سبک زندگیسلامت و زیبایی

بهترین شامپو بدن ایرانی و خارجی؛ برای انواع پوست‌ها

علاقه به نظافت و توجه به بهداشت شخصی بدن یکی از ویژگی‌های ذاتی انسان‌ها است. در گذشته، محصولات بهداشتی بدن به شکل امروزی وجود نداشت و از هر شوینده‌ای برای شست‌وشوی بدن استفاده می‌شد. اما امروزه بشر پی برده است که هر محصولی را نمی‌توان برای پوست بدن استفاده کرد، زیرا ممکن است به آن آسیب برسانند.

به همین دلیل، شامپو بدن‌ها که از لحاظ ترکیبات و فرمولاسیون برای شست‌وشوی بدن مناسب هستند، روانه بازار شدند. تنوع شامپو بدن‌ها روز به روز در حال افزایش است و این تنوع باعث شده است که خریداران هنگام انتخاب شامپو بدن مناسب، دچار سردرگمی شوند. به دلیل اهمیت انتخاب شامپو بدن مناسب، تصمیم گرفته‌ایم در این قسمت از بلاگ اکالا به معرفی بهترین شامپو بدن ایرانی و خارجی بپردازیم. با آشنایی با این محصولات می‌توانید بهترین‌ها را برای پوست بدن خود انتخاب کنید.

معرفی ۱۰ تا از بهترین شامپو بدن‌های ایرانی

در سال‌های اخیر، صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. این پیشرفت‌ها در تولید شامپو بدن نیز مشهود است و امروزه شامپو بدن‌های ایرانی با کیفیتی تولید می‌شوند که هم‌پای رقبای خارجی خود هستند. در ادامه به معرفی ۱۰ تا از بهترین شامپو بدن‌های ایرانی می‌پردازیم.

۱- شامپو صورت و بدن کرمی زرد حاوی اسکراب اکتیو

شامپو بدن کرمی زرد اسکراب اکتیو، یک محصول چند منظوره با ترکیبات مفید است و می‌تواند یک جایگزین مناسب برای لایه بردارهای قدیمی باشد. این شامپو بدن با لایه برداری ملایم، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و منافذ پوست را از آلودگی پاک می‌کند.

همچنین این محصول حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده و نرم‌کننده بوده و ضمن لایه برداری و تمیز کردن پوست، از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند و پوست را نرم و لطیف و شفاف می‌کند. این شامپو برای انواع پوست مناسب است و با رایحه شیر و زردآلو حس لطافت و تازگی را به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: معیارهای انتخاب شامپوی مناسب برای انواع مو

۲- شامپو بدن کرمی وانیل و عسل اکتیو

شامپو بدن کرمی وانیل و عسل اکتیو مطابق با PH طبیعی پوست تولیده شده‌ است و پوست را به طور کامل از آلودگی پاک کرده و از آسیب به آن جلوگیری می‌کند. همچنین این شامپو بدن حاوی ویتامین B۵ و ترکیبات نرم‌کننده است که به حفظ نرمی و لطافت پوست کمک می‌کند. شامپو بدن کرمی وانیل و عسل اکتیو با افزایش رطوبت پوست از خشکی آن جلوگیری کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    معرفی 10 تا از بهترین شامپو بدن‌های ایرانی

    ۳- شامپو بدن اسپرت آقایان نقره‌ای اکتیو

    شامپو بدن اسپرت نقره‌ای آقایان اکتیو، محصولی جدید و ایده‌آل برای آقایان ورزشکار است. این شامپو با ترکیبات ویژه خود، از ایجاد بوی نامطبوع بدن پس از تعریق جلوگیری کرده و پوست را مرطوب و لطیف می‌کند.

    پس از تعریق، چربی‌های عرق توسط باکتری‌ها و قارچ‌های موجود در سطح پوست تجزیه شده و به اسیدهای چرب آروماتیک تبدیل می‌شوند و این اسیدها باعث ایجاد بوی نامطبوع در بدن می‌شود. شامپو بدن اسپرت اکتیو با ترکیبات موثر خود، رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها را کاهش داده و با جلوگیری از فعالیت آن‌ها، از ایجاد بوی نامطبوع بدن جلوگیری می‌کند.

    بیشتر بخوانید: تاثیر نرم کننده بر روی مو

    ۴- شامپو بدن کرمی شیر و عسل هیدرودرم

    شامپو بدن کرمی شیر و عسل هیدرودرم، یک شوینده و پاک‌کننده ملایم و غیر صابونی است که با بهره‌گیری از عصاره‌های گیاهی پوست را نرم و آبرسانی کرده و به افزایش طراوت، لطافت و شادابی آن کمک می‌کند. این شامپو بدن دارای PH سازگار با پوست است و با قدرت پاک‌کنندگی بالا و ایجاد کف مناسب، آلودگی‌ها و چربی‌های سطح پوست را پاک می‌کند.

