سبک زندگیسلامت و زیبایی

ترتیب صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی

پوست شما درصد بسیار زیادی از زیبایی شما را به خود اختصاص داده است. رسیدگی به پوست کار سختی نیست و شما با داشتن اطلاعاتی در مورد پوستتان می‌توانید پوستی بسیار صاف و شفاف و بدون لک داشته باشید. ما امروز در مجله اینترنتی اکالا بلاگ ترتیب صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد همچنین دسترسی خرید آنلاین و آسان برخی از برندهای معروف را در اختیارتان قرار خواهیم داد، پس تا انتهای این مقاله آموزشی با همراه باشید.

ترتیب استفاده از محصولات مراقبت پوست به صورت اصولی

ترتیب استفاده از محصولات مراقبت پوست به صورت اصولی به شرح زیر است:

مرحله اول | پاک کردن پوست

قبل از هر اقدامی لازم است پوست خود را تمیز کنید. شما با توجه به نوع و جنس پوستتان باید شویینده مناسب پوست خود را انتخاب کنید و با کمک شوییده و براش مناسب پوست خود را به خوبی با آب بشویید و خشک کنید. پیشنهاد می‌کنیم از بخش شویینده‌های موجود در فروشگاه ما خریداری کنید. شوینده‌های با برند‌های مناسب برای انواع پوست‌ها در برندهای هیدرودرم و یونی.

بیشتر بخوانید: تفاوت ماسک مو و سرم مو؛ کدام یک موثرتر است؟

مرحله دوم | تونر

تونر، باعث بسته شدن منافذ باز پوستتان می‌شود، لایه محافظتی روی پوست شما ایجاد می‌کند، باعث شادابی پوست می‌شود و از رویش موهای زیر پوستی جلوگیری می‌‌کند. PH پوست را تنظیم می‌کند. اگر پوست چرب و مختلط دارید استفاده از تونر مناسب پوستتان را به شما توصیه می‌کنیم زیرا باعث گرفتن چربی اضافی پوست می‌شود. اگر پوستی خشک، حساس یا نرمال دارید به کاهش قرمزی و پوسته‌پوسته شدن آن کمک می‌کند.

مرحله سوم | سرم

سرم می تواند به ترمیم موهای آسیب دیده کمک کند. صاف کردن مو، نرم کردن، باز کردن گره‌های مو از دیگر فواید سرم مو است. سرم مو باعث از بین بردن وزی مو می شود. درخشان کردن و براق کردن موها یکی دیگر از فواید سرم مو است.

بیشتر بخوانید: زعفران برای زیبایی پوست و مو

ترتیب استفاده از محصولات مراقبت پوست به صورت اصولی

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    مرحله چهارم | کرم دور چشم

    کرم دور چشم خواص مرطوب‌کنندگی دارد. خشکی پوست اطراف چشم را از بین می‌برد. در این کرم از ترکیباتی استفاده می‌شود که پف و تیرگی اطراف چشم را برطرف می‌کنند. اگر به صورت منظم از کرم دور چشم استفاد کنید تاثیرات آن را بر روی چروک‌های اطراف چشمتان مشاهده خواهید کرد.

    بیشتر بخوانید: با مضرات ماسک مو آشنا شوید!

    مرحله پنجم | کرم ضد جوش

    کرم ضد جوش خاصیت صاف و یک‌دست کردن پوست شما را دارد. از ایجاد آکنه و جوش جلوگیری می‌کند، التهابات پوستی را رفع می‌کند و جوش‌های سرسیاه و سرسفید را برطرف می‌کند. کرم ضدجوش باعث باز کردن منافذ پوست می‌شود. کرم‌ها با برندهای مختلف تاثیرات کمتر و بیشتری دارند که شما باید کرم ضدجوش مناسب و سازگار با پوستتان را شناسایی و از آن استفادهکنید.

    مرحله ششم | مرطوب کننده

    مرطوب کننده پوست باعث از بین بردن خشکی پوست می‌شود و لایه نفوذناپذیر و عایقی را روی سطح پوست ایجاد می‌کند که از این طریق پوست را تقویت می‌کند. زدن کرم مرطوب کننده رطوبت مورد نیاز پوست را برای مدت طولانی نگه‌داری می‌کند. محصولات کامان، درماکلین و هرباسنس از بهترین کرم‌های مرطوب کننده هستند که شما می‌توانید به راحتی از فروشگاه آنلاین اکالا خریداری کنید.

    بیشتر بخوانید: معرفی چند برند برتر لاک ایرانی

    روتین مراقبت از پوست در روز و شب

    مرحله هفتم | رتینول

    رتینول سبب افزایش و تحریک کلاژن شده و جوان‌سازی و سفت شدن پوست کمک می‌کند. رتینول موجب پاکسازی پوست و کنترل ترشح چربی پوست می شود. لکه‌های صورت را کاهش می‌دهد.

    مرحله هشتم | ضد آفتاب

    ضدآفتاب‌ها از پوست شما در برابر اشعه UV محافظت می‌کنند. از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کنند، سلامت پوست را افزایش می‌دهد. اگر از محصولات هیدرودرم و آردن استفاده می‌کنید می‌توانید به راحتی و با کمترین قیمت موجود در بازار از فروشگاه اکالا خریداری کنید.

    بیشتر بخوانید: بهترین نرم کننده‌ موهای کراتینه

    مرحله نهم | آرایش

    اگر خانم هستید و برای بیرون رفتن نیاز به آرایشی روزانه دارید. پس از طی کردن ۸ مرحله بالا حالا زمان آرایش کردن فرا می‌رسد و می‌توانید متناسب با سلیقه و وسایل شخصیتان آرایش کنید.

    از این‌که تا پایان این مقاله آموزشی نیز با مجله سبک زندگی اکالا همراه بودید از شما سپاسگزاریم و برایتان سلامتی و شادی آرزومندیم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.