سبک زندگیسلامت و زیبایی

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب کدام است؟

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب چه ویژگی‌هایی دارد و چطور باید برای پوست چرب و جوش دار یک ضد آفتاب مناسب تهیه کنیم؟ استفاده از کرم ضد آفتاب به صورت روزمره برای محافظت از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید ضروری است. افرادی که پوست چربی دارند معمولا نمی‌توانند به راحتی از هر محصولی استفاده کنند و ممکن است با انتخاب یک محصول اشتباه بیشتر در معرض جوش و آکنه‌های پوستی قرار بگیرند. اگر به دنبال راهنمای خرید بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب هستید، بهتر است در این مقاله از اکالا بلاگ با ما همراه باشید.

با ویژگی‌های بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب آشنا شوید

پوست چرب به پوستی گفته می‌شود که ترشح چربی آن بیشتر از حالت معمول است و از همین رو ظاهر پوست این افراد بسیار براق به نظر می‌رسد و معمولا بیشتر از هر فرد دیگری دچار جوش و آکنه‌های پوستی می‌شوند. انتخاب یک ضد آفتاب خوب می‌تواند به این افراد کمک کند تا ضمن محافظت از پوست، از تشدید چربی پوست جلوگیری کنند و بدون نگرانی در مورد ایجاد جوش از آن استفاده کنند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار اشاره شده است:

  • بافت ضد آفتاب سبک باشد
  • فاقد چربی باشد
  • دارای لیبل ضد جوش یا non-comedogenic باشد
  • اس پی اف آن بالای ۳۰ باشد
  • در برابر آب و تعریق مقاوم باشد
  • دارای لیبل ضد حساسیت یا hypoallergenic باشد

بیشتر بخوانید: بهترین روغن برای ماساژ صورت کدام است؟

چرا افرادی که پوست چرب دارند باید از ضد آفتاب استفاده کنند؟

بهتر است بدانید که ضد آفتاب برای همه انواع پوست ضروری است. مهم نیست پوست شما چرب است یا خشک به هر حال باید در روتین پوستی خودتان از ضد آفتاب استفاده کنید تا از اشعه مضر نور خورشید در امان بمانید. به خاطر داشته باشید که قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تواند موجب پیری زودرس پوست شود و زمینه ایجاد سرطان پوست را فراهم کند.

از آن جایی که پوست صورت حساسیت بالایی دارد و بیشتر در معرض آفتاب قرار می‌گیرد، استفاده از ضد آفتاب برای محافظت از پوست صورت مهم‌تر از سایر بخش‌های بدن است. معمولا متخصصین توصیه می‌کنند که برای محافظت از پوست از ضد آفتاب‌هایی با اس پی اف بالای ۳۰ استفاده کنید.

با ویژگی‌های بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب آشنا شوید

معرفی بهترین ضد آفتاب‌ها برای پوست چرب

استفاده از ضد آفتاب برای انواع پوست ضروری است، اما اکثر افرادی که پوست چربی دارند همیشه در مورد استفاده از محصولات جدید پوستی دچار شک و تردید می‌شوند و نگران هستند که این محصول موجب تشدید جوش و افزایش چربی پوست آن‌ها نشود. نکته مهمی که باید در مورد خرید یک ضد آفتاب خوب برای پوست چرب بدانید این است که ضد آفتاب شما باید دقیقا برای پوست‌های چرب طراحی شده باشد.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    بنابراین از مصرف محصولات غیرتخصصی که برای انواع پوست مناسب هستند، اجتناب کنید. اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب هستید، در ادامه این بخش می‌توانید با ۶ ضد آفتاب برتر برای پوست‌های چرب آشنا شوید.

    ۱- کرم ضد آفتاب ایزدین؛ بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز خارجی

    اگر کمی در اینترنتی جستجو کنید و یا با برندهای معتبر و معروف دنیا آشنا باشید، می‌دانید که «ایزدین» یکی از بهترین برندهای ضد آفتاب در دنیا است که می‌توانید به بهترین نحو از پوست شما در برابر اشعه مضر نور خورشید محافظت کند.

    این ضد آفتاب که در مدل‌های متنوع و به صورت رنگی و بدون رنگ تولید می‌شود، یکی از بهترین انواع ضد آفتاب برای پوست چرب است. ضد آفتاب مخصوص پوست چرب ایزدین دارای اس پی اف ۵۰ است و جذب بالایی دارد. بافت سبک این ضد آفتاب از ایجاد جوش و حساسیت پوستی جلوگیری می‌کند و با بالاترین قدرت از پوست شما محافظت می‌کند.

    بیشتر بخوانید: آیا بعد از استفاده از تونر باید صورت را شست؟

    ۲- ضد آفتاب کلینیک؛ بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

    اگر به دنبال خرید ضد آفتاب بی‌رنگ و باکیفیت هستید، قطعا برند «کلینیک» یک انتخاب هوشمندانه است. ضد آفتاب بی‌رنگ برند کلینیک یکی از بهترین انواع ضد آفتاب برای پوست‌های چرب است که می‌توانید از آن پیش از آرایش و به عنوان پرایمر نیز استفاده کنید. این ضد آفتاب بافت فوق‌العاده سبکی دارد و حاوی آنتی اکسیدان است. ضد آفتاب کلینیک فاقد چربی و فاقد پارابن است و به بهترین نحو از پوست چرب شما در برابر اشعه مضر نور خورشید محافظت می‌کند.

