سبک زندگیسلامت و زیبایی

بهترین خمیر دندان برای رفع پوسیدگی را بشناسید!

خمیردندان یکی از اجزای مهم و جدانشدنی روتین دهان و دندان است. داشتن دندان‌های تمیز و درخشان یکی از نشانه‌های افراد مرتب و تمیز است. مراقبت از دندان‌ها و پاکیزگی دهان موجب از بین رفتن بوی بد و بهداشت دهان است. خمیردندان یکی از محصولات بسیار پرطرفدار و پرمصرف برای شست‌وشوی دندان و دهان است که امروز تنوع بسیار زیادی در انواع آن موجود شده است.

ما امروز در این بخش از اکالا بلاگ ۵ برند بسیار محبوب و پرطرفدار از خمیردندان‌های که برای رفع پوسیدگی دندان استفاده می‌شوند را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید.

۵ برند معروف خمیر دندان برای رفع پوسیدگی دندان

در این بخش به معرفی بهترین برندهای خمیر دندان برای رفع پوسیدگی خواهیم پرداخت.

۱- خمیر دندان بنسر

این نوع خمیردندان گیاهی است و ترکیبات آن عصاره طبیعی بره‌موم، میخک، رزماری و مورد است. یکی از بهترین محصولات از برند ایرانی که علاوه بر خوشبو کردن دهان موجب جلوگیری از پوسیدگی دندان‌هایتان می‌شود. این خمیر دندان احتمال تشکیل جرم روی دندان‌ها را تا حد ممکن کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین خمیر دندان برای کامپوزیت

۲- خمیر دندان سفید کننده مریدنت

این خمیردندان با خاصیت ضدپوسیدگی، ضد حساسیت، خوش‌بو کننده و سفیدکنندگی مطلوب یکی از بهترین خمیردندان‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. این نوع خمیر دندان از تشکیل جرم و پلاک به روی دندان‌های شما جلوگیری می‌کند و موجب لکه‌زدائی از روی دندان‌هایتان می‌شود. جالب است بدانید که این نوع خمیردندان دارای سیستم پولیش مکانیکی برای سفیدکردن دندان‌هاست.

5 برند معروف خمیر دندان برای رفع پوسیدگی دندان

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۳- خمیر دندان بنسر مدل خاویار

    این خمیر دندان ساخت کشور ایران است. خاصیت ضدپوسیدگی، خاصیت سفیدکنندگی، ضد حساسیت و ضد باکتری دارد و محافظ مینای دندان است. در دو نوع بسته‌بندی مردانه و زنانه در بازار به فروش می‌رسد.

    بیشتر بخوانید: معرفی بهترین خمیر دندان‌ برای جرم‌گیری

    ۴- خمیر دندان دنتامکس

    خمیردندان دنتامکس دندان‌های حساس دارای اثر واقعی بر تسکین دندان‌هاست. این محصول حداکثر فلوراید را برای جلوگیری از پوسیدگی دندان دارد. از مزایایی این خمیر دندان خاصیت ضدپوسیدگی، محافظت از مینای دندان، خاصیت ضد باکتری و ضد حساسیت دارد و محصولی ایرانی است.

    ۵- خمیر دندان سنسوداین

    این خمیر دندان یکی از بهترین محصولاتی است که کاربری‌های متفاوت دارد. خاصیت‌های ضد باکتری، ضد حساسیت، سفیدکنندگی، محافظ مینای دندان و ضد پوسیدگی دارد.

    بیشتر بخوانید: کاربردهای عجیب خمیر دندان در مصارف خانگی!

    خمیر دندان سنسوداین برای رفع پوسیدگی

    فواید استفاده از خمیر دندان چیست؟

    خمیردندان‌های امروزی دارای مواد و ترکیباتی هستند که به طور موثر بدون آسیب رساندن به مینای دندان‌هایتان موجب تمیز شدن آن‌ها می‌شوند. خمیر دندان باکتری‌ها و پلاک ها را از روی دندان‌ها پاک می‌کند.

    خمیر دندان موجب تقویت مینای دندان می‌شود و سایر مشکلات پوسیدگی دندان را کاهش می‌دهد. خمیردندان‌ها انواع مختلفی و کاربردهای متنوعی دارند برخی حتی در سفیدتر کردن دندان‌ها نیز بسیار کارآمد هستند.

    سابقه‌ی استفاده از خمیردندان به هزاران سال قبل برمی‌گردد، محققان بر این باورند که در گذشته مردم مواد طبیعی را به روی دندان‌های خود می‌کشیدند و با کمک این مواد دندان‌هایشان را تا حد ممکن تمیز می‌کردند. با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی در تهیه و استفاده خمیردندان نیز تغییرات بزرگی رخ داد و هم‌اکنون این شویینده بسیار محبوب در شکل‌ها و کاربری‌های بسیار متنوع در بازار یافت می شود.

    بیشتر بخوانید: توصیه‌ دندانپزشک در مورد فواید مصرف آدامس بدون قند!

    عوارض خوردن خمیر دندان چیست؟

    در زمان مسواک زدن مواظب باشید از خمیر دندان نخورید. خوردن خمیر دندان ممکن است مشکلات جدی برایتان ایجاد کند. اسهال، استفراغ، حمله قلبی، کاهش ضربان قلب، ضعف و سخت نفس کشیدن از عوارض خوردن خمیردندان است.

    انواع خمیر دندان برای رفع پوسیدگی

    انواع خمیر دندان

    خمیردندان‌های امروزی از لحاظ شکل ظاهری به ۳ دسته تقسیم می‌شوند.

    • خمیر دندان ژله‌ای: این نوع خمیردندان رنگی نسبتا شفاف دارد و بافت آن متفاوت‌تر از انواع خمیر دندان است. این نوع خمیردندان برای بزرگسالان و کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.
    • خمیر دندان خمیری: خمیر دندان‌های خمیری به صورت رنگی یا سفید هستند و بافت آن‌ها بافتی خمیری شکل و نرم است و اغلب بزرگسالان از آن استفاده می‌کنند.
    • خمیردندان ژل مایع: خمیردندان‌های ژل مایع از دو محصول قبل جدیدتر هستند و برای استفاده کودکان یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی شما می‌تواند باشد.

    خمیر دندان‌های مناسب کودکان، خمیر دندان‌های مناسب افراد سیگاری، خمیر دندان‌های حاوی فلوراید، ضد تارتار، سفیدکننده، ضد حساسیت و خمیر دندان‌های طبیعی جز انواع مختلف خمیر دندان هستند.

    بیشتر بخوانید: نکات کلیدی درباره فواید جویدن آدامس بعد از غذا

    امیدواریم که با مطالعه مقاله فوق یکی از بهترین خمیردندان‌های ضدپوسیدگی سازگار با دندان‌هایتان را شناسایی و خرید کنید تا بتوانید تا حد مطلوبی از پوسیدگی و خراب شدن دندان‌هایتان جلوگیری و از آن‌ها مراقبت کنید. از این که تا پایان این مقاله با مجله سبک زندگی اکالا همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.