سبک زندگیسلامت و زیبایی

معرفی ۱۰ مورد از بهترین خمیر دندان‌ها برای جرم‌گیری

جرم دندان یکی از مشکلات شایع دهان و دندان است که می‌تواند باعث بروز مشکلاتی مانند پوسیدگی دندان و بوی بد دهان شود. خوشبختانه راه‌های مختلفی برای مقابله با جرم دندان وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از خمیر دندان جرم‌گیر است. در این قسمت از اکالا بلاگ قصد داریم بهترین خمیر دندان‌ برای جرم‌گیری که در بازار موجود است را به شما معرفی کنیم.

۱۰ تا از بهترین خمیر دندان‌ها برای جرم‌گیری

جرم دندان، پلاک دندانی سخت شده‌ای است که روی دندان‌ها تشکیل می‌شود. این جرم‌ها می‌توانند عوارض جدی برای دندان‌ها و لثه‌ها ایجاد کنند. از جمله این عوارض می‌توان به بوی بد دهان، التهاب لثه، پوسیدگی دندان، خون‌ریزی لثه، پوسیدگی ریشه دندان و تحلیل لثه اشاره کرد.

اگر دندان‌هایتان جرم دارند باید هر چه سریع‌تر برای جرم‌گیری اقدام کنید تا از بروز این عوارض جلوگیری کنید. در ادامه به معرفی ۱۰ مورد از بهترین خمیر دندان‌ها برای جرم‌گیری می‌پردازیم.

۱- خمیر دندان کامل با ۷ ویژگی ۱۳۰ گرمی مریدنت

خمیر دندان مریدنت ۷ کاره با ترکیبات ویژه خود علاوه بر سفید کردن دندان‌ها و کاهش التهابات لثه از پوسیدگی و تشکیل پلاک و جرم دندان نیز جلوگیری می‌کند. همچنین این خمیر دندان با کمک به پاکسازی دندان‌ها و از بین بردن جرم و آلودگی به حفظ سلامت دهان و دندان کمک کرده و باعث خوش‌بو شدن دهان می‌شود.

۲- خمیر دندان اینتگرال ۸ کامل سفیدکننده ۷۵ میلی لیتری سیگنال

خمیر دندان کامل سیگنال با عملکرد هشتگانه خود، محافظی قوی برای دندان‌ها و دهان است. این خمیر دندان با جلوگیری از تشکیل پلاک، از پوسیدگی دندان و تشکیل حفره در آن‌ها جلوگیری کرده و با رفع پلاک‌های موجود مانع از تشکیل جرم یا تار تار بر روی دندان‌ها می‌شود.

علاوه بر این، خمیر دندان کامل سیگنال با تقویت مینای دندان و لثه‌ها، از آن‌ها محافظت کرده و با خاصیت ضد باکتری خود از بوی بد دهان جلوگیری می‌کند. سایر فواید خمیر دندان اینتگرال ۸ کامل سفیدکننده ۷۵ میلی لیتری سیگنال به شرح زیر است:

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    • یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد خمیر دندان کامل سیگنال وجود خواص زینک در ترکیبات آن است. این ویژگی باعث می‌شود که این خمیر دندان از دندان‌ها در برابر تشکیل پلاک تا ۱۸ ساعت محافظت کند.
    • قدرت محافظت این محصول در برابر پلاک دندان، دو برابر محصولات مشابه است.
    • این خمیر دندان دارای خاصیت ضدحساسیت بوده و به همین دلیل برای افراد دارای دندان‌های حساس بسیار مناسب است.

    بیشتر بخوانید: توصیه‌ دندانپزشک در مورد فواید مصرف آدامس بدون قند!

