سبک زندگیسلامت و زیبایی

معرفی ۵ مورد از بهترین مسواک‌ها برای دندان‌های حساس

داشتن دندان‌های سالم و درخشان کار سخت و دشواری نیست. شما با شناخت محصولات مرغوب و سازگار با دندان هایتان و داشتن یک روتین منظم می‌توانید از دندان هایتان مراقبت کنید. خرید مسواک خوب یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که در حفظ و مراقبت از دندان‌هایتان به شما کمک می‌کند.

ما امروز در این بخش از اکالا بلاگ ۵ مورد از بهترین برندهای مسواک برای دندان‌های حساس و هر آنچه که باید در مورد مسواک بدانید را در قالب این مقاله با شما به استراک خواهیم گذاشت پس در ادامه با ما همراه باشید.

۵ برند از بهترین مسواک‌ها برای دندان‌های حساس

اگر در زمان نوشیدن یا میل کردن غذاهای داغ یا سرد دندان هایتان درد می گیرد پس دندان‌های شما نیازمند مراقبت بیشتری هستند. انتخاب یک مسواک مناسب و ایده‌آل در نگهداری و بهداشت دهان و دندان به شما کمک بزرگی می‌کند.

۱- مسواک کامپلیت

این مسواک به دلیل داشتن دسته ارگونومیک یکی از بهترین مسواک‌های موجود در بازرا است. این مسواک دارای الیاف ته‌گرد برای پاک کردن بهتر لثه و بافت اسفنجی جهت پوشش بهتر سطوح دندان‌ها است.

بیشتر بخوانید: خمیر دندان سفید کننده بهتر است یا معمولی؟

۲- مسواک زغالی پاتریکس

این مسواک با دارا بودن الیاف ذغالی نرمی که دارد برای دندان‌های حساس انتخاب بسیار خوبی است. قابلیت زبان پاک کن و همراه داشتن نخ دندان یکی دیگر از ویژگی‌های این مسواک است. این مسواک دارای الیاف ذغالی است که در سفید کنندگی دندان‌ها به شما کمک می کنند.

بهترین مسواک‌ها برای دندان‌های حساس کدامند؟

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۳- مسواک سوپر ویو

    این مسواک الیاف ته گردی دارد که موجب تمیز کردن موثر لثه و دندان‌های حساس می‌شود. دسته ارگونومیک این مسواک استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. مطابقت الیاف مسواک با فرم دندان‌هاموجب پاکسازی و تمیزکنندگی بیشتر دندان‌ها می‌شود.

    بیشتر بخوانید: مناسب‌ترین و بهترین مسواک برای ارتودنسی

    ۴- مسواک دوآل اکشن

    این مسواک با دارا بودن سطح اسفنجی موجب پوشش عالی سطح دندان‌ها در زمان شست‌وشو می‌شود. مسواک دوآل اکشن گردنی منعطف دارد که در زمان شست‌وشو از فشار آمدن به سطح لثه و دندان جلوگیری می‌کند همچنین الیاف ته گردی دارد که موچب پاکسای مناسب سطح دندان و مراقبت از مینای دندان می‌شوند.

    ۵- مسواک گلد پاتریکس

    این مسواک با دارا بودن نخ دندان یکی از متفاوت‌ترین مسواک‌هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. دارا بودن دسته‌ای فاقد لرزش و ارگونومیک متناسب با آناتومی دهان و دندان یکی دیگر از ویژگی‌های این مسواک است.

    اگر دندان‌های حساسی دارید به شما توصیه می‌کنیم که برای شست‌وشویی بهتر آن ها از مسواک‌های که در در بالا درموردشان توضیح دادیم کمک بگیرید.

    به خاطر داشته باشید که مسواک‌تان را باید هر ۳ ماه یک‌بار عوض کنید زیرا به انواع باکتری‌ها آلوده می شوند همچنین بهتر است برای جلوگیری از مقاومت باکتری‌ها خمیردندان‌تان را هر دوره عوض کنید.

    بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره خمیر دندان زغالی بدانید✔

    ویژگی‌های یک مسواک خوب برای دندان های حساس چیست؟

    ویژگی‌های یک مسواک خوب چیست؟

    طراحی مسواک باید به گونه‌ای باشد که به راحتی در دست قرار بگیرید و بتوانید آن را در نقاط مختلف دهانتان به سادگی بچرخانید و تمام قسمت‌های دندان را شست و شو دهید. مسواک شما حتما باید درپوش داشته باشد تا از نفوذ باکتری‌ها به آن جلوگیری شود.

    بیشتر بخوانید: چگونه از مسواک خود مراقبت کنیم؟

    نوک تارهای مویی مسواک نباید تیز و سایینده باشد که در زمان شست‌وشویی دندان موجب آسیب رساندن به لثه نشود. طول تارهای یک مسواک خوب باید حدود ۳میلیمتر و عرض آن حدود ۳ سانتیمتر باشد، در هر کلاف تعداد رشته‌های مویی بین ۲۰-۴۰ عدد باشد.

    از این که تا پایان این مقاله با مجله سبک زندگی اکالا همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.