دانستنی

چاق شدن صورت با جوانه گندم + شیوه مصرف

بسیاری از افراد تمایل به داشتن صورتی چاق، حجیم و با گونه‌های برجسته دارند. روش‌های متعددی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که برخی از آن‌ها ممکن است پرهزینه و یا دارای عوارض جانبی باشند.

در این میان، چاق شدن صورت با جوانه گندم به عنوان یک روش سالم و کم‌هزینه شناخته می‌شود که در این بخش از اکالا بلاگ به بررسی آن خواهیم پرداخت.

جوانه گندم و فواید آن در افزایش حجم صورت

جوانه گندم، به عنوان یک مکمل غذایی مغذی جایگاه ویژه‌ای در میان خوراکی‌های مفید دارد. این جوانه سرشار از پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که فواید متعددی برای سلامتی و زیبایی پوست به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: خواص روغن دنبه برای پوست صورت

یکی از مزایای قابل توجه جوانه گندم، نقش آن در افزایش حجم صورت و چاق شدن آن است. در ادامه به بررسی مواد مغذی موجود در جوانه گندم و تاثیر آن‌ها بر چاق شدن صورت می‌پردازیم.

۱- نقش پروتئین در چاق شدن و حجم‌دهی به عضلات صورت

جوانه گندم حاوی مقادیر قابل توجهی پروتئین است که عنصری حیاتی برای حجم‌دهی به عضلات صورت به حساب می‌آید. از این رو، مصرف پودر جوانه گندم مواد مغذی لازم برای حجیم شدن عضلات صورت را فراهم کرده و به تبع آن به چاق شدن صورت و برجسته شدن گونه‌ها کمک می‌کند.

علاوه بر این، پروتئین موجود در جوانه گندم عضلات صورت را تقویت کرده و از افتادگی پوست صورت که با افزایش سن رخ می‌دهد، جلوگیری می‌کند.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    جوانه گندم و فواید آن در افزایش حجم صورت

    ۳- تاثیر ویتامین‌ها و مواد معدنی در چاقی صورت

    علاوه بر پروتئین، جوانه گندم منبع غنی از ویتامین‌های E ،A ،D و گروه B و همچنین مواد معدنی ضروری نظیر منیزیم و پتاسیم است. هر یک از این عناصر مغذی نقشی کلیدی در حفظ سلامت، زیبایی و افزایش حجم صورت ایفا می‌کنند.

    ویتامین E موجود در جوانه گندم با افزایش حجم بافت پوست صورت، به پرتر و برجسته‌تر شدن گونه‌ها کمک می‌کند. همچنین، این ویتامین با خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی با رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و از پیری زودرس پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

    ویتامین‌های گروه B موجود در جوانه گندم نیز با افزایش آب میان بافتی در پوست صورت، به چاق و حجیم شدن آن کمک می‌کند.

    نحوه مصرف جوانه گندم برای چاق شدن صورت

    علاوه بر مصرف مستقیم پودر جوانه گندم، روش‌های دیگری نیز برای استفاده از این ماده مغذی در رژیم غذایی وجود دارد. در ادامه، به معرفی برخی از این روش‌ها می‌پردازیم.

    ۱- مصرف جوانه گندم به همراه صبحانه

    افزودن پودر جوانه گندم به وعده صبحانه، روشی آسان برای ارتقای ارزش غذایی این وعده و دریافت مواد مغذی ضروری در ابتدای روز است. مصرف ۵ تا ۱۰ گرم از این پودر به همراه صبحانه می‌تواند به طور غیرمستقیم در چاق شدن صورت موثر باشد.

    بیشتر بخوانید: خواص انواع جوانه‌ها؛ از شادابی پوست تا لاغری

    ۲- افزودن پودر جوانه گندم به انواع سالاد

    یکی از راه‌های ساده برای بهره‌مندی از خواص جوانه گندم از جمله چاق شدن صورت، افزودن آن به سالادهای مختلف است. این روش برای افرادی که به طور مرتب سالاد مصرف می‌کنند، بسیار مناسب است.

    ۳- افزودن پودر جوانه گندم به غذاها

    یکی از راهکارهای موثر برای گنجاندن پودر جوانه گندم در رژیم غذایی و کمک به حجم‌دهی صورت، استفاده از آن به عنوان طعم‌دهنده در پخت و پز است.

    نحوه مصرف جوانه گندم برای چاق شدن صورت

    ۴- تهیه ماسک صورت با پودر جوانه گندم

    علاوه بر مصرف خوراکی پودر جوانه گندم به منظور افزایش حجم صورت، استفاده از آن به عنوان ماسک صورت نیز برای چاق شدن صورت امکان‌پذیر است. این پودر با توجه به نوع پوست می‌تواند با مواد مختلفی ترکیب و مورد استفاده قرار بگیرد.

    بیشتر بخوانید: طرز تهیه پودر جوانه گندم خانگی

    چقدر طول می‌کشد تا جوانه گندم برای چاق شدن صورت اثر کند؟

    برای مشاهده اثرات اولیه مصرف پودر جوانه گندم بر چاقی صورت، به طور میانگین حدود ۶۰ روز زمان نیاز است. البته این زمان می‌تواند در افراد مختلف بسته به عوامل متعددی مانند سن، جنسیت، وضعیت سلامتی و متابولیسم بدن متفاوت باشد.

    برای اینکه بهترین نتیجه را از مصرف پودر جوانه گندم بگیرید، باید آن را به مدت ۳ ماه و به صورت مستمر مصرف کنید. مصرف منظم پودر جوانه گندم به همراه یک رژیم غذایی سالم و متعادل به شما در رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد.

    در این مقاله از مجله دانستنی اکالا، به بررسی چاق شدن صورت با جوانه گندم پرداختیم. اگر به دنبال افزایش زیبایی و شادابی چهره خود هستید و تمایل دارید به طور طبیعی و سالم، صورتی چاق و پر داشته باشید ما به شما استفاده از جوانه گندم را پیشنهاد می‌کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.