سلامت و زیبایی

بهترین خمیر دندان سفید کننده دندان {ایرانی و خارجی}

استفاده از خمیر دندان سفید کننده یک روش ساده برای سفید و یکدست شدن رنگ دندان است. خمیر دندان‌های سفید کننده طوری طراحی شده‌اند که لکه‌های ایجاد شده روی دندان را از بین می‌برند و موجب از بین رفتن جرم روی دندان می‌شوند.

در این مقاله از اکالا بلاگ می‌توانید با بهترین خمیر دندان سفید کننده دندان آشنا شوید.

۶ خمیر دندان سفید کننده ایرانی و خارجی

بهترین خمیر دندان سفید کننده ایرانی چیست؟ آیا می‌دانید کدام برندهای خمیر دندان خارجی کیفیت بهتری دارند؟ اگر به دنبال خرید بهترین برندهای خمیر دندان‌های اصل ایرانی و خارجی هستید، در ادامه پیشنهادات جذابی برای شما داریم.

۱- خمیر دندان سفید کننده میسویک

اگر به دنبال بهترین خمیر دندان سفید کننده ایرانی هستید، بهتر است خمیر دندان سفید کننده میسویک را امتحان کنید. این خمیر دندان بدون ایجاد سایش و آسیب رساندن به مینای دندان، ظاهری یکدست و سفید به دندان‌ها می‌بخشد. استفاده از این خمیر دندان زردی و جرم دندان‌ها را از بین می‌برد و از دندان‌های شما در برابر آسیب نیز جلوگیری می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خمیر دندان سفید کننده میسویک این است که برای دندان‌های حساس مناسب است و هیچگونه حساسیتی در دندان‌ها ایجاد نمی‌کند. برای اثربخشی بیشتر این خمیر دندان می‌توانید به مدت ۳ ماه از آن استفاده کنید و سپس مصرف آن را متوقف کنید.

خمیر دندان سفید کننده ایرانی و خارجی

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۲- خمیر دندان مریدنت؛ بهترین خمیر دندان سفید کننده و جرم گیر

    خمیر دندان مریدنت یکی دیگر از برندهای فوق العاده برای از بین بردن جرم و سفید کردن ظاهر دندان‌ها است. این خمیر دندان سفید کننده ضد حساسیت و ضد پوسیدگی است و از ایجاد جرم و پلاک جلوگیری می‌کند. استفاده از خمیر دندان جرم گیر مریدنت برای یک دوره می‌تواند به لکه زدایی دندان و یکدست شدن رنگ دندان شما کمک می‌کند.

    ۳- خمیر دندان سیگنال؛ بهترین خمیر دندان سفید کننده خارجی

    اگر به دنبال یک خمیر دندان سفید کننده قوی برای از بین بردن جرم دندان‌های خود هستید، پیشنهاد ما خمیر دندان سیگنال است. این خمیر دندان سفید کننده صد پوسیدگی، ضد باکتری و ضد حساسیت است و از مینای دندان شما نیز محافظت می‌کند.

    با یک دوره استفاده از خمیر دندان سفید کننده سیگنال می‌توانید از شر لکه‌های تیره روی دندان خلاص شوید و ظاهری درخشان به دندان‌های خود ببخشید.

    بیشتر بخوانید: خمیر دندان سفید کننده بهتر است یا معمولی؟

    ۴- خمیر دندان کلگیت، بهترین خمیر دندان سفید کننده

    خمیر دندان‌های سفید کننده کلگیت انواع مختلفی دارند. این خمیر دندان سفید کننده خارجی کیفیت فوق العاده بالایی دارد و در کنار سفید کردن ظاهر دندان‌ها موجب ضدعفونی دهان می‌شوند و از پوسیدگی دندان نیز جلوگیری می‌کنند. این خمیر دندان باید در یک دوره مشخص به صورت روزانه مصرف شود تا جرم و لکه‌های دندان‌ها را از بین ببرد.

