با ما در اکالا بلاگ همراه باشید.

۱- خانه فاموری

کافی است به خیابان جمهوری سری بزنید. قبل از پل حافظ کوچه‌ی گشتاسب پلاک شماره‌ی ۶ کافه فاموری یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای عاشقانه شماست. در این محیط رمانتیک غذاهای ایرانی به همراه منوی کافی شاپ موجود است. با رفتن به خانه فاموری شب زیبای ولنتاین خود را بسازید.

راه های ارتباطی با خانه فاموری
شماره تماس خانه فاموری۹۸۲۱۶۶۷۰۱۴۲۸+
آدرس کافه فاموریMCW6+52W District 11, Tehran, Tehran Province
اینستاگرام کافه ولنتاینkhanehfamouri

خانه فاموری- کافه برای ولنتاین

۲-  کافه ایوان

کافه ایوان در خیابان لاله زار، بالاتر از جمهوری، تقاطع منوچهری، کوچه پیرنیا ۲، پاساژ مرجان واقع شده است. این کافه در قلب قدیمی‌ترین محله تهران یعنی لاله زار قرار دارد. کافه‌ای در فضای باز و مشرف به عمارت قدیمی مشیرالدوله است. در کافه ایوان انواع بازی‌های رومیزی از جمله شطرنج قرار دارد. این کافه فوق‌العاده زیبا و دنج برای شب ولنتاین انتخاب خوبی است و می‌توانید از همین الان برای آن شب رویایی رزرو کنید.

راه های ارتباطی با کافه ایوان
آدرس کافه های ولنتاینTehran Province, Tehran, ایوان خانه ماهان, کوچه نایبی، پلاک ۲۳، طبقه Vesal Shirazi, Aval, Iran
اینستاگرام کافه ولنتاین ivancafe1

کافه ایوان- کافه برای ولنتاین

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۳-  کافه لورکا

    این کافه محیطی عالی و دنج در میان هم همه‌ی تهران، برای یک قرار عاشقانه است. کافه لورکا واقع در بلوار کشاورز، نبش تقاطع خیابان نادری و خیابان ایتالیا است. در این کافه انواع نوشیدنی‌ها، غذاهای سرد و گرم موجود است. قیمت‌های غذا بسیار مناسب و برای دانشجوها و کارمندان مقرون به صرفه است. از الان برای شب ولنتاین برنامه ریزی کنید و به کافه لورکا بروید.

    البته شایان ذکر است کافه لورکا در چند جای دیگر شعبه دارد.

     

    راه های ارتباطی با کافه لورکا
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۲۱۸۶۰۵۲۲۹۴+
    آدرس کافه های ولنتایناستان تهران، تهران، خیابان ایتالیا
    اینستاگرام کافه ولنتاینlorca_cafe

    بیشتر بخوانید: ایده‌های کادو ولنتاین برای دختر و پسر

    کافه لورکا برای ولنتاین

    ۴- کافه دیاموند

    این کافه رویایی برای شب ولنتاین یکی از گزینه‌های خوب است. کافه دیاموند، کافه‌ای به سبک قدیمی واقع در خیابان انقلاب، خیابان نجات الهی، خیابان فلاح پور، پلاک ۳۳ با حیاطی زیبا در پشت ساختمان کافه است. فضای کافه بسیار رمانتیک و سرشار از آرامش است. حتماً در شب ولنتاین به کافه سر بزنید.

    راه های ارتباطی با کافه دیاموند
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۲۱۸۸۸۹۰۱۹۶+
    آدرس کافه های ولنتایناستان تهران، تهران، منطقه ۶، خیابان فلاح پور، پلاک #۳۳
    اینستاگرام کافه ولنتاینcafediamond

    کافه دیاموند برای ولنتاین

    ۵-  کافه نقش وصال

    یک محیط دوست داشتنی و پر از گل و گیاه، با حسی پر از انرژی را در کافه نقش وصال، واقع در خیابان وصال شیرازی، روبروی بیمارستان آریا را تجربه کنید. این کافه پر از حس خوب برای قشنگ‌ترین شب عشق یعنی ولنتاین است. این فرصت خوب را برای بودن در کافه نقش وصال از دست ندهید.  در این کافه انواع قهوه، نوشیدنی سرد، نوشیدنی گرم، کیک، صبحانه، پاستا و خوراکی‌های دیگر در منو دیده می‌شود.

