سبک زندگیسلامت و زیبایی

بهترین ضد آفتاب برای پوست مختلط کدام است؟

استفاده از کرم ضد آفتاب یکی از مراحل بسیار مهم در اجرای روتین پوستی است. تابش مستقیم آفتاب به پوست شما موجب ایجاد آسیب‌های پوستی می‌شود از این رو استفاده از کرم‌های ضد آفتاب مناسب با پوستتان می‌تواند از پوست شما تا حد زیادی در برابر این آسیب‌ها جلوگیری کند.

ما امروز در این بخش از اکالا بلاگ ۷ مورد از بهترین ضدآفتاب‌های که برای پوست‌های مختلط می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید را در قالب این مقاله جمع‌آوری کرده ایم پس در ادامه با ما همراه باشید.

۷ مورد از بهترین ضدآفتاب‌های مناسب پوست‌های مختلط

پوست‌های مختلط ترکیبی از پوست‌های چرب، لکه‌دار و پوست‌های خشک و معمولی هستند. معمولا این پوست‌ها در ناحیه T صورت براق و چرب و در نواحی گونه پوستی معمولی و خشک دارند. در ادامه به معرفی بهترین ضد آفتاب‌ها برای پوست مختلط خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

۱- کرم ضد آفتاب هیدرودرم

این ضدآفتاب فاقد چربی است و از بروز جوش‌های سرسیاه جلوگیری می‌کند. در برابر آب، تعرق و گرما مقاوم است، بافتی سبک دارد. این کرم با قدرت پوشش‌دهی بالا پوست شما را صاف و یکدست می‌کند. خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی دارد که پوستتان را نرم و لطیف می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک

۲- کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا

این کرم با خاصیت درمانی و بافتی بسیار نرم و سبکی که دارد جز یکی از بهترین کرم‌های ضد آفتاب است. مقاومت بالای این کرم در تعرق و خاصیت ضد آبی که دارد موجب محبوبیت زیاد آن شده است. کرم ضدآفتاب دکتر ژیلا ضد لک است و خاصیت روشن کنندگی دارد. پس اگر پوستی مختلط دارید که دارای لک و آکنه است استفاده از این کرم تا حد زیادی به شما کمک می‌کند.

دکتر ژیلا بهترین ضد آفتاب برای پوست مختلط

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۳- کرم ضدآفتاب درماتیپیک

    این کرم جز بهترین ضدآفتاب‌های رنگی در بین انواع ضدآفتاب ها است و با ساختار فلوییدی و مایعی که دارد دارای بافت بسیا رسبکی است. فاقد چربی است و در درمان لک و آکنه به شما کمک می‌کند. این کرم در برابر تعرق مقاوم است و خاصیت ضد آبی دارد. پس از استفاده از این کرم موجب روشن و درخشان شدن پوست صورتتان می‌شوید. این کرم برای پوست‌های جوش‌دار یک انتخاب بسیار مناسب است.

    بیشتر بخوانید: ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی‌رنگ؟

    ۴- کرم ضدآفتاب مای

    این ضد آفتاب با رنگ‌دانه‌های مات قدرت پوشش‌دهی بالایی دارد. با توجه به قیمت مقرون به صرفه و مناسبی که دارد مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این کرم فاقد چربی است و از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند. با کرم ضدآفتاب مای می توانید سطح چربی پوستتان را کنترل کنید.

    ۵- کرم ضدآفتاب پیکسل

    این کرم ساختاری بسیار سبک و لطیف دارد. با خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی که دارد موجب نرمی و لطافت پوست می شود. از ایجاد حساسیت و التهاب جلوگیری می کند و فاقد چربی است. شما با کمک این ضدآفتاب می‌توانید پوششی مات و طبیعی به پوستتان بخشید.

    بیشتر بخوانید: ضد آفتاب چه تاثیری بر جوش صورت دارد؟

    پیکسل بهترین ضد آفتاب برای پوست مختلط

    ۶- کرم ضدآفتاب الارو

    این کرم یکی از بهترین ضدآفتاب‌های بی‌رنگ برای پوست‌های مختلط است. این کرم فاقد چربی و فاقد پارابن است. ساختار بسیار سبکی دارد و ضد تعرق است. این کرم با پوشش دهی عالی و مطلوبی که دارد موجب کوچک شدن منافذ پوستی شما می‌شود. از بروز انواع جوش و آکنه جلوگیری می کند و رنگی مات دارد.

    بیشتر بخوانید: چه ضد آفتابی برای فصل پاییز مناسب است؟

    ۷- کرم سین بیونیم

    این کرم با ماندگاری زیاد یکی از پرطرفدار ترین انواع ضدآفتاب برای پوست های مختلط است. ساختار سبکی دارد و چربی پوست را کنترل می‌کند. خاصیت مرطوب‌کنندگی و نرم‌کنندگی پوست را دارد و بی رنگ است. دارای بوی بسیار مطبوع است و هیچ‌گونه رنگ و سفیدی روی پوست ایجاد نمی کند.

    محافظت از پوست صورتتان را جدی بگیرید و اگر تا به حال برای بهتر کردن حال پوستتان اقدامی نکردید از همین لحظه دست به کار شوید و با شناخت صحیح نوع پوست و خرید یک ضدآفتاب مناسب و سازگار با پوستتان این روتین پوستی را آغاز کنید. از همراهی شما با مجله سبک زندگی اکالا سپاسگزاریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.