    همچنین این شامپو از لایه هیدرولیپیدیک محافظت کرده و سد دفاعی پوست را تقویت می‌کند. شامپو بدن کرمی شیر و عسل هیدرودرم برای انواع پوست‌ مناسب است و بافت کرمی آن از خشکی و کشیدگی پوست پس از شستشو جلوگیری می‌کند.

    ۵- شامپو بدن اسکراب آبی گلرنگ

    شامپو بدن اسکراب آبی گلرنگ برای پاکسازی آلودگی‌ها و لایه‌برداری پوست طراحی شده است. گرانول‌های طبیعی موجود در این شامپو بدن با لایه‌برداری ملایم، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و روغن‌های مغذی و نرم‌کننده‌ی موجود در شامپو، پوست را لطیف و مرطوب می‌کند. همچنین این شامپو بدن با لایه‌برداری پوست، به پیشگیری از آکنه نیز کمک می‌کند.

    بیشتر بخوانید: با انواع شامپو و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید

    شامپو بدن اسکراب آبی گلرنگ

    ۶- شامپو بدن انار گلرنگ

    شامپو بدن گلرنگ با عصاره انار، باعث تقویت پوست شده و با داشتن آنتی‌اکسیدان‌های C و B، از پوست در برابر آسیب‌های سلولی محافظت می‌کند و تنفس سلولی را نیز بهبود می‌بخشد. همچنین این شامپو با رایحه دلپذیر انار باعث شادابی و طراوت پوست می‌شود.

    بیشتر بخوانید: روش‌هایی که آقایان باید برای مراقبت از مو رعایت کنند!

    ۷- شامپو بدن کرمی اسکراب آلوئه‌ورا اوه

    شامپو بدن کرمی اسکراب آلوئه‌ورا با داشتن دانه‌های لایه‌بردار طبیعی، پوست بدن را به‌طور ملایم پاکسازی کرده و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود. همچنین این شامپو بدن علاوه بر پاکسازی پوست، آن را آبرسانی کرده و از ایجاد خشکی و چین و چروک پیشگیری می‌کند.

    ۸- شامپو بدن مخصوص آقایان نارنجی اوه

    شامپو بدن مخصوص آقایان نارنجی اوه با عصاره گیاهی بابونه و ترکیبات شوینده ملایم، پوست بدن را به‌خوبی پاکسازی و مرطوب می‌کند. این شامپو برای استفاده روزانه مناسب بوده و از ایجاد خارش در پوست جلوگیری می‌کند. این شامپو با خاصیت خنک‌کنندگی و طراوت‌بخشی خود، به پوست بدن آقایان حس شادابی و تازگی می‌بخشد.

    بیشتر بخوانید: معرفی بهترین شامپو برای رشد مو

    شامپو بدن مخصوص آقایان نارنجی اوه

    ۹- شامپو بدن گوار صحت

    شامپو بدن گوار صحت حاوی گیاه گوار و گلیسیرین بوده و برای انواع پوست مناسب است . این شامپو بدن با pH پوست سازگار است و گوار موجود در آن، پوست را پس از شست‌وشو نرم و لطیف می‌کند. این شامپو بدن دارای رایحه‌‌ای دل‌انگیز است که پس از شست‌وشو نیز بر روی پوست باقی می‌ماند.

    بیشتر بخوانید: معرفی شامپوهای نرم‌کننده‌ معروف مو برای آقایان

    ۱۰- شامپو صورت و بدن صدفی سبز آبی حیات

    شامپو بدن و صورت صدفی سبز آبی حیات با ترکیبات مغذی خود، پوست را آبرسانی کرده و با حفظ رطوبت پوست، آن را نرم و لطیف می‌کند. این شامپو با فرمولاسیون ملایم خود برای انواع پوست مناسب است و با خاصیت پاک‌کنندگی بالایی که دارد، پوست را از آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی پاک می‌کند. همچنین این شامپو به راحتی از روی پوست پاک می‌شود و حس لزجی روی پوست ایجاد نمی‌کند.

    معرفی ۵ تا از بهترین شامپو بدن‌‌‌های خارجی

    با وجود رشد روزافزون تولید و عرضه شامپو بدن‌های باکیفیت ایرانی، هنوز هم بسیاری از افراد به دلایل مختلفی ترجیح می‌دهند از شامپو بدن‌های خارجی استفاده کنند. در ادامه به معرفی ۵ تا از بهترین شامپو بدن‌های خارجی می‌پردازیم.

