سبک زندگیسلامت و زیبایی

۱۱ مورد از بهترین مارک کرم آبرسان؛ برای انواع پوست

پوست هر فرد نیازمندی‌های خاص خود را دارد. برخی افراد پوست خشک دارند که نیازمند رطوبت بیشتر است، در حالی که در برخی دیگر که پوست چربی دارند نیاز به کنترل چربی وجود دارد. همچنین، پوست حساس و پوست مختلط نیز نیازهای مراقبتی خاص خود را دارند. کرم آبرسان برای پوست یکی از موارد حیاتی در روتین مراقبت از پوست است که با وجود تنوع بالای مارک‌های کرم آبرسان موجود در بازار، انتخاب ممکن است کمی سخت باشد.

در انتخاب بهترین کرم آبرسان، عواملی مانند نوع پوست، ترکیبات موثر، عدم وجود عطر و مواد آلرژی‌زا و محافظت در برابر آفتاب بسیار مهم هستند. در ادامه این مقاله از اکالا بلاگ، به بررسی بهترین مارک‌های کرم آبرسان پوست می‌پردازیم و با خواص هر یک آشنا خواهید شد.

معرفی بهترین مارک کرم آبرسان

در این بخش به معرفی بهترین مارک کرم آبرسان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

۱- ام کیو کرم آبرسان ایرانی با خواص فراوان

کرم آبرسان ام‌کیو یکی از محصولات ایرانی است که ضمن بهبود رطوبت پوست و درمان التهابات آن از پیری پوست و همچنین خارش یا قرمزی و پوست پوست شدن آن نیز جلوگیری می‌کند. همچنین کرم آبرسان ام کیو با درمان اثرات زخم و سوختگی روی پوست موجب تقویت آن نیز می‌شود.

۲- کرم آبرسان سوپکس

کرم آبرسان مدل hydra plus از مارک سوپکس یکی دیگر از برندهای محبوب ایرانی است که ضمن کیفیت بالا با تامین ویتامین e مورد نیاز پوست موجب بهبود خشکی پوست شده و چربی پوست را نیز متعادل می‌کند. در مجموع این نوع کرم آبرسان برای انواع پوست خشک، مختلط و معمولی قابل استفاده است.

سوپکس؛ بهترین مارک کرم آبرسان

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    ۳- کرم آبرسان مارک درماتپیک مخصوص پوست خشک

    کرم درماتپیک با آبرسانی عمیق پوست رطوبت لازم برای آن را به مدت طولانی تامین کرده و یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای پوست‌های خشک است. همچنین با وجود کوانزیم q10 در این آبرسان پوست در مقابل اشعه ‌خورشید و آلودگی هوا نیز محافظت می‌شود. کرم آبرسان درماتپیک با تغذیه مناسب پوست و حفظ رطوبت آن موجب ایجاد بافت نرم و لطیف در پوست صورت می‌شود.

    بیشتر بخوانید: بهترین روغن برای ماساژ صورت کدام است؟

    ۴- کرم آبرسان شون مدل herbal origin

    آبرسان شون یکی دیگر از برندهای ایرانی حاوی ویتامین‌های e و b5 است که موجب شادابی و لطافت پوست شده و برای افراد با پوست چرب انتخاب مناسبی است. این کرم آبرسان با خاصیت ضد التهابی و حفظ حالت ارتجاعی پوست، رطوبت آن را حفظ می‌کند.

    کرم آبرسان شون به عنوان یک کرم همه‌کاره برای استفاده دست، صورت و گردن توصیه می‌شود و به دلیل وجود امگا۳ برای همه انواع پوست‌ها سازگاری دارد. همچنین با افزایش ساخت کلاژن برای پوست خشک، معمولی یا چرب استفاده می‌شود.

    ۵- آبرسان نوتروژینا مخصوص پوست چرب

    نوتروژینا یکی دیگر از انواع کرم آبرسان است که با ایجاد تعادل چربی پوست به راحتی جذب پوست می‌شود و با آبرسانی عمیق به پوست ترشح چربی‌ها را کنترل کرده و التهابات پوستی را نیز کاهش می‌دهد، این ویژگی‌ها موجب شده که افرادی که به دنبال کرم آبرسان فاقد چربی هستند از آن با خیال راحت استفاده کنند.

