سبک زندگینکات خانه داری

۶ تغییر کوچک با تاثیر بزرگ در خانه‌ تکانی

ماه اسفند مصادف است با خانه‌تکانی‌های درست و حسابی! احتمالا بارها پیش آمده است که دوست داشته‌اید تغییرات بزرگی ایجاد کنید ولی به هر دلیلی نتوانستید. در این مقاله از اکالا بلاگ قرار است ۶ روش آسان برای ایجاد تغییرات چشم‌گیر در خانه تکانی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشد.

روش اول: دیوار را رنگ بزنید.

رنگ زدن دیوار هیچ کاری ندارد. حتی اگر از آن دسته افراد وسواسی نباشید، خودتان هم می‌توانید خانه را به دلخواه خود رنگ کنید. رنگ کردن خانه درست مثل آن است که لباس نو تنش کرده باشید.

تاثیرش را دست کم نگیرید و اگر امکانش وجود دارد، حتما این روش را به کار بگیرید. به خاطر داشته باشید که اگر در خانه اجاره‌ای ساکن هستید، حتما از صاحب خانه اجازه بگیرید. اگر خودتان صاحب خانه‌اید پس هیچ مانع و محدودیتی وجود ندارد. با خیال راحت رنگ دلخواهتان را پیاده کنید.

روش دوم: از کوسن‌های متفاوت و بهاری استفاده کنید.

تا به حال شده است که دوست داشته باشید مبل‌های خانه را یک جا تغییر دهید؟ این تغییر از آن دسته تغییرات گران‌قیمت و دشوار است. با این حال برای آن که به نشیمن خانه حس و حال تازگی و بهاری دهید، می‌توانید از کوسن‌های متفاوت استفاده کنید.

در انتخاب پترن کوسن توجه کنید که طرح بهاره و شادی انتخاب کنید و در عین حال به تم و دکوراسیون کلی خانه شما بنشیند.

استفاده از کوسن‌های بهاری از تغییرات کوچک در خانه تکانی

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    روش سوم: گل و گیاه تازه بگیرید.

    رنگ سبز یکی از تداعی‌گران بهار و عید است. برای ایجاد تغییرات چشم‌گیر می‌توانید از المان‌هایی چون گل، گیاه و گلدان‌های سبز و تازه استفاده کنید.

    گل و گیاه هوای خانه را تصفیه می‌کند و میزان اکسیژن موجود در اتمسفر را افزایش می‌دهد. پس برای سلامتی شما هم مفید است. با این حال بزرگ‌ترین تاثیر ملموسی که دارند این است که به فضا زیبایی و آرامش خاصی می‌بخشند.

    بیشتر بخوانید: ایده‌های کم هزینه برای تغییر دکوراسیون خانه در ۱۴۰۳

    خرید شوینده با تخفیف

    روش چهارم: از پرده نازک و حریر استفاده کنید.

    اگر ساکن مناطق سردسیر بوده باشید، می‌دانید که آماده‌سازی تمهیدات پاییز و زمستان، کاری چالشی و ریزبینانه است. یکی از مراحل آماده‌سازی این است که پنجره‌ها را به خوبی عایق کنید که سرما به داخل خانه نفوذ نکند.

    اما حالا که بهار در حال آمدن است می‌توانید به جای پرده ضخیم از پرده‌ای نازک‌تر و لطیف‌تری استفاده کنید. خصوصا اگر جنس و رنگ پارچه به صورتی باشد که نور از بین روزنه‌های آن عبور کند و به خانه جانی دوباره ببخشد.

    روش پنجم: چینش مبل‌ها را تغییر دهید.

    اگر خانه شما به اندازه‌ای است که می‌توانید چینش آن‌ها را تغییر دهید، بلا استثنا این کار را انجام دهید. همین یک تغییر می‌چربد به تمام روش‌های گفته شده.

    شما حتی اگر خیلی ساده چینش مبل‌ها را تغییر دهید، باز هم تغییرات بزرگ و ملموسی را خواهید دید. به علاوه آن که این روش فاقد هرگونه هزینه‌تراشی اضافه است.

    بیشتر بخوانید: راه‌های تمیز کردن آشپزخانه برای خانه تکانی عید

    تغییر چینش مبل‌ها از تغییرات کوچک در خانه تکانی

    روش ششم: از دکوری‌های مینیمال و متفاوت استفاده کنید.

    در مرحله اول، اگر دکور‌ی‌های زیادی دارید آن‌ها را حذف کنید و چند مورد را به عنوان سوگلی خود بردارید! در ادامه می‌توانید تصمیم بگیرید که دکوری‌های دیگری اضافه کنید یا خیر.

    در هر صورت این را در ذهن داشته باشید که دکوراسیون خانه بهتر است ساده و در حداقل باقی بماند. همچنین در انتخاب این موارد دقت و زمان کافی را خرج کنید. این جزییات امضای شما پای کار است. پس نادیده‌اش نگیرید.

    بیشتر بخوانید: گام به گام با نحوه خانه تکانی اتاق خواب

    در این مقاله از مجله سبک زندگی اکالا ۶ روش ساده و راحت برای تغییر دکوراسیون عید را یاد گرفتید. هر کدام از این ۶ روش، کاملا مجزا تاثیرات ملموسی روی حس و حال خانه شما می‌گذارد. پس تا جایی که می‌توانید حداقل یک مورد را امتحان کنید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.