    خمیر دندان اینتگرال برای جرم گیری

    ۳- خمیر دندان محافظ کامل ۸ گانه ۱۰۰ میلی لیتری میسویک

    خمیر دندان میسویک محافظ کامل ۸ گانه با بهره‌گیری از تکنولوژی آنتی هایپر از تشکیل پلاک دندان جلوگیری می‌کند. پلاک دندان لایه‌ای چسبناک از باکتری‌ها است که روی دندان‌ها تشکیل می‌شود و می‌تواند منجر به ایجاد سوراخ، حفره، پوسیدگی و جرم دندان شود.

    بنابراین استفاده از خمیر دندان میسویک محافظ کامل ۸ گانه، با از بین بردن پلاک دندان و جلوگیری از ایجاد جرم دندان به حفظ سلامت دندان‌ها کمک می‌کند. همچنین، این خمیر دندان دارای خاصیت سفیدکنندگی نیز می‌باشد.

    ۴- خمیردندان قرمز رد هات ۱۲۵ میلی‌لیتری کلوز آپ

    خمیر دندان قرمز رد هات کلوز آپ یک خمیر دندان سفیدکننده و ضدباکتری است. این خمیر دندان با فرمولاسیون ویژه خود پلاک‌ها و جرم‌های ایجاد شده روی دندان را از بین برده و آن‌ها را سفید می‌کند.

    همچنین این خمیر دندان با از بین بردن میکروب‌های دهان از بوی بد دهان پیشگیری کرده و تنفس را تازه و خوش‌بو می‌سازد. این خمیر دندان حاوی فلوراید و دهانشویه نیز می‌باشد. فلوراید موجود در آن از پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند و دهانشویه به عنوان یک آنتی‌باکتریال، دهان را از باکتری‌های ایجاد کننده بوی بد پاکسازی می‌کند.

    بیشتر بخوانید: نکات کلیدی درباره فواید جویدن آدامس بعد از غذا

    ۵- خمیر دندان کامل ۹ در ۱ حاوی عصاره‌های گیاهی ۱۰۰ میلی لیتری پاپیتال

    خمیردندان کامل پاپیتال ۹ در ۱ با عصاره‌های گیاهی و طبیعی، یک محصول همه‌کاره برای سلامت دهان و دندان است. این خمیر دندان با اثرات ضدپوسیدگی و آنتی‌باکتریال به از بین بردن جرم‌ها و لکه‌های دندان کمک می‌کند. همچنین با خوش‌بو کردن دهان و تقویت مینای دندان، سلامت دهان و دندان را بهبود می‌بخشد.

    ۶- خمیر دندان الترا پروتکشن حاوی عصاره عسل و موم عسل با ۸ ویژگی ۱۰۰ گرمی اکتیدنت

    خمیر دندان اکتیدنت مدل الترا پروتکشن با ترکیبات منحصر به فرد خود، یک گزینه عالی برای مراقبت روزانه از دهان و دندان است. این خمیر دندان از بین برنده پلاک و جرم دندان، ضدپوسیدگی، سفیدکننده، بهبود دهنده سلامت لثه و کنترل‌کننده بوی بد دهان است.

    خمیر دندان اکتیدنت مدل الترا پروتکشن دارای خواص ضدالتهابی و ضدباکتریایی بوده و به حفظ سلامت لثه و جلوگیری از بیماری‌های لثه کمک می‌کند. همچنین این خمیر دندان فاقد تریکلوزان است که یک ماده شیمیایی مضر برای سلامت انسان به شمار می‌رود.

    بیشتر بخوانید: بهترین خمیر دندان سفید کننده دندان {ایرانی و خارجی}

    خمیر دندان الترا پروتکشن برای جرم گیری

    ۷- خمیر دندان کامپلیمکس با ۱۰ ویژگی ۱۳۰ گرمی اکتیدنت

    خمیر دندان کامپلیمکس با ۱۰ ویژگی ۱۳۰ گرمی اکتیدنت، یک خمیر دندان کامل و همه‌کاره است که به دلیل ترکیبات ویژه‌اش فواید متعددی برای سلامت دهان و دندان دارد.