    ۱- شامپو بدن ایوروشه

    شامپو بدن ایوروشه مدل mango coriander، محصولی باکیفیت و خوش‌‌بو از برند ایوروشه فرانسه است که برای بانوان و آقایان مناسب است. این شامپو بدن با رایحه مطبوع و دلپذیر انبه، حس تازگی و طراوت را به پوست می‌بخشد. شامپو بدن ایوروشه مدل mango coriander برای شست‌وشوی انواع پوست مناسب است و بدون تغییر PH پوست آن را به طور عمیق پاکسازی می‌کند.

    بنابراین اگر به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید پوستی لطیف و شاداب داشته باشید، شامپو بدن ایوروشه مدل mango coriander انتخابی عالی برای شما است.

    بیشتر بخوانید: معرفی بهترین شامپوهای بدون سولفات

    معرفی 5 تا از بهترین شامپو بدن‌‌‌های خارجی

    ۲- شامپو بدن نیوآ Soft Creme

    شامپو بدن نیوآ Soft Creme یکی از شامپو بدن‌های پرطرفدار آلمانی است که برای انواع پوست مناسب است. این شامپو بدن کرمی با فرمولاسیون ملایم و حاوی روغن بادام به حفظ رطوبت پوست و کاهش چین و چروک‌های سطحی کمک می‌کند. روغن بادام یک منبع غنی از ویتامین E است که خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی دارد.

    این ویتامین از سلول‌های پوست در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و به حفظ طراوت و شادابی پوست و کاهش چین و چروک کمک می‌کند. همچنین این شامپو بدن با pH پوست سازگار است و به پوست آسیب نمی‌رساند.

    بیشتر بخوانید: انواع شامپو برای موهای معمولی

    ۳- شامپو بدن کرمی میس ادن مدل Argan Oil

    شامپو بدن آرگان میس ادن، محصولی از فرانسه است که با فرمولاسیون ویژه خود، برای خانم‌ها با هر نوع پوستی مناسب است. این شامپو بدن به دلیل داشتن روغن آرگان، پوست را به‌طور عمیق آبرسانی کرده و از خشک شدن آن پس از استحمام جلوگیری می‌کند. همچنین، عدم وجود پارابن در ترکیبات این شامپو بدن، آن را به گزینه‌ای ایمن و سالم برای پوست تبدیل کرده است.

    ۴- شامپو بدن گارنیه سری Ultra Dolce مدل گل‌ رز

    شامپو بدن گل‌ رز گارنیه، با فرمولاسیونی ملایم و حاوی عصاره گل‌ رز و صابون حلبی، برای انواع پوست بانوان مناسب است. این محصول با پاکسازی عمیق پوست، آن را نرم و لطیف کرده و رایحه‌ای دلنشین و ماندگار به آن می‌بخشد.

    صابون حلبی، نوعی صابون سنتی است که از روغن زیتون و روغن‌های گیاهی مفید دیگر ساخته می‌شود. ترکیبات موجود در صابون حلبی، خواص نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی بالایی دارند و به همین دلیل پوست بدن پس از استفاده از این شامپو بدن نرم و لطیف می‌شود. عصاره گل‌ رز نیز یکی دیگر از ترکیبات این شامپو بدن است که به پوست رایحه‌ای دلنشین و آرامش‌بخش می‌بخشد.

    بیشتر بخوانید: شامپوهای پرطرفدار برای موهای رنگ شده

    شامپو بدن باباریا مدل جو دو سر

    ۵- شامپو بدن باباریا مدل جو دو سر

    شامپو بدن جو دو سر باباریا یک محصول اسپانیایی محبوب است که برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. این شامپو بدن به طور عمیق پوست را آبرسانی کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول تست حیوانی ندارد و به همین دلیل یک گزینه عالی برای دوست‌داران حیوانات است.

    بیشتر بخوانید: معرفی انواع شامپو برای جلوگیری از ریزش مو

    سخن آخر

    شامپو بدن‌ها، یکی از ضروری‌ترین لوازم بهداشتی شخصی هستند که امروزه نقش مهمی در حفظ بهداشت و سلامت پوست ایفا می‌کنند. با توجه به تنوع بالای شامپو بدن‌های موجود در بازار، انتخاب یک شامپو بدن مناسب کار دشواری است. در این مقاله از مجله سبک زندگی اکالا، به معرفی بهترین شامپو بدن ایرانی و خارجی برای انواع پوست‌ها پرداختیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود، شامپو بدن مناسب را انتخاب کنید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.