    راه های ارتباطی با کافه نقش وصال
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۲۱۸۸۹۶۳۵۷۸+
    آدرس کافه های ولنتایناستان تهران، تهران، منطقه ۶، خیابان وصال شیرازی، پلاک ۷۰
    اینستاگرام کافه ولنتاینcafe.naghshe.vesal

    بیشتر بخوانید: ۱۰ فیلم عاشقانه برای تماشا در شب ولنتاین

    کافه نقش وصال برای ولنتاین

    ۶- کافه باکارا

    این کافه واقع در خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب، کوچه رهنما است. کافه باکارا دارای محیطی دنج و دوست داشتنی با پرسنلی عالی است. محیط این کافه کاملاً روباز هست اما برای بهمن ماه که می‌خواهید یک شب رویایی را با معشوقه خود بسازید، کل محیط مجهز به گرماتاب است. بهتر است برای رفتن به این کافه دنج و پر آرامش برای ولنتاین، از قبل رزرو کنید.

    راه های ارتباطی کافه باکارا
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۹۳۷۶۶۸۴۳۲۴+
    آدرس کافه های ولنتایناستان تهران، تهران، کوچه رهنما
    اینستاگرام کافه ولنتاینbaccara_cafe

    کافه باراکا برای ولنتاین

    ۷-  کافه گودو یاس

    یک محیط دوست داشتنی و نوستالژیک به همراه کسی که دوستش دارید می‌تواند، کافه گودو یاس باشد. این کافه واقع در خیابان نجات الهی، خیابان محمدی، بن بست گل یاس است. برای رفتن به این کافه از قبل رزرو کنید و بهتر است بدون ماشین به دلیل کمبود جا پارک بروید. منوی کافه گودو یاس کامل بوده و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه غذاهای فست فودی در آن قرار دارد.

    راه های ارتباطی کافه گودو یاس
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۲۱۸۸۹۴۲۵۷۳+
    آدرس کافه های ولنتاینTehran خیابان استاد نجات‌الهی، خیابان محمدی، بن‌بست یاس، Iran
    اینستاگرام کافه ولنتاین godo.yas

    کافه گودو یاس برای ولنتاین

    ۸- کافه رومی

    یک محیط عالی و زیبا که در آن زندگی پیداست. کافه رومی، واقع در خیابان شریعتی و بالاتر از پل صدر است. کافه رومی حیاط پدری دو برادر است و خیلی با صفا است. این کافه دارای منوی کافی شاپ به همراه غذاهای ایرانی و سنتی است. دمنوش‌های خوشمزه این کافه به همراه کیک‌ روز را حتماً سفارش بدهید.

    راه های ارتباطی با کافه رومی
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۲۱۲۶۶۴۳۱۶۶+
    آدرس کافه های ولنتاینQCQP+C29 District 1, Tehran, Iran
    اینستاگرام کافه ولنتاینcafe.rumi

    کافه رومی برای ولنتاین

    ۹- خانه ۱۳۰۷

    خانه ۱۳۰۷ یا کافه ۱۳۰۷ یکی از کافه‌های قدیمیه که همان‌طوری که از اسمش پیداست از سال ۱۳۰۷ تا به امروز این بنا پابرجاست. این کافه نوستالوژی در خیابان سمیه ، نرسیده به خیابان حافظ ، خیابان پورموسی ، بن بست شیرین ، پلاک ۲۱ واقع شده است. حس آرامشی که این کافه دارد برای روز ولنتاین یکی از بهترین گزینه‌ها است. مطمئن باشید از انتخاب خود برای رفتن به کافه ۱۳۰۷ هرگز پشیمان نخواهید شد.

     

    راه های ارتباطی با خانه ۱۳۰۷
    شماره تماس کافه های ولنتاین۰۲۱۸۸۸۰۷۴۳۴
    آدرس کافه های ولنتاینTehran Province, Tehran, PourMousa, Shirin Alley, No. 21, Iran
    اینستاگرام کافه ولنتاین۱۳۰۷house

    کافه خانه ۱۳۰۷ برای ولنتاین

    ۱۰- کافه حیاط شماره‌ ۶۵

    یکی از کافه‌های خوب برای ولنتاین که حس و حال خونه‌های قدیمی را می‌دهد کافه حیاط شماره ۶۵ است. این کافه در خیابان انقلاب (شرق به غرب) ، نرسیده به میدان فردوسى، خیابان موسوى، نبش کوچه اعتماد مقدم پلاک ٣٢ قرار دارد. محیطی آرام و دوست داشتنی که حس دوست داشتن شما را چند برابر می‌کتد. برای یک بار هم که شده در این روز خاص کافه حیاط شماره ۶۵ را امتحان کنید.