    معرفی بهترین ضد آفتاب‌ها برای پوست چرب

    ۳- ضد آفتاب ویشی؛ ضد آفتاب برای پوست چرب و جوش دار

    یکی دیگر از بهترین برندهای خارجی ضد آفتاب برای پوست‌های چرب، برند «ویشی» است. ضد آفتاب‌های این برند با بیشترین قدرت از پوست شما در برابر اشعه یو وی محافظت می‌کنند. ضد آفتاب ویشی علاوه بر محافظت از پوست به آبرسانی پوست چرب کمک می‌کند و موجب بهبود چین و چروک‌های پوستی نیز می‌شود. اس پی اف این ضد آفتاب ۵۰ و فاقد چربی است و به صورت تخصصی برای پوست‌های چرب و جوش دار طراحی شده است.

    بیشتر بخوانید: فواید کرم ضد آفتاب و تاثیر آن بر پوست!

    ۴- کرم ضد آفتاب هیدرودرم؛ بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب ایرانی

    اگر به دنبال یکی از بهترین برندهای ضد آفتاب برای پوست چرب هستید، پیشنهاد ما برند «هیدرودرم» است. این محصول هم به صورت رنگی و هم بدون رنگ تولید می‌شود. افرادی که پوست چربی دارند باید از محصولات فاقد چربی و محصولات مخصوص پوست‌های چرب این برند استفاده کنند.

    ضد آفتاب هیدرودرم با اس پی اف ۵۰ به خوبی از پوست شما در برابر اشعه یو وی محافظت می‌کند و یک انتخاب هوشمندانه برای افرادی است که به دنبال محصول باکیفیت و مقرون به صرفه هستند.

    ۵- لافارر؛ بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار

    اگر به دنبال یک ضد آفتاب فوق‌العاده برای پوست چرب و لک دار هستید، بهتر است برند ایرانی «لافارر» را امتحان کنید. ضد آفتاب لافارر مخصوص پوست‌های چرب از پوست شما در برابر اشعه یو وی خورشید محافظت می‌کند و به عنوان یک ضد لک قوی مانع ایجاد لکه‌های پوستی می‌شود.

    استفاده از این ضد آفتاب جلوی براق شدن پوست را می‌گیرد و ظاهری مات و یکدست به پوست می‌بخشد. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت ضد آفتاب لافارر کمک به کمرنگ شدن لکه‌های قدیمی و رطوبت رسانی به پوست است.

    بیشتر بخوانید: ضد آفتاب چه تاثیری بر جوش صورت دارد؟

    راهنمای خرید بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

    ۶- کرم ضد آفتاب آردن؛ بهترین ضد آفتاب ایرانی با قیمت مناسب

    مهم نیست به دنبال بهترین ضد آفتاب بی‌رنگ برای پوست چرب هستید و یا دوست دارید از یک ضد آفتاب رنگی استفاده کنید، به هر حال ضد آفتاب برند آردن یکی از گزینه‌های مناسب برای پوست شما محسوب می‌شود. این برند کیفیت بالای و قیمت مناسبی دارد و از پوست چرب شما در برابر اشعه مضر نور خورشید محافظت می‌کند.

    بیشتر بخوانید: ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی‌رنگ؟

    سخن نهایی

    اگر پوست چربی دارید، بهتر است از ضد آفتاب‌هایی که فاقد چربی هستند و یا برای پوست چرب طراحی شده‌اند استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که قرار گرفتن در معرض نور خورشید می‌تواند به پوست شما آسیب وارد کند و خطر بروز سرطان پوست و چین و چروک‌های پوستی را افزایش دهد. با انتخاب یک ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب می‌توانید به بهترین نحو از پوست خود در برابر اشعه یو وی محافظت کنید. از اینکه تا پایان این مقاله آموزنده و جذاب با مجله سبک زندگی اکالا همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

    سوالات متداول

    در این بخش به برخی از مهم‌ترین سوالات شما در مورد انتخاب بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب پاسخ داده‌ایم.

    برای انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

    برای خرید ضد آفتاب مخصوص پوست چرب باید محصولاتی را انتخاب کنید که فاقد چربی هستند، بافت سبکی دارند و در برابر آب و تعریق نیز مقاوم هستند.

    بهترین برندهای ایرانی و خارجی ضد آفتاب مخصوص پوست چرب چه برندهایی هستند؟

    ایزدین، کلینیک، هیدرودرم و ویچی از بهترین برندهای ایرانی و خارجی ضد آفتاب برای پوست‌های چرب هستند که می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

    بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار چیست؟

    اگر پوست شما چرب است و روی پوستتان لکه‌های تیره و روشن دارید، بهتر است از ضد آفتاب ایرانی لافارر به صورت روزانه استفاده کنید. این ضد آفتاب هم از ایجاد لکه‌های پوستی جلوگیری می‌کند و هم در کمرنگ شدن لکه‌ها نقش موثری دارد.

    آیا افرادی که پوست چربی دارند باید از ضد آفتاب استفاده کنند؟

    استفاده از ضد آفتاب برای همه افراد با هر نوع پوستی ضروری است و به جلوگیری از سرطان پوست و پیری زودرس پوست شما کمک می‌کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.