    خمیر دندان کلگیت، بهترین خمیر دندان سفید کننده

    ۵- خمیر دندان سفید کننده هیمالیا

    خمیر دندان هیمالیا یکی دیگر از برندهای خارجی فوق العاده موثر است که می‌تواند به سفید شدن دندان‌های شما کمک کند. مدل Sparkly White این برند فاقد پارابن و مواد شیمیایی مضر است و به صورت کاملا گیاهی تولید شده است. این خمیر دندان بر پایه فناوری آنزیمی تولید شده و در ترکیبات آن از گیاهان معطر و میوه های مختلف استفاده شده است.

    ۶- خمیر دندان سفید کننده دندان کلوس آپ

    خمیر دندان سفید کننده کلوس آپ حاوی میکروکریستال‌های شفافی است که به افزایش درخشندگی و سفید شدن رنگ دندان‌ها کمک می‌کند. این خمیر دندان رایحه تندی دارد و از همین رو موجب خوشبو شدن دندان‌ها می‌شود.

    خمیر دندان سفید کننده نعنایی کلوس آپ حاوی فلوراید است و از همین رو در افزایش استحکام و تقویت دندان‌ها نیز موثر است و مانع پوسیدگی دندان‌ها می‌شود.

    بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره خمیر دندان زغالی بدانید!

    علت زرد شدن دندان چیست؟

    زرد شدن دندان دلایل متعددی دارد. به طور معمول مصرف غذاها و نوشیدنی‌های رنگی و همچنین غذاهای سرشار از نشاسته موجب تیره شدن رنگ دندان می‌شود. افرادی که از سیگار و قلیان استفاده می‌کنند، معمولا دندان‌های تیره‌تری دارند.

    یکی دیگر از دلایل تیره شدن رنگ دندان عدم رعایت بهداشت دهان و دندان است. اگر هنوز مسواک زدن و استفاده از نخ دندان برای شما تبدیل به یک عادت نشده است، احتمالا خیلی زود رنگ دندان‌هایتان تیره خواهد شد.

    ابتلا به برخی بیماری‌ها و قرار گرفتن در معرض شیمی درمانی و عفونت نیز می‌تواند موجب تیره شدن دندان شود. جالب است بدانید که مصرف برخی داروها نیز در تیره شدن رنگ دندان موثر است.

    فراموش نکنید که رنگ طبیعی دندان هر فردی متفاوت است و این موضوع کاملا ژنتیکی است. بنابراین اگر رنگ مینای دندان شما به صورت ژنتیکی تیره باشد، با استفاده از خمیر دندان سفید کننده و جرم گیری، هیچ تغییری در رنگ دندان‌هایتان ایجاد نخواهد شد.

    علت زردی دندان

    در این مطلب از مجله سبک زندگی اکالا به معرفی خمیر دندان‌های سفید کننده پرداختیم. به خاطر داشته باشید که برای اثربخشی خمیر دندان سفید کننده باید یک دوره مشخص از آن استفاده کنید و به هیچ عنوان بیشتر از یک بار در روز برای تمیز کردن دندان‌های خود از خمیر دندان سفید کننده استفاده نکنید.

    سوالات متداول

    در این بخش به رایج‌ترین سوالات شما در مورد خمیر دندان سفید کننده پاسخ داده‌ایم.

    آیا می‌توان هر روز از خمیر دندان سفید کننده استفاده کرد؟

    مطالعات نشان می‌دهد که مصرف طولانی مدت خمیر دندان سفید کننده به مینای دندان آسیب می‌رساند. بهتر است از خمیر دندان سفید کننده نهایتا ۳ ماه استفاده کنید و سپس مصرف آن را متوقف کنید.

    مزایای استفاده از خمیر دندان سفید کننده چیست؟

    استفاده از خمیر دندان سفید کننده از تشکیل جرم جلوگیری می‌کند و به از بین بردن لکه‌ها و جرم‌های دندان کمک می‌کند. این خمیر دندان‌ها طوری طراحی شده‌اند که برای پیشگیری از بیماری‌های لثه و پوسیدگی دندان موثر هستند و به خوشبو شدن دهان نیز کمک می‌کنند.

    ۰/۵ (۰ نظر)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.