    راه های ارتباطی با کافه حیاط شماره‌ ۶۵
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۲۱۸۸۳۰۲۸۴۲+
    آدرس کافه های ولنتاینTehran Province, Tehran, District 6, Mousavi Street،, No. 32
    اینستاگرام کافه ولنتاین no65yard

    کافه حیاط شماره ۶۵ برای ولنتاین

    ۱۱- کافه مارکوف

    در خیابان انقلاب، بعد از ۴ راه ولی عصر، خیابان خارک، کوچه شهرود، پلاک ۹ کافه‌ای دنج و دوست داشتنی وجود دارد که برای یک قرار عاشقانه در روز ولنتاین یکی از گزینه‌های خوب است. این کافه با یک حیاط دلباز و صندلی‌های رنگی محیطی شاد را برای مشتری‌های خود به ارمغان می‌آورد. رفتار مودبانه پرسنل و سرویس دهی عالی کافه مارکوف از شاخص‌های مهم این کافه است.

    راه های ارتباطی با کافه مارکوف
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۹۱۹۳۹۷۲۲۰۷+
    آدرس کافه های ولنتاینPCFX+CPG District 7, Tehran, Iran
    اینستاگرام کافه ولنتاین cafe_markov

    کافه مارکوف برای روز ولنتاین

    ۱۲- کافه افست

    کافه افست یک کافه دنج و مناسب برای روز ولنتاین است. این کافه در خیابان انقلاب، نرسیده بین چهار راه ولیعصر و پل کالج جنب رخت ایرانی بته جقه پلاک ٩٧۴ واقع شده است. این کافه با رنگی سفید طراحی شده است و موسیقی ملایم در کافه در حال پخش شدن است. در این کافه رنگ و بوی چاپ و اهالی فرهنگ به مشام می‌خورد. اگر شما و کسی که دوستش دارید به این مکان، که نقطه تلاقی صعنت چاپ و فرهنگ با مردم است، بروید. مطمئناً از انتخاب کافه خود پشیمان نمی‌شوید.

    راه های ارتباطی کافه افست
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۹۱۹۵۵۶۳۵۲۴+
    آدرس کافه های ولنتاینتهران، ایران، خیابان انقلاب
    اینستاگرام کافه ولنتاینcafe.offset

    کافه افست برای ولنتاین

    ۱۳- کافه کتاب دارالخلافه

    کافه‌ای زیبا و خاص داخل یک عمارت قدیمی با قدمت ۱۰۰ ساله واقع در خ امام خمینی، خیابان شیخ هادی، کوچه مظفری خواه واقع شده است. کافه کتاب دارالخلافه برای روز ولنتاین برنامه‌های ویژه‌ای همانند شب یلدا خواهد داشت. انواع غذاهای سنتی با منوی باز به همراه نوشیدنی‌های هیجان انگیز در این کافه خاص موجود است.

    راه های ارتباطی با کافه دارالخلافه
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۲۱۶۶۷۲۹۴۰۶+
    آدرس کافه های ولنتایناستان تهران، تهران، منطقه ۱۱
    اینستاگرام کافه ولنتاینdarolkhelafebookcafe

    کافه کتاب دارالخلافه برای روز ولنتاین

    ۱۴- کافه ری را

    کافه‌ ری را در خیابان حافظ، خ نوفل لوشاتو و کوچه‌ی لولاگر در یک خانه‌ با قدمت ۸۰ ساله واقع شده است. این کافه بسیار متفاوت از کافه‌های موجود در سطح تهران است. افرادی که به هنر و گالری گردی علاقه دارند برای شب ولنتاین این کافه بهترین انتخاب آنهاست. فضای داخلی این کافه با معماری و سبک خاص ساختمان هر شخصی را مجذوب آن می‌کند. اگر به دنبال کافه‌ای خاص هستید برای ولنتاین کافه ری را، را انتخاب کنید. اما این را در نظر بگیرید به دلیل آخر هفته بودن ولنتاین و شلوغی کافه‌ها کمی باید عجله کنید و زودتر به آنجا بروید تا بتوانید جایی را رزرو کنید.

