سبک زندگیسلامت و زیبایی

بررسی تفاوت‌های ماسک‌ مو با آبکشی و بدون نیاز به آبکشی

ماسک مو یکی از عوامل بهبود دهنده و تقویت‌کننده انواع موهاست. شما با استفاده از انواع ماسک مو می‌توانید موهای درخشان و خوش‌ حالت داشته باشید. قطعا موهای شما نیز مانند پوست صورتتان در معرض دید عموم قرار دارد و آراسته بودن و تمیز بودن موهایتان زیبایی شما را دوچندان می‌کند. با توجه به انواع مختلف مو، انتخاب صحیح ماسک موی مناسب و‌ سازگار با موهایتان بسیار حائز اهمیت است.

شما در گام اول باید جنس و‌ نوع موهایتان را شناسایی کنید و مناسب با نوع موهایتان ماسک موی سازگار با آن را انتخاب کنید. در زندگی مدرن امروزی ماسک موها انواع بسیار مختلفی با قیمت‌های متنوعی در بازار دارند. ما امروز در مجله اینترنتی اکالا بلاگ اطاعات کاملی در مورد ماسک مو با آبکشی و بدون نیاز به آبکشی را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم که با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در زمینه انتخاب ماسک موی مناسب با پوست و‌ موی سرتان را دریافت می‌کنید پس تا پایان این مقاله ما همراه باشید.

استفاده مداوم از رنگ‌ها، سشوار، اتو مو و سایر دستگاهای مکانیکی که برای مو استفاده می‌شود باعث آسیب رساندن به موهایتان می‌شود. از طرفی عواملی مانند آلودگی‌ هوا، گرد و‌ غبار و نور خورشید نیز ظاهری نامطلوب در موهایتان ایجاد می‌کند.

شست‌وشوی موها با انواع شامپو به تنهایی این آسیب‌دیدگی‌ها را برطرف نمی‌کند و‌ شما برای رفع خشکی، وز بودن و‌ شکنندگی موهایتان باید از ماسک مو کمک بگیرید تا بتوانید این آسیب‌دیدگی‌ها را جبران کنید.

ماسک موها به صورت کلی به دو‌دسته ماسک مو با آبکشی و بدون نیاز به آبکشی تقسیم می‌شوند که ما در این مقاله نحوه استفاده از هر کدام و اطلاعاتى که در مورد آن‌ها باید بدانید را جمع‌آوری کرده‌ایم.

ماسک مو بدون نیاز به آبکشی

فواید استفاده از ماسک مو بدون نیاز به آبکشی به شرح زیر است:

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    • اگر موهای شما خشکی زیادی دارد و یا آسیب‌دیدگی آن بسیار زیاد است بهتر است از ماسک مو بدون نیاز به آبکشی استفاده کنید.
    • این ماسک مو مناسب برای موهای بسیار وز و خشک است.
    • باعث بهتر حالت گرفتن و لطافت مو می‌شود.
    • استفاده از ماسک مو بدون آبکشی ریزش مو را کمتر می‌کند.
    • برای استفاده از این ماسک مو کافیست که پس از شست‌وشوی موهایتان و آبکشی کردن آن مقداری از ماسک مو را متناسب با حجم موهایتان کف دستتان زنید و ساقه مو را به آرامی با آن ماساژ دهید.
    • به شکلی که تمام قسمت‌های ساقه موی شما به مواد ماسک آغشته شود.
    • می‌توانید با کمک از باد سشوار روند خشک کردن موهایتان را افزایش دهید و یا به صورت طبیعی زمان دهید تا موهایتان خشک شود.
    • مواد مغذی در این ماسک مو به خوبی روی ساقه موهایتان جذب می‌شود.
    • این ماسک مو تا حمام بعدی روی موهایتان باقی می‌ماند.

    بیشتر بخوانید: ترتیب صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی

    ماسک مو بدون نیاز به آبکشی

    ماسک مو با آبکشی

    نحوه استفاده از ماسک موهایی که با آبکشی هستند بدین صورت است که پس از شست‌شوی موها و آبکشی اولیه مو باید مقداری از ماسک مو متناسب با حجم موهایتان در کف دستتان بزنید و ماسک مو را به ساقه موهایتان بزنید. با توجه به قدرت ماسک مو ۱۰-۱۵ دقیقه زمان دهید تا ماسک مو روی موهایتان باشد و سپس موهایتان را آبکشی کنید.

    مدت زمان انتظار برای هر کدام از ماسک موها متفاوت است که در قسمت توضیحات آن نوشته شده است حتما آن را مطالعه بفرمایید. ماسک موهای که نیاز به آبکشی دارند غلظت و چربی بیشتری دارند.

    بیشتر بخوانید: تفاوت ماسک مو و سرم مو؛ کدام یک موثرتر است؟

    بهترین برندهای ماسک مو بدون آبکشی و با آبکشی

    ماسک مو ویداد، لورآل، نوتروجینا، کراستاس و ترسم از بهترین برندهای ماسک مو هستند که باید پس از مصرف باید آن را آبکشی کنید. این ماسک موها بسیار پرطرفدار و کاربردی هستند که شما با توجه به بودجه خودتان می توانید آن‌ها را تهیه و استفاده کنید. در گروه ماسک موهای بدون نیاز به آبکشی بهترین برندها دوماسی، سینره، آی‌پلاس و بیول هستند که بسیار محبوب و شناخته شده‌اند و شما در بین این برندها می‌توانید محصول سازگار با مو‌هایتان را انتخاب کنید.

    تفاوت ماسک مو با نرم کننده چیست؟

    نرم کنندها بیشتر برای نرم کنندگی و آب رسانی مو استفاده می‌شوند. در حالی که ماسک مو بیشتر بر تقویت و بهبود و سلامت موها تمرکز دارد.

    بیشتر بخوانید: معرفی انواع ماسک مو و کاربرد آن‌ها

    فواید استفاده از ماسک مو چیست؟

    فواید استفاده از ماسک مو چیست؟

    ماسک مو در افزایش رطوبت رسانی به موهای شما کمک می‌کند، از بروز موخوره جلوگیری می‌کند و از وز شدن موها جلوگیری می‌کند. برای حفظ سلامت پوست سر مفید است و موها آسیب دیده را تقویت می‌کند.

    بیشتر بخوانید: با مضرات ماسک مو آشنا شوید!

    سخن نهایی

    موهای شما در زیبایی و آراستگیتان نقش بسیار پررنگی دارند، مراقبت کردن از موها به همان اندازه اهمیت دارد که از پوستتان مراقبت می‌کنید. شناخت نوع مو و استفاده از محصولات سازگار و مرغوب به شما کمک می‌کند تا سلامت و بهداشت‌ موهایتان را تا حد زیادی بالا ببرید. اگر شناختی از محصولات متنوع ماسک‌مو درون بازار ندارید به شما توصیه می‌کنیم از برندهای پیشنهاد شده در این مقاله استفاده کنید.

    از این‌که تا پایان این مقاله نیز با مجله سبک زندگی اکالا همراه بودید از شما سپاسگزاریم و برایتان سلامتی و شادی آرزومندیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.