سبک زندگیسلامت و زیبایی

۸ شامپو خارجی که باید بشناسید!

شامپو یکی از شوییندها و تمیزکنندهای ضروری است که هر کسی متناسب با نوع و جنس موهایش باید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشد. موهای سر شما نیز مانند پوست صورتتان در معرض دید است و داشت موهای تمیز، زیبا و براق یکی از فاکتورهای است که زیبایی شما را چند برابر می‌کند.

ما امروز در مجله اینترنتی اکالا بلاگ، ۸ مدل شامپو خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد تا با داشتن اطلاعاتی در مورد آن‌ها راحت‌تر بتوانید شامپوی مناسب با موهایتان را تهیه و استفاده کنید پس حتما تا پایان این مقاله آموزشی ما را همراهی کنید.

معرفی ۸ شامپو خارجی

در ادامه به معرفی ۸ مدل شامپو خارجی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

۱-شامپو نیزورال (Nizoral)

شامپو خارجی نیزورال مناسب برای افرادی است که موهایشان شوره می‌زند. این شامپو از پوست سر شما محافظت می‌کند و از پوسته پوسته شدن و شوره زدن جلوگیری می‌کند. در خرید کردن این شامپوها حتما به اورجینال بودن آن دقت داشته باشید و شامپو را از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

این شامپوی ضد شوره بسیار قوی است و قارچ ایجاد کننده از شوره را کنترل می‌کند، باعث تسکین خارش پوست سر شما می‌شود و رایحه‌ی تازه و شاداب کننده‌اش حس بسیار خوبی به شما می‌دهد. اگر شما نیز موهای سرتان شوره دارد استفاده از این شامپو را به شما توصیه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین شامپوهای ایرانی؛ برای انواع موها

۲- شامپوی پنتن (PANTENE)

شامپو خارجی پنتن مناسب برای موهای خشک و زبر است. کشور مبدا این برند آلمان است، قدرت شوییندگی این شامپو بسیار مطلوب است و حاوی ماده پرو وی است که باعث درخششی سالم در موهای شما می‌شود.

    50% تخفیف

    ویژه خرید کالاهای سوپرمارکتی اکالا

    برای دریافت کد تخفیف شماره خود را وارد کنید:

    این برند تا حد زیادی در ایران شناخته شده است و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که موهایتان خشک و زبر است به شما توصیه می‌کنیم حتما از این شامپو کمک بگیرید و حال موهایتان را خوب کنید.

    بیشتر بخوانید: شامپوهای نرم‌کننده‌ معروف مو برای آقایان

    شامپو خارجی پنتن

    ۳- شامپو بیوتیک (Shampoo Biotique)

    شامپو بیوتیک یکی از بهترین شامپوهای است که در تهیه آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. اگر به دنبال محصولات طبیعی هستید این شامپو یکی از بهترین انتخابات شما می‌تواند باشد. این محصول کاملا سالم است و از موادی مانند آویشن، حنا و پوست درخت گردو تهیه شده است.

    این شامپو مناسب برای انواع موهاست و در افزایش استحکام و مقاومت موها به شما کمک می‌کند. از ریزش موها جلوگیری می‌کند و برای مصارف روزانه یکی از بهترین انتخابات شما است.

    بیشتر بخوانید: نکات کلیدی روتین مراقبت از موی مردانه

    ۴- شامپو کلینیک پلاس (Shampoo Clinic Plus)

    اگر از شوره سر رنج می‌برید این شامپو به شما کمک می‌کند. شامپوی کلینیک پلاس محصول کشور هند است و برای تقویت ریشه مو، ترمیم تارهای مو و بهبود رشد موهایتان به شما کمک می‌کند. این شامپو با استقبال خوبی در بین مصرف کنندگان روبه‌رو شده است.

    در تهیه این شامپو از روغن بادام و پروتئین شیر استفاده می‌شود که به همین دلیل موهای شما را لطیف و نرم می‌کند. جالب است بدانید که کمپانی این شامپو بیش از ۲۵ سال است که سابقه تولید این محصول را دارد.

    ۵- شامپوی سر سان‌سیلک (sunsilk)

    شامپوی سر سان‌سیلک مناسب برای موهای خشک است و در مدت کوتاهی نتیجه استفاده از آن را مشاهده خواهید کرد. این شامپو موهای شما را درخشان و براق می‌کند و حاوی روغن و پروتئین است.

    بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع مو و شامپوهای مناسب آن‌ها

    ۶- ترمیم‌ کننده نیوآ (NIVEA)

    ترمیم‌ کننده نیوآ سازگار با موهای حساس و خشک است. ترمیم کننده و ضد التهاب است و خاصیت مرطوب کنندگی دارد. اگر موهای آسیب دیده‌ای دارید و به دنبال یک شامپوی خوب برای ترمیم و درمان هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، بی شک یکی از بهترین انتخابات شما ترمیم‌ کننده نیوآ است.

    ترمیم‌ کننده نیوآ (NIVEA)

    ۷- شامپو کافئین آلپسین (Alpecin Caffeine)

    شامپو خارجی کافئین آلپسین یکی از بهترین گزینه‌های است که اگر دچار ریزش مو شده‌اید به شما کمک بسیار زیادی می‌کند. این شامپو از رنگ‌دانه‌های موهای شما محافظت می‌کند. این شامپوی آلمانی جلوی ریزش موهایتان را می‌گیرد و ریشه مو را تقویت می‌کند. رویش مجدد مو را تحریک می‌کند و به افزایش ضخامت موهایتان کمک می‌کند، به ریشه موهای ضعیفتان انرژی رسانی می‌کند.

    بیشتر بخوانید: روتین مو؛ نکات کلیدی برای مراقبت از موی سر

    ۸- شامپو لورآل (LOREAL)

    اگر از ریزش مو رنج می‌برید شامپو خارجی لورآل یکی از شامپوهای مناسبی است که به شما کمک می‌کند. این شامپو فرانسوی ریشه موهایتان را تقویت می‌کند و قدرت تمیزکنندگی بالایی دارد و مقاومت سه گانه (ریشه، پیاز و ساقه) موهایتان را افزیش می‌دهد. مناسب برای بانوان و آقایان است که پس از استفاده موهایتان بسیار نرم و لطیف می‌شود.

    بیشتر بخوانید: انواع شامپو و ویژگی های آنها

    ما در این مقاله هر آنچه را باید در مورد شامپوهای خارجی بدانید به شما توضیح دادیم حال شما باید متناسب با وضعیت و جنس موهایتان شامپوی مناسب به آن را انتخاب و استفاده کنید. توجه داشته باشید که داشتن موهای سالم و زیبا یکی از فاکتورهای مهمی است که در سلامت بدن باید به آن توجه کنید.

    از این که تا پایان این مقاله از مجله سبک زندگی اکالا همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا

      کد تخفیف ۵۰٪ خود را از اُکالا گرفته‌اید؟

      محصولات سوپرمارکتی را نصف قیمت از اُکالا بخرید.

      شماره‌ی خود را وارد کرده، ۵۰٪ تخفیف بگیرید.