    راه های ارتباطی کافه ری را
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۲۱۶۶۷۰۷۶۴۶+
    آدرس کافه های ولنتایناستان تهران، تهران، No 5، بن بست لولاگر، پلاک Nofel Loshato St
    اینستاگرام کافه ولنتاینreera_family

    کافه ری را برای روز ولنتاین

    ۱۵- کافه کاروتا

    این کافه یکی از انتخاب‌های خوب برای ولنتاین است. در این کافه هم محیط سربسته و هم باز وجود دارد. برای محیط باز باید از قبل رزرو کنید.کافه کاروتا با منوی متنوع برای شب ولنتاین می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. این کافه در بلوار دادمان، بلوار درختی، سپهر شرقی قرار دارد.

    راه های ارتباطی با کافه کاروتا
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۲۱۸۸۰۹۵۰۸۳+
    آدرس کافه های ولنتاینTehran Province, Tehran, District 2, Sepehr Street, No. 69, Iran
    اینستاگرام کافه ولنتاینcarotacafe

    کافه کاروتا برای ولنتاین

    ۱۶- کافه موازی

    کافه موازی در میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، پایین تر از نصرت، نبش کوچه جعفرزادگان در طبقه‌ دوم خانه‌ای با تراس‌های دلنشین و سرسبز قرار گرفته است. این کافه با محیط گرم و دوست‌داشتنی خود توانسته درکنار کارهای فرهنگی‌ هنری، میزبان سلیقه‌های مختلف، به‌ویژه جوانان باشد.

    فضاهای تفکیک‌شده و مجزای کافه می‌تواند محیط مناسبی را برای جشن‌ها، گپ‌زدن‌ها، قرارهای کاری، رسیدگی به کارهای عقب‌افتاده، دورهمی‌ها و مطالعه پدید آورد.

    راه های ارتباطی کافه موازی
    شماره تماس کافه های ولنتاین۹۸۲۱۶۶۵۷۷۰۲۸+
    آدرس کافه های ولنتایناستان تهران، تهران، خیابان انقلاب
    اینستاگرام کافه ولنتاین Movazi Cafe

    کافه برای روز ولنتاین

    ۱۷- کافه ویکولو

    وقتی وارد کافه ویکولو وارد می‌شوید احساس می‌کنید در خیابان های ایتالیا قدم می‌زنید. کافه ویکولو فضایی مانند کوچه های کشورهای اروپایی دارد و حس خاصی را برای روز ولنتاین به شما می‌دهد. می‌توانید برای روز ولنتاین به این کافه های لاکچری در الهیه که ۱۴ کافه است، مراجعه کنید.

    راه های ارتباطی کافه ویکولو
    شماره تماس کافه های ولنتاین۰۲۱۲۶۲۰۵۹۶۶
    آدرس کافه های ولنتاینModern Elahiyeh Shopping Center
    اینستاگرام کافه ولنتاینvicologroup

    کافه ویکولو برای رفتن به کافه در ولنتاین

    ۱۸- کافه درسا

    کافه درسا در خیابان یخچال با پارکینگ اختصاصی برای قرار عاشقانه در روز ولنتاین گزینه خوبی است. محیط این کافه دنج و شیک است و فضای باز برای نشستن نیز دارد. کافه درسا در بعضی روزهای خاص مراسم نیز برگزار می‌کند.

    راه های ارتباطی کافه درسا
    شماره تماس کافه های ولنتاین۰۲۱۲۶۶۴۳۲۵۵
    آدرس کافه های ولنتاینTehran Yakhchal St, Shariati St, Dorsa Home
    اینستاگرام کافه ولنتاینdorsacafe

    کافه درسا برای ولنتاین

    این بود معرفی چند کافه برای روز ولنتاین. می‌توانید شما هم در بخش کامنت‌ها کافه های مورد علاقه خودتان را به ما معرفی کنید.

    نوشته های مشابه

    ‫۹ دیدگاه ها

    1. چن سال که تنها شدم
      خیلی دلم میخاد که دوباره بتونم با کسی که دوسش داشتم برم بیرون
      ولی حیف که …
      قدر کسایی که کنارتوننو بدونید که تنهایی درد بی درمونیه

    2. لطفا این مسخره بازی و ترویج بی بندوباری را تمام کنید از خدا بترسید قبل از اینکه در چنگ نیروهای غیرتی و مردم حزب الهی گیر افتاده و پشیمان شوید که دیر است

      1. ممنون که تا این سطح از پریشون احوالی و دیوانگی پیش رفتی . خدا عاشق پیشت نه مثل شما کج فهم و دشمن عشق و مهر

      2. حالا شما اینهمه غیرت به خرج دادی چی شد آخرش .تا حالا تو عمرت عشق رو تجربه کردی ؟به همنوعت محبت کردی ؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.