سبک زندگیسلامت و زیبایی

بهترین اسپری‌های بدن زنانه و مردانه در سال ۲۰۲۴

استفاده از اسپری بدن، یکی از راه‌های خوشبو شدن است که علاوه بر ایجاد رایحه دلپذیر، از تعریق بدن نیز جلوگیری می‌کند. اسپری‌های بدن در انواع و رایحه‌های مختلف تولید می‌شوند که می‌توان با توجه به سلیقه شخصی، یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. در این بخش از اکالا بلاگ بهترین اسپری‌های بدن زنانه و مردانه در سال ۲۰۲۴ را به شما معرفی می‌کنیم.

۵ تا از بهترین اسپری‌های بدن‌ زنانه ۲۰۲۴

برخی از بهترین اسپری‌های بدن زنانه ۲۰۲۴ عبارتند از:

۱- اسپری ضد تعریق زنانه فرش سنس کاسپین

اسپری ضد تعریق زنانه کاسپین مدل فرش سنس، محصولی فاقد الکل و مناسب برای بانوان است که با فرمولاسیون پیشرفته خود از تعریق و ایجاد بوی نامطبوع بدن جلوگیری می‌کند و تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد. این محصول از ایجاد سفیدک و لک زرد رنگ بر روی لباس نیز جلوگیری می‌کند.

۲- اسپری زنانه ۲۱۲ مدیا

اسپری زنانه مدیا مدل Sky 212، یک خوشبو کننده بدن ایرانی با رایحه تند و شیرین بوده که برای بانوان مناسب است. این اسپری دارای ماندگاری ۴۸ ساعته بوده و از تعریق بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند. اسپری Sky 212 دارای الکل است و توسط سازمان غذا و دارو مجوز دریافت کرده است.

۳- اسپری ضد تعریق زنانه هیدرودرم مدل سنسیتیو

اسپری ضد تعریق زنانه هیدرودرم مدل سنسیتیو، محصولی فاقد الکل و مواد حساسیت‌زا است که برای پوست‌های حساس طراحی شده است. این محصول از تعریق بیش از حد بدن جلوگیری کرده و رشد موهای زائد زیر بغل را کاهش می‌دهد. همچنین، پس از اسپری در زیر بغل بر روی لباس لک زردی به جای نمی‌گذارد.

معرفی بهترین اسپری‌های بدن مردانه

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۴- اسپری بدن اکلت لانوین پرستیژ

    اسپری بدن اکلت لانوین پرستیژ، محصولی ایرانی با حجم ۱۵۰ میلی لیتر است که دارای طبع سرد و رایحه ملایم، شیرین و گلی است. این اسپری با ماندگاری ۲۴ ساعته از ایجاد بوی نامطبوع عرق جلوگیری کرده و به عنوان یک ضد تعریق عمل می‌کند. همچنین با پخش بوی مناسب، برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است.

    بیشتر بخوانید: بهترین شامپو بدن برای پوست چرب و جوش دار

    ۵- اسپری بدن چنس چنل پرستیژ

    اسپری بدن پرستیژ مدل چنس چنل، با رایحه‌ای خنک و شیرین یادآور ادکلن محبوب Chanel Chance است. این اسپری با ماندگاری ۲۴ ساعته و پخش بوی عالی، انتخابی مناسب برای بانوانی است که به دنبال رایحه‌ای جذاب و ماندگار هستند. این محصول فاقد الکل و پارابن بوده و برای انواع پوست مناسب است.

    ۵ تا از بهترین اسپرهای بدن مردانه ۲۰۲۴

    از بهترین اسپری‌های بدن مردانه ۲۰۲۴ می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد:

    ۱- اسپری ضد تعریق مردانه پاور فرش کاسپین

    اسپری ضد تعریق مردانه پاور فرش کاسپین با رایحه خنک و ماندگاری بالا، از تعریق و بوی بد بدن جلوگیری کرده و رد سفیدی و زردی بر روی لباس برجا نمی‌گذارد. این محصول با فرمولاسیون پیشرفته خود، مناسب برای آقایان با فعالیت بدنی بالا بوده و تا ۴۸ ساعت از تعریق جلوگیری می‌کند. همچنین، عدم وجود الکل در ترکیبات این اسپری، احتمال ایجاد حساسیت را کاهش می‌دهد.

    ۲- اسپری مردانه کرید اونتوس مدیا

    اسپری بدن مردانه مدیا مدل کرید اونتوس، محصولی کاربردی با ماندگاری ۴۸ ساعته است. این اسپری بدون الکل بوده و ترکیبات آن از خلوص و غلظت بالایی برخوردار است. استفاده از این اسپری بعد از استحمام توصیه می‌شود. این محصول توسط برند معتبر مدیا تولید شده و حجم آن برابر با ۲۰۰ میلی لیتر است.

    رایحه این اسپری خنک و تلخ بوده و بسیار جذاب و مطبوع است. این اسپری با فرمولاسیون پیشرفته خود از تعریق و ایجاد بوی نامطبوع بدن جلوگیری می‌کند و به حفظ تمیزی و پاکیزگی بدن کمک می‌کند. همچنین، این محصول به دلیل اینکه فاقد الکل است در صورت استفاده بر روی پوست، هیچگونه حساسیت یا قرمزی ایجاد نمی‌کند.

    بیشتر بخوانید: علت بوی بد بدن کودکان + راه‌های درمان و پیشگیری

    ۳- اسپری بدن ایفوریا مردانه پرستیژ

    اسپری خوشبو کننده بدن مردانه پرستیژ مدل ایفوریا با رایحه گرم و شیرین، محصولی مناسب برای تمام فصول سال است که ضمن محافظت از بدن در برابر بوی بد تعریق، طراوت و شادابی را به شما هدیه می‌دهد. این محصول با حجم ۱۵۰ میلی لیتر و قیمت مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده روزانه است.

    با بهترین اسپری‌های بدن زنانه آشنا شوید!

    ۴- اسپری مردانه دئودورانت هیدرودرم مدل اینفینیتی

    اسپری ضد تعریق مردانه هیدرودرم مدل اینفینیتی با ماندگاری بالا تا ۴۸ ساعت، مانع از تعریق و ایجاد بوی نامطبوع زیر بغل می‌شود و باعث خوشبو شدن بدن می‌گردد. این محصول فاقد الکل و لک بر روی لباس نمی‌گذارد.

    بیشتر بخوانید: روش‌های خانگی برای از بین بردن بوی بد عرق بدن

    ۵- اسپری مردانه سیلور پروتکت نیوا

    اسپری مردانه سیلور پروتکت نیوآ با ماندگاری ۴۸ ساعته، از تعریق و بوی بدن جلوگیری می‌کند. این اسپری حاوی یون‌های نقره است که از رشد باکتری‌ها جلوگیری کرده و رایحه‌ای اسپرت و مردانه دارد. این اسپری، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال محصولی موثر و ماندگار برای کنترل تعریق و بوی بد بدن هستند.

    در هنگام خرید اسپری بدن عوامل مختلفی مانند نوع پوست، میزان تعریق و نوع رایحه مورد نظر باید در نظر گرفته شود. در این بخش از مجله سبک زندگی اکالا، بهترین اسپری‌های بدن زنانه و مردانه در سال ۲۰۲۴ را با توجه به ویژگی‌های مختلف معرفی کردیم تا شما بتوانید انتخابی درست داشته باشید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.