    این خمیر دندان با فرمولاسیون منحصربه‌فرد خود از پوسیدگی دندان، آسیب به مینای دندان، ایجاد جرم، بوی بد دهان و تجمع باکتری‌های مضر در دهان جلوگیری می‌کند. همچنین به بهبود سلامت لثه و سفید کردن دندان‌ها نیز کمک می‌کند.

    بیشتر بخوانید: خمیر دندان بدون فلوراید بخریم یا با فلوراید؟

    ۸- خمیر دندان جرم‌گیر مولتی پروتکشن کلگیت

    خمیر دندان جرم‌گیر مولتی پروتکشن کلگیت، محصولی چند منظوره است که هم دندان‌ها را جرم‌گیری می‌کند و هم مانع از تشکیل پلاک دندان می‌شود. پلاک دندان عامل اصلی ایجاد پوسیدگی است، بنابراین با حذف پلاک خطر پوسیدگی دندان نیز کاهش می‌یابد.

    علاوه بر این، خمیر دندان جرم‌گیر مولتی پروتکشن کلگیت با فرمولاسیونی ویژه از بروز حساسیت دندان‌ها جلوگیری می‌کند. بنابراین استفاده روزانه از این محصول برای دندان‌های شما هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

    ۹- خمیر دندان جرم‌گیر ۲۰۸۰

    خمیر دندان جرم‌گیر قوی ۲۰۸۰ یکی از محصولات پرطرفدار در بازار است که به دلیل فواید متعدد خود مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این خمیر دندان به دلیل داشتن ترکیباتی با قدرت پاک کنندگی بالا، می‌تواند به طور موثری جرم‌های دندان را از بین ببرد و از پوسیدگی دندان جلوگیری کند.

    همچنین این خمیر دندان حاوی موادی است که از مینای دندان محافظت کرده و به حفظ سلامت دندان‌ها کمک می‌کنند. علاوه بر این، این خمیر دندان با داشتن مواد سفید‌کننده به روشن و سفید شدن دندان‌ها کمک می‌کند.

    بیشتر بخوانید: کاربردهای عجیب خمیر دندان در مصارف خانگی!

    خمیر دندان جرم‌گیر 2080

    ۱۰- خمیر دندان جرم‌گیر کرست

    خمیر دندان جرم‌گیر کرست محصولی محبوب و موثر برای افراد سیگاری و سایر بزرگسالان است. این خمیر دندان حاوی ترکیبات ویژه‌ای است که می‌تواند به سفید شدن دندان‌ها، از بین بردن بوی بد دهان و جلوگیری از تجمع جرم کمک کند.

    فرمولاسیون خمیر دندان جرم‌گیر کرست به گونه‌ای طراحی شده است که به طور موثری می‌تواند رنگدانه‌ها و لکه‌های ناشی از مصرف دخانیات را از بین ببرد. همچنین، این خمیر دندان حاوی مواد آنتی باکتریال است که از رشد باکتری‌ها در دهان جلوگیری می‌کند.

    سخن آخر

    داشتن دندان‌های سالم و زیبا علاوه بر اینکه تاثیر مثبتی بر زیبایی و اعتماد به نفس افراد دارد، نقش مهمی در سلامتی نیز ایفا می‌کند. دندان‌های ناسالم و دارای جرم، علاوه بر اینکه ظاهری نامناسب ایجاد می‌کنند، می‌توانند منجر به بروز عوارض جدی شوند.

    در این مقاله از مجله سبک زندگی اکالا، به معرفی بهترین خمیر دندان‌ برای جرم‌گیری پرداختیم تا به شما در انتخاب خمیر دندان مناسب کمک کنیم. این خمیر دندان‌ها با ترکیبات موثر خود به از بین بردن جرم و پلاک دندان کمک می‌کنند و لبخندی زیبا به شما هدیه می‌دهند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.