    بیشتر بخوانید: چه تفاوتی بین میسلار واتر و تونر وجود دارد؟

    نوتروژینا؛ بهترین مارک کرم آبرسان

    ۶- کرم آبرسان ژوت مدل HYDRA ACTIVE

    کرم آبرسان ژوت مناسب انواع مختلف پوست است و بافت سبک و جذب سریع موجب تقویت رطوبت و جلوگیری از ایجاد التهابات پوستی می‌شود. همچنین کرم آبرسان ژوت حاوی مقادیری از روغن زیتون، شی باتر و ویتامین e است.

    بیشتر بخوانید: آیا بعد از استفاده از تونر باید صورت را شست؟

    ۷- آبرسان کامان مدل COLLAGEN برای پوست صورت

    کرم آبرسان کامان به عنوان یکی دیگر از برندهای ایرانی با ایجاد رطوبت در پوست موجب تقویت آن شده و حاوی ویتامین‌های a،b1،b3و b5 است که با کلاژن‌سازی از ایجاد چروک و پیری زود‌رس جلوگیری می‌کند.

    ۸- آبرسان ایرانی مورینگا امو

    کرم آبرسان مورینگا امو، با ایجاد تعادل در چربی و میزان رطوبت پوست موجب شادابی و جوانی پوست شده و با تغذیه مناسب پوست ضمن کاهش منافذ پوستی از ایجاد چین و چروک یا پیری پوست نیز جلوگیری می‌کند.

    بیشتر بخوانید: فواید کرم ضد آفتاب و تاثیر آن بر پوست!

    ۹- مارک آبرسان وچه، مخصوص انواع پوست‌ها

    کرم وچه در دو نوع برای پوست‌های چرب و خشک وجود دارد که آبرسان وچه مخصوص پوست خشک سرشار از مقادیر قابل توجهی از هیالورونیک اسید، روغن‌های ماکادمیا، دانه گل کاملینا، گیاه اینکا اینچی و هسته انگور است که برای زیرسازی پیش از آرایش استفاده می‌شود. آبرسان چرب وچه نیز برای افراد دارای پوست چرب توصیه می‌شود که با ساخت کلاژن و تقویت پوست از پیری آن پیشگیری می‌کند.

    وچه؛ بهترین مارک کرم آبرسان

    ۱۰- آبرسان خارجی روشن کننده بیوآکوا

    کرم آبرسان خارجی بیوآکوا ضمن آبرسانی عمیق به پوست با افزایش کشسانی در پوست موجب شفافیت آن می‌شود. این کرم نیز حاوی هیالورونیک اسید، عصاره جو دوسر پرک، گلیسیرین و شی باتر است که ضمن بهبود جای جوش و لک یا تیرگی، از خشکی پوست جلوگیری کرده و با تنظیم ph بین رطوبت و چربی پوست نیز تعادل ایجاد می‌کند.

    بیشتر بخوانید: علت سوزش پوست بعد از زدن آبرسان چیست؟

    ۱۱- سیمپل آبرسان مخصوص پوست‌های حساس

    افراد دارای پوست حساس، نمی‌توانند از هر کرم آبرسانی استفاده کنند و در انتخاب محصول آبرسان دقت بیشتری دارند. کرم آبرسان سیمپل ضمن ایجاد طراوت و لطافت در پوست، حاوی عصاره دانه گل گاو زبان و ویتامین‌های B5 و E است که موجب شده از آن برای پوست صورت و گردن نیز استفاده کرد.

    ویژگی‌های بهترین کرم آبرسان

    ویژگی‌های یک کرم آبرسان خوب به شرح زیر است:

    • خاصیت نرم‌کنندگی
    • حاوی آنتی‌اکسیدان
    • دارای خاصیت ضد التهاب
    • دارای بافت سبک با جذب سریع
    • محافظت از پوست در مقابل اشعه‌خورشید و آلودگی‌های محیطی
    • فاقد الکل یا مواد آلرژی‌زا
    • ماندگاری بالا
    • سازگاری با انواع پوست (خشک، معمولی یا چرب)
    • حاوی ویتامین‌های مختلف
    • حاوی ترکیبات گیاهی

    بیشتر بخوانید: ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی‌رنگ؟

    ویژگی‌های بهترین مارک کرم آبرسان

    نکات مورد توجه در انتخاب بهترین کرم آبرسان

    در این قسمت از مقاله برخی از نکاتی که در هنگام انتخاب کرم آبرسان باید در نظر گرفت بیان شده است:

    1. نوع پوست: انتخاب کرم آبرسان باید با نوع پوست شما سازگار باشد. برای پوست خشک، کرم غنی و غلیظ با مواد مرطوب کننده مانند گلیسیرین و روغن‌های نباتی مناسب است. برای پوست چرب، کرم آبرسان با ترکیبات سبک‌تر و غیر چرب مانند هیالورونیک اسید مناسب است. برای پوست مختلط، انتخاب کرم ‌آبرسانی که مواد مرطوب کننده و تعادل بخش روغنی داشته باشد، مناسب است.
    2. ترکیبات موثر: بررسی ترکیبات موجود در کرم آبرسان مهم است. موادی مانند هیالورونیک اسید، گلیسیرین، پانتنول، عصاره‌های گیاهی و ویتامین E می‌توانند به آبرسانی و نرمی پوست کمک کنند. همچنین، از مواد معدنی مانند آلوئه ورا هم می‌توانید استفاده کنید.
    3. فاقد عطر و مواد آلرژی‌زا: اگر پوست شما حساس است، بهتر است کرم آبرسانی را انتخاب کنید که بدون عطر و فاقد مواد آلرژی‌ز‌ا باشد. این مواد می‌توانند تحریک پوست را کاهش دهند و احتمال بروز حساسیت را کاهش دهند.
    4. محافظت در برابر آفتاب: برخی از کرم‌های آبرسان همزمان عامل‌های حفاظتی در برابر آفتاب مانند SPF دارند. این نوع کرم‌ها، علاوه بر آبرسانی، پوست را در برابر اشعه مضر UV نیز محافظت می‌کنند. در صورت نیاز به محافظت در برابر آفتاب، کرم آبرسان با SPF مناسب را انتخاب کنید.

    بیشتر بخوانید: با فواید آبرسانی پوست آشنا شوید!

    سوالات متداول

    در این بخش به چند سوال پرتکرار در رابطه با کرم آبرسان پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

    ۱. آیا می‌توان از کرم آبرسان برای دست و گردن نیز استفاده کرد؟

    بله برخی از انواع مارک‌های کرم آبرسان به گونه فرموله شده‌اند که می‌توان از آن برای صورت، دست و گردن استفاده کرد.

    ۲. بهترین مارک کرم آبرسان برای پوست خشک کدام است؟

    کرم آبرسان درماتپیک یکی از بهترین مارک‌های آبرسان ایرانی است که برای پوست خشک طراحی شده است و با استفاده از آن رطوبت پوست تعدیل شده و چربی‌های از دست‌رفته پوست صورت نیز تامین می‌شود.

    ۳. بهترین کرم آبرسان برای پوست‌های حساس کدام است؟

    افراد دارای پوست حساس می‌توانند با از کرم آبرسان سیمپل برای ایجاد طراوت و لطافت پوست خود استفاده کنند.

    در این مقاله از مجله سبک زندگی اکالا، به بررسی بهترین مارک‌های کرم آبرسان برای پوست پرداختیم. هر پوست نیازمندی‌های خاص خود را دارد و انتخاب کرم آبرسان مناسب باید با توجه به نوع پوست انجام شود. همانطور که پیش از این اشاره شد عواملی که در انتخاب بهترین کرم آبرسان مهم هستند عبارتند از: نوع پوست، ترکیبات موثر، عدم وجود مواد آلرژی‌زا، و محافظت در برابر آفتاب یا آلودگی.

    با انتخاب بهترین مارک کرم آبرسان، می‌توانید از پوست خود به درستی مراقبت کنید و نرمی، شادابی و جوانی آن را حفظ کنید. انتخاب مناسب کرم آبرسان موجب بهبود مراقبت از پوست و افزایش رضایت شما